• 16.131 nieuwsartikelen
  • 179.465 films
  • 12.317 series
  • 34.177 seizoenen
  • 650.368 acteurs
  • 199.432 gebruikers
  • 9.403.058 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Pak gewoon het eerste rijtje op google. Denk dat het veel lastiger is om Guardiola kritiek te zien leveren op zn eigen spelers.

Hehe, denk dat Guardiola de laatste jaren ook weinig reden heeft gehad om kritiek te leveren op eigen selectie

Maar ik pleit Mourinho bij de discussie van vandaag ook vrij. Daar doet hij niks verkeerds.

Overigens gaf Levente Frank de Boer misschien een beetje hoop voor volgende week. Ik knijp hem echt enorm voor Real uit. Vorig jaar was het 2x een hel tegen Real. Hoop dat Ajax zich dit seizoen waardiger op gaat stellen en de strijd aan durft te gaan. Als Levente het kan, dan zou Ajax ook zich moeten kunnen wapenen. Ik calculeer toch wel 0 punten in, alles meer is toch een stunt.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Ajax heeft juist mazzel dat ze pas de laatste wedstrijd Real thuis krijgen. Met een beetje geluk is Madrid dan al door en hen kennende zullen ze er dan wel weer erg weinig moeite voor doen, met in dezelfde week de Clasico al helemaal.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens gaf Levente Frank de Boer misschien een beetje hoop voor volgende week.

Mwa, als Real tegen Ajax net zoveel kansen krijgt als gisteren zie ik het erg somber voor jullie in. Niet te geloven hoe ze die allemaal hebben kunnen missen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ajax heeft juist mazzel dat ze pas de laatste wedstrijd Real thuis krijgen. Met een beetje geluk is Madrid dan al door en hen kennende zullen ze er dan wel weer erg weinig moeite voor doen, met in dezelfde week de Clasico al helemaal.

Klopt, schema zit enorm mee.

Lyon thuis

Real uit

Zagreb uit

Zagreb thuis

Lyon uit

Real thuis

Als Ajax tegen Zagreb en Lyon nou flink hun best doet, dan hoef je met een beetje geluk niet meer tegen Real een topresultaat te behalen. En zo wel, dan is Real vast al wel door. Scheelt dat Real middenin 2x Lyon treft, dan gaan ze er vol voor.

Maar ook tegen Real B zal het moeilijk worden.

kos schreef:

(quote)

Mwa, als Real tegen Ajax net zoveel kansen krijgt als gisteren zie ik het erg somber voor jullie in. Niet te geloven hoe ze die allemaal hebben kunnen missen.

Heb het niet gezien, maar las dat Real best wel slecht speelde en dat Levante ook kansen had. Mag ook aannemen dat Ajax een hoger niveau dan Levente zal halen. Ik zou vooraf tekenen voor dezelfde uitslag als vorig jaar (2-0), al hoop ik op een punt natuurlijk.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hehe, denk dat Guardiola de laatste jaren ook weinig reden heeft gehad om kritiek te leveren op eigen selectie

Maar ik pleit Mourinho bij de discussie van vandaag ook vrij. Daar doet hij niks verkeerds.

Dan ga ik Real volgende week tegen Ajax ook wel feliciteren met de schwalbes, het tijdrekken, provoceren en weet ik veel wat. Wat een onzin zeg.

In plaats van dat hij gewoon zegt dat ze beter waren, dat zegt hij dus totaal niet. Meer van die nutteloze dingen als schwalbes erbij betrekken. Al die woorden horen gewoon niet in de tekst van een trainer/coach thuis, dus daar zit hij op voorhand al fout mee.

Ik kan er met mijn verstand niet bij hoe jullie hier de zwaar denigrerende en onsportieve toon van Mourinho niet in zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hangt ook een beetje af van de wedstrijd natuurlijk. En betwijfel ten zeerste of je Levante - Real gezien hebt.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Uiteraard niet, maar dit zijn standaardteksten van hem dus erg serieus neem ik het ook niet meer. Mourinho kan een andere ploeg ook op een normale manier feliciteren, maar doet dat uiteraard niet zonder onnodige zaken erbij te betrekken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is Mourinho. Je hoeft het niet eens zijn met zijn "taktiek" maar wint er overal wat mee. Ik denk dat Real dit seizoen dan ook ongenaakbaar zal zijn.

herder

• 425 berichten
  • 0 stemmen

Jammer dat Chelsea gisteren verloren heeft.

En jammer dat Real ook verloren heeft.

nakada

• 2203 berichten
  • 1680 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat is Mourinho. Je hoeft het niet eens zijn met zijn "taktiek" maar wint er overal wat mee. Ik denk dat Real dit seizoen dan ook ongenaakbaar zal zijn.

Ze hebben net verloren van Levante. Dus ongenaakbaar zijn ze sowieso niet.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik denk dat Barca nog wel wat vloeiender speelt. Ze waren al zeer compleet, maar met spelers als Cesc en Sanches erbij zijn ze nog sterker. Als Xavi ontbreekt speelt Cesc. Ga je gewoon nauwelijks meer op achteruit, ongelofelijk.

Real heeft de pech dat Barca een ingespeelde machine is die je eigenlijk niet kan stoppen. In elke andere competitie zou Real denk ik ruim de titel pakken. Alhoewel, in Engeland zou Man Utd wel een concurrent zijn. Maar de rest....

