• 16.123 nieuwsartikelen
  • 179.464 films
  • 12.317 series
  • 34.175 seizoenen
  • 650.349 acteurs
  • 199.426 gebruikers
  • 9.402.796 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Sorry hoor, maar de frustratie druipt van je post af. Daarom is het nou zo leuk om van Ajax te winnen, al die leuke gefrustreerde fans (geen supporters, want die hebben jullie niet) die het dan niet kunnen hebben dat Utrecht alles geeft tegen Ajax.

En een beetje gaan zeggen dat Utrecht slecht draaid, terwijl jullie precies hetzelfde doen. Utrecht is normaal een club voor de 10e plaats en staat 13e, jullie horen kampioen te worden maar staan 5e (of 4e). Dus ook een wanprestatie...

Stel je niet aan zeg.

Utrecht heeft een hele matige ploeg, vervelend dat ze alleen tegen Ajax zichzelf wel opladen en altijd goed zijn. Utrecht is net als NEC of NAC een grijze muis in de competitie als voetbalploeg.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

Over trieste gegevens gesproken

Het was alles, behalve een trieste aangelegenheid.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Stel je niet aan zeg.

Utrecht heeft een hele matige ploeg, vervelend dat ze alleen tegen Ajax zichzelf wel opladen en altijd goed zijn. Utrecht is net als NEC of NAC een grijze muis in de competitie als voetbalploeg.

Wil jij gaan beweren dat Ajax niet net zo'n wanprestatie levert als Utrecht? Jullie staan 5e, dat is hartstikke slecht voor een club als Ajax. Wij doen het nu ook gewoon niet goed. En ik stel mij aan?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

timbo_ schreef:

Heb me in ieder geval kapot geergerd aan zijn high fives en handjes aan zijn voormalige teamgenoten. Begon al met die eerste kans die hij miste waarna hij Mulder zowat om de hals vloog.

Wat een onzin. Hij speelde niet best (doordat de Feyenoorders fel op hem zaten), maar hij was misschien nog wel de beste PSV-ever, op Isaksson na.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zo, heerlijk wedstrijdje in de Kuip vandaag.

Schaken was niet te stoppen. Zeker niet door Willems, die erg zwak speelde (op die bal na, die hij van de lijn haalde). Mulder heeft Feyenoord een aantal maal door het vuur gesleept, keepte top vandaag. Genoten van Nelom, die een goede inzet combineerde met rust aan de bal en overzicht, net als Clasie. Clasie en El Ahmadi op het middenveld is een verademing. En dan heb je Bakkal nog, die op slimme wijze ruimte maakt. Guidetti zette zich voor 110% in, zoals gewoonlijk, en was sterk aan de bal. De echte top zal hij nooit halen, want daar is hij te langzaam voor (als je er zelfs uitgelopen wordt door die dikzak van een Bouma). Laat hem maar lekker nog een aantal jaar in de Kuip voetballen. Leerdam wordt ook steeds beter. Verdedigend gezien dan, je moet niet verwachten dat hij daarnaast ook goed gaat voetballen. Martins Indi centraal achterin is een prima stand in voor Vlaar/de Vrij, maar nooit meer op linksback. Nelom is overigens een verademing na Tim de Cler. Cissé speelde een goede wedstrijd, was balvast en belangrijk in fases. Hij mag nog wel 100 uur oefenen op afstandschoten. Vlaar was ook ouderwets lekker bezig, gaf weinig weg en was belangrijk met een aantal slidings.

Feyenoord verdiend gewonnen. PSV was vooral achterin bijzonder matig. Op een gegeven moment lieten ze Vlaar zo vrij lopen dat hij wel had moeten scoren, als hij de bal beter toegespeeld had gekregen. PSV had een off-day, maar dat was grotendeels toch te danken aan Feyenoord. Ondanks dat ik Feyenoord in de 1e helft wat sterker vond, had PSV de grootste kansen (Wijnaldum, Matavz). Voor de rest vond ik PSV een erg matige indruk maken.

Gefeliciteerd, begrijp alleen de haat op Wijnaldum niet. Die jongen heeft 4 (?) jaar bij Feyenoord gespeeld, is het dan zo raar dat hij een stap vooruit wilt zetten?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Wil jij gaan beweren dat Ajax niet net zo'n wanprestatie levert als Utrecht? Jullie staan 5e, dat is hartstikke slecht voor een club als Ajax. Wij doen het nu ook gewoon niet goed. En ik stel mij aan?

Wat heeft Ajax met deze discussie te maken? Ajax heeft de afgelopen maanden inderdaad erg matig gepresteerd.

Utrecht heeft heel weinig klasse, dat valt weer in 32 wedstrijden dit seizoen op. Helaas zullen ze uit in Amsterdam wel weer goed presteren. Op zich wel sneu, jezelf maar 2x per seizoen op kunnen laden.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wat een onzin. Hij speelde niet best (doordat de Feyenoorders fel op hem zaten), maar hij was misschien nog wel de beste PSV-ever, op Isaksson na.

