- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Logisch dat ze strenger optreden bij die vakken.
Vond het wel schrijnend, een keer toen het vak ook vol was, (omdat de helft "afgesloten" was, doordat we tegen PSV (dacht ik) speelden) gingen er een paar op de trap zitten. Dat mocht absoluut niet. De supporter wees naar de overkant, naar Vak S, waar ze met z'n allen op de trap stonden. Maar hij moest toch weg.
Tja, dat is wel jammer en je hebt er ook wel enorme bungholes tussen zitten maar gelukkig staan er tegenwoordig vaste stewards. Ook zo'n vrouwelijke steward die zeer tolerant is, maar dat kan door mijn charme komen
.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
maar dat kan door mijn charme komen
.
Je bedoelt die kwijlende blik richting haar borsten?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
@ Hooligan-robert: had ik niet goed gelezen.
Ik vind ook absoluut dat ze zulke dingen door de vingers moeten zien. Sommige mensen nemen hun werk te serieus.
Sowieso omdat ik zo'n lieve kop heb. Ik was ook een van de weinigen die niet in z'n blote lul had moeten staan bij de grens van Kroatië(hij vroeg of ik rookte en of ik mijn zakken leeg wilde halen). Ik bedoel, ik ben nou eenmaal zo'n knapperd. Heb ik ook nog is 2 meiden mee, mad world dat mij dit overkomt!! Die zijn wel mee het vak op gekomen, ze vroegen alleen die vriend en mij om onze ID-kaarten(ook al zo lekker selectief
). Vriend heeft eenzaam in een ander vak moeten zitten haha.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Del Piero speelde gisteren zijn 500e(!!) competitiewedstrijd voor de mooiste club van Italië
.
Alleen wel sneu dat hij er welgeteld 8 minuten van heeft kunnen genieten
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wist niet dat Del Piero voor AC Ancona speelde.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Nog even de cijfers voor de Feyenoordspelers. Kijken hoeveel VI er naast zit
(ook al doen zij niet aan halve punten).
Mulder: 7,5
Leerdam: 7
Vlaar: 7
Martins Indi: 7
Nelom: 7,5
Clasie: 7,5
El Ahmadi: 7,5
Bakkal: 7
Schaken: 8
Guidetti: 7
Cissé: 7
De cijfers van Mulder, Clasie en El Ahmadi mogen misschien nog wel een halve punt hoger. Niemand onder de 7 (misschien Bakkal met een 6,5).
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Vond het commentaar gisteren behoorlijk vreemd bij de samenvatting. Eerst wordt Feyenoord de tweede helft behoorlijk weggetikt en zegt de commentator dat ze het zichzelf onnodig moeilijk maken en PSV in de wedstrijd laat komen. Volgens nog geen moment later wordt Clasie gewisseld en zegt de commentator dat hij de regisseur van het Feyenoord de tweede helft was.
Nou, fijne regisseur als je 20 minuten onder druk staat voor de wissel
Overigens heb ik geen kritiek op zijn spel hoor, heb het niet gezien. Maar wel vaag gemonteerd door de NOS.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Feyenoord heeft geen 20 minuten achter elkaar onder druk gestaan, laat staan dat ze weggetikt zijn. PSV had vlagen dat ze Feyenoord onder druk zette, maar Feyenoord creëerde in die fases ook mogelijkheden.
Clasie was inderdaad, samen met El Ahmadi, de regisseur van het middenveld, ook dat van PSV.
Het middenveld was, zoals vaker dit seizoen, van Feyenoord. En dat voetbalt een stuk makkelijker.
Clasie speelde als een leeuw. Veroverde behoorlijk wat ballen (en dat met zijn postuur) en heeft een balbehandeling om U tegen te zeggen. Het duurt niet onnodig lang, voor je het weet is de bal bij een medespeler. Zo iemand is heerlijk om in je team te hebben.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Het gaat er alleen om dat Feyenoord die moeizame periode had in de tweede helft, waarin PSV minstens de aansluitingstreffer had moeten maken. Die periode was er wel NR
Gewoon vaag, zeg dan de hele wedstrijd en niet de tweede helft. Want daarin was het minder.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Als PSV de aansluitingstreffer had moeten maken, dan had Feyenoord meteen daarna de 3-1 moeten maken. Schaken kreeg nog de grootste kansen in de 2e helft.
PSV moest ook wel. Ik vond ze nooit overtuigend spelen. Feyenoord is niet bij middelen om helemaal niets weg te geven, daarvoor missen ze nog kwaliteit achterin.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(misschien Bakkal met een 6,5).
Meen je dit? Vond ik juist één van de uitblinkers.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Hij leed veel balverlies. Heb goed op hem gelet. Deed ook genoeg goed, maar overall vond ik dit verre van zijn beste wedstrijd.
Hij mag wel blijven voor het komende seizoen. Deze week gaat Vormer ook rond de tafel met Feyenoord. Maar is er wel plek voor hem? Voorlopig alleen op de bank, als Bakkal en El Ahmadi blijven.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
El Ahmadi wilde volgensmij hoger op toch?
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Hij staat open voor een langer verblijf bij Feyenoord.
