• 16.131 nieuwsartikelen
  • 179.466 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.368 acteurs
  • 199.432 gebruikers
  • 9.403.178 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Hoe denken jullie overigens over het vervullen van de positie van Alderweireld? Ik zou zeggen dat Van der Wiel of Anita centraal gelijkstaat aan zelfmoord. Dan blijven Blind en Van Rhijn over. Blind deed het de laatste keer op linkscentraal zeer verdienstelijk, Van Rhijn heb ik nog nooit zien spelen en dus kan ik hem dan ook niet beoordelen. Iemand die Van Rhijn beter kent?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Beetje jammer dat iedereen bij Ajax ook continu geblesseerd raakt. Er zit iets echt niet goed daar in de technische staf...

Real komt misschien met een b-elftal naar Amsterdam toe. Maar Ajax staat morgen ook met een b-elftal op het veld...

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ja, in dat opzicht hebben we niet mazzel. De Boer heeft ook gezegd dat dit geen toeval meer is en dat ze het eens gaan evalueren.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Tsjah, misschien kan ie ook naar zichzelf kijken?

Boerrigter heeft bv. last van zijn rug, kan tegen NAC de laatste twintig minuten invallen. Vervolgens hoor je na afloop dat hij daarna weer weken uit de roulatie is. Wat klopt hier niet.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Naomi Watts schreef:

Laat ik 't dan maar doen.

--------------------------- Steek -----------------------

Wiel -------- Heitinga -------- Mathijssen ------- Pieters

------------------ Bommel ------------ Jong ----------------

---- De Guzman ------- Sneijder ---------- Robben-----

---------------------------- Persie -------------------------------

Heb altijd wel een sypmathie gehad voor de Guzman en hoop ook altijd dat hij in Oranje speelt. Leuk dat hij niet meer zoveel geblesseerd is en hopen dat hij over 2-3 jaar bij een echte topclub speelt. Mensen hebben het erover wie een Sneijder of van der Vaart moet opvolgen maar ik zie in de Guzman de opvolger van van der Vaart over 3 jaar.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Beetje jammer dat iedereen bij Ajax ook continu geblesseerd raakt. Er zit iets echt niet goed daar in de technische staf...

Real komt misschien met een b-elftal naar Amsterdam toe. Maar Ajax staat morgen ook met een b-elftal op het veld...

Technische staf? Medische staf.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Dat bedoel ik ja

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Allebei lijkt me. De Boer kiest zijn trainingsmethodes en -intensiteit. De medische staf zou hier een stem in moeten hebben, om te kijken of het verantwoord is of niet.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ja, in dat opzicht hebben we niet mazzel. De Boer heeft ook gezegd dat dit geen toeval meer is en dat ze het eens gaan evalueren.

Lijkt me verstandig, er zijn andere teams die net zoveel wedstrijden spelen en veel minder geblesseerden hebben (AZ bijv.). Veel jongens zullen er qua fysieke en mentale gesteldheid nog veel vooruitgang kunnen/moeten boeken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Heb altijd wel een sypmathie gehad voor de Guzman en hoop ook altijd dat hij in Oranje speelt. Leuk dat hij niet meer zoveel geblesseerd is en hopen dat hij over 2-3 jaar bij een echte topclub speelt. Mensen hebben het erover wie een Sneijder of van der Vaart moet opvolgen maar ik zie in de Guzman de opvolger van van der Vaart over 3 jaar.

Ik zie het ook wel zitten en als hij nog eens de progressie boekt wat ie de laatste jaren heeft gedaan lijkt het me onvermijdelijk.

david bohm

• 3098 berichten
  • 3468 stemmen

Vrees dat het morgen met samengeknepen billen kijken wordt. Lees net dat zowat de hele verdediging van Zagreb geblesseerd is, maar ze gaan wel voor de eerste punten.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

kos schreef:

Wie is Cruijff nou in godsnaam helemaal dat hij uberhaupt het verstand en de kennis heeft mensen te selecteren die die functies kunnen bekleden??

ik zie hem al zitten bij het sollicitatiegesprek: ' nou meneer, as je de rekenmachine nie heb, dan ken je dus ook nie tellen, das logisch' .

Jij snapt het niet helemaal volgens mij. Ik zal het, speciaal voor jou, simpel uitleggen:

Cruijff heeft veel verstand van voetbal. Daarom bemoeit Cruijff zich niet met de overige zaken, zoals financiën. Ten Have heeft geen verstand van voetbal. Maar Ten Have bemoeit zich wel met voetbalzaken. Ajax is een voetbalclub. Voetbalverstand is dus noodzakelijk.

