- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
PSV is helemaal de kluts kwijt. Dat publiek ook heerlijk gefrustreerd 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
PSV revancheert zich nog wel in de 2e helft.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Publiek kan fluiten en huilen als de beste, maar het team steunen in zo'n moeilijke periode? Nope...
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Lekker serieus bedoelt ook, of niet dan
Go figure...
Meer misplaatste sarcasme
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als Ajax slim is laten ze PSV winnen. Kans is anders groot dat Rutten het veld moet ruimen.... 
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Oh god kerel, denk na
!!
geen idee dat ik nog de moeite neem hier op in te gaan, maar als jij dat grappig vind terwijl iemand een kwartier op de grond ligt, dan vind je het vast ook grappig dat het Ajax-vak scandeert 'Laat maar liggen, die is dood!'?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Meer misplaatste sarcasme

Edit: het was een edit en dus niet mogelijk om te checken bedenk ik me nu
Maar ze zaten net een minuut stil.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Het PSV publiek was natuurlijk wel sportief toen Boilesen met een brancard van het veld af moest. Een simpel en standaard, ludiek voetballiedje. Ach, die is al 100000x gezongen. Ik zou er eerder kritiek op hebben vanwege het onoriginele karakter van het liedje.
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen

rond die tijd lag hij er al een paar minuten.. wat wil je zeggen?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Vind dit echt verschrikkelijk voor Tyton. Hoop echt niet dat hij hetzelfde heeft als Nesu. Ik heb niet snel medelijden met een persoon, maar dit ziet er echt slecht uit. En die reactie van die neuzen maakt mij alleen nog maar kwader. Dit hadden zij echt niet in Den Haag, Rotterdam of Utrecht moeten doen, want dan waren er wel meer mensen op een brancard afgevoerd. Ik kan niet snel boos worden op het gedrag van een publiek, want schelden en schreeuwen doe ik ook in het stadion. Maar dit is echt schandalig.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als je niet leest wat ik zeg kun je er maar beter over ophouden.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Vind dit echt verschrikkelijk voor Tyton. Hoop echt niet dat hij hetzelfde heeft als Nesu. Ik heb niet snel medelijden met een persoon, maar dit ziet er echt slecht uit. En die reactie van die neuzen maakt mij alleen nog maar kwader. Dit hadden zij echt niet in Den Haag, Rotterdam of Utrecht moeten doen, want dan waren er wel meer mensen op een brancard afgevoerd. Ik kan niet snel boos worden op het gedrag van een publiek, want schelden en schreeuwen doe ik ook in het stadion. Maar dit is echt schandalig.
Houd je in Geertje
Het is ntuurlijk wat he, 1x zo'n liedje
Die Utrechters, Hagenezen en Rotjeknorrers zouden natuurlijk sportief klappen voor een geblesseerde Vermeer 
Zoals Rinus Michels zei, voetbal is oorlog.
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
ik kan er maar beter mee ophouden inderdaad, aangezien ik praat met iemand die toch alleen maar vol in de wedstrijd zit (blijkbaar) en verder nergens redelijk meer over kan ordelen. Maar fijne wedstrijd nog trouwens.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Houd je in Geertje
Het is ntuurlijk wat he, 1x zo'n liedje
Die Utrechters, Hagenezen en Rotjeknorrers zouden natuurlijk sportief klappen voor een geblesseerde Vermeer
Bij een normale blessure niet, nee. Maar je kunt gelijk zien dat het echt heel ernstig is voor Tyton. En omdat wat er met Nesu is gebeurt, mij ook erg geraakt heeft als Utrecht supporter, wens ik dit niemand toe. En het was niet een keer...
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
De Boer wordt even heel boos op dat zwakke begin en de tweede helft erop en erover. Hoewel ze er natuurlijk al op zitten.
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Het PSV publiek was natuurlijk wel sportief toen Boilesen met een brancard van het veld af moest. Een simpel en standaard, ludiek voetballiedje. Ach, die is al 100000x gezongen. Ik zou er eerder kritiek op hebben vanwege het onoriginele karakter van het liedje.
Ohja dat is écht hetzelfde.. 
