• 16.127 nieuwsartikelen
  • 179.464 films
  • 12.317 series
  • 34.175 seizoenen
  • 650.365 acteurs
  • 199.428 gebruikers
  • 9.402.854 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zelfs beter dan een Eriksen (jaja, op dit moment, hij heeft meer potentie jongens, rustig rustig, denk aan je hart) dit seizoen.

Eriksen stelt zwaar teleur met het talent wat hij heeft moet veel dominanter worden.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Een correcte titel was geweest 'Gooiend vuurwerk van Twente supporters aanleiding voor staking en rellen'.

Betere titel was Twente neemt vuurwerk ramp mee naar Utrecht.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Laten wij nou maar niet negatief worden over Eriksen, zomenteen wordt Litmanen weer boos.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Betere titel was Twente neemt vuurwerk ramp mee naar Utrecht.

lol

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Haha, wel mooi dat Rutten Toivonen de les gaat lezen over zijn weigering Lens een handje te geven toen ie gewisseld werd. Fred lijkt me wel de laatste die daar iets over mag zeggen ...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3877 stemmen

Chucky92 schreef:

Sterker nog, de wedstrijd is gestaakt omdat Twente met vuurwerk gooiden. Een correcte titel was geweest 'Gooiend vuurwerk van Twente supporters aanleiding voor staking en rellen'.

Dat is dan weer te makkelijk. Als je die laatste twee woorden weghaalt is het al een stuk beter

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

valencia hoopt op van der wiel | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport

Goed voor Oranje voor het wk 2014 als we ons daar voor plaatsen.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Goed voor Ajax vooral.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Goed voor Ajax vooral.

Moet je Ajax er weer bij halen.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Nog even wat betreft de loting:

Denk dat je voor het resultaat niet echt blij kunt zijn met 2 sterke landen als Duitsland en Portugal.

Voordeel is wel dat het allemaal redelijk open spelende en aanvallende ploegen zijn, wat altijd eenvoudiger is voor Nederland. Die stijl ligt ons wel.

Aan de andere kant is een afsluiter tegen Portugal niet echt iets waar je op zit te wachten, uit sentimenteel opzicht alleen al. Echt zo'n wedstrijd waarin alles kan gebeuren op zo'n toernooi. Hopelijk winnen ze sowieso van Denemarken en een punt tegen Duitsland zou dan al genoeg zijn om in ieder geval rustig die laatste wedstrijd in te gaan.

Denk overigens wel dat van Bommel en de Jong heel veel gaan spelen en de basis vormen, jammer voor Strootman, maar ik verwacht wel dat tegen deze ploegen de recuperatie op het middenveld essentieel zal worden. Ook de hamster is uitermate ongeschikt tegen deze ploegen helaas. Het zal nodig zijn een bal vast te kunnen houden anders heb je ook weinig aan de snelle buitenspelers.

Wie dan wel geschikt zou zijn in de spits... echt geen idee. Jammer dat je zulke goede buitenspelers hebt anders was 4-4-2 eigenlijk het meest geschikt geweest tegen deze ploegen. Ik schat de kans om door te gaan 60-40.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Eriksen stelt zwaar teleur met het talent wat hij heeft moet veel dominanter worden.

Weet je welke speler op nr 1 staat wat betreft gegeven assists dit seizoen? Juist.

Zijn bal op de 1-0 van Vertonghen zaterdag was weer briljant.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

stfuympos schreef:

valencia hoopt op van der wiel | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport

Goed voor Oranje voor het wk 2014 als we ons daar voor plaatsen.

Valencia heeft zich ook ooit gemeld voor: Van der Vaart, Sneijder en Huntelaar, maar kwamen altijd met een belachelijk laag bod. Ik ben benieuwd of Valencia nu wel wil betalen voor een toptalent.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Weet je welke speler op nr 1 staat wat betreft gegeven assists dit seizoen? Juist.

Zijn bal op de 1-0 van Vertonghen zaterdag was weer briljant.

Hij kan en moet veel beter, en niet teren op 1 mooie moment hij rendeerd niet een soort Bryan Roy zeg maar.

Het kan allemaal goed komen maar had veel meer van hem verwacht dit seizoen.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Valencia heeft zich ook ooit gemeld voor: Van der Vaart, Sneijder en Huntelaar, maar kwamen altijd met een belachelijk laag bod. Ik ben benieuwd of Valencia nu wel wil betalen voor een toptalent.

Afkoop som is 10 milj. naar horen zeggen, moet kunnen voor een back met een wk finale achter de rug.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Gerechtigheid bestaat nog in het voetbal.

(afbeelding)

De penalty die Larsson hiervoor kreeg mistte hij en vervolgens wonnen de Wolves nog met 2-1.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Hij kan en moet veel beter, en niet teren op 1 mooie moment hij rendeerd niet een soort Bryan Roy zeg maar.

Het kan allemaal goed komen maar had veel meer van hem verwacht dit seizoen.

Hij is 19 jaar en speelt in een wisselvallige ploeg. Wat wil je nou verder nog verwachten? Heeft met de CL erbij ruim 10 assists al op zijn naam dit seizoen en een paar mooie goals. Ik ben tevreden over hem en zijn progressie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Gelukkig, had er niet aan moeten denken dat ze gewonnen hadden. En hun maar denken dat Bruce ontslaan een goede move was geweest .