Inderdaad. Alleen weet Eindhoven nu ook wat heel Nederland al wist, Wijnaldum is niet koelbloedig voor de goal. Verder speelde hij behoorlijk. Had voor de rust een hele dikke kans die erin had gemoeten, dan had PSV denk ik de wedstrijd wel gewonnen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat heeft Ajax met deze discussie te maken? Ajax heeft de afgelopen maanden inderdaad erg matig gepresteerd.

Utrecht heeft heel weinig klasse, dat valt weer in 32 wedstrijden dit seizoen op. Helaas zullen ze uit in Amsterdam wel weer goed presteren. Op zich wel sneu, jezelf maar 2x per seizoen op kunnen laden.

'

Wat heeft Ajax hiermee te maken? Volgens mij zegt orbit dat Utrecht een zielig clubje is alleen omdat zij van Ajax willen winnen. Wat ik sneu vind is dat jullie geen achterban hebben, als jullie 13e zijn zitten er misschien duizend man in het stadion, een club als Feyenoord die heeft achterban, die komen ook als het JL speelt. Dus dat is pas sneu.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Doe je het weer, Ajax in de discussie betrekken. Het ging over Utrecht hoor.

Lastig he, als het inhoudelijk moet blijven?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat er serieus mensen denken dat AZ kans maakt op de titel.

Waarom niet? De selectie is smal, maar de winterstop komt er zo ook aan. Waarschijnlijk zullen ze Poulsen kwijtraken, maar wie weet halen ze er ook wat spelers bij. Net of Twente, PSV en Ajax geen wedstrijden meer zullen verliezen. Er zit geen constante ploeg tussen, AZ komt er nog het dichtst bij.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Sorry hoor, maar de frustratie druipt van je post af. Daarom is het nou zo leuk om van Ajax te winnen, al die leuke gefrustreerde fans (geen supporters, want die hebben jullie niet) die het dan niet kunnen hebben dat Utrecht alles geeft tegen Ajax.

En een beetje gaan zeggen dat Utrecht slecht draaid, terwijl jullie precies hetzelfde doen. Utrecht is normaal een club voor de 10e plaats en staat 13e, jullie horen kampioen te worden maar staan 5e (of 4e). Dus ook een wanprestatie...

Nee, hoor dit heet leedvermaak, één van de leukste soorten vermaak Maar ga vooral door met je zielige gemekker, ik zit te genieten.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Doe je het weer, Ajax in de discussie betrekken. Het ging over Utrecht hoor.

Lastig he, als het inhoudelijk moet blijven?

Nee, wat heeft een wedstrijd Utrecht - Twente nou met Utrecht - Ajax te maken? Dat Utrecht verliest is alleen maar om een sneer naar Utrecht te doen, omdat het jullie nog dwars zit. Ik ben niet degene die over Ajax begon.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Waarom niet? De selectie is smal, maar de winterstop komt er zo ook aan. Waarschijnlijk zullen ze Poulsen kwijtraken, maar wie weet halen ze er ook wat spelers bij. Net of Twente, PSV en Ajax geen wedstrijden meer zullen verliezen. Er zit geen constante ploeg tussen, AZ komt er nog het dichtst bij.

AZ gaat het niet doen. Die zakken nog wel weg. Voorlopig weet ik niet wie de favoriet is. Ajax komt er weer aan, PSV is normaal constant en Twente pakt ook de punten. En AZ staat nog wel een eindje voor. AZ moet het ook vaak hebben van een vrije trap van Elm. Hun grootste kwaliteit is op de 0 spelen, behalve vandaag dan.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Gefeliciteerd, begrijp alleen de haat op Wijnaldum niet. Die jongen heeft 4 (?) jaar bij Feyenoord gespeeld, is het dan zo raar dat hij een stap vooruit wilt zetten?

Ik heb niet gefloten, hoor. Zou ik nooit doen, al voelde het wel even lekker toen er een fluitconcert klonk toen hij aan de bal was. Mag ook wel eventjes, maar dat moet daarna dan meteen afgelopen zijn, geen 90 minuten lang. Jammer. Wijnaldum is een prima kerel, die ambities had. Prima. Al voelde het wel eventjes als "in de steek laten". Ik gun die kerel het beste. Had hem wel graag nog een tijd in de Kuip gezien, om vervolgens naar Engeland te zien vertrekken. Het deed eventjes pijn, maar Feyenoord heeft er 2 betere middenvelders bij: Clasie en de broer van El Ahmadi.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Precies!

Verder dat verhaal over die achterban..

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Nee, hoor dit heet leedvermaak, één van de leukste soorten vermaak Maar ga vooral door met je zielige gemekker, ik zit te genieten.

