- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
PSV heeft net als Ajax vooral voorin genoeg kwaliteit. Kan nog wel is een potje worden met veel goals, of juist een hele saaie zonder.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wij-moeten-van-onszelf-uitgaan Rutten is weer hilarisch aan het lullen.. 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Ik sluit het nagenoeg uit dat PSV dit gaat winnen, dat zie ik echt niet gebeuren. Dus ik ga voor een twee- of een drie'tje.
Ik denk juist andersom: Of winst voor PSV of een gelijkspel.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Wel verschrikkelijk zoals gewoonlijk. Bizarre statistieken, de laatste 8 uitwedstrijden allemaal op 1-0 achterstand gekomen. Ajax begint altijd slaperig aan uitduels, waarom? Wordt er soms echt moedeloos van, dat voetballend oplossen in de eerste 2 minuten zag er ook niet uit, soms is het niet erg om een bal gewoon naar voren te peren hoor.
Ze beginnen nu weer beter te ballen en wat kansjes.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen

Zie liever Anita tegen Lens dan Blind, maar nu is het middenveld weer een stap terug.. Lose-lose
Edit: Til die gasten even uit het veld, kunnen we verder ballen..
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Inderdaad, bijzonder vervelend dit. Wel lekker dat Tyton er nu uit ligt(niet persoonlijk bedoeld), maar met een Sinouh in het doel zometeen moeten we maar gewoon op doel gaan knallen.
Wel leuk dat ik alleen maar het Ajaxvak hoor. Nu op het veld ook nog beter spelen. Jammer van die 1-0 in het begin ook verder, gezapig potje tot nu toe.
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
Wat een stelletje zwakzinnigen daaro. Fluiten als spelers per brancard het veld af moeten. Zelfs nog fluiten als Tyton niet eens met een normale brancard het veld af kan. 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Ik verwacht toch vele minuten extra..
Boilesen lag er wel enkele minuten en dit gaat richting de 10minuten..
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Zielige joden tijdens zon blessure bah bah smerig
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Ja, die joden hoor je tenminste Special. Je zou als thuispubliek je keeper maar een hart onder de riem steken. Een bescheiden applausje wanneer ie het veld afgerolt wordt, het is wat.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Dat gebeurt wel degelijk maar met zon blessure een beetje blijven zingen. zielig. Respect is ook wel op zn plaats. Tyton voetbaltr dit seizoen niet meer.
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Edit: Til die gasten even uit het veld, kunnen we verder ballen..
lekkere opmerking dit..
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Lekker serieus bedoelt ook, of niet dan
Go figure...
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
Je zou als thuispubliek je keeper maar een hart onder de riem steken.

Ik zou ook ademloos toekijken als Vermeer (of welke Ajax-speler dan ook) zo lang op het veld ligt...
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
15 minuten.. Ziek!
Kan me nog herinneren dat Ajax een keer 15 minuten extra kreeg, terwijl de blessurebehandeling maar iets van 6 minuten duurde, een paar seizoenen geleden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zou ik ook zeggen ja.
Oh god kerel, denk na
!!
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Rekende op +18/19 maar dit moet dan maar.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Ofnie tering. meteen een bloemetje meegeven ofzo.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Ze voetballen daar ook door, hoeven wij ons niet onnodig zorgen te gaan maken hier. Hij leeft nog en nu door voetballen. Hupsakee, ik zit er persoonlijk niet mee dat hij een seizoen niet keept. Lekker die Sinouh en Isaksson in het goal, dat gaat nog leuk worden.
1-1 JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
YEAAHHHHHHH
Dit gaat ze opbreken.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen

Ik zou ook ademloos toekijken als Vermeer (of welke Ajax-speler dan ook) zo lang op het veld ligt...
Keihard toezingen die hap, niks vreemds aan. Waarderen spelers echt wel hoor(in hoeverre ze het natuurlijk bewust meemaken).
Kon nog wel herinneren dat Didulica een staande ovatie kreeg na een kwartier blessurebehandeling in de ArenA( en dat terwijl hij voor AZ speelde).
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Erg balen dat Tyton van het veld moet en die grabbelaar van een Sinouh er nu instaat. Gaat nog een makkie worden voor Ajax zo. 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Boerrigter mocht hem ook wel maken, zit je lekker op 1-2.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.