• 16.123 nieuwsartikelen
  • 179.464 films
  • 12.317 series
  • 34.175 seizoenen
  • 650.359 acteurs
  • 199.426 gebruikers
  • 9.402.804 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Je kan er wel omheen lullen, maar jij bent degene die over Ajax begon. Allemaal heel makkelijk omheen te lullen. Als jij over Ajax begint en ik zeg dan wat meer over Ajax komt gelijk operneus Litmanen mij corrigeren.

Haha afgelopen zei er al iemand die nooit in dit topic reageerde maar wel meelas dat hij je reactieniveau lachwekkend vond. Benieuwd of hij vind dat je dit vanavond overtroffen hebt

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha afgelopen zei er al iemand die nooit in dit topic reageerde maar wel meelas dat hij je reactieniveau lachwekkend vond. Benieuwd of hij vind dat je dit vanavond overtroffen hebt

En dan ga jij mij verwijten dat ik niet inhoudelijk reageer.

Hoe noemen ze dat? Iets met een pot en een ketel, help.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3877 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wat een onzin. Hij speelde niet best (doordat de Feyenoorders fel op hem zaten), maar hij was misschien nog wel de beste PSV-ever, op Isaksson na.

Zeg nergens dat hij slecht speelde want was inderdaad nog één van de betere maar heb me wel gestoord aan zijn houding. Had overigens wel het idee dat het uitfluiten hem wel wat deed

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)
'

Wat heeft Ajax hiermee te maken? Volgens mij zegt orbit dat Utrecht een zielig clubje is alleen omdat zij van Ajax willen winnen. Wat ik sneu vind is dat jullie geen achterban hebben, als jullie 13e zijn zitten er misschien duizend man in het stadion, een club als Feyenoord die heeft achterban, die komen ook als het JL speelt. Dus dat is pas sneu.

Inderdaad een beetje een vreemd verhaal, als je nu leest wat die idioten allemaal flikken daar in Utrecht.

ik vind dat ook een beetje kansloos, je verliest dik van Twente en meteen iedereen opgefokt daar. zijn dat wel echte supporters?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

En dan ga jij mij verwijten dat ik niet inhoudelijk reageer.

Hoe noemen ze dat? Iets met een pot en een ketel, help.

Ik vind het prima dat je dat vind.

Lees je teksten nog maar eens terug...over de achterban enzo. haha.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Filmpje1 schreef:

(quote)

Inderdaad een beetje een vreemd verhaal, als je nu leest wat die idioten allemaal flikken daar in Utrecht.

ik vind dat ook een beetje kansloos, je verliest dik van Twente en meteen iedereen opgefokt daar. zijn dat wel echte supporters?

Volgens mij kwam dat vuurwerk toch van Twente fans? Al zijn die Utrecht supporters meestal zo zwakbegaafd dat er om het minste alweer spreekkoren en rellen komen daar.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Volgens mij kwam dat vuurwerk toch van Twente fans? Al zijn die Utrecht supporters meestal zo zwakbegaafd dat er om het minste alweer spreekkoren en rellen komen daar.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Zeg nergens dat hij slecht speelde want was inderdaad nog één van de betere maar heb me wel gestoord aan zijn houding. Had overigens wel het idee dat het uitfluiten hem wel wat deed

Er was helemaal niets mis met zijn houding. Hij geeft een handje aan Mulder na die gemiste kans, en baalde duidelijk. Voor de rest niet meer dan logisch dat je je vrienden/oud-collega's een handje geeft voor of na de wedstrijd.

Wijnaldum ging er vol voor. Dat kun je niet van alle PSV-ers zeggen.

Tuurlijk zal het uitfluiten wel iets met hem doen, maar dat kan ook extra motivatie opleveren.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Filmpje1 schreef:

(quote)

Is natuurlijk niet alleen door het verlies tegen Twente, het is de bekende druppel die de emmer deed overlopen. Het is sportief echt slecht, supporters worden voorgelogen door het bestuur, en mensen zijn echt niet vergeten wat er vorig jaar in Enschede is gebeurt.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik vind het prima dat je dat vind.

Moeilijk om je er nu uit te lullen hé?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Daar is toch niets nieuws aan, over die achterban? Feyenoord is veel meer een volksclub dan Ajax. Maar deze discussie zijn er al oneindig geweest.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ja dat klopt inderdaad, en dat is ook vrij kansloos van die tukkers maar om dan als Utrecht "supporters" naar buiten te gaan en de politie te gaan bekogelen met stenen etc. dat snap ik niet helemaal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Is ook niks aan te snappen, gewoon gefrustreerde mongolen Heeft niks met voetbal te maken.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Is natuurlijk niet alleen door het verlies tegen Twente, het is de bekende druppel die de emmer deed overlopen. Het is sportief echt slecht, supporters worden voorgelogen door het bestuur, en mensen zijn echt niet vergeten wat er vorig jaar in Enschede is gebeurt.

Winnen van Ajax maakt het seizoen toch geslaagd?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Filmpje1 schreef:

(quote)

Ja dat klopt inderdaad, en dat is ook vrij kansloos van die tukkers maar om dan als Utrecht "supporters" naar buiten te gaan en de politie te gaan bekogelen met stenen etc. dat snap ik niet helemaal.

Utrechters wilden confrontatie aangaan met de Tukkers, ja en als de politie er dan tussenstaat kan je verwachten dat de confrontatie wordt aangegaan met de politie. De confrontatie wilden men denk ik aangaan voorwat er vorig jaar gespeeld heeft en het vuurwerk. Ook zit er gewoon een hoop frustratie tussen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Volgens mij zijn er de laatste tijd meer problemen rond Ajax dan rond Utrecht. Jullie nieuwe generatie moet behoorlijk actief zijn.

