• 16.123 nieuwsartikelen
  • 179.464 films
  • 12.317 series
  • 34.175 seizoenen
  • 650.346 acteurs
  • 199.425 gebruikers
  • 9.402.757 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Bijna 3-0... Van de lijn gehaald door Willems.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Thanks! Mijn stream lag er na de rust uit ...

Is Twente er zo ook te zien?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3877 stemmen

Wijnaldum WIl gewoon niet scoren tegen zijn oude clubje. Wacht echt iedere keer veel te lang. Sowieso wonder dat 2-1 nog steeds niet is gevallen

Al ligt sinds paar minuten de 3-0 weer meer voor de hand

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hoop dat Bakkal er nog eentje inprikt.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Clasie is echt een fantastische voetballer zeg

Wat nou Strootman?

Nelom speelt ook zeeeeer degelijk, goede LB!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zou Wijnaldum zo meteen juichend van het veld stappen?

En over twee weken Fer laten zien who's boss.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Altijd leuk om te zien dat Feyenoord de angstgegner van PSV is! Nu Twente nog even verliezen in Utrecht, is ook best mogelijk.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3877 stemmen

Reinbo schreef:

Zou Wijnaldum zo meteen juichend van het veld stappen?

Heb me in ieder geval kapot geergerd aan zijn high fives en handjes aan zijn voormalige teamgenoten. Begon al met die eerste kans die hij miste waarna hij Mulder zowat om de hals vloog.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Zo. We winnen gewoon ff van wat de meeste beschouwt als de belangrijkste kampioenskandidaat.

Leuk dat Cissé eindelijk zijn vorm aan het terug vinden is, en wat is het heerlijk om Guidetti voorin te hebben. Ook Martins Indi kwam centraal veel meer tot z'n recht dan op LB.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, hij werd gewoon uit de wedstrijd gespeeld. Feyenoord zat er steeds bovenop bij hem.

Verder keepte Mulder een puike wedstrijd. Wel jammer dat het niet nog 3 of 4-0 is geworden. Had makkelijk gekund.

Maar erg lekker dat we PSV weer flink dwars kunnen zitten. Bovendien staan we nu best redelijk stevig in de top 5.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Hopen dat AZ en Twente nu ook punten verspelen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laat AZ maar lekker winnen, houden we ook Heerenveen op afstand.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Nou dat was teleurstellend!

Feyenoord dat in een topwedstrijd weer een goede pot aflevert. Vooral het middenveld erg sterk maar daar lag vandaag ook de zwakte van PSV. Strootman en Toivonen waren heel matig vandaag. Desondanks toch de grootste kansen gehad met Wijnaldum waarvan het leek of hij z'n oude club geen pijn wilde doen. 3 à 4 dotten van kansen maar de afronding was slecht.

De passing van PSV, wat normaal gesproken de kracht is, was vandaag dramatisch. De breedtebal van Toivonen was niveau'tje 4e klas amateurs, hoewel ik betwijfel of ze zelfs daar zulke ballen geven. Dan nog had Derijck kunnen ingrijpen maar die was bang voor z'n nagels geloof ik. Tel daar nog bij op de ongelukkige wedstrijd van Willems, die bij de 2-0 de fout ingaat, en je speelt een onmogelijke wedstrijd.

Onnodige nederlaag die je volledig jezelf kan toerekenen.

Heeft iemand trouwens verstaan wat de spreekkoren op het laatst waren richting Wijnaldum?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Twente walst er even overheen. Heette ze vandaag maar even Ajax2, dan zou Utrecht er wel weer wat aan doen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Twente laat even zien hoe je het zwakke Utrecht van dit jaar aan moet pakken. 0-2 al na een kwartier. Blijft schandalig dat we daar maarliefst zes doelpunten hebben moeten slikken.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

PSV .

Feyenoord wint opnieuw van PSV na de vernedering van vorig jaar. Volgens mij is Feyenoord sindsdien er extra op gebrand om van PSV te winnen. Ik denk dat er een nieuwe rivaliteit is geboren. Als ik een Feyenoorder zou zijn zou ik PSV nu meer haten dan Ajax. Met 10-0 verliezen van een directe concurrent is immers onvergeeflijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

De overwinning op psv is me dit seizoen inderdaad meer waard dan op Ajax. Heeft natuurlijk ook met de overloop van Gini te maken.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Kinderachtig geneuzel.

