• 16.131 nieuwsartikelen
  • 179.466 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.374 acteurs
  • 199.432 gebruikers
  • 9.403.220 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Montorsi

• 9732 berichten
  • 2387 stemmen

rep_robert schreef:

Het gaat er meer om dat mensen zoals jij denken dat wanneer zoiets gezongen wordt dat ze iemand ook echt een dood toewensen. Dat bedoel ik met persoonlijk en serieus opvatten.

Dan snap je echt niet waar het over gaat. Hoe kom je er uberhaupt bij..

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Reinbo schreef:

Wat moeten ze dan doen? Met jullie mee gaan huilen?

Ik dacht dat Ajax een echt mooiweersupportpubliek had, maar PSV is nog een paar gradaties erger.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Zo'n vd Wiel zou eigenlijk ook is een flinke blessure moeten krijgen. Die gast moet is doorkrijgen hoeveel geluk hij heeft dat hij bij ons op rechtsback mag staan en zich wekelijks fouten mag permitteren.De gemakzuchtigheid straalt er gewoon bij hem vanaf, tegen Lyon ook alweer. Vandaag ook nog niks goed gedaan achterin.

Van der wiel speelt dit seizoen gewoon weer goed. Ja, misschien nu een fout, maar verder weinig. En lekkere supporter om je eigen speler een flinke blessure te wensen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, maar dat is toch al jaren bekend. Waar maak je je druk om?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Wat een niveau hier weer toch. Lijkt wel alsof ik op een willekeurig supportersforum terecht ben gekomen. Alhoewel sommige mensen het ook niet meer uitmaakt wie of wat een blessure krijgt.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Ik dacht dat Ajax een echt mooiweersupportpubliek had, maar PSV is nog een paar gradaties erger.

Dat klopt wel. Achja, niet elk publiek kan fantastisch zijn.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Van der wiel speelt dit seizoen gewoon weer goed. Ja, misschien nu een fout, maar verder weinig. En lekkere supporter om je eigen speler een flinke blessure te wensen.

Aanvallend is ie prima, verdedigend vind ik het veruit de zwakste schakel. Het gaat meer om die pedante houding van vd Wiel, zo'n speler moet is tegenslag te verwerken krijgen om te beseffen hoe goed ie het heeft. Daar kom je vaak alleen maar sterker uit hoor, zo raar is het niet wat ik zeg. Toch raar dat hij zo onomstreden op rechtsback is, terwijl anderen zo vaak zijn afgeserveerd na 1 foutje.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Aanvallend is ie prima, verdedigend vind ik het veruit de zwakste schakel. Het gaat meer om die pedante houding van vd Wiel, zo'n speler moet is tegenslag te verwerken krijgen om te beseffen hoe goed ie het heeft. Daar kom je vaak alleen maar sterker uit hoor, zo raar is het niet wat ik zeg.

Maar het is niet alleen van der Wiel die kut speelt de 2e helft. Maar heel Ajax presteert gewoon onder de maat nu. Dus om alle frustraties op van der Wiel te botvieren is ook niet helemaal eerlijk. HIj speelde tegen Lyon bijvoorbeeld echt goed.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Blind of Anita linksback? Zijn beiden drama op die positie.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Als je die gigantische blunder natuurlijk vergeet kan je inderdaad zeggen dat hij echt goed speelde tegen Lyon.

Vd Wiel heeft toch persoonlijk de twee tegengoals vandaag ingeleid, dus wie moet ik het dan kwalijk nemen?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Eerste doelpunt heb ik niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Sjonge wat een kans voor Matavz.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

JA!

Ik zat echt met de gedachte "Gelukkig was hij gratis". Mooi dat hij gewoon de tijd nodig had.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ik wilde net zeggen dat ik zo'n Bulykin niks vind toevoegen t.o.v. Sightorsson en vervolgens scoort ie hehe

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Overigens, balbezit is volledig omgekeerd. De eerste helft stond PSV nog zo'n procent of 12 voor op Ajax. Nu is het precies andersom. Oftewel het balbezit van Ajax in het tweede deel van de eerste helft en de tweede helft is behoorlijk hoog.

Niet zo verwonderlijk gezien het behoudende spel van PSV (2-1 is ook winst )

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

Ik wilde net zeggen dat ik zo'n Bulykin niks vind toevoegen t.o.v. Sightorsson en vervolgens scoort ie hehe

En de man van de assist.........

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

chevy93 schreef:

Niet zo verwonderlijk gezien het behoudende spel van PSV (2-1 is ook winst )

Euh... volgens mij creëert PSV meer kansen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die omhaal

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Vind PSV ook behoorlijk dreigend hoor. Al met al toch een zeer rommelige pot wat mij betreft. Oi oi oi wat een kans. Ik had al wel zoiets verwacht, aanvallend erg sterke ploegen, maar verdedigend laat het gewoon te wensen over.

Als het 2-2 blijft is het wel een terechte afspiegeling wat mij betreft. AZ en Twente hoogstwaarschijnlijk over ons heen vandaag, maar ik ben er van overtuigd dat wij van Twente winnen volgende week.

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Euh... volgens mij creëert PSV meer kansen.

PSV heeft de hele wedstrijd achteruit gelopen (uiteraard, omdat ze voor stonden) en heeft de hele wedstrijd gecounterd. Ja, dan krijg je grote(re) kansen, maar Ajax heeft het grootste deel van de wedstrijd het beste van het spel gehad. PSV heeft prima verdedigd.

Aan het begin van beide helften heeft PSV hun gram gehaald. Voor de rest was het toch weinig imponerend.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2862 stemmen

Net na de 2-1 werd Ajax anders ruim 5 minuten écht helemaal overlopen. PSV had toen de genadeklap uit moeten delen. Verder een attractieve wedstrijd gezien, met een iets sterker PSV. Met name Pieters en Mertens waren lekker aan het voetballen. Sneu voor Tyton.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Dat was de sterkste fase van PSV ja. Goed dat Toby die bal van de doellijn haalde.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gelijkspelletje, beide teams verliezen 2 punten. Prima!

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Reinbo schreef:

Gelijkspelletje, beide teams verliezen 2 punten. Prima!

Het zijn uiteindelijk toch geen concurrenten van Feyenoord. Had liever winst voor PSV gezien.

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Net na de 2-1 werd Ajax anders ruim 5 minuten écht helemaal overlopen.

Inderdaad, en wanneer viel die? Oh ja...

Aan het begin van beide helften heeft PSV hun gram gehaald.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

Als het 2-2 blijft is het wel een terechte afspiegeling wat mij betreft.

Als jij dat zegt, weet je dat de tegenpartij beter was.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2862 stemmen

chevy93 schreef:

Inderdaad, en wanneer viel die? Oh ja...

Aan het begin van beide helften heeft PSV hun gram gehaald.

PSV heeft zijn gram gehaald in het begin van beide helften vind ik nog steeds een redelijk understatement, vandaar mijn opmerking.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

NOS meldt dat Tyton een zware hersenschudding heeft. Hopelijk blijft het daarbij en blijkt het niet erger te zijn.

kos

• 46732 berichten
  • 8883 stemmen

Wat een niveau zeg voor een 'topper'. Niet te geloven gewoon. Bepaalde spelers zou ik zelfs van schrikken als ze bij Excelsior zaten..

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Al vond ik die pass over de zijlijn van vd Pavert(?) gisteren bij de Graafschap wel helemaal baas. Dat niveau had je vandaag nog niet hoor

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.