Iemand die met een hamstringblessure binnen een minuut van het veld gedragen wordt, en je dan uitfluit (meer omdat het geen overtreding was waardoor Lens z'n mogelijkheid om zeep geholpen werd), en een keeper die een kwartier roerloos op het veld ligt met 5 verzorgers om hem heen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Sowieso erg jammer om de beste keeper op de Nederlandse velden helaas en waarschijnlijk niet meer in actie te zien dit seizoen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Ohja dat is écht hetzelfde.. 
Iemand die met een hamstringblessure binnen een minuut van het veld gedragen wordt, en je dan uitfluit (meer omdat het geen overtreding was waardoor Lens z'n mogelijkheid om zeep geholpen werd), en een keeper die een kwartier roerloos op het veld ligt met 5 verzorgers om hem heen.
Dus je mag onsportief zijn als het geen ernstige blessure is? Beetje rare redenering en halfslachtig natuurlijk. Daarnaast neemt iedereen het wel persoonlijk op, niemand wenst iemand anders een dood of ernstig ongeluk toe natuurlijk.
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Dus je mag onsportief zijn als het geen ernstige blessure is? Beetje rare redenering en halfslachtig natuurlijk.
Uitfluiten etc vind ik wel bij de sport passen, al vind ik het 100x mooier dat ook een speler van de tegenpartij applaus krijgt bij een blessure. Maar zingen: 'Laat maar liggen die is dood!' vind ik de sportiviteit nog zo'n 1000x voorbij streven. Wat ik ook aardig genant vind is dat jullie het hier nog koesteren ook, en moet het kunnen "want de PSV'ers fluiten ook onze spelers uit". Als ik in de Kuip weer moet horen "Alle joden aan het gas" denk ik toch ook niet "ja maar die Ajax website had vorige jaar shirts met "bommen op Rotterdam" laten drukken, dus dit moet komen.
....
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Nee, maar je kan hier ook gaan zitten en alles persoonlijk en serieus opvatten. We zijn geen 12 meer, het is gewoon een standaard voetballiedje dat gezongen wordt als er iemand op de grond ligt. Het is een schande!! Het is trouwens vooral een sneer richting het thuispubliek en niet persoonlijk richting de keeper, zou jij ook wel moeten weten. Overigens heb ik 14,5 minuut pro Ajax liedjes gehoord in dat kwartier en eventjes dat ene liedje en wat zijn die boeren stil. Nounou, die hooligans van Feyenoord gisteren zijn er niks bij.
Montorsi
-
- 9732 berichten
- 2387 stemmen
Haha wordt steeds gekker. Persoonlijk en serieus opvatten? Waar gaat dit over. Ben voor Ajax noch PSV.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Het gaat er meer om dat mensen zoals jij denken dat wanneer zoiets gezongen wordt dat ze iemand ook echt een dood toewensen. Dat bedoel ik met persoonlijk en serieus opvatten.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Vd Wiel wordt je zo langzamerhand wel doodmoe van. Wat een prutser is het toch ook.
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
Stomme vd Wiel. Waarom laat hij hem iedere keer het strafschopgebied inlopen.. 
Edit: En het enige goede aan de aankoop van Janssen is dat Twente nu verzwakt is..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Altijd fijn als die grote mond gesnoerd wordt. Al hoop ik eigenlijk op een gelijkspelletje. Verliezen ze allebei 2 punten.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
2-1, prachtig is dit. Hopen dat PSV dit kan vasthouden.
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
En wat heeft het PSV-publiek er opeens weer zin in. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Echt he
En die kerel blijft maar overal voor fluiten, sneue wedstrijd zo.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En wat heeft het PSV-publiek er opeens weer zin in.
Wat moeten ze dan doen? Met jullie mee gaan huilen? 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Zo'n vd Wiel zou eigenlijk ook is een flinke blessure moeten krijgen. Die gast moet is doorkrijgen hoeveel geluk hij heeft dat hij bij ons op rechtsback mag staan en zich wekelijks fouten mag permitteren.De gemakzuchtigheid straalt er gewoon bij hem vanaf, tegen Lyon ook alweer. Vandaag ook nog niks goed gedaan achterin.
Het zegt toch ook wat dat al het gevaar van PSV over links komt, terwijl Anita aan de andere kant staat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.