Jarenlang is Ajax de enige echte rivaal. Vervolgens leveren je eigen spelers een wanprestatie af en verliezen met 10-0. Als dan een speler, volledig terecht, een stapje hogerop wil, en je krijgt daar nog 5 miljoen voor (met een éénjarig contract), dan is ineens PSV de grote boze wolf.

Je hebt gewoon een goede wedstrijd afgeleverd wees daar blij mee maar kom niet hier mee aan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Psv is geen grote boze wolf maar een vervelend kutclubje. Dat nog jaren gestraft dient te worden voor de respectloze overwinning van vorig jaar. Hoop de het jullie dit jaar weer de titel kost, want ook in Eindhoven hebben we nog iets recht te zetten.

Gini had gewoon moeten bijtekenen en voor 15 mjn naar het buitenland moeten verkassen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Feyenoord speelde echt goed, vooral El Ahmadi, die was fantastisch. Nu staan we nog maar 4 punten achter op PSV en 3 op Twente (die gaan wel winnen). Nou nog hopen dat AZ punten laat liggen en dan is het een topvoetbalweekend.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Utrecht - Twente is stilgelegd vanwege de supporters.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Reinbo schreef:

Psv is geen grote boze wolf maar een vervelend kutclubje. Dat nog jaren gestraft dient te worden voor de respectloze overwinning van vorig jaar. Hoop de het jullie dit jaar weer de titel kost, want ook in Eindhoven hebben we nog iets recht te zetten.

Gini had gewoon moeten bijtekenen en voor 15 mjn naar het buitenland moeten verkassen.

Respectloos

Vooral niet de schuld leggen bij dat ruggengraatloze spel van toen.

Vervelend kutclubje.

Applaus!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Heerlijke overwinning inderdaad. En wat Reinbo zegt, hopelijk kost het PSV weer de titel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Respectloos

Vooral niet de schuld leggen bij dat ruggengraatloze spel van toen.

Ik heb vanaf die nederlaag geroepen dat Been moest vertrekken. Dus daar leg ik ook schuld.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Bah, als ja vrijdag VVV zag spelen, gister NAC en nu Utrecht realiseer je je weer dat Ajax het opnieuw allemaal aan zichzelf te wijten heeft dat ze zoveel punten achterstaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Feyenoord wint opnieuw van PSV na de vernedering van vorig jaar. Volgens mij is Feyenoord sindsdien er extra op gebrand om van PSV te winnen.

Heeft er niks meet e maken. Feyenoord won regelmatig van PSV heeft die 10-0 weinig mee te maken.

Ik denk dat er een nieuwe rivaliteit is geboren. Als ik een Feyenoorder zou zijn zou ik PSV nu meer haten dan Ajax. Met 10-0 verliezen van een directe concurrent is immers onvergeeflijk.

Gelukkig ben jij dan geen Feyenoorder. Die gasten motten we niet .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Prima middagje de Kuip. En voelde op voorhand al dat we dit gingen winnen. Erg sterk gespeeld, vlammend beginnen en de Eindhovense formatie ontregelen. Het middenveld was totaal in handen, veel spelers die weer op hun best waren en daar tegenover zet PSV dan het tegenovergestelde. Gelukkig is Wijnaldum het nog niet verleerd, geen pepernoot raken in de Kuip . Beetje jammer dat je zo speelt tegen goedet eams en tegen NEC en Ado niets kan. Zulke onnodige verliespunten.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Veelbelovend begin voor Heerenveen, ik heb wel zo'n gevoel dat we kunnen winnen vandaag

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Reinbo schreef:

De overwinning op psv is me dit seizoen inderdaad meer waard dan op Ajax. Heeft natuurlijk ook met de overloop van Gini te maken.

Komt omdat je toch nooit van Ajax wint, dan is een overwinning op PSV inderdaad meer waard

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De overloop . Tja, het zou verboden moeten worden die ambities.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.