Sssttt, Lyon is nog weggemept in Lyon, maar daar hebben we het niet over hehe

Waarom is dat hoekje waar de UCS altijd stond leeg? Staan ze nu achter het doel?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Winnen van Ajax maakt het seizoen toch geslaagd?

Dat heb ik nooit gezegt, maar winnen tegen Ajax is wel speciaaler dan winnen tegen een andere club. Maar dat is niet alleen bij Utrecht, maar ook bij Feyenoord en noem het maar op.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ik weet niet precies wat daar is gebeurt maar alla 't is weer jammer dat het zo altijd moet, in Heerenveen hebben we ook wat een mindere periode gehad maar dan gaan we niet met z'n allen de straat op en wat herrie lopen schoppen. we zijn allemaal volwassen mensen toch? kunnen we het dan niet als volwassen mensen oplossen?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Sssttt, Lyon is nog weggemept in Lyon, maar daar hebben we het niet over hehe

Waarom is dat hoekje waar de UCS altijd stond leeg? Staan ze nu achter het doel?

UCS is zo min of meer weg. Er is nog een kleine groep over van UCS en dat staat achter het doel. UCS is nooit echt een groep geweest, maar een paar supporters die het leuk vonden om erbij te staan.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Waarom gaat er dan niemand meer in dat hoekje staan. Is er geknokt of zo.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Filmpje1 schreef:

(quote)

Ik weet niet precies wat daar is gebeurt maar alla 't is weer jammer dat het zo altijd moet, in Heerenveen hebben we ook wat een mindere periode gehad maar dan gaan we niet met z'n allen de straat op en wat herrie lopen schoppen. we zijn allemaal volwassen mensen toch? kunnen we het dan niet als volwassen mensen oplossen?

Een mens blijft een mens. Tuurlijk is het niet goed, maar ik begrijp de frustratie wel. Sommige mensen reageren het af op hun vrouw, sommige mensen gaan schelden en schreeuwen tegen iedereen en je hebt mensen die hun emoties niet onder controlen hebben en een beetje gaan rellen. Zitten overigens heel veel meelopers tussen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Waarom gaat er dan niemand meer in dat hoekje staan. Is er geknokt of zo.

Sfeerloos, als je in dat hoekje staat verdwijnt de sfeer snel uit het stadion. Het is er gewoon minder gezellig.

Je weet wel het een en ander van UCS dus, ga je toch niet stiekem af en toe een wedstrijdje van Utrecht bezoeken.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Filmpje1 schreef:

(quote)

Ja dat klopt inderdaad, en dat is ook vrij kansloos van die tukkers .

Als het zo is is in en in triest zeker gezien hun geschiedenis in Enschede.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Sfeerloos, als je in dat hoekje staat verdwijnt de sfeer snel uit het stadion. Het is er gewoon minder gezellig.

Je weet wel het een en ander van UCS dus, ga je toch niet stiekem af en toe een wedstrijdje van Utrecht bezoeken.

Hmm, okee. Toch raar dat wanneer UCS weg is opeens niemand daar wilt staan, niet zo'n hele tribune wilt natuurlijk zingen en springen. Lijkt me wel een lekker plekje om gewoon te chillen, niet iedereen op zo'n tribune staat er om puur sfeer te maken natuurlijk.

Ik houd me niet alleen met het voetbal bezig. Ook met de sfeer in en rondom de stadions, dus ook supporters groeperingen van (buitenlandse)clubs. Daarnaast zaten er ook een paar UCS'ers op het 410 forum een jaar of 1,5/2 geleden toen het nog "openbaar" was.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hmm, okee. Toch raar dat wanneer UCS weg is opeens niemand daar wilt staan, niet zo'n hele tribune wilt natuurlijk zingen en springen. Lijkt me wel een lekker plekje om gewoon te chillen, niet iedereen op zo'n tribune staat er om puur sfeer te maken natuurlijk.

Ik houd me niet alleen met het voetbal bezig. Ook met de sfeer in en rondom de stadions, dus ook supporters groeperingen van (buitenlandse)clubs. Daarnaast zaten er ook een paar UCS'ers op het 410 forum een jaar of 1,5/2 geleden toen het nog "openbaar" was.

Denk dat mensen van die geen sfeer willen maken op City of Zuid zitten. UCS was toch trouwens niks, ik schaamde mij altijd ervoor dat zij Vak410 eigenlijk na wilde doen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daar is toch niets nieuws aan, over die achterban? Feyenoord is veel meer een volksclub dan Ajax. Maar deze discussie zijn er al oneindig geweest.

Jouw mening, niet de waarheid.

Maar het gaat me verder niet om de waarheid van wie gelijk hebt, maar om het feit dat deze hele discussie net niks met chucky's tekst te maken had. Hij heeft niks meer te melden, zit vast en begint dan maar over de achterban.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Ik zie nu pas dat de PSV-supporters ook de sjaals omhoog hielden tijdens het eerbetoon voor de ernstig zieke Dirk in de 12e minuut (terwijl ik vlak naast het uitvak zit).

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja was mooi moet ik toegeven!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik zie nu pas dat de PSV-supporters ook de sjaals omhoog hielden tijdens het eerbetoon voor de ernstig zieke Dirk in de 12e minuut (terwijl ik vlak naast het uitvak zit).

Dit kwam ik net tegen, de zieke man zelf aan het woord:

Kippenvel! | FRFC1908.nl

En nee, bezoek die site niet, maar kwam het tegen op een andere site

Het maakt voetbal meteen weer enorm onbelangrijk.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Op Feyenoord.nl zeker?

Voetbal is inderdaad de belangrijkste bijzaak.

"Mooi" fragment. Waarvoor dank.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.