- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Utrecht - Twente is stilgelegd vanwege de supporters.
Nou, ik kom net terug. De Utrechters zijn nog niet vergeten wat die Tukkers vorig jaar bij onze spelers deden, dus er hing al een spanning door het stadion. Twente komt op 0-5 en de Tukkers gooien meerdere malen vuurwerk in het Utrecht vak. Daarom is de wedstrijd gestaakt. Vervolgens wilden Utrecht door de grachten maar de lukte niet, dus zijn zij met paar honderd klanten naar buiten gelopen.
Ik heb zelf de wedstrijd afgekeken en later stond er wel een grote groep Utrechters en ME. Ik heb half uurtje gekeken en toen vond ik het mooi.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker bezig daar maar had niet eeuwig goed kunnen gaan. Het is een kwestie van tijd voordat dat kaartenhuis instort. Dat er serieus mensen denken dat AZ kans maakt op de titel.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Lekker bezig daar maar had niet eeuwig goed kunnen gaan. Het is een kwestie van tijd voordat dat kaartenhuis instort. Dat er serieus mensen denken dat AZ kans maakt op de titel.
Naar aanleiding van een slechte wedstrijd?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naar aanleiding van een slechte wedstrijd?
Nee, naar aanleiding van hun manier van spelen. Vooral gefocussed op krahctinspanning, zoals Verbeek ook bekend staat. Dat hou je nooit een heel seizoen vol. Die zijn in Januari helemaal opgebrand, ook is het in de breedte niet best natuurlijk.
Al is dit inderdaad niet hun enige slechte wedstrijd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3877 stemmen
Baal ook vooral van het feit dat Ajax en Twente dichter bijkomen. Als AZ het niet deze week had laten afweten dan wel in één van de aankomende weken of na de winterstop
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Geweldige wedstrijd van Fc Twente. Wel een ontzettende zwakke verdediging van Utrecht zeg. Maar Twente speelde het balletje heerlijk rond en vond telkens de vrije speler.
Jammer dan dat er zonodig supporters van Twente met vuurwerk in het Utrechtvak moeten gooien. Kost weer klauwen vol geld.
Maar PSV verloren en AZ nu al met 5-1 achter. Al met al een erg lekker weekend 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nee, naar aanleiding van hun manier van spelen. Vooral gefocussed op krahctinspanning, zoals Verbeek ook bekend staat. Dat hou je nooit een heel seizoen vol. Die zijn in Januari helemaal opgebrand, ook is het in de breedte niet best natuurlijk.
Al is dit inderdaad niet hun enige slechte wedstrijd.
Maar de winterstop komt er ook al aan over 2 wedstrijden. Weten zij die gewoon te winnen en zich te kunnen opladen dan heb ik er wel vertrouwen in dat AZ blijft meedoen om de titel. Vergeet niet dat clubs als Ajax, PSV en Twente ook vaak punten laat liggen. Het zal erom spannen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Geweldige wedstrijd van Fc Twente. Wel een ontzettende zwakke verdediging van Utrecht zeg. Maar Twente speelde het balletje heerlijk rond en vond telkens de vrije speler.
Jammer dan dat er zonodig supporters van Twente met vuurwerk in het Utrechtvak moeten gooien. Kost weer klauwen vol geld.
Maar PSV verloren en AZ nu al met 5-1 achter. Al met al een erg lekker weekend
Ik probeer objectief te blijven, maar Twente was de eerste helf niet eens veel beter dan Utrecht. Alleen achterin is het een gatenkaas. Achja, bekijk het positief. 6x scoren tegen onze vrienden uit Mokum en 2x scoren tegen Twente is niet slecht. Ook heeft Utrecht gewoon heel veel pech, scheidsrechterlijke dwalingen, blessures (Nesu, nu Gerndt die zijn wijf stompen geeft) etc. en dan nog een paar goede spelers verkopen en je hebt zo'n seizoen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Volgens mij was het ook wel een penalty bij 2-0. Tiendalli hield die gast naar mijn idee duidelijk vast. Absoluut onterechte gele kaart voor een schwalbe.
