• 16.123 nieuwsartikelen
  • 179.464 films
  • 12.317 series
  • 34.175 seizoenen
  • 650.365 acteurs
  • 199.427 gebruikers
  • 9.402.813 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Dit gedrag van stewards gaat zelfs zo ver dat mensen die op de bovenste rijen op de trap staan persé moeten zitten halverwege het seizoen. Terwijl ze er al jaren staan. Supportertje pesten noem ik het.

Dan heb je wel een heel bekrompen beeld, als Steward krijg je gewoon je oprachten mee en waar je op moet letten. Dat an per keer nog wel eens verschillen.

Veiligheid...tsjah...dat zijn teletekst supporters uitspraken. Beetje risico hoort bij het vak...

Wat een onzin en ik denk dat ik nog wel even wat langer in het stadion kom dan jou, heeft weinig met teletekst supporter zijn te maken. Op de tribune hoort de veiligheid gewoon gegarandeerd zijn, dat er wat randdebielen later gaan roepen als het een keer verkeerd afloopt gaat refereren naar het risico van het vak gaat het toch niet lang goed.

Naomi Watts zit wel mooi mee te lullen, maar je gaat me niet vertellen dat die HK bij Feyenoord daar ook allemaal netjes op hun eigen plekjes zitten Ik geniet van een een lekker vol vak.

Op hun eigen plekken? Die hebben wij niet eens. Tuurlijk zitten ze niet allemaal op hun eigen plek maar de HK die ik ken gaan niet zeiken op Stewards omdat ze doen wat ze moeten doen. Zo zijn ze dan nog wel.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Dit gedrag van stewards gaat zelfs zo ver dat mensen die op de bovenste rijen op de trap staan persé moeten zitten halverwege het seizoen. Terwijl ze er al jaren staan. Supportertje pesten noem ik het.

Het is al erg genoeg dat we al niet in een echt voetbalstadion zitten, gaat de voetbalbeleving ook nog is naar de knoppen. Veiligheid...tsjah...dat zijn teletekst supporters uitspraken. Beetje risico hoort bij het vak...

Naomi Watts zit wel mooi mee te lullen, maar je gaat me niet vertellen dat die HK bij Feyenoord daar ook allemaal netjes op hun eigen plekjes zitten Ik geniet van een een lekker vol vak.

Wat een onzin. Beetje risico hoort niet bij het vak. Een potje voetbal zou onschuldig en veilig moeten zijn. Er gaat genoeg mis in een stadion, vandaar maatregelen. Neem een fakkal die in je nek kan vallen of problemen met uitsupporters. En ook een te vol vak of mensen die er niet horen maar er wel in willen zijn problemen.

Soms zit je een beetje te lullen als iemand die alle regels overtreden wel logisch vind. Maar dan zit je toch wel fout. Dat is hetzelfde als zonder kaartje met de trein reizen en de conducteur dan een eikel vinden dat hij je een boete geeft bij de controle.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ja ik heb mijn stoeltje ook nog nooit gezien. Maar als iedereen daar achter het doel zou staan waar ze zouden horen te staan was het een stuk leger geweest, de capaciteit wordt daar ook wel minstens 3x overschreden. So be it, hoort bij het voetbal. En je gaat al zo lang heen, je zal vast zelf ook wel is stoute dingetjes gedaan hebben... geen probleem toch?

En ja, risico hoort erbij. Je had geen hekel/rivaliteit aan Ajax gehad als die zogenaamde "randdebielen" niet voor wat commotie hadden gezorgd in het verleden. Man, als er puur en alleen aan veiligheid gedacht moet worden zouden de Harde Kernen niet eens bestaan en zou er nooit sfeer zijn in een voetbalstadion. Je mag die "randdebielen" ook wel is een keer bedanken voor wat ze voor je club hebben betekend.

Fakkels, TIFO acties, papiertjes in de lucht houden, vrije staplekken....allemaal dingen die erbij horen en niet voor een optimale veiligheid zorgen. And I don't mind. Als je het niet leuk vind moet je maar een Eredivisie Live abbonementje nemen.

A&L:

En mensen die zwart rijden vergelijken met mensen die gewoon sfeer willen maken in een stadion en bij de fanatiekere supporters willen staan vind ik sowieso al belachelijk. Maar mensen zijn wel vaker geneigd om voetbalsupporters te vergelijken met mensen die de wet daadwerkelijk overtreden.

