• 16.123 nieuwsartikelen
  • 179.464 films
  • 12.317 series
  • 34.175 seizoenen
  • 650.364 acteurs
  • 199.426 gebruikers
  • 9.402.804 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nee Feyenoord.nl bezoek ik alleen als Ajax van Feyenoord wint Laatste jaren dus nog wel eens op gekeken

Maar wel mooi dat zulke acties nog lukken. Idem Twente met zieke Bibi.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Huntelaar overigens gedeeld topscorer van Duitsland na vanavond waar hij wederom een goal maakte voor Schalke. Toch wel erg knap zeg.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)
Jouw mening, niet de waarheid. Maar het gaat me verder niet om de waarheid van wie gelijk hebt, maar om het feit dat deze hele discussie net niks met chucky's tekst te maken had. Hij heeft niks meer te melden, zit vast en begint dan maar over de achterban.

Hoe zat ik vast?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Hoe zat ik vast?

Inhoudelijk had je weer eens niks te melden, daarom begon je maar over zaken die niet relevant waren, zoals de achterban. Sneu.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik zie nu pas dat de PSV-supporters ook de sjaals omhoog hielden tijdens het eerbetoon voor de ernstig zieke Dirk in de 12e minuut (terwijl ik vlak naast het uitvak zit).

Was op voorhand toch allang bekend dat ze dat zouden gaan doen. Mooi was het zeker maar zoals iemand in mijn vak ook al zei: je moet er niet aan denken dat er nu een bal invliegt, daar gaat je eerbetoon dan. Dat je dat niet ziet als je naast het uitvak zit, heb je liggen slapen? .

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Denk dat mensen van die geen sfeer willen maken op City of Zuid zitten. UCS was toch trouwens niks, ik schaamde mij altijd ervoor dat zij Vak410 eigenlijk na wilde doen.

Ze zouden bij Utrecht niet de enigen in Nederland zijn hoor Niks om je voor te schamen. Er wordt altijd heel veel afgegeven op 410, maar binnen Nederland toch echt wel trendsetters op "ultra" gebied. Getuige de vele andere groepen die zich daarna ook (tevergeefs) hebben geprobeerd te vormen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

UCS was echt 410 in 't klein, met die kut trommel. Niet veel mensen zijn er rouwig om, dat UCS min of meer weg is.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Was op voorhand toch allang bekend dat ze dat zouden gaan doen. Mooi was het zeker maar zoals iemand in mijn vak ook al zei: je moet er niet aan denken dat er nu een bal invliegt, daar gaat je eerbetoon dan. Dat je dat niet ziet als je naast het uitvak zit, heb je liggen slapen? .

Hehe exact wat ik vandaag tegen iemand zei toen ik het keek. Wat gaan ze nu doen als Feyenoord in die minuut scoort?

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Vak 410 tja het maakt het minder stil maar zit niet echt variatie in, lijkt soms net op een langspeel plaat.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat je dat niet ziet als je naast het uitvak zit, heb je liggen slapen? .

Hij was onder de indruk van de wedstrijd, ik ook, want wat heb ik genoten van dit Feyenoord. En wat hebben we toch eigenlijk ook voor een fantastisch middenveld met Clasie, El Ahmadi en Bakkal. Geweldig genoten vandaag en op naar Utrecht.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Je kan moeilijk opeens een nummer uit het oeuvre van Montserrat Cabbalé gaan zingen als voetbalsupporter zijnde Vind 410 nog juist het meest afwisselende omdat juist ook de oude bekende Amsterdamse/Ajax liederen voorbij komen. Heb ik bij veel andere groepen niet, die alleen maar gekopieerde liedjes zingen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Hij was onder de indruk van de wedstrijd, ik ook, want wat heb ik genoten van dit Feyenoord. En wat hebben we toch eigenlijk ook voor een fantastisch middenveld met Clasie, El Ahmadi en Bakkal. Geweldig genoten vandaag en op naar Utrecht.

Utrecht wordt een eitje voor jullie. Die laten immers 32 wedstrijden per jaar lopen

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Had trouwens laatst waar komen jullie (joden) toch vandaan gemist. Is vaak wel ok, het lijkt ook wel dat er aan de overkant wat staat te beginnen, komt er nog niet uit maar wie weet.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Utrecht wordt een eitje voor jullie. Die laten immers 32 wedstrijden per jaar lopen

Die hadden we gewoon moeten winnen wel of niet een gemotiveerde Utrecht.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

stfuympos schreef:

Had trouwens laatst waar komen jullie (joden) toch vandaan gemist. Is vaak wel ok, het lijkt ook wel dat er aan de overkant wat staat te beginnen, komt er nog niet uit maar wie weet.

