- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zegt die Van Halst nu: 2e op de vraag van Vermeegen op welke plaats Twente gaat eindigen?
Dat kan niet he Jan !!!
Jan moet zijn nieuwe club in Amsterdam natuurlijk ook pleasen, dus die plek 1 houdt hij maar open 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nou nou, dit was toch wel onsportiviteit ten top. Vergeten een hand te geven kan maar als je dan zo een hand geeft. Tja..
Dit dus. Jij verwoord het heel netjes. Een hand vergeten kan, maar als je hem wel geeft, doe het dan met respect. Dit sloeg nergens op. Ik vind Toivonen de meest nare persoonlijkheid in de Eredivisie die ik me kan herinneren. En ik heb toch heel wat vervelende nare zuigertjes zien spelen in al die jaren.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Hij werkt nu nog bij Twente en ik weet wel zeker dat ie liever Twente dan Ajax kampioen ziet worden 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hij werkt nu nog bij Twente en ik weet wel zeker dat ie liever Twente dan Ajax kampioen ziet worden
Dan is Jan gewoon een realist haha.
Laten we reeel zijn, zonder T Janssen en Ruiz en met een geblesseerde Chadli is dit Twente maar een modale ploeg die ook onder AZ kan eindigen. Twente is wel echt de verliezer van de zomertransferperiode geworden. Twee sterspelers verkocht en geen klasbakken die wedstrijden kunnen beslissen teruggehaald. Spelers als Fer en W Janssen maken je wel sterker, maar dan vooral op fysiek vlak.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Dit programma wat er nu op is, is natuurlijk een stuk interessanter 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4099 stemmen
Wanneer stopt ie dan? Want dat gaf hij toch aan bij SV vorige week dat hij ging stoppen bij Twente.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Vormer volgend jaar naar Feyenoord. Volgens mij is dat allang rond... Niet verkeerd. Al is er nu geen plaats voor 'm met Bakkal, El Ahmadi en Clasie. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3878 stemmen
Als Jan Boskamp niet bij VI zit, zit hij bij Extra Time op Belgie 2 aan tafel over voetbal te ouwehoeren.
Presentator: Wat zegt een trainer als hij voor de eerste keer het kleedlokaal binnenkomt bij een nieuwe club.
Boskamp: Dat ligt er aan of het 's morgens of 's middags is.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Dan is Jan gewoon een realist haha.
Laten we reeel zijn, zonder T Janssen en Ruiz en met een geblesseerde Chadli is dit Twente maar een modale ploeg die ook onder AZ kan eindigen. Twente is wel echt de verliezer van de zomertransferperiode geworden. Twee sterspelers verkocht en geen klasbakken die wedstrijden kunnen beslissen teruggehaald. Spelers als Fer en W Janssen maken je wel sterker, maar dan vooral op fysiek vlak.
In deze competitie, ook met het loodzware programma van Ajax in het achterhoofd, kan AZ zomaar kampioen worden. Vind ze geen wereldtoppers hebben, maar wel een zeer degelijke ploeg.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3878 stemmen
AZ gaat wel weer een mindere periode krijgen. Plek 3 tot en met 5 moet kunnen. 1 of 2 lijkt me niet haalbaar
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Presentator: Wat zegt een trainer als hij voor de eerste keer het kleedlokaal binnenkomt bij een nieuwe club.
Boskamp: Dat ligt er aan of het 's morgens of 's middags is.

Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
AZ gaat wel weer een mindere periode krijgen. Plek 3 tot en met 5 moet kunnen. 1 of 2 lijkt me niet haalbaar
Denk het ook niet, maar ik denk dat Ajax, PSV en Twente veel punten zullen verspelen, en dat de verschillen niet groot zullen zijn op het eind.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3878 stemmen
Denk dat PSV en Ajax er wel bovenuit gaan steken uiteindelijk. Denk juist dat verschil stuk groter dan afgelopen jaren zal zijn. Denk dat je dit jaar geen kampioen wordt met minder dan 80 punten.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik denk ook niet dat de verschillen groot zullen zijn met gevaarlijke "outsiders" zoals Feyenoord, Twente, AZ, Vitesse en Heerenveen, waarbij zowel Ajax als PSV punten kunnen verspelen. Daarnaast hebben beide clubs bijv. al punten verspeeld bij VVV.