En ja, ik heb niet zo'n zin om het heilige boontje uit te hangen inderdaad. Sommige dingen horen bij het voetbal. Als jullie het meenemen van vrienden op het vak al veroordelen....Poefff, dan moet je echt een keer meegaan met een EU tripje. Dan zie je pas wat fout is.

p.s. bij AZ hebben ze nog wel mensen nodig die graag een klappertje in de handen vast willen houden.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Was op voorhand toch allang bekend dat ze dat zouden gaan doen. Mooi was het zeker maar zoals iemand in mijn vak ook al zei: je moet er niet aan denken dat er nu een bal invliegt, daar gaat je eerbetoon dan. Dat je dat niet ziet als je naast het uitvak zit, heb je liggen slapen? .

Vooraf bekend dat de PSV-supporters ook mee zouden doen? Had ik niks over gehoord.

Ik keek naar de overkant, niet opzij. Ook omdat er mensen naast me gingen staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als je sfeer gelijkstelt aan de veiligheid te neutraliseren dan snap je er weinig van. Dat je zo dom bent vind ik nog niet zo erg maar op de stewards gaan zeiken als ze dat opvangen en op ingrijpen is wel het allerdomste wat ik ooit gehoord heb. Ik ben blij dat die tendens er ook niet echt is, en ik zit gewoon op Vak S. Als die dit zouden lezen komen ze ook niet meer bij en die hebben gewoon SCF op hun nek gatattoeëerd staan.

Maar goed zulke mensen moeten ook bestaan, Bonnie St. Claire is er blij mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Vooraf bekend dat de PSV-supporters ook mee zouden doen? Had ik niks over gehoord.

Ik had het ook maar via/via gehoord hoor. Beetje interessant gedaan . En wat vond je nu van Leerdam, geef toe, af en toe is het wel een beest .

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Je komt alleen behoorlijk nichterig over en doet alsof het wereldschokkende zaken zijn dat je een vriend mee het vak op neemt. Als jij vrienden hebt die je mee vak S op wilt nemen en een paar stewards doen opeens moeilijk na 10 jaar dan heb je toch ook zoiets van Flikker is een end op en los de echte problemen op.

Sorry NW, maar ik vind je echt hypocriet bezig hoor.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

rep_robert schreef:

Oké, props voor Studio Voetbal voor dit "gedicht overzicht" van deze speelronde

is het niet een beetje een rip-off van de rapservice van Koefnoen?

daar deed het mij in ieder geval veel aan denken

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik had het ook maar via/via gehoord hoor. Beetje interessant gedaan . En wat vond je nu van Leerdam, geef toe, af en toe is het wel een beest .

Had ik al gezegd vandaag: Leerdam wordt verdedigend steeds sterker; schakelt zijn man vaak uit. Meer moet je ook niet van hem vragen. Voetballend nog vrij zwak, heeft vaak teveel tijd nodig om de bal onder controle te krijgen en opbouwend stelt hij weinig voor; heeft moeite met de passing en 0 creativiteit. Laat hem daar maar lekker staan. Fernandez geen contract meer aanbieden. Swerts ook niet.

Heb vandaag overigens meer genoten van de andere back. Wat een verademing na Tim de Cler en Martins Indi (op die positie).

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Geen idee, nooit gezien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Je komt alleen behoorlijk nichterig over en doet alsof het wereldschokkende zaken zijn dat je een vriend mee het vak op neemt.

Het gaat erom dat je zeikt op Stewards als ze doen wat ze moeten doen. En 'nichterig'? Alsof geaardheid hier ook maar iets mee te maken heeft. Je maakt je alleen maar belachelijker zo.

Als jij vrienden hebt die je mee vak S op wilt nemen en een paar stewards doen opeens moeilijk na 10 jaar dan heb je toch ook zoiets van Flikker is een end op en los de echte problemen op.

Nou nee hoor, ik ben gewoon een mens die rationeel nadenkt. Ik ben niet zo iemand die zijn auto ergens parkeert zonder parkeerbon en dan ga zeuren als ik een parkeerbon krijg.

Sorry NW, maar ik vind je echt hypocriet bezig hoor.

Sorry rep, als je me dan hypocriet noemt wil ik wel weten wanneer jij me andere gasten uit een ander vak mijn vak in heb zien zitten loodsen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Heb vandaag overigens meer genoten van de andere back. Wat een verademing na Tim de Cler en Martins Indi (op die positie).

Inderdaad. Geweldige speler. Al viel Indi mij ook wel op centraal, zie je toch dat dat meer zijn positie is eigenlijk. Voor een back is ie gewoon veel te traag.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Over de stewards discussie ga ik maar niet op in maar wat mij overkwam was zeg maar het niveau wat bij PSV gebeurde jongetje juicht en moet meteen oprotten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er zijn ook genoeg stewards die lopen te mierenneuken maar het gevalletje van rep was daar er geen van.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Inderdaad. Geweldige speler. Al viel Indi mij ook wel op centraal, zie je toch dat dat meer zijn positie is eigenlijk. Voor een back is ie gewoon veel te traag.