Zo duidelijk?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar waarom bemoeide Cruijff zich dan met de aanstelling van de algemeen directeur? Dat lijkt me dan juist weer iets voor Ten Have....

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Tsjah, is toch een taak die ze hadden afgeschoven op hem.

Black Math

• 5430 berichten
  • 1753 stemmen

Reinbo schreef:

Maar waarom bemoeide Cruijff zich dan met de aanstelling van de algemeen directeur? Dat lijkt me dan juist weer iets voor Ten Have....

Omdat de vorige algemeen directeur, Van der Boog, het voetbalbeleid van Cruijff niet wilde invoeren. Daarom wil Cruijff dat daar iemand komt die zijn lijn volgt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat en vervelend commentaar weer op Ned 3 alsof je naar schoonspringen aan het kijken bent.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Chelsea nu al op 2-0, bahbah.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Gelukkig zijn we in Nederland niet de enige die matig verdedigen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Neem een voorbeeld aan Ajax, samen met Madrid de 2 minst gepasseerde ploegen in de CL

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Reinbo schreef:

Het zou raar zijn als je in een vergadering zit dat over voetbal gaat, bijvoorbeeld over een speler die men wil halen voor een x bedrag en een x salaris, en je weet helemaal niks over voetbal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sturridge .

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

"Vormer verklapt dat Koeman volgend seizoen ook trainer is in De Kuip"

Ruud Vormer zegt in een intervieuw in De Telegraaf dat hij een goed gevoel heeft bij Feyenoord. 'De trainer Ronald Koeman heb ik nog niet gesproken maar mijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht doet nu het voorbereidende werk. Pas daarna kom ik erbij. 'Ik heb wel met td Martin van Geel gesproken en die vertelde dat de tariner me er graag bij heeft volgend sezioen. Het is belangrijk voor me dat hij het in me ziet zitten' aldus de stofzuiger van Roda Jc.

Met die laatse woorden van Vormer onthult hij indirect dat Koeman ook komend seizoen het jonge elftal van de Rotterdammers onder zijn hoede heeft. In de media werd afgelopen maanden veelvuldig de link gelegd met Co Adriaanse die met Martin van Geel een uitstekend technisch duo vormde uit zijn Willem II en Az tijd als eventuele opvolger van Koeman. Van Geel en de huidige trainer spraken eerder al af dat ze in januari praten over het contract.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Matthieu, wat een last voor het oog. Geen typfout nee.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Geen enkele reden om Koeman ook weg te doen zou je zeggen. Vind het ergens wel mooi dat hij zich revancheert. Na PSV, Benfica, Valencia en AZ (niet deze volgorde) heeft zijn imago toch een forse deuk opgelopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Al heeft ie het niet zo slecht gedaan als trainer imho. Maar maakt ook een totaal andere indruk dan voorheen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Al heeft ie het niet zo slecht gedaan als trainer imho. Maar maakt ook een totaal andere indruk dan voorheen.

Qua prijzen niet, maar wel qua organisatie neerzetten, aan en verkoopbeleid en lange termijn werkzaamheden. Koeman is wel de ideale coach om tijdelijk wat op te lossen.

Opvallend trouwens, Mario Been 1-0 voor tegen Leverkusen nu

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Het zou raar zijn als je in een vergadering zit dat over voetbal gaat, bijvoorbeeld over een speler die men wil halen voor een x bedrag en een x salaris, en je weet helemaal niks over voetbal.

Daar heeft hij Cruijff toch voor. En de FD om aan te geven of er voldoende financiële ruimte is.

De directeur van KPN hoeft ook niets van telefooncentrales te weten. Zolang zijn staf hem maar goed adviseert.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Wat valt dat Valencia vies tegen, zeg. Chelsea is oppermachtig en spant zich niet eens bovenmatig in.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4733 stemmen

Jammer dat Chelsea niet gewoon won van Leverkusen (of gelijk). Valencia is (normaal) wel een leuke ploeg.

Wat doet Arsenal nu? Veel liever dat mooi voetballende Dortmund door dan Olympiakos of Marseille...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Finisterra schreef:

Wat doet Arsenal nu? Veel liever dat mooi voetballende Dortmund door dan Olympiakos of Marseille...

Wenger he, altijd met zijn veredelde a-junioren team.

Die 4,45 odd voor Arsenal was ook te mooi om waar te zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.