• 16.131 nieuwsartikelen
  • 179.466 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.368 acteurs
  • 199.432 gebruikers
  • 9.403.178 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

leuke wedstrijden vandaag in de premier league. 4 wedstrijden met 3 clubs en 4 steden die 6 keer of meer de engelse landstitel hebben gewonnen, en twee clubs die nooit een titel gewonnen hebben en met Jol gaat dat ook niet veranderen voor een club.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Nani

2 doelpogingen van Man U, tweemaal raak

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

2-0 al zie ik? Het zal een race tussen de 2 Manchesters worden dit jaar. De rest doet echt niet mee.

Het is trouwens wel een topaffiche dag. PSV-Ajax, ManU-Chelsea (nu bezig), Spurs-Liverpool, Schalke-Bayern (nu net begonnen), Napoli-Milan (vanavond).

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vd Wiel speelt uitstekend, op vandaag na. En als je de tegengoals analyseert dan heeft hij dit seizoen aan heel weinig goals schuld.

Maar dan nog wens je je eigen speler geen blessure toe.

Er zijn periodes geweest dat ik hem ergere dingen toewenste, maar dat terzijde

Heracles uit vond ik hem ook al zwak, hij staat toch symbool voor de matige starten van Ajax in de uitwedstrijden keer op keer. Slechte inspeel passen, geklungel aan de zijlijn, onoplettendheid, makkelijk laten uitspelen. Ik vind zijn hele uitstraling waardeloos als ik eerlijk mag zijn. Iemand als Mertens moet vandaag genoten hebben om tegen hem te spelen.

Als hij echt zo goed was had Ajax ook geen 9 goals tegen gekregen. Toegegeven, er staan nog 3 anderen achterin en de linksback positie is toch niet altijd even goed bezet. Maar die kritiek is oud en iedereen is altijd maar zo positief over Twittery zijn voetballende kwaliteiten. Maar het gevaar komt vaak vanaf de/zijn zijkanten en als je als back jezelf zo makkelijk laat omspelen ben je vaak als Centrale verdediger ook al kansloos als je een buitenspeler en een centrumspits in de gaten moeten houden.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

2-0 al zie ik? Het zal een race tussen de 2 Manchesters worden dit jaar. De rest doet echt niet mee.

Het is trouwens wel een topaffiche dag. PSV-Ajax, ManU-Chelsea (nu bezig), Spurs-Liverpool, Schalke-Bayern (nu net begonnen), Napoli-Milan (vanavond).

3-0 ondertussen. Man U scoort werkelijk aan 100%, zo slecht is Chelsea niet eens...

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

3-0 ondertussen. Man U scoort werkelijk aan 100%, zo slecht is Chelsea niet eens...

Ben er wel tevreden mee, vind Chelsea een lelijke club. Bij de Engelse top heb ik wel wat met United. Spelen best leuk en ze geven jonge talenten ook veel kansen. Iets wat bij City en Chelsea nauwelijks zo is.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Vind die hele PL eigenlijk alleen maar lelijker en lelijker worden. Zit bijna geen normale club meer tussen, dus een club die niet is overgenomen door een of andere Arabische sjeik o.i.d. Sympathie voor een van die clubs hebben wordt steeds lastiger, tot je op het punt komt dat het allemaal 1 pot nat is en me niet meer uitmaakt wie er wint. Dat punt heb ik inmiddels bijna bereikt.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Falcao

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Leuke pot zeg tussen PSV en Ajax. Ging alle kanten op. 2-2 is wel terecht denk ik.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Iemand die trouwens al weet hoe het met het stadion van Twente staat(Vascago)? Ik zie die witte doeken niet meer en er zit allemaal thuispubliek op de 1e ring. Dus er zitten stoeltjes op de tweede ring en nog geen dak? Of is er nog steeds geen uitpubliek bij en is die 2e ring leeg. Dat zou wel belachelijk zijn(aangezien het Europees wel kon) Ik hoor geen gejuich hoor bij de ADO goals, dus vrees ik voor het tweede.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie Vascago sowieso niet meer erg vaak in dit topic, terwijl hij wel op het forum is...

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Je hoeft in de Eredivisie maar een balletje vanaf de zijkant de 16 in te brengen en je hebt al bijna gegarandeerd een goal. Niet te geloven hoe zwak er verdedigd wordt.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

rep_robert schreef:

Iemand die trouwens al weet hoe het met het stadion van Twente staat(Vascago)? Ik zie die witte doeken niet meer en er zit allemaal thuispubliek op de 1e ring. Dus er zitten stoeltjes op de tweede ring en nog geen dak? Of is er nog steeds geen uitpubliek bij en is die 2e ring leeg. Dat zou wel belachelijk zijn(aangezien het Europees wel kon) Ik hoor geen gejuich hoor bij de ADO goals, dus vrees ik voor het tweede.

Idd nog geen uitpubliek. Er zat vandaag ook minder thuispubliek omdat er geen publiek onder het dak mag. Dat al wel een stuk verder gebouwd is weer. Weet echt niet wanneer het klaar zal zijn. En wat betreft het uitpubliek. Ik denk dat de clubs dat onderling zo hebben afgesproken. Vind het ook wel raar, maar wel sportief van de tegenpartij. Europees wou de Uefa daar absoluut niets van weten.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Real is weer aan het knokken hoor. Di Maria

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(afbeelding)

Jemig Hahaha, ik moet de penal van Rooney ook even zien. Die schijnt ook lollig te zijn.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Die is ook wel leuk ja. Doet me denken aan Terry's bepalende misser in de CL finale tegen Man Utd in 2008. Had ie 'm gemaakt, dan had Chelsea de cup gewonnen.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(afbeelding)

past gewoon goed bij Chelsea. een nep-club

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Koné schiet Levante op voorsprong tegen Madrid.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Altijd mooi als dat schijt Real punten verspeeld. Staat de enige echte club van Spanje tenminste weer op 1.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Valencia?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Atletico Ananas natuurlijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Wat een mongool toch, die Pepe, zit ie weer gefrustreerd te duwen, beuken en trappen. Komt er vreemd genoeg mee weg met geel.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Was toch al bekend dat Pepe een psychopaat is? Snap niet dat een ooit zo stijlvolle club als Real Madrid zo'n ploert hun imago wil laten verknallen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Levante Ondertussen gaat Cavani ook vrolijk door met doelpunten maken. Wat een held!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

rep_robert schreef:

Wel leuk dat ik alleen maar het Ajaxvak hoor. Nu op het veld ook nog beter spelen. Jammer van die 1-0 in het begin ook verder, gezapig potje tot nu toe.

Helden zijn het ja. Op het moment dat Tyton buiten bewustzijn op het veld ligt gingen ze eens even lekker zingen. Knap werk.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Hele wedstrijd overigens

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Tom van't Hek is het met me eens over Gregory A&L Jan van Halst ook

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

Heb maar half uurtje gezien en dus botsing Tyton en nasleep. Hoor overigens nu pas wat enkele supporters roepen. Ziek

En Feyenoord helemaal erg. Zijn echt beelden die maar weer eens laten zien hoe verziekt die voetbalwereld bij sommige clubs is.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Tom van't Hek is het met me eens over Gregory A&L Jan van Halst ook

Bullshit analyse, ik zie het nu ook. Greg was slecht vandaag, feit. Maar als ze hem tegen Lyon geanalyseerd hadden, dan was het oordeel veel positiever.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.