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Al zal het vast een titelstrijd worden tussen Barca en Real. Barca zal ook wel is punten laten liggen, dat gebeurt altijd wel in zo'n competitie en zo'n speelschema.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Al zal het vast een titelstrijd worden tussen Barca en Real. Barca zal ook wel is punten laten liggen, dat gebeurt altijd wel in zo'n competitie en zo'n speelschema.

Ik zeg ook niet dat Real geen kans maakt. Maar ik sla Barcelona nog steeds hoger aan. Zolang die ploeg niet verzadigd raakt gaan ze nog veel winnen de komende. Als je spelers als Afellay, Fabregas en Sanches al als wissels hebt, dan ben je echt breed bezet.

Overigens vind ik de Spaanse liga wel enorm saai door de eenzijdigheid bovenin. Ik heb liever een competitie met minder grote gaten tussen top en subtop. Eigenlijk zijn Spanje en Schotland daardoor de meest eentonige competities geworden. In andere competities is het niveau meer genivelleerd.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Competities als Duitsland, Nederland en Engeland zijn daardoor veel interessanter inderdaad.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ik zie overigens dat De Zeeuw ook gescoord heeft van het weekend. Leuk voor hem.

Net als Babel en Drenthe overigens.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Babel is sowieso erg goed bezig de laatste tijd. En Drenthe scoorde meteen op zn debuut. Ik schrok wel van zij uiterlijk achteraf in het interview, hij lijkt nu echt een soort Mike Tyson.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Haha, inderdaad hij heeft zn wilde haren nu echt laten varen ja. Hopelijk bloeit die jongen helemaal op bij Everton. Gun het hem enorm. Sympathieke gozer vind ik het altijd. Komt soms een beetje dom over, maar juist dat maakt hem zo sympathiek.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Haha Segi Lens, onbetrouwbare lamlul. Past precies bij die achterlijke El Hamdaoui als zijn zaakwaarnemer. Ik miste trouwens een opmerking over ''respect''. Daar hoor je ze toch altijd over? Belachelijk.

El Hamdaoui heeft bij Ajax zijn eigen carrière om zeep geholpen. En als hij had willen voetballen, dan had hij op de laatste transferdag naar Espanyol moeten gaan. Maar nee, Mounir wilde wel dat zijn Ajax salaris a 1,8 miljoen volledig over zou worden genomen door die club

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Babel is sowieso erg goed bezig de laatste tijd. En Drenthe scoorde meteen op zn debuut. Ik schrok wel van zij uiterlijk achteraf in het interview, hij lijkt nu echt een soort Mike Tyson.

Babel doet het zeker aardig. Had vorige week een uitstekende countergoal. Wie weet komt Oranje wel weer in beeld...

Was altijd een speler met veel kracht en talent, maar hij deed er veel te weinig mee. Erg verfijnd was het vaak niet.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Babel doet het zeker aardig. Had vorige week een uitstekende countergoal. Wie weet komt Oranje wel weer in beeld...

Was altijd een speler met veel kracht en talent, maar hij deed er veel te weinig mee. Erg verfijnd was het vaak niet.

Hij speelt nu in de spits toch?

Maar hij is wel voorbijgestreefd door heel veel spelers. Weet niet of hij er nog bij kan komen. Daarnaast vind ik hem ook niet echt geschikt als spits van Oranje. Het is geen zestienmeterspits en een aanspeelpunt is het ook niet.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Oranje zal het niet worden voor Babel denk ik. Met Van Persie en daarachter Huntelaar en evt. Kuijt is de spitspositie niet aan hem besteed. De linkerflank is met Affelay, Kuijt en Elia ook druk bezet. Jammer voor Babel, maar goed, als ie dit seizoen zo doorgaat streeft ie Elia misschien wel voorbij.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie Babel dan ook vooral als linkerspits. Waar hij moet concurreren met Afellay en Elia.

Kuijt lijkt me vooral een rechterspits.

Ik ben overigens helemaal niet kapot van die overschatte Elia. Mag helemaal geen zekerheidje zijn dat die gozer mee naar het EK gaat. Alle kans nog voor Babel.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mounir wilde wel dat zijn Ajax salaris a 1,8 miljoen volledig over zou worden genomen door die club

Volledig met je eens, als hij echt weg had gewilt had hij die 4 ton weggelaten, en nou paar weken later komt zijn zaakwaarnemer met dit

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Laat die twee het maar uitvechten inderdaad.

Ik zit weer klaar voor VI trouwens. Bakkie koffie erbij. Stuk speculaas, kom maar op!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

(quote)
Volledig met je eens, als hij echt weg had gewilt had hij die 4 ton weggelaten, en nou paar weken later komt zijn zaakwaarnemer met dit

Het is dat Ajax geen Real Madrid is en honderden miljoenen uit te geven heeft, anders zou ik El Hamdaoui de komende jaren tot einde contract lekker in Jong Ajax houden. Laat hem daar maar wegkwijnen. Maar Ajax kan het geld goed gebruiken qua transfersom en zijn jaarsalaris, dus liever maar zsm verkopen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Heerlijk vermaak dit

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Derksen bij Spuiten en Slikken Zonde dat ik niet gekeken heb, wist het niet eens.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik heb die hand van Toivonen gemist, wat een mafketel die gast. Zo onsportief, Rutten zou beter moeten weten, net als de rest van zijn team.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een idioot die Toivonen. Had dat nog helemaal niet gezien. Schandalig dat die malloot de aanvoerder van PSV is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.