• 16.131 nieuwsartikelen
  • 179.466 films
  • 12.318 series
  • 34.178 seizoenen
  • 650.368 acteurs
  • 199.432 gebruikers
  • 9.403.120 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

Haha. Kijk Toivonen is natuurlijk een heel vervelend en gemeen mannetje dat nooit aanvoerder had mogen worden. Maar om over dit handje nu zoveel drukte te maken gaat me dan weer te ver. Toen ze moment aankondigde dacht ik dat hij had had geweigerd ofzo maar hij geeft zelfs nog handje. Alleen wat ongeintereseerd. Doe effe normaal.

Verder hebben ze overigens volkomen gelijk wat ellebogen, geniepige overtredingen en arrogante houding betreft.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

timbo_ schreef:

Haha. Kijk Toivonen is natuurlijk een heel vervelend en gemeen mannetje dat nooit aanvoerder had mogen worden. Maar om over dit handje nu zoveel drukte te maken gaat me dan weer te ver. Toen ze moment aankondigde dacht ik dat hij had had geweigerd ofzo maar hij geeft zelfs nog handje. Alleen wat ongeintereseerd.

Begrijp ik timbo, maar ze hebben een punt met het feit dat zo iemand geen captain zou moeten zijn.

Daarbij is het voor mij meer een opeenstapeling van zaken, zoals jezelf ook al aangeeft.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Haha. Kijk Toivonen is natuurlijk een heel vervelend en gemeen mannetje dat nooit aanvoerder had mogen worden. Maar om over dit handje nu zoveel drukte te maken gaat me dan weer te ver. Toen ze moment aankondigde dacht ik dat hij had had geweigerd ofzo maar hij geeft zelfs nog handje. Alleen wat ongeintereseerd. Doe effe normaal.

Verder hebben ze overigens volkomen gelijk wat ellebogen, geniepige overtredingen en arrogante houding betreft.

Het is zeer misplaatst na zijn schijnheilige gelul voorafgaand de wedstrijd over fair play en normaal doen. Schandalig weer om je zo asociaal als captain te gedragen. Wat een debiel.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Hansie loopt lekker dom uit z'n nek te lullen weer over Boerrichter..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Iwan .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Tonypulp schreef:

Die beelden spraken voor zich toch

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Die beelden spraken voor zich toch

Nee, die beelden zijn lekker gemakzuchtig uit hun context gerukt. Zeker dat laatste beeld waar hij 'flipte', was van ergens richting het einde van de wedstrijd geplukt waar hij voor de 28e keer van een actie werd weerhouden met vasthouden/haken door nietsnut Manolev die nog zonder geel stond nota bene. Vind je het gek?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het is zeer misplaatst na zijn schijnheilige gelul voorafgaand de wedstrijd over fair play en normaal doen. Schandalig weer om je zo asociaal als captain te gedragen. Wat een debiel.

Moet gelijk ook weer aan die aanvoerder van San Marino denken die samen die fair play speech met van Bommel hield. Vervolgens in de wedstrijd constant vallen en de verdedigers van Oranje een rode kaart aan proberen te naaien door ze te beschuldigen van elleboogjes

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Na McClaren hebben we weer een nieuwe naam waarmee iedereen fouten maakt?

De naam is Boerrigter. Zonder -ch-, zonder -h-. Zie echt veel mensen die naam fout spellen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik word hier toch vaak een beetje afgeschilderd als de moraalridder van de forum maar zelfs ik vind dit zwaar overdreven. En echt niet omdat het om een PSV'er gaat want ook ik zie Toivonen dolgraag vertrekken voor mooi bedrag.

En wat dat fair play gelul vooraf betreft. Dat was ook zonder dit moment grote onzin want als iemand die onzin niet moet verkondigen is het Toivonen wel. Is een beetje hetzelfde als dat Gattuso, Gascoine en Vinnie Jones morgen een actie starten voor meer respect binnen het voetbal.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Op welke grond is hij eigenlijk aanvoerder dan? Genoeg andere keuzes toch?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

Zeg ik toch? Onbegrijpelijk dat hij aanvoerder is. Maar als ik iets onbegrijpelijk vind, moet je niet van me verwachten dat ik het even ga uitleggen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4099 stemmen

Sorry had je post daarboven even niet gelezen(20:50uur). Hoopte ook meer even dat jij misschien wel wist wat Rutten in het verleden heeft gezegd over de aanstelling van Toivonen als aanvoerder.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

Verschrikkelijke man die Iwan van Duren. Wordt weer tijd voor Gijp

timbo_

• 13116 berichten
  • 3878 stemmen

rep_robert schreef:

Sorry had je post daarboven even niet gelezen(20:50uur). Hoopte ook meer even dat jij misschien wel wist wat Rutten in het verleden heeft gezegd over de aanstelling van Toivonen als aanvoerder.