Het ligt er natuurlijk aan welke clubs zich gaan melden voor 'm. Als hij zo doorgaat, wordt het rijtje steeds langer. Het gerucht gaat al dat Zenit Petersburg interesse heeft. Maar of hij daar trek in heeft?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Lekker bezig daar maar had niet eeuwig goed kunnen gaan. Het is een kwestie van tijd voordat dat kaartenhuis instort. Dat er serieus mensen denken dat AZ kans maakt op de titel.
AZ wordt op zeker kampioen. PSV mist daadkracht, Twente creativiteit en Ajax kwaliteit.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
AZ wordt op zeker kampioen. PSV mist daadkracht, Twente creativiteit en Ajax kwaliteit.
En een 5-1 verlies zegt niks over een gebrek aan daadkracht?
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
AZ wordt op zeker kampioen..
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Deze week gaat Vormer ook rond de tafel met Feyenoord. Maar is er wel plek voor hem? Voorlopig alleen op de bank, als Bakkal en El Ahmadi blijven.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3877 stemmen
Veiligheid...tsjah...dat zijn teletekst supporters uitspraken. Beetje risico hoort bij het vak...
Maar mensen zijn wel vaker geneigd om voetbalsupporters te vergelijken met mensen die de wet daadwerkelijk overtreden.
En ja, ik heb niet zo'n zin om het heilige boontje uit te hangen inderdaad. Sommige dingen horen bij het voetbal. Als jullie het meenemen van vrienden op het vak al veroordelen....Poefff, dan moet je echt een keer meegaan met een EU tripje. Dan zie je pas wat fout is.
Zelden zoveel onzin in een paar zinnen gezien. Wat een puberaal stoer gezwets.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Gewoon hard aanpakken dat voetbaltuig. Las op teletekst dat de Utrecht-supporters het de schuld van de burgemeester vinden dat ze na de wedstrijd de politie aanvielen. Nu hoop ik eigenlijk dat dit gewoon een ongelukkige quote van de redactie is, maar anders is het tekenend voor het niveau van 'de supporter'; want er zijn natuurlijk altijd redenen te bedenken die het meppen en vernielen rechtvaardigen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Vormer zou een prima "aankoop" zijn, maar voetballend natuurlijk een héél stuk minder dan El Ahmadi. De huidige El Ahmadi is één van de beste spelers van deze competitie. Zelfs beter dan een Eriksen (jaja, op dit moment, hij heeft meer potentie jongens, rustig rustig, denk aan je hart) dit seizoen.
Bakkal is geen concurrentie voor Vormer, aangezien hij op een andere plek speelt. Of El Ahmadi moet naar voren schuiven (nummer 10), zodat Vormer en Clasie daarachter komen te staan. Maar dat zie ik ook niet gebeuren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
El Ahmadi gewoon voor een flink bedrag verkopen aan een Rus. Kan Vormer op zijn plek en heb je een zak met geld. Kan je de schulden verder saneren een een of twee gerichte aankopen doen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Het is toch gedeeltelijk de schuld van Wolfsen. Al geeft dar geen vrij brief om te rellen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3877 stemmen
Gewoon hard aanpakken dat voetbaltuig. Las op teletekst dat de Utrecht-supporters het de schuld van de burgemeester vindt dat ze na de wedstrijd de politie aanvielen. Nu hoop ik eigenlijk dat dit gewoon een ongelukkige quote van de redactie is, maar anders is het tekenend voor het niveau van 'de supporter'; want er zijn natuurlijk altijd redenen te bedenken die het meppen en vernielen rechtvaardigen.
Veel supporters zijn - heb ik al meer dan eens meegemaakt - compleet wereldvreemd. Menen dat binnen zo'n stadion alles kan en alle regels ineens niet meer gelden. Maar ja probeer ze maar eens duidelijk te maken dat het niet zo is. Dan is de wereld te klein.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3877 stemmen
En vind het overigens ook erg raar dat Utrecht in veel artikelen nu volledig de schuld krijgt. In een bijzinnetje wordt nog net gemeld dat Twente supporters begonnen met vuurwerk gooien naar Utrecht vak. Erg rolbevestigend gedrag van media
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
El Ahmadi gewoon voor een flink bedrag verkopen aan een Rus. Kan Vormer op zijn plek en heb je een zak met geld. Kan je de schulden verder saneren een een of twee gerichte aankopen doen.
Als er meer dan 5 miljoen geboden wordt, moet je hem uiteraard laten gaan in de huidige situatie. Ook al zou ik dat erg jammer vinden. El Ahmadi / Clasie zou een prima middenveld zijn voor de komende 5 jaar. 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
En vind het overigens ook erg raar dat Utrecht in veel artikelen nu volledig de schuld krijgt. In een bijzinnetje wordt nog net gemeld dat Twente supporters begonnen met vuurwerk gooien naar Utrecht vak. Erg rolbevestigend gedrag van media
Sterker nog, de wedstrijd is gestaakt omdat Twente met vuurwerk gooiden. Een correcte titel was geweest 'Gooiend vuurwerk van Twente supporters aanleiding voor staking en rellen'.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.