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat wil je nou verder nog verwachten?.

Dat hij net zo dominant is als bij de jeugd elftallen van Ajax toen stak hij er boven uit nu niet.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Dat hij net zo dominant is als bij de vorige elftallen van Ajax toen stak hij er boven uit nu niet.

Gek zeg, dat hij bij Ajax 1 niet net zo opvallend is als bij de Ajax A1....

Misschien omdat het niveau enorm toegenomen is? Daarnaast is Eriksen geen scorende middenvelder, maar iemand die spelers voor de goal vrij zet of die met een prachtige beweging een gevaarlijke aanval op kan zetten. Ook zijn snelheid is een wapen.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Gek zeg, dat hij bij Ajax 1 niet net zo opvallend is als bij de Ajax A1....

Misschien omdat het niveau enorm toegenomen is?

klopt, die van hem alleen niet, op sporadische momenten na.

Daarnaast is Eriksen geen scorende middenvelder

Ik vind dus van wel, zeker van wat ik van hem gezien heb, alleen stagneert zijn ontwikkeling op dit moment.

, maar iemand die spelers voor de goal vrij zet of die met een prachtige beweging een gevaarlijke aanval op kan zetten.
Maar veel te weinig.

Ook zijn snelheid is een wapen.
Maakt hij ook veel te weinig gebruik van.

Dat het een grote kan worden ja maar dit is nu zijn derde seizoen in de hoofdmacht en mag nu wel eens op staan.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Zijn derde seizoen ja, maar bij elkaar nog geen 2 volle jaren. Hij kwam er in januari 2010 bij toen Jol hem mee nam op trainingskamp en hem daarna meteen na de winter uit bij NAC liet debuteren.

Hij stagneert zeker niet, is echt belangrijk in het spel maar je zal hem niet wekelijks zien scoren. Dat moet beter, maar hij is sowieso meer een dienende speler die liever de assist geeft. Iemand als Ozil scoort ook niet enorm vaak, geeft ook liever de beslissende bal af. Dat is prima. Iemand als Sneijder scoort weer liever zelf.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Voor een echt supertoptalent is hij wel veel te vaak onzichtbaar natuurlijk.

Maar verder doet ie het wel prima voor een 19-jarige lijkt me. Zolang ze hem maar niet gaan bombarderen als een wereldspeler in de dop. Daarvooor komt ie vooralsnog heel wat te kort.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Eens met kos. Het voetballend vermogen druipt er bij vlagen vanaf, maar hij moet zich nog flink ontwikkelen. Kijken of hij daar in slaagt.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Hij is een wereldspeler in de dop. Hij is alleen nu nog geen wereldspeler. Sneijder was in zijn 1e 2 jaren bij Ajax ook nog niet zo geniaal als toen hij Ajax verliet jaren later.

Jullie kunnen die prijs belachelijk maken, puur omdat ze Ebecilio toevallig ook erbij noemden, maar dat hij in de laatste groep van 5 toptalenten zit voor de Europese prijs van grootste talent zegt natuurlijk wel heel wat.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Die talentenprijs interesseert me niet. Geen idee wie er ook allemaal bij zitten, maar als ik de grote talenten van over de wereld een beetje bekijk is Eriksen daar wel erg flets bij hoor. Goede, nuttige speler wordt het, maar meer niet.

-edit- en bij Sneijder kon je al heel snel zien wat een superspeler het was.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Hij zit er nu nog in met Hazard, Wilshere, Gotze en Alcantara.

Voetbalzone - Eriksen maakt nog met vier man jacht op Balotelli

Dat lijkt me heel knap, zeker als je ziet boven wie hij al is verkozen.

En bij Sneijder zag je al snel zijn klasse ja, wat velen ook al heel snel bij Eriksen zagen. Jol riep ook al vlot dat hij een wereldspeler zou kunnen worden. Geloof me maar dat hij binnen 2 jaar naar de Europese top gaat.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Thiago Alcantara, Rodwell, Erik Lamela, Götze, Lucas Rodrigues, Morata, James Rodriguez, Alex Chamberlain, Coutinho om maar wat middenvelders te noemen vind ik al heel wat indrukwekkender. En dan heb ik het nog niet eens over andere posities of 1 a 2 jaar ouderen als Neymar...

-edit- die staan dus ook al in die lijst kennelijk.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Vind jij ja, maar ik heb ook niet het idee dat je het snel voor een Ajacied op zou nemen, no offense verder.

Heel wat kenners hebben hem schijnbaar wel verkozen tot 1 van de 5 grootste talenten van Europa. Hij laat het overigens ook in de CL en voor zijn land zien, bijzonder knap voor een 19 jarige.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Ik vind de spelers die kos opnoemt toch wel wat indrukwekkender spelen, inderdaad.

Maar het gaat om talent. Daar heeft Eriksen wel een pattent op.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vind jij ja, maar ik heb ook niet het idee dat je het snel voor een Ajacied op zou nemen, no offense verder.

No offense verder, maar ik heb ook wel het idee dat je een Ajacied heel wat meer krediet geeft dan een ander.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.