• 16.103 nieuwsartikelen
  • 179.419 films
  • 12.316 series
  • 34.171 seizoenen
  • 650.204 acteurs
  • 199.408 gebruikers
  • 9.401.261 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Jong Ajax - Jong Feyenoord 2-3

Wordt een topdag voor die jeugdtrainers aldaar. Vanmiddag verliezen, vanavond de laan uit.

stfuympos

• 13363 berichten
  • 731 stemmen

Maar de jeugd hoeft niet te winnen alleen het eerste dus het gaat goed tot nu toe (op het eerste na).

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2374 stemmen

Reinbo schreef:

Jong Ajax - Jong Feyenoord 2-3

Wordt een topdag voor die jeugdtrainers aldaar. Vanmiddag verliezen, vanavond de laan uit.

Jong Feyenoord wint toch altijd van Jong Ajax?

stfuympos

• 13363 berichten
  • 731 stemmen

Voetbal International: live verslag van ledenraad Ajax

De uitzending van Voetbal International staat vanavond deels in het teken van de bijeenkomst van de Ajax-ledenraad in de Amsterdam Arena.

Aan tafel in Hilversum bespreken Wilfred Genee, Johan Derksen, Kees Jansma en Hans Kraay junior de bestuurlijke crisis bij de landkampioen en de voetbalactualiteit.

VI-verslaggever Simon Zwartkruis doet vanavond live verslag van de verwikkelingen in en rond de Arena. Tijdens de uitzending zal regelmatig rechtstreeks naar Amsterdam worden geschakeld.

Voetbal International begint om 20.30 uur op RTL7.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, vanavond wordt het dus filmpje kijken......

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

Maar de jeugd hoeft niet te winnen alleen het eerste dus het gaat goed tot nu toe (op het eerste na).

In het eerste staan volgens bepaalde welingevoerde users allemaal wereldtoppers dus komt goed!

stfuympos

• 13363 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

In het eerste staan volgens bepaalde welingevoerde users allemaal wereldtoppers dus komt goed!

Wie Kennis?

stfuympos

• 13363 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, vanavond wordt het dus filmpje kijken......

Er is toch niks leuker om te zien hoe je aartsrivaal er een zooitje van maakt behalve prijzen winnen dan wat er voorlopig nog niet inzit!

kos

• 46726 berichten
  • 8880 stemmen

Nou nee, boooooooring.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Wie Kennis?

Nee die is naar het schijnt slechts 'Europese subtop'... Maar dan nog, moet meer dan genoeg zijn om de Mickey Mouse Liga mee te winnen, dus gaat helemaal goed komen in het hoofdstedelijke.

Wordt het niet eens tijd dat Gijp terugkomt trouwens?

stfuympos

• 13363 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Nou nee, boooooooring.

Sinds wanneer is leedvermaak boooooring?

edit. maar eh je geeft dus toe dat je Ajax ziet als aartsrivaal.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Vanavond op AT5!

De soap

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Pitakaas schreef:

Volgens mij staat er niets in onze wet van de overheid wat deze soap illegaal maakt.

Bestuursproblemen vanuit juridisch perspectief

Jawel dus.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

stfuympos schreef:

Volgens mij is Ajax regerend kampioen? En daar gaat het om, hoe de stand na 34 wedstrijden is.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Nee die is naar het schijnt slechts 'Europese subtop'... Maar dan nog, moet meer dan genoeg zijn om de Mickey Mouse Liga mee te winnen, dus gaat helemaal goed komen in het hoofdstedelijke.

Jij was toch degene die zei dat Strootman en Wijnaldum matige voetballers waren voor PSV? Ja ik bedoel die twee die elke week uitblinken en beslissend zijn voor PSV.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ach ga eens op een andere club afgeven. Ajax doet het anders prima in de CL, we staan al met 3/4 been in de achtste finale. Daarnaast hebben we al 4x de nul gehouden in de CL. Alleen in de competitie zijn we arrogant, wat niet mag.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ach ga eens op een andere club afgeven.

Het gaat 'm volgens mij niet zozeer om de club..

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Column: De Cruijff-doctrine

Leuke column waarin de filosofie van Cruijff uitgebreid wordt beschreven.

Column: Van Gaal is incapabel

Column over Van Gaal als AD.

Nou ik weet wel voor welke filosofie ik kies.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Voor Henk.

"Het is bijna 24 jaar geleden
24 jaar gingen voorbij
Je zult het nog wel weten
Het was die dag in Mei..."

>>> De bekerfinale in Straatsburg 1988 tegen Ajax Amsterdam, 1-0)

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2374 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Alleen in de competitie zijn we arrogant, wat niet mag.

Sinds wanneer zijn "bijzonder matig" en "arrogant" synoniemen?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zo matig dat Ajax op extreem slecht niveau nog niet verliest van Feyenoord, sowieso al een keer of 15 op rij niet, dus je provocaties zijn redelijk lachwekkend.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2374 stemmen

Wat hebben de vorige 15 Klassiekers te maken met het huidige niveau van Ajax?

En je wou zeggen dat Ajax niet bijzonder matig was tegen Feyenoord dit seizoen? Ze werden weggespeeld door Feyenoord, dat toch niet bepaald een wereldelftal heeft momenteel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Niks, wilde het alleen even benadrukken.

En nogmaals, zelfs een extreem slecht Ajax (beter lezen, want dat zei ik) verliest niet van Feyenoord. Nota bene een Ajax dat een half uur met 10 spelers verder moest

En dan kom jij hier benadrukken hoe slecht Ajax wel niet is. Geeft aan wat jouw club voorstelt...

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2374 stemmen

Ach gut. Oké, jij je zin: Ajax is in grootste vorm, hebben tal van wereldspelers, of zijn anders Europese subtop, en mochten ze toch een keer niet geweldig spelen - met combinaties over 15 schijven, en technische hoogstandjes - dan heeft dat met arrogantie te maken, met onderschatting van de tegenstander, omdat ze eigenlijk gewoon de beste van Nederland zijn momenteel. Vermeer, Ebecilio, Anita, Janssen en de Jong moeten in Oranje (en Klaassen ook, want die scoort altijd binnen de minuut).

Je hebt gelijk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Welnee, die lultekst verzin je zelf. Maar het is wat lachwekkend hoe je Ajax belachelijk probeert te maken, terwijl je eigen clubje een uitgelezen kans heeft laten liggen om er eens van te winnen. Da's een beetje alsof ik Utrecht belachelijk zou maken, terwijl we er zelf recent nog verloren hebben.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2374 stemmen

Ik reageerde enkel op de belachelijk tekst dat Ajax het zo slecht in de competitie doet, omdat ze een arrogante instelling hebben. Dus jij bent het er mee eens?

Op je overige lulkoek over onderlinge ontmoetingen reageer ik maar niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax heeft punten verspeeld vanwege een slappe instelling ja, dat zal iedereen wel hebben gemerkt.

En mooi dat je verder zwijgt. Heb ik toch voor elkaar wat ik wilde.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

'Sommige werknemers lopen huilend over de gang.'

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

Nou nee, boooooooring.

Mee eens, een (groot) deel van de kijkers van VI is er wel klaar mee (of hebben het vanaf het begin niks gevonden) met de soap rondom Ajax en willen gewoon andere onderwerpen voorbij zien komen. Ik hoef in ieder geval geen live verbinding met zo'n ledenraad te zien, geef mij maar de samenvatting achteraf en praat in de tussentijd gewoon over voetbal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.