• 16.131 nieuwsartikelen
  • 179.466 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.368 acteurs
  • 199.432 gebruikers
  • 9.403.120 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Greg is al anderhalf jaar prut.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Altijd mooi als dat schijt Real punten verspeeld. Staat de enige echte club van Spanje tenminste weer op 1.

Dat dacht ik nou vandaag ook in de Eredivisie. .

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat mag. Scheelt dat komend weekend weer Ajax-Twente is, kan de kampioen weer over Twente heen gaan.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Zie net de samenvatting van Blackburn - Arsenal. Het is werkelijk niet te geloven hoe belachelijk er verdedigd werd. Twitter: Only Arsenal could score 5 goals and still lose 4-3

Het is een grote chaos daar, hele structuur in het veld is weg. Niemand heeft enig idee wat er op het veld moet gebeuren.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Haha, goeie misser van Torres, maar hij speelde verder wel eindelijk weer eens heel goed.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Ow en Napoli weer een wereldwedstrijd , Milan weggespeeld.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Greg was slecht vandaag, feit. Maar als ze hem tegen Lyon geanalyseerd hadden, dan was het oordeel veel positiever.

Ja, want gelukkig stond ie toen ook niet te slapen waardoor in de 90e minuut de 0-1 had moeten vallen, of liep ie niet de hele tijd achteruit als ie 1 op 1 stond tegen zijn directe tegenstander ... Face it, verdedigend is die jongen gewoon erg zwak.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Bijzonder zwak en hij heeft zelf met zijn pedante houding ook niet door dat hij daar achterin er werkelijkwaar niks van bakt. Hij komt nooit geconcentreerd over en denkt altijd wel dat hij het even kan klaarspelen.

Het is maar dat hij aanvallend veel goed doet, dat verhult zijn dramatische spel op de back positie toch wel enigszins.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wedstrijd Man U-Chelsea was legendarisch vandaag, gemiste kansen spektakel en dan nog 4 keer gescoord.

PSV-Ajax was zeer matig qua spel van beide kanten, maar wel spannend om te zien.. gelijkspel was wat betreft kansenverhouding wel een goede afspiegeling.. maar Ajax zal het meer koesteren dan PSV.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Je bent ook zo'n fan van AZ?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een weekend weer. Het weekend van de keepers (Tyton spijtig, Lucio een schorsing voor het leven), het verlies van Real, Barca die het na een uur wel welletjes vindt, Tottenham verpulvert Liverpool, Arsenal die nog meer de weg kwijt is en Torres die helemaal terug is maar toch een onbegrijpelijke misser maakt. Mijn Feyenoord en Atletico winnen, en Newcastle nog steeds ongeslagen. Heerlijk weekend!

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Behoorlijk slecht weekend. Ajax verspeelt punten en mag blij zijn dat het een punt heeft, omdat vd Wiel weer eens duidelijk maakt dat zijn positie helemaal niet zo duidelijk is. Arsenal verliest op een idiote manier, HSV lijkt ook helemaal de weg kwijt, Madrid kan het niet eens afmaken tegen Levante en de bekende Cruijff-regel volgt, Milan verliest en om het af te maken doen Man U en Barcelona het wel goed. Enige pluspunt dit weekend, Inter wint thuis niet van Roma.

Gelukkig deden Groningen, Heerenveen, Heracles en RKC het prima.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Het is komedie uur op vi.nl hahahahahahaha

http://www.vi.nl/Nieuws-item/207699/Mourinho-Het-is-de-smerige-kant-van-het-voetbal.htm

De trainer van De Koninklijke sprak na afloop van een dubieus optreden van de tegenstander. 'Ik moet ze feliciteren met het winnen van tijd, het faken van blessures, het uitlokken van vrije trappen en het niet teruggeven van de bal. We zijn er ingetrapt. Het is de smerige kant van het voetbal.'

Toevallig zijn alle teams waar Real van verliest aanstellers en valsspelers.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/207703/Man-Citycoach-Mancini-Ik-heb-te-weinig-spelers.htm

Dan koop je toch nog even 20 spelers voor 500 miljoen? Ouwe zeikerd. Genoeg wissels, maar blijkbaar niemand die duurder is dan 25 miljoen Euro/Pond

En verder opmerkelijk, Marseille kansloos onderaan:

http://www.vi.nl/Nieuws-item/207667/Ajaxopponent-Lyon-vergroot-crisis-hekkensluiter-lOM.htm

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Die Mourinho is absoluut de opper Calimiro van het internationale trainersgilde. Die man wordt met de minuut zieliger...... Hopelijk zetten ze aanstaande zondag het een en ander recht tegen Rayo Vallecano als ik op de tribune zit. Ik hoop toch wel op een 8-0

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Tripje naar Madrid? Moet wel goed komen denk ik, zullen wel minstens 4 goals gescoord worden dan. Ze hebben wat recht te zetten.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

rep_robert schreef:

Het is komedie uur op vi.nl hahahahahahaha

http://www.vi.nl/Nieuws-item/207699/Mourinho-Het-is-de-smerige-kant-van-het-voetbal.htm

De trainer van De Koninklijke sprak na afloop van een dubieus optreden van de tegenstander. 'Ik moet ze feliciteren met het winnen van tijd, het faken van blessures, het uitlokken van vrije trappen en het niet teruggeven van de bal. We zijn er ingetrapt. Het is de smerige kant van het voetbal.'