Apollinisch
-
- 21300 berichten
- 0 stemmen
Denk dat PSV en Ajax er wel bovenuit gaan steken uiteindelijk. Denk juist dat verschil stuk groter dan afgelopen jaren zal zijn. Denk dat je dit jaar geen kampioen wordt met minder dan 80 punten.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Dit dus. Jij verwoord het heel netjes. Een hand vergeten kan, maar als je hem wel geeft, doe het dan met respect. Dit sloeg nergens op. .
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Appels met peren vergelijken natuurlijk, en als je een elleboog krijgt ben je het echt niet verplicht de dader vrij te spreken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Appels met peren vergelijken natuurlijk, en als je een elleboog krijgt ben je het echt niet verplicht de dader vrij te spreken.
Sterker nog, als iemand opzettelijk een elleboog inzet is het onzin om hem dan vrij te gaan pleiten.
Wanneer Toivonen de hand van Kuipers ziet schud hij hem gewoon en wacht ook nog op de hand van Vertonghen. Toivonen vergeet in eerste instantie gewoon om een handje te geven omdat hij al druk met de wedstrijd bezig is. Misschien dat Ajax dat ook zou moeten proberen, geconcentreerd aan de wedstrijd beginnen.

The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Onzin om dat erbij te betrekken, helemaal als die Toivonen zaterdag nog opriep tot collegiaal gedrag.
En de reactie van Vertonghen was toen ook gericht aan PSV omdat die clubarts wel heel overdreven toen röntgenfoto's van Suarez zijn bijt bij Bakkal naar de KNVB op heeft gestuurd, erg flauw. Was ook actie-reactie van Vertonghen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Onzin om dat erbij te betrekken, helemaal als die Toivonen zaterdag nog opriep tot collegiaal gedrag.
En de reactie van Vertonghen was toen ook gericht aan PSV omdat die clubarts wel heel overdreven toen röntgenfoto's van Suarez zijn bijt bij Bakkal naar de KNVB op heeft gestuurd, erg flauw. Was ook actie-reactie van Vertonghen.
Haha, röntgenfoto's van een bijtwond?
Nee hoor, gewone foto's om te bewijzen dat Suarez wel degelijk gebeten had. Lijkt me niet zo heel vreemd trouwens, bewijsmateriaal in een tucht(recht)zaak.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha, röntgenfoto's van een bijtwond?
Nee hoor, gewone foto's om te bewijzen dat Suarez wel degelijk gebeten had. Lijkt me niet zo heel vreemd trouwens, bewijsmateriaal in een tucht(recht)zaak.
Volgens mij waren het rontgenfoto's, maar dat is verder ook niet zo interessant. Het was ieder geval een reactie op die kwestie. PSV had zich niet hoeven te bemoeien met het bewijsmateriaal, aangezien de beelden al voor zich spraken.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Volgens mij waren het rontgenfoto's, maar dat is verder ook niet zo interessant. Het was ieder geval een reactie op die kwestie. PSV had zich niet hoeven te bemoeien met het bewijsmateriaal, aangezien de beelden al voor zich spraken.
Er zal waarschijnlijk om gevraagd zijn door de aanklager omdat Suarez wel de beweging maakt maar het natuurlijk niet direct te zien is of hij echt bijt (hoewel de reactie van Bakkal eigenlijk voor zich spreekt, maar daar kan een tuchtcommissie niet op oordelen).
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nja anyway, om die reden vond Vertonghen het ook niet nodig om PSV te matsen. Logisch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fernandez heeft duidelijk een voorcontract in Apeldoorn getekend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sterker nog, als iemand opzettelijk een elleboog inzet is het onzin om hem dan vrij te gaan pleiten.
Wanneer Toivonen de hand van Kuipers ziet schud hij hem gewoon en wacht ook nog op de hand van Vertonghen. Toivonen vergeet in eerste instantie gewoon om een handje te geven omdat hij al druk met de wedstrijd bezig is. Misschien dat Ajax dat ook zou moeten proberen, geconcentreerd aan de wedstrijd beginnen.
Lol
. Moet toegeven dat Toivonen de nadeel van de twijfel krijgt. Hij heeft meer van dit soort onfatsoenlijke fratsen gezorgd. Handje geven verwachten kan hoor, maar het is vooral de manier hoe hij die hand geeft. Lijkt me logisch dat je iemand aan kijkt bij zo'n handeling.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Castagnois bij Inter in de basis voor de uitwedstrijd in de Serie A tegen Novara.
Zou wel fijn zijn als die jongen daar slaagt. Heeft Oranje ook over 5-7 jaar weer een goede spits.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel een lastige competitie om te slagen als spits.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.