• 16.131 nieuwsartikelen
  • 179.466 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.368 acteurs
  • 199.432 gebruikers
  • 9.403.200 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4733 stemmen

Haha, wat een stomme eindes voor de prono op MM. Bij Dortmund en Milan van 20 punten naar 2 in de laatste 5min.

Balen voor Olympiakos wel, die zagen zichzelf lange tijd geplaatst.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Marseille wint toch nog en dus door, niet Olympiakos. Gelukkig dat het B-team van Arsenal niet te veel schade heeft veroorzaakt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad, al blijft het een schande. Maar gelukkig niet die Grieken door.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

Milan

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Vito Mannone!

Ik denk dat, in het geval Olympiakos was doorgegaan, Dortmund en Marseille een hele goede kans hadden gehad als ze de Fifa ingeschakeld hadden om de zaak te bekijken. Wat een gepruts zeg bij Arsenal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Of het is een grote kneus of hij heeft een zak geld gekregen. Ik sluit dat laatste niet uit. In Griekenland zit het grote geld natuurlijk .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Slecht nieuws voor Ajax, Benzema gaat spelen morgen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Pff, die B ploeg van Barca zijn ook allemaal talentjes.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Naomi Watts schreef:

Slecht nieuws voor Ajax, Benzema gaat spelen morgen.

Al zou Benzema niet spelen, dan is er ook weinig vershil voor Real. Real heeft zo'n sterke bank, daarom zou de bank van Real makkelijk winnen van Ajax. Het zou mij niks verbazen als het 0-5 wordt in de Arena, ik zie alleen Lyon niet winnen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

depri83 schreef:

Vito Mannone!

Ik denk dat, in het geval Olympiakos was doorgegaan, Dortmund en Marseille een hele goede kans hadden gehad als ze de Fifa ingeschakeld hadden om de zaak te bekijken. Wat een gepruts zeg bij Arsenal.

Wat een kluns. Blijkt maar hoe belangrijk Szczesny is. Niet alles = van Persie bij Arsenal, gelukkig maar.

Waar hadden Dortmund en Marseille Fifa voor kunnen inschakelen? Arsenal heeft namelijk de drie slechtste keepers van de wereld op de bank.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Al zou Benzema niet spelen, dan is er ook weinig vershil voor Real. Real heeft zo'n sterke bank, daarom zou de bank van Real makkelijk winnen van Ajax. Het zou mij niks verbazen als het 0-5 wordt in de Arena, ik zie alleen Lyon niet winnen.

Uiteraard maar met Benzema heb je wel iemand die zichzelf helemaal doodspeelt om Lyon door te kunnen laten gaan. Begreep dat Mourinho 'm eigenlijk niet wou opstellen maar dat Benzema zelf gewoon heel graag wou.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Wat een kluns. Blijkt maar hoe belangrijk Szczesny is. Niet alles = van Persie bij Arsenal, gelukkig maar.

Waar hadden Dortmund en Marseille Fifa voor kunnen inschakelen? Arsenal heeft namelijk de drie slechtste keepers van de wereld op de bank.

Het was ook meer om aan te geven hoe slecht Arsenal wel niet was. Niet als serieuze optie bedoeld.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het was ook meer om aan te geven hoe slecht Arsenal wel niet was. Niet als serieuze optie bedoeld.

Dat snap ik. Hoewel ze dicht in de buurt komen, zijn Almunia, Fabianski en Mannone natuurlijk ook niet echt de drie slechtste keepers van de wereld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Higuain speelt naast Benzema.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Sorry, las verkeerd. Dacht dat Benzema niet zou spelen, maar hij speelt wel. Heb al verwijderd.

Higuain en Benzema zijn echt een schrik voor die dramatische verdediging van Ajax. Jammer dat Alderweireld niet speelt, dan konden wij Hollanders zien hoe Vertonghen en Alderweireld door de mand zullen vallen. Achja, dan moeten wij het maar doen om te zien dat Vertonghen door de mand valt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

(afbeelding)

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Jezus, wat een selectie heeft Real toch. Spelers als Varane, Coentrao, Kaka, Sahin, Benzema (laatste tijd minder bank) zijn b-spelers in Real en zouden in Nederland makkelijk kampioen worden, misschien ook wel makkelijk kampioen in de EL.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ohneee, Anita cv? Dan wordt het niet 0-5 maar 0-6...

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Lijkt me bijzonder stug dat het dit zou worden aan Ajax-kant, maar met Frank aan het roer weet je het nooit. Dat Ebecilio speelt is in ieder geval een zekerheid (anders neem ik m'n pet af voor Frank). Ajax B tegen Real B (bij Real zal het niet veel uitmaken, bij Ajax wordt het met de blessure zorgelijker; wat een armoe af en toe wat overblijft ...).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is van Ajax kant inderdaad meer een gis komt van Marca af. Lijkt me ook niet dat je wil dat Callejon Blind moet gaan opzoeken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Denk eigenlijk dat Ajax pech heeft dat ze tegen Real 2 spelen. Deze spelers zullen zich graag in de kijker spelen.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Mja, ik denk dat wanneer je jezelf moet kwalificeren voor de volgende ronde en je tegenstander is Real Madrid, dat je dan sowieso nogal pech hebt. Het scheelt enorm dat het doelsaldo behoorlijk in het voordeel van Ajax is, maar ik vrees dat onze vrienden uit Mokum vooral de schade zullen moeten beperken vanavond.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

Anita centraal achterin . Volgens mij wil Ajax liever verder in de EL . Ik neem aan dat Frank de Boer niet zo stom is om Anita daadwerkelijk op die plek te zetten. Wat Reinbo al zegt: de B-keus van Madrid wil uiteraard laten zien dat ze niet onder doen voor de A-selectie. Al verwacht ik niet dat het schijfschieten zal worden vanavond.

Nog even een voor de goal van Valbuena. Leuk voor Deschamps dat Marseille door is.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Denk dat Blind centraal gaat spelen hoor. Dat is toch de positie waar hij zich op ging richten. Speelt daar ook beter dan op LB.

Ajax staat ook echt gewoon met een b-selectie. Daarbij komt dat de jonge spelers van Real nog gretig zullen zijn. Afstraffing van een nulletje of 4 zal me niks verbazen.

Onderhond

• 87627 berichten
  • 12904 stemmen

Voor een ploeg als Genk is het toch aardig om drie keer niet te verliezen in eigen huis. Verder te hopen dat er volgend jaar weer een grote Belgische ploeg in de CL meekan, want aan die revelaties van een jaar heb je uiteindelijk niet veel.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Reinbo schreef:

Denk eigenlijk dat Ajax pech heeft dat ze tegen Real 2 spelen. Deze spelers zullen zich graag in de kijker spelen.

Wordt gewoon 3-1

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Jij bent je alvast aan het indekken?

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Neuh, meer ervaring met Real als er niks meer op het spel staat.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Zie gister Barcelona

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

kos schreef:

Neuh, meer ervaring met Real als er niks meer op het spel staat.

Net als vorig jaar, toen ze hun laatste twee wedstrijden gewoon met 4-0 wonnen toen ze toch al door waren? Of het jaar daarvoor hun laatste wedstrijd met 1-3 won in Marseille? Of het jaar daarvoor met 3-0 van Zenith?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.