Volgens mij vooral gedaan om hem belangrijk te maken en status te geven zodat hij zou blijven toen hij een beetje liep te morren dat hij weg wilde. Dramatische reden maar andere kan ik helemaal niet bedenken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dusseldorp . Wat een held is het toch.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Volgens mij vooral gedaan om hem belangrijk te maken en status te geven zodat hij zou blijven toen hij een beetje liep te morren dat hij weg wilde. Dramatische reden maar andere kan ik helemaal niet bedenken.

Waarschijnlijk wilden ze niet zoiets als bij Suarez proberen, maar die bijtte als aanvoerder ook gewoon nog in wat kindernekjes.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dusseldorp . Wat een held is het toch.

Hehe dat kwam vanavond ook al bij De wereld draait door voorbij. Grappige man, hoe boos hij zich maakt. Vorig jaar ook al zoiets, toen speelden zijn spelers op verkeerd schoeisel, was hij woest over.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Waarschijnlijk wilden ze niet zoiets als bij Suarez proberen, maar die bijtte als aanvoerder ook gewoon nog in wat kindernekjes.

Suarez is toch wel enorm veranderd hoor. Was bij Groningen en zijn 1e jaar Ajax vaak irritant, daarna ging het al een stuk beter. Itt Toivonen nam Suarez wel zijn verantwoordelijkheid als captain. Buiten dat bijtmoment dan.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Haha, je hebt gelijk hoor. Kon het niet laten dat moment even naar voren te halen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hehe dat kwam vanavond ook al bij De wereld draait door voorbij. Grappige man, hoe boos hij zich maakt. Vorig jaar ook al zoiets, toen speelden zijn spelers op verkeerd schoeisel, was hij woest over.

Sindsdien ook een held voor me. Dat was inderdaad, zoals Barney zou zeggen, legendary .

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Haha, je hebt gelijk hoor. Kon het niet laten dat moment even naar voren te halen.

Was ook toen een belachelijke actie van hem. Dan had ik meer respect gehad als ie Toivonen gebeten had

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Uitstekend hoe ze aan tafel die schandalige zaakwaarnemer Sigi Lens en El Hamdaoui even op hun plek zetten. Twee walgelijke mensen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

Zegt die Van Halst nu: 2e op de vraag van Vermeegen op welke plaats Twente gaat eindigen?

Dat kan niet he Jan !!!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Maar wat is die Vermeegen een clown zeg, jezus. JAN, WAT ZIE JE ER GOED UIT! KIJK NOU EENS MAN! HEY! GA ZITTEN!

Of hou je kop gewoon ff.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Pfff zo'n vermoeiende kerel...

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Hoe kun je van een mug een olifant maken zeg. Toivonen vergeet een handje te geven en ja hoor, de elleboog, Gudelj en Philips worden er weer bij gehaald.

De man heeft heus wat fout gedaan vorig jaar maar de manier waarop hij nu elke week er met de haren weer bij gesleept wordt is ver, ver overtrokken.

Vervolgens Hansie die de rest nog even wil overschreeuwen door Toivonen woorden in de mond te leggen die hij nooit gebezigd heeft om vervolgens nog Bulykin een veer in de reet te steken omdat hij zijn zitplek zonder zeuren accepteert. Ja toch Hansie?

Ook hier grote woorden over zo'n klein incident. Grote woorden die bij het incident gisteren meer op z'n plaats waren maar daar nog wel eens ontbraken.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Vrijdag, Johan Boskamp wat een toffe gast is dat,held

Wordt weer een top-aflevering vrijdag !

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou nou, dit was toch wel onsportiviteit ten top. Vergeten een hand te geven kan maar als je dan zo een hand geeft. Tja..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.