Toevallig zijn alle teams waar Real van verliest aanstellers en valsspelers.

Typische vertaling weer, dit lijkt er meer op:

Khedira raakte met geel op zak betrokken bij een opstootje en kon vroegtijdig gaan douchen. “Blijkbaar hebben de spelers niet voldoende intelligentie om deze situaties te vermijden”, vervolgde Mourinho. “Ik moet Levante feliciteren met hun slimheid. Ze weten hoe ze moeten provoceren, hoe ze schwalbes moeten maken, hoe ze tijd moeten rekken… Dat hoort ook allemaal bij het voetbal.”

Voetbalzone - Mourinho: 'Provoceren, schwalbes en tijdrekken hoort ook bij voetbal'

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat is inderdaad wel een compleet andere insteek......

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Mja, Nederlandse media is als het om Real gaat een soort Telegraaf.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Vind het alsnog een erge calimero opmerking hoor. Hij beschuldigt Levante alsnog van al die zaken ja. De quote van voetbalzone is denk ik wel letterlijker, want dit is wel de manier waarop Mourinho altijd praat.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Bwa, lijkt me toch vooral dat Mourinho zijn eigen spelers domheid verwijt, eerder dan dat hij Levante "beschuldigt".

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Kan me ook niet voorstellen dat Mourinho over anderen klaagt die provoceren en achterbaks doen, aangezien die vent zo ongeveer de uitvinder van de provocaties is.

Ben toch ergens wel blij dat hij bestaat. Zulke lui geven de voetbalwereld kleur.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Hij feliciteert Levante met:

- De slimmigheid(samenraapsel van de onderste drie punten)

- Schwalbes(wie zegt dat het schwalbes zijn met die houthakkers van Madrid?)

- Provoceren(in zijn ogen ja, het blijven de houthakkers van Madrid)

- Tijdrekken(toch duidelijk een verwijt).

Oftwel, een typische Calimero opmerking van Mourinho die hij al veel vaker heeft gemaakt. Dus oneens met je eerste puntje A&L

Ben het wel met je laatste punt eens A&L, hij kleurt de voetballerij wel en zo hebben we toch altijd iemand die we lekker gezamenlijk kunnen afzeiken. Overigens is dit een van de weinige artikels waar ik hem wel kritiek zie uiten op zijn eigen spelers(Khedira).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Vind het alsnog een erge calimero opmerking hoor. Hij beschuldigt Levante alsnog van al die zaken ja. De quote van voetbalzone is denk ik wel letterlijker, want dit is wel de manier waarop Mourinho altijd praat.

Hij beschuldigt ze niet, hij stelt juist (terecht) dat het ook bij het voetbal hoort...

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Volgens mij zeurt Mourinho wel een beetje over het spel van Levante met wat indirecte sneren, maar legt hij wel vooral de schuld bij Madrid neer die volgens hem daar niet mee om konden gaan. En Khedira wordt effe publiekelijk aan de schandpaal genageld hehe. Of dat nu slim is als coach zijnde...

Hoop dat Louis ook weer snel een grote club krijgt waarmee hij regelmatig in het nieuws komt. Altijd leuk.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hij beschuldigt ze niet, hij stelt juist (terecht) dat het ook bij het voetbal hoort...

Ja, dat hoort bij het voetbal. Net zoals tribunes om het veld, 2 doelen en een groen grasveld met witte lijnen. Het is toch overduidelijk dat hij vindt dat Levante zich schuldig maakte aan die zaken, anders zegt ie het niet. Dan zegt ie als laatst nog even dat het erbij hoort, om het minder erg te laten lijken. Wat dus blijkbaar werkt bij jullie En als dit erbij hoort, waarom zeikt hij dan op Barca dat ze allemaal vallen? Het hoort er toch bij ja... Ik vind het maar nonsens van de beste man.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Toch knap, 4 hele artikels weten te vinden in een tijdsbestek van 4 jaar Maar jij weet net zo goed als ik dat het meestal nooit aan Real ligt en altijd aan anderen volgens hem.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Pak gewoon het eerste rijtje op google. Denk dat het veel lastiger is om Guardiola kritiek te zien leveren op zn eigen spelers.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Hij feliciteert Levante met:

- De slimmigheid(samenraapsel van de onderste drie punten)

- Schwalbes(wie zegt dat het schwalbes zijn met die houthakkers van Madrid?)

- Provoceren(in zijn ogen ja, het blijven de houthakkers van Madrid)

- Tijdrekken(toch duidelijk een verwijt)

.

Drie van die punten zijn net zo relevant als met wat Real vorig jaar uit bij Ajax deed in de blessuretijd. Calimero Mourinho, opzouten met die vent.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is wel niveautje blind paard reacties. Ook wel opvallend dat het altijd van die anti-Real-ers zijn die zich zo opwinden. Mourinho zei niets bijzonders. Gewoon puur zelf reflectie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.