Maar om nu te zeggen dat Utrecht niet eens veel slechter was dat begrijp ik niet. Het had na 27 minuten al 0-5 moeten staan. Zoveel kansen. Niet normaal. Twente was wel 5 klassen beter.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Volgens mij was het ook wel een penalty bij 2-0. Tiendalli hield die gast naar mijn idee duidelijk vast. Absoluut onterechte gele kaart voor een schwalbe.
Maar om nu te zeggen dat Utrecht niet eens veel slechter was dat begrijp ik niet. Het had na 27 minuten al 0-5 moeten staan. Zoveel kansen. Niet normaal. Twente was wel 5 klassen beter.
Had toch nog hoop na de 2-5 op een 5-5, maar dat is een heel klein beetje onrealistisch. Zojuist bevestigd dat er waarschuwingsschoten zijn gelost bij Utrecht, was al weg toen dat gebeurden.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Deze week is maar eens duidelijk geworden hoe belangrijk Wernbloom wel niet is voor AZ.
Excelsior-uit wordt nu wel heel belangrijk. Jammer dat het maar één helft is, Excelsior kan er dus vol opklappen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Daar help je zo'n jongen nou van z'n drugsverslaving en kapotte knie voor af.
Ondankbaar stuk vreten.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Tja dat ga je krijgen met salaris plafonds hoe lullig het nu ook is wel begrijpelijk met zo een knie, pakken wat je pakken kan.
Kan ook zijn dat PSV meer weet dan we denken maar begrijp je voor de rest volkomen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Twente walst er even overheen. Heette ze vandaag maar even Ajax2, dan zou Utrecht er wel weer wat aan doen.
Lachwekkend clubje wat eigenlijk maar voor één wedstrijd per jaar meedoet in de eredivisie 
Verder mooi dat PSV verloren heeft, voetjes weer eventjes op de grond.. zoveel tegenstand hebben ze natuurlijk ook nog niet gehad tot nu toe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar help je zo'n jongen nou van z'n drugsverslaving en kapotte knie voor af.
Ondankbaar stuk vreten.
Moet je 'm wel een contract voor aanbieden. Dat ze Reis hielpen was puur uit zelfbelang natuurlijk.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Het had PSV een hoop problemen gescheeld als ze hem na de eerste 2 jaar vol incidenten meteen aan de kant hadden gezet. Natuurlijk ziet PSV de kwaliteiten van de voetballer Reis maar ze hebben hem wel uit de goot geholpen, daar mag wel iets tegenover staan.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Zo een wedstrijd als tegen Heerenveen kan gebeuren.
Koppen omhoog en Exelsior en De graafschap in-maken.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Lachwekkend clubje wat eigenlijk maar voor één wedstrijd per jaar meedoet in de eredivisie 
Verder mooi dat PSV verloren heeft, voetjes weer eventjes op de grond.. zoveel tegenstand hebben ze natuurlijk ook nog niet gehad tot nu toe.
Nog steeds gefrustreerd dat jullie in Utrecht verloren hebben? 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/212122/Vitesse-verrast-met-vastleggen-voormalig-PSVer-Reis.htm
Mag je geen quotes van nieuwsberichten meer plaatsen op mm?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ajax was dit weekend niet heel best, maar wel goed genoeg. Vreselijke aanslag op Sulejmani, goddank heeft hij niks gebroken.
Feyenoord, goed gedaan hoor. PSV ging ten onder door gebrek aan passie het eerste uur. Daarna lieten ze zien wel in de aanval te kunnen en kwamen er genoeg kansen om de 2-0 nog om te zetten. Maar mooi puntverlies.
En verder ook prima dat AZ verliest. Als Ajacied beleef ik een prima weekend.
Enige smet is dat ik besef hoe dom de 6-4 bij Utrecht was. Dit Utrecht is echt heel slecht, maar weten wel weer van Ajax te winnen. Ook Ajax had daar ruim moeten winnen. In de rust was ik er toen ook van overtuigd. Twente speelde het vandaag volwassen uit en liet zich niet verrassen.