Klopt. Martins Indi is een prima stand-in voor de Vrij of Vlaar. Maar nooit meer op de backpositie neerzetten. Van opbouwen heeft hij geen kaas gegeten en is ook veel te statisch om tegen snelle buitenspelers te spelen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Het gaat erom dat je zeikt op Stewards als ze doen wat ze moeten doen. En 'nichterig'? Alsof geaardheid hier ook maar iets mee te maken heeft. Je maakt je alleen maar belachelijker zo.

(quote)

Nou nee hoor, ik ben gewoon een mens die rationeel nadenkt. Ik ben niet zo iemand die zijn auto ergens parkeert zonder parkeerbon en dan ga zeuren als ik een parkeerbon krijg.

(quote)

Sorry rep, als je me dan hypocriet noemt wil ik wel weten wanneer jij me andere gasten uit een ander vak mijn vak in heb zien zitten loodsen.

Heb niet alles gelezen, maar een steward mag soms best eens door de vingers zien als er een vriend meegenomen wordt.

Maar Rep, waarom niet gewoon de seizoenskaartentruc uitgvoerd?

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ze moesten id laten zien wat al raar is opzich want laat soms me neef gaan als ik zelf niet kan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind ik niet, vooral niet als je met een supporter te maken hebt, die zoals je al aangeeft, de seizoenkaartentruc uitvoert. Regels moet je gewoon consequent naleven, niet de ene keer wel en dan niet. Zal prima in een gezinsvak weerken maar in vakken als S en X worden ze daar pislink van mocht die situatie zich voordoen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

Ze moesten id laten zien wat al raar is opzich want laat soms me neef gaan als ik zelf niet kan.

Niet zo raar, als je wil ingrijpen door misbruik van kaarten onderling is dat de meest adequate manier om dat te controleren.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Heb niet alles gelezen, maar een steward mag soms best eens door de vingers zien als er een vriend meegenomen wordt.

Maar Rep, waarom niet gewoon de seizoenskaartentruc uitgvoerd?

Naomi Watts schreef:

Er zijn ook genoeg stewards die lopen te mierenneuken maar het gevalletje van rep was daar er geen van.

Tsjah, ik nam een vriend en 2 meisjes mee die geen seizoenkaart hebben en dus de seizoenkaarten hadden van vrienden van mij(die niet heen gingen) die niet op 410 staan. Normaal geef ik buiten mijn extra(lees: oude) 410 seizoenkaarten al zodat het ruilen niet opvalt, nu toevallig een keer op de omloop omdat ik het was vergeten. Ik blijf ook dit een geval vinden van iets wat je door de vingers moet kunnen zien.

Maar dan ben je sowieso al de sjaak, aangezien geen enkele naam matcht met de seizoenkaarten behalve de mijne

Maar je mag ook geen ballen meenemen naar huis. Dus de stewards traden 2 seizoenen geleden ook goed op toen Suarez een bal de tribune in trapte voor de supporters. Vervolgens wordt een klein jochie dood ongelukkig gemaakt door stewards die zich aan het protocol houden en de jochie van zijn bal beroven en zijn vader ook even meenemen omdat ie tegenstribbelt?

Zoveel voorbeelden van kansloos gedrag, pretentieuze nieuwelingetjes die zichzelf graag willen bewijzen. Juist die toffe stewards waar je goed mee kan omgaan gedragen zich niet meer zo.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Vak S zit normaliter ook al overvol. De meeste overige vakken bieden nog genoeg lege stoeltjes. Er kunnen best eens uitzonderingen gemaakt worden. Maar ik was er niet bij, dus kan er niet over oordelen. Uiteraard is het de taak van een steward om er op te letten, dus je kunt het ze moeilijk kwalijk nemen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Vak S zit normaliter ook al overvol. De meeste overige vakken bieden nog genoeg lege stoeltjes. Er kunnen best eens uitzonderingen gemaakt worden. Maar ik was er niet bij, dus kan er niet over oordelen. Uiteraard is het de taak van een steward om er op te letten, dus je kunt het ze moeilijk kwalijk nemen.

Tuurlijk, waar vakken niet overvol zitten zullen de Stewards niet echt de drang hebben om het te verbieden maar op Vak S en X zijn ze daar gewoon streng in, en terecht.