Je bedoelt op Noord? Als daar echt iets (gaat) ontstaat(ontstaan) dan wordt dat vakkundig door Ajax in de kiem gesmoord, ze willen daar geen sfeer hebben. Als daar sfeer ontstaat zal dat vakkundig richting Zuid verplaatst worden.

Verder wordt er door die Johan rumoer niet echt veel de normale songs gezongen, meestal komt WKJTV na een goal, nu vooral andere songs.

Zolang "Geen dag gaat mij voorbij" maar gezongen blijft worden vind ik het allemaal best, heerlijke openingsong elke wedstrijd al jarenlang.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Die hadden we gewoon moeten winnen wel of niet een gemotiveerde Utrecht.

Klopt, zag er in de rust ook naar uit. Maar een bizar kwartier verpestte alles.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Oké, props voor Studio Voetbal voor dit "gedicht overzicht" van deze speelronde

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, leuk inderdaad. Klinkt allemaal best leuk.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Leuk die wisseling ook over en weer met de voice over en de commentators.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Typisch, van Halst wil wat kritisch zeggen over slecht verdedigen in de competitie, zegt van Gelder dat hij het daar niet over moet hebben, omdat ze het beter over de mooie goals moeten hebben

Kritiekloze kneus is die vent toch zeg.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Die Jack moet lekker radio doen en optieven van tv.

@rep , precies tegenover vak 410, of dat noord is let ik eigenlijk nooit op weet wel dat ik het steeds leuker begint te vinden, alleen laatst twee vrouwelijke stewards daar zakt me broek weer van af bleh.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Stewards begonnen bij mij ook weer te zeiken gisteren, probeerde gisteren vrienden mee het vak op te loodsen met extra seizoenkaarten(410 heeft gele achterkanten ipv rode, moet je laten zien aan stewards om het vak op te komen) en opeens gingen ze op de omloop mij en mn vrienden om onze ID te vragen, volgens mij is het kaart uitdelen gespot. Die mensen hebben echt niks te doen haha.

Maar precies tegenover? Welk vak zit je? Noord is in ieder geval de kant van het oude trainingsveld+supportershome en uitvak. Zuid is waar 410 de F-Side/Zuid 1 zit. West zitten de bobo's en Oost is de lange zijde aan de kant van 410 Gewoon de ingang waar je naar binnen moet.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Je overtreedt toch gewoon de regels Robert? Beetje omgekeerde wereld om dan te zeuren over stewards die hun werk uitvoeren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens met Jari. Doen juist wat hun functieomschrijving vraagt. Enorm veel respect voor stewards en de verstandhouding met de supporters is bij ons ook opvallend goed.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ach man, is gewoon pietlullerig en vooral ook inconsequent gedrag. Iedereen neemt vrienden mee het vak op, ik doe het al 2 seizoenen lang elke wedstrijd. Doe het volgende keer gewoon weer.

Beetje ontdeugend zijn mag wel hoor, vooral als je voetbalsupporter bent. Ik heb een schijthekel aan koorknaapjes gedrag. Zoals al eerder is gezegd, we zijn geen koorknapen vereniging

Deze steward zag eruit als een Guido en wilde zich overduidelijk bewijzen, haalde gelijk allemaal bewaking erbij. En ik zie er nog zo lief uit Maarja, dit is niet de eerste keer dat er problemen zijn, je wordt in de ArenA echt behandeld als bioscoop publiek door de stewards(dus door Ajax), de voetbalervaring wordt geprobeerd dood te maken en het liefst hebben ze 50000 mensen die netjes zitten, hun bek houden en even klappen wanneer er wordt gescoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is gewoon dom. Door dat soort gasten raken vakken boven capaciteit waardoor de veiligheid niet gewaarborgd kan worden. Dat dat nog niet doordringt is beyond me. Al bevestigt dat dat het vooroordeel wel weer dat het IQ van de meeste supporters niet bijzonder hoog is.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Dus ik ben een domme IQ-lozemongool volgens jou? Wat een onzin...vooral bij Ajax waar veel scc houders niet komen opdagen moet dat geen probleem zijn

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ja moet het toch met NW eens zijn. Die veiligheidsregels zijn er niet zomaar. En helemaal bij 410, waar genoeg problemen mee geweest zijn.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Dit gedrag van stewards gaat zelfs zo ver dat mensen die op de bovenste rijen op de trap staan persé moeten zitten halverwege het seizoen. Terwijl ze er al jaren staan. Supportertje pesten noem ik het.

Het is al erg genoeg dat we al niet in een echt voetbalstadion zitten, gaat de voetbalbeleving ook nog is naar de knoppen. Veiligheid...tsjah...dat zijn teletekst supporters uitspraken. Beetje risico hoort bij het vak...

Naomi Watts zit wel mooi mee te lullen, maar je gaat me niet vertellen dat die HK bij Feyenoord daar ook allemaal netjes op hun eigen plekjes zitten Ik geniet van een een lekker vol vak.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.