Volgens mij ben jij zielig als jij nog steeds niet over de nederlaag van Ajax heen bent. Moeilijk wat erop te zeggen hé, als jullie club aan blijft kankeren (net als Utrecht) en dan Utrecht gaat uitlachen. Sportief gaat het bij beiden slecht.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Nee, wat heeft een wedstrijd Utrecht - Twente nou met Utrecht - Ajax te maken? Dat Utrecht verliest is alleen maar om een sneer naar Utrecht te doen, omdat het jullie nog dwars zit. Ik ben niet degene die over Ajax begon.

Ehm, omdat Ajax recent daar verloor? Dan kan je wel dingen vergelijken. Maar jij begint over de Ajax achterban dan te lullen

Verder, zie orbit. Jank vooral maar door

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En AZ moet woensdag en dan alweer zaterdag spelen, dus ze zullen nog wel weer wat puntjes laten liggen. Wordt weer spannend zo aan de top. Goooooo Ajax!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Jullie zijn altijd de eersten om over Ajax te beginnen anders.. het is je leven, geef dat nou maar toe. Zonder Ajax zou je nu 15e staan

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Inderdaad. Alleen weet Eindhoven nu ook wat heel Nederland al wist, Wijnaldum is niet koelbloedig voor de goal. Verder speelde hij behoorlijk. Had voor de rust een hele dikke kans die erin had gemoeten, dan had PSV denk ik de wedstrijd wel gewonnen.

Wijnaldum kan soms wel koelbloedig zijn, maar is het vaker niet dan wel. Ik weet niet of PSV de wedstrijd dan had gewonnen, dat zijn nogal loze opmerkingen. Ook al had dat doelpunt gevallen, dan nog zou Schaken Willems helemaal zoek gespeeld hebben. Arme Willems, die wordt 's nachts nog wel een paar x wakker, badend in het zweet.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik heb niet gefloten, hoor. Zou ik nooit doen, al voelde het wel even lekker toen er een fluitconcert klonk toen hij aan de bal was. Mag ook wel eventjes, maar dat moet daarna dan meteen afgelopen zijn, geen 90 minuten lang. Jammer. Wijnaldum is een prima kerel, die ambities had. Prima. Al voelde het wel eventjes als "in de steek laten". Ik gun die kerel het beste. Had hem wel graag nog een tijd in de Kuip gezien, om vervolgens naar Engeland te zien vertrekken. Het deed eventjes pijn, maar Feyenoord heeft er 2 betere middenvelders bij: Clasie en de broer van El Ahmadi.

Jij fluit dan niet, maar waarom fluit 50 procent van de aanhang? Alleen omdat hij naar PSV is gegaan, dat heet toch sportieve ambitie.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Volgens mij ben jij zielig als jij nog steeds niet over de nederlaag van Ajax heen bent. Moeilijk wat erop te zeggen hé, als jullie club aan blijft kankeren (net als Utrecht) en dan Utrecht gaat uitlachen. Sportief gaat het bij beiden slecht.

Leedvermaak, zoek het anders eens op google ofzo

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Jullie zijn altijd de eersten om over Ajax te beginnen anders.. het is je leven, geef dat nou maar toe. Zonder Ajax zou je nu 15e staan

Ben jij nou zo achterlijk of doe jij maar alsof je het bent? Jij Bent Degene Die Over AJAX begon en daarna een sneer uitdeeld aan Utrecht.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Heerlijk voetbalweekend AZ verloren, PSV verloren, Ajax gewonnen Alleen jammer dat Twente niet heeft verloren.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ben jij nou zo achterlijk of doe jij maar alsof je het bent? Jij Bent Degene Die Over AJAX begon en daarna een sneer uitdeeld aan Utrecht.

Hahaha!!! Wie is er hier nou gefrustreerd jochie?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Leedvermaak, zoek het anders eens op google ofzo

Ik zie zelfs dat jij in Utrecht woont, wat schaam ik mij dat er zulken dwazen in Utrecht wonen. Waarschijnlijk ver volwassen en nog leedvermaak maken op een filmsite.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)
'

Wat ik sneu vind is dat jullie geen achterban hebben, als jullie 13e zijn zitten er misschien duizend man in het stadion, een club als Feyenoord die heeft achterban, die komen ook als het JL speelt. Dus dat is pas sneu.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Hahaha!!! Wie is er hier nou gefrustreerd jochie?

Je kan er wel omheen lullen, maar jij bent degene die over Ajax begon. Allemaal heel makkelijk omheen te lullen. Als jij over Ajax begint en ik zeg dan wat meer over Ajax komt gelijk operneus Litmanen mij corrigeren.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ja, het standaard argumentje En maar raar vinden waarom er altijd problemen zijn in- en rondom Utrecht wedstrijden

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Ja, het standaard argumentje En maar raar vinden waarom er altijd problemen zijn in- en rondom Utrecht wedstrijden

Volgens mij zijn er de laatste tijd meer problemen rond Ajax dan rond Utrecht. Jullie nieuwe generatie moet behoorlijk actief zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.