Je moet ook geluk hebben me tde stewards maar de meeste Stewards zijn wel meegaand.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

(quote)

Tsjah, ik nam een vriend en 2 meisjes mee die geen seizoenkaart hebben en dus de seizoenkaarten hadden van vrienden van mij(die niet heen gingen) die niet op 410 staan. Normaal geef ik buiten mijn extra(lees: oude) 410 seizoenkaarten al zodat het ruilen niet opvalt, nu toevallig een keer op de omloop omdat ik het was vergeten. Ik blijf ook dit een geval vinden van iets wat je door de vingers moet kunnen zien.

Maar je mag ook geen ballen meenemen naar huis. Dus de stewards traden 2 seizoenen geleden ook goed op toen Suarez een bal de tribune in trapte voor de supporters en vervolgens wordt een klein jochie dood ongelukkig gemaakt door stewards die zich aan het protocol houden?

Zoveel voorbeelden van kansloos gedrag, pretentieuze nieuwelingetjes die zichzelf graag willen bewijzen. Juist die toffe stewards waar je goed mee kan omgaan gedragen zich niet meer zo.

Lijkt me vrij normaal dat stewards de ballen opeisen. Zou een gekke boel worden als mensen, net als bij het honkbal, de ballen mogen houden. Dat kost klauwen met geld.

Daarnaast ben je niet geloofwaardig meer door te zeggen dat je 2 meisjes mee had genomen.

3 Vrienden is ook wel wat teveel van het goede. Stel dat iedereen dat doet. Dan heb je een nieuw drama te pakken.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vind ik niet, vooral niet als je met een supporter te maken hebt, die zoals je al aangeeft, de seizoenkaartentruc uitvoert. Regels moet je gewoon consequent naleven, niet de ene keer wel en dan niet. Zal prima in een gezinsvak weerken maar in vakken als S en X worden ze daar pislink van mocht die situatie zich voordoen.

Bij gezinsvakken wordt er niet gecontroleerd, alleen bij HK. Kan me niet voorstellen dat die overvolle vakken bij jullie achter het doel iedereen in zijn eigen vak zit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Maar je mag ook geen ballen meenemen naar huis. Dus de stewards traden 2 seizoenen geleden ook goed op toen Suarez een bal de tribune in trapte voor de supporters. Vervolgens wordt een klein jochie dood ongelukkig gemaakt door stewards die zich aan het protocol houden en de jochie van zijn bal beroven en zijn vader ook even meenemen omdat ie tegenstribbelt?

Lijkt me toch dat deze pietluttige actie totaal los staat van die jij opsomde?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Lijkt me vrij normaal dat stewards de ballen opeisen. Zou een gekke boel worden als mensen, net als bij het honkbal, de ballen mogen houden. Dat kost klauwen met geld.

Daarnaast ben je niet geloofwaardig meer door te zeggen dat je 2 meisjes mee had genomen.

3 Vrienden is ook wel wat teveel van het goede. Stel dat iedereen dat doet. Dan heb je een nieuw drama te pakken.

Haha .

Nee, dat niet maar die wedstrijdbal was al van Suarez neem ik aan?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tuurlijk, waar vakken niet overvol zitten zullen de Stewards niet echt de drang hebben om het te verbieden maar op Vak S en X zijn ze daar gewoon streng in, en terecht.

Je moet ook geluk hebben me tde stewards maar de meeste Stewards zijn wel meegaand.

Logisch dat ze strenger optreden bij die vakken.

Vond het wel schrijnend, een keer toen het vak ook vol was, (omdat de helft "afgesloten" was, doordat we tegen PSV (dacht ik) speelden) gingen er een paar op de trap zitten. Dat mocht absoluut niet. De supporter wees naar de overkant, naar Vak S, waar ze met z'n allen op de trap stonden. Maar hij moest toch weg.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nee, maar dit was geen bal die over was geschoten he. Suarez schoot die bal de tribunes in VOOR het publiek. Die kosten hadden ze dus op Luis mogen verhalen en niet op een blije jongen en zn vader die de bal vingen.

Ik neem standaard drie extra mensen mee het vak op, want ik heb 3 oude scc's van 410

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Bij gezinsvakken wordt er niet gecontroleerd, alleen bij HK. Kan me niet voorstellen dat die overvolle vakken bij jullie achter het doel iedereen in zijn eigen vak zit.

Is het ook niet maar als ze zien dat er een scc change-up gaande is grijpen ze in maar dan moeten ze wel iets tastbaars hebben. Al is Vak X niet echt een vak waar er snel iets mis kan gaan. Dan moet je meer op één van de ringen zijn.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

@ Hooligan-robert: had ik niet goed gelezen.

Ik vind ook absoluut dat ze zulke dingen door de vingers moeten zien. Sommige mensen nemen hun werk te serieus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.