- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ideale scenario zou zijn dat Cruijff de massale steun intern krijgt en dat ze die kale en zijn bende eruit gooien. Dan staat Ajax snel weer in pole position, want de jeugdopleiding blijft zich door het nieuwe plan doorontwikkelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar wie gaat dan de aandeelhouders gelukkig maken? BVO moet ook bestuurd worden. Daarbij heeft Feyenoord toch de betere jeugdopleiding. 
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Precies, cruijff scenario zal complete ramp voor ajax zijn. Vooral mee doorgaan dus.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Precies, cruijff scenario zal complete ramp voor ajax zijn. Vooral mee doorgaan dus.
Gelukkig is de afgelopen 10 jaar aangetoond dat het door de tegenovergestelde manier geweldig ging.
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Dan moet je het vooral nog veel belachelijker gaan doen.
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Stiekem toch wel aardig gesprek door Jan en Jan met Pastoor bij Studio Voetbal.
Uiteraard extreem treurig dat je er pas een keer mag zitten als je tegen Ajax hebt gespeeld, maar niettemin aardig gesprek.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Uiteraard extreem treurig dat je er pas een keer mag zitten als je tegen Ajax hebt gespeeld, maar niettemin aardig gesprek.
Nee, de kijkers vinden het vast reuze interessant om Pastoor na NEC-RKC uitgebreid te horen praten....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Pastoor ook een van de meest normale en zinnige personen die in het voetbal rondloopt.
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Nee, de kijkers vinden het vast reuze interessant om Pastoor na NEC-RKC uitgebreid te horen praten....
Waarom niet? Tenzij het niet over de Eredivisie als geheel moet gaan.
Alsof Ajax-RKC wel interessant is.
Maar goed, boeit verder niet, Aardig gesprek dus zoals ik al zei..
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Met alle respect, maar NEC verkoopt niet.
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Een echte club zonder wannabe provinciaaltjes als successupporters, je weet wel.
Oh, wacht...
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
Met alle respect, maar NEC verkoopt niet.
Snap ik helemaal. Echter dit is geen RTL Unilever maar de publieke omroep en ze zeggen juist zelf dat ze itt bvb VI een informatieve functie hebben in plaats van een commerciele, vandaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Je kan moeilijk ontkennen dat Janssen als controleur ons geen punten heeft gekost. Inschattingsfout van de Boer en zijn staf. Nu hij aanvallend ingesteld staat merk je zijn meerwaarde. Die bal vandaag bij de 0-2 was echt schitterend.
Hebben meer punten verloren met Janssen aanvallend vermoed ik.
kos
-
- 46726 berichten
- 8880 stemmen
En hij is alleen maar doorgeschoven als noodoplossing door blessures, dat is nog het grappigste.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
De Boer heeft sowieso oogkleppen op. Zo'n Lodeiro had anders nooit een kans gehad, Ebecilio laat ie om onbegrijpelijke redenen staan en na elke wedstrijd vindt ie op zijn minst dat er redelijk gespeeld is ...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Er stonden wat woorden op de verkeerde plek in deze zin:
Een club met echte provinciaaltjes als supporters, je weet wel. En succes? Dan volg je het NL voetbal wel erg slecht..
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
En wie is onze eerste keus, Ronaldje Waterreus, Ronaldje Waterreus, Ronaldje Waterreus!
Complimenten voor SV vanavond. Een uitzending waarin veel clubs en wedstrijden ter sprake kwamen. Jack kan het wel!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wat is trouwens de rol van de jeugdtrainers in de rechtzaak?
Zij gaan toch helemaal niet over het technische beleid van de club? Hebben ze wel een poot om op te staan?
Lijkt me hetzelfde als een cassiere die AH aanklaagt omdat ze het niet eens is met het financiële beleid...
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
En wie is onze eerste keus, Ronaldje Waterreus, Ronaldje Waterreus, Ronaldje Waterreus!
Met alle respect, maar wie zit er, op jou na, te wachten op een analyse van Ronald Waterreus?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Met alle respect, maar wie zit er, op jou na, te wachten op een analyse van Ronald Waterreus?
Misschien niet veel, maar hij zei gisteravond wel iets waar veel mensen het hartgrondig mee eens waren. Ophouden met die uitwisseling van uitgekauwde standpunten over mensen die niks anders doen dan elkaar zwart maken (no pun intended).
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Kos zijn favoriete nummer, Offspring remix 
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CXEFoGfNOzA#![/embed]
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3876 stemmen
Wat is trouwens de rol van de jeugdtrainers in de rechtzaak?
Zij gaan toch helemaal niet over het technische beleid van de club? Hebben ze wel een poot om op te staan?
Lijkt me hetzelfde als een cassiere die AH aanklaagt omdat ze het niet eens is met het financiële beleid...
Als een cassiere ziet dat de financiele man iets onwettigs doet mag ze toch een rechtzaak aanspannen lijkt me?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Volgens mij staat er niets in onze wet van de overheid wat deze soap illegaal maakt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Volgens mij staat er niets in onze wet van de overheid wat deze soap illegaal maakt.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik vind Pastoor ook een van de meest normale en zinnige personen die in het voetbal rondloopt.
Ik ook ja. Er was heel even sprake van dat Jan - ik ben toch geen koekebakker? *zaal lacht* - Everse trainer van NEC zou worden. Erg blij dat die - kijk mij eens de heel gewone joviale Rottterdammer maar ook zo zwaar ondergewaardeerde talentenontdekker en dus gewoon de ideale man voor Feyenoord zijn - veilig buiten de contreien van Nijmegen dient te blijven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu wil Cruijff ook Louis meesleuren in zijn ondergang.... 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
De Boer heeft sowieso oogkleppen op. Zo'n Lodeiro had anders nooit een kans gehad
Wat natuurlijk niet vreemd is. Lodeiro is geen middenvelder voor het spel dat Ajax wil spelen.
stfuympos
-
- 13363 berichten
- 731 stemmen
Een club als Ajax hoort gewoon altijd kampioen te worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.