Enne...Reis?
Wordt PSV me daar effe genept zeg.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Baal ook vooral van het feit dat Ajax en Twente dichter bijkomen. Als AZ het niet deze week had laten afweten dan wel in één van de aankomende weken of na de winterstop
Ik zie weer mogelijkheden voor Ajax. RKC en ADO moeten nog te doen zijn tot de winter. PSV treft nog NAC en Heerenveen (uit in Friesland, lastig), Twente moet oa nog naar Feyenoord.
Met wat geluk haakt Ajax rond de winterpauze weer een beetje aan. Sowieso is plek 2 weer wat in zicht, dat is al fijn.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Mag je geen quotes van nieuwsberichten meer plaatsen op mm?
De Site >> Algemeen >> belangrijk: betreft copy/pasten van artikelen
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, iedere week is het weer genieten om jullie afgeslacht te zien worden door zowat iedere andere club in de eredivisie
Misschien is het in de Jupiler league wel beter toeven, maarja, dan heb je die ene club niet meer waarvoor jullie je kunnen opladen he?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nee hoor, iedere week is het weer genieten om jullie afgeslacht te zien worden door zowat iedere andere club in de eredivisie
Misschien is het in de Jupiler league wel beter toeven, maarja, dan heb je die ene club niet meer waarvoor jullie je kunnen opladen he?
Sorry hoor, maar de frustratie druipt van je post af. Daarom is het nou zo leuk om van Ajax te winnen, al die leuke gefrustreerde fans (geen supporters, want die hebben jullie niet) die het dan niet kunnen hebben dat Utrecht alles geeft tegen Ajax.
En een beetje gaan zeggen dat Utrecht slecht draaid, terwijl jullie precies hetzelfde doen. Utrecht is normaal een club voor de 10e plaats en staat 13e, jullie horen kampioen te worden maar staan 5e (of 4e). Dus ook een wanprestatie...
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Zo, heerlijk wedstrijdje in de Kuip vandaag. 
Schaken was niet te stoppen. Zeker niet door Willems, die erg zwak speelde (op die bal na, die hij van de lijn haalde). Mulder heeft Feyenoord een aantal maal door het vuur gesleept, keepte top vandaag. Genoten van Nelom, die een goede inzet combineerde met rust aan de bal en overzicht, net als Clasie. Clasie en El Ahmadi op het middenveld is een verademing. En dan heb je Bakkal nog, die op slimme wijze ruimte maakt. Guidetti zette zich voor 110% in, zoals gewoonlijk, en was sterk aan de bal. De echte top zal hij nooit halen, want daar is hij te langzaam voor (als je er zelfs uitgelopen wordt door die dikzak van een Bouma). Laat hem maar lekker nog een aantal jaar in de Kuip voetballen. Leerdam wordt ook steeds beter. Verdedigend gezien dan, je moet niet verwachten dat hij daarnaast ook goed gaat voetballen. Martins Indi centraal achterin is een prima stand in voor Vlaar/de Vrij, maar nooit meer op linksback. Nelom is overigens een verademing na Tim de Cler. Cissé speelde een goede wedstrijd, was balvast en belangrijk in fases. Hij mag nog wel 100 uur oefenen op afstandschoten. Vlaar was ook ouderwets lekker bezig, gaf weinig weg en was belangrijk met een aantal slidings.
Feyenoord verdiend gewonnen. PSV was vooral achterin bijzonder matig. Op een gegeven moment lieten ze Vlaar zo vrij lopen dat hij wel had moeten scoren, als hij de bal beter toegespeeld had gekregen. PSV had een off-day, maar dat was grotendeels toch te danken aan Feyenoord. Ondanks dat ik Feyenoord in de 1e helft wat sterker vond, had PSV de grootste kansen (Wijnaldum, Matavz). Voor de rest vond ik PSV een erg matige indruk maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.