- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Twee knappe reddingen van Kleine Kennis, al liet-ie daarvoor wel weer ouderwets een paar ballen los (waaronder op een schot vanaf 43 meter). Maar ik vind het wel leuk voor hem.
Nou zeg, een Nederlandse club door in de CL, chapeau!
Ajax is niet door, komende ronde misschien. Doelsaldo van +7 moet Ajax verdedigen.
En Vermeer heeft zeker 3 goede reddingen verricht en ook die bal waar Lyon vrij spel mee had goed weggeschoten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Het zou eigenlijk terecht zijn mocht Ajax dit alsnog uit handen geven. Zelden een ploeg zo slecht met zoveel ruimte om zien gaan. Hadden al door moeten zijn.
Wel heel positief natuurlijk dat ze eigenlijk geen moment in problemen zijn geweest en nauwelijks kansen tegen hebben gekregen. Complimenten daarvoor.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Dat doelsaldo maakt toch helemaal niks uit als Ajax verliest van Real en Lyon wint in Zagreb. Het gaat om het onderling resultaat dan toch?
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2369 stemmen
Onderling resultaat is 2x 0-0 dan telt dus het doelsaldo.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ajax is niet door, komende ronde misschien. Doelsaldo van +7 moet Ajax verdedigen.
En Vermeer heeft zeker 3 goede reddingen verricht en ook die bal waar Lyon vrij spel mee had goed weggeschoten.
Dat kan niet meer fout, Kees Rijvers zou met een gerust hart gaan klaverjassen. En dat laatste kan, ik heb alleen het laatste half uur kunnen koekeloeren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ze missen op dit moment een echte spits, genoeg kansen gehad om de drie punten mee te nemen.
Niet zo gek als je 3 spitsen en Boerrigter ontbreken. Op het einde had je A1 spelers Klaassen in de spits en junior Lukoki daarnaast.
Gemengde gevoelens. 80 minuten de kans gehad op winst, daarna mag je ook blij zijn dat je niet verliest.
Humor, 4 van de 5 CL duels de 0 gehouden 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Vermeer is een goede lijnkeeper, zoals hij net weer liet zien. Voor de rest is het billenknijpen.
Ajax zo goed als door.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Onderling resultaat is 2x 0-0 dan telt dus het doelsaldo.
Oh ja, ik had 1-1 in m'n hoofd.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Schijnbaar worden dit de nieuwe shirts van Oranje voor 2012. Uitgelekt via een bedrijf in China.
(afbeelding)
(afbeelding)
Inktzwart past wel mooi bij het steenkolenvoetbal van het NL XI-tal.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Prima prestatie, over 5 wedstrijden terecht (zo goed als zeker) door.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Wel schandalig hoe slecht Lyon is gaan spelen. Onbegrijpelijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat doelsaldo maakt toch helemaal niks uit als Ajax verliest van Real en Lyon wint in Zagreb. Het gaat om het onderling resultaat dan toch?
Onderling Ajax/Lyon is 2x 0-0. Daarna telt doelsaldo.
Als Ajax met 3-0 van Real verliest en Lyon met 0-3 van Zagreb wint dan is Ajax door. Als het doelsaldo ook gelijk is, dan weet ik het niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vermeer is een goede lijnkeeper, zoals hij net weer liet zien. Voor de rest is het billenknijpen.
Ajax zo goed als door.
Vermeer had ook enkele goede ingrepen na voorzetten van Lyon. Enige zwakke vandaag was soms weer dat uittrappen.
Willen de anti Vermeer mensen ook nu toegeven dat hij gewoon een behoorlijke keeper is? Wel wat wisselvallig. Soms geweldig, soms heel slecht maar vaak zat ook gewoon nuttig.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Zo, mijn leven is met 3 dagen ingekort. Sjongejonge wat een spanning. Jammer dat we het niet eerder hadden beslist, dat had Ajax echt verdiend.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Vermeer had ook enkele goede ingrepen na voorzetten van Lyon. Enige zwakke vandaag was soms weer dat uittrappen.
Willen de anti Vermeer mensen ook nu toegeven dat hij gewoon een behoorlijke keeper is? Wel wat wisselvallig. Soms geweldig, soms heel slecht maar vaak zat ook gewoon nuttig.
Vermeer heeft gewoon punten gepakt vandaag, niks meer en niks minder. 2 giga goede reddingen waarmee hij ons in de race hield.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Inktzwart past wel mooi bij het steenkolenvoetbal van het NL XI-tal.
Dat is toch ook niet vreemd met een bondscoach die in Koempelland woont?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Als Ajax met 3-0 van Real verliest en Lyon met 0-3 van Zagreb wint dan is Ajax door. Als het doelsaldo ook gelijk is, dan weet ik het niet.
Uitslag bij Madrid - Zagreb doet echter vermoeden dat het nog wel eens spannend kon worden de volgende wedstrijd. Al zal Madrid het allemaal wel prima vinden. Zeker in een uitduel.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2369 stemmen
Eerst telt het meest gescoorde doelpunten in de poule als dat ook gelijk is telt het aantal punten op de coëfficiëntenlijst.
mikey
-
- 29000 berichten
- 5148 stemmen
Goeie analyse: 2 zoekende ploegen zonder zelfvertrouwen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wel bizar.
Vorig seizoen eindigde Ajax met Milan uit: 0-0
Dit seizoen 4x de 0 gehouden in 5 duels. Dus 5x in 6 duels geen tegenwoordig. Toch wel indrukwekkend.
Doodzonde dat spelers als Boerrigter er vandaag niet waren.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Uitslag bij Madrid - Zagreb doet echter vermoeden dat het nog wel eens spannend kon worden de volgende wedstrijd. Al zal Madrid het allemaal wel prima vinden. Zeker in een uitduel.
En kort erop is Real - Barca volgens mij.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben zeker nog niet gerust. Vorig seizoen won Real met 0-4 bij Ajax.
Hopelijk sturen ze een c ploeg (enkele dagen later is de Clasico daar) en ziet Mourinho Ajax liever doorgaan.
Wordt nog boeiend, gelukkig heb ik een CL passe partout, dus dat wordt een leuk avondje.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Wel bizar.
Vorig seizoen eindigde Ajax met Milan uit: 0-0
Dit seizoen 4x de 0 gehouden in 5 duels. Dus 5x in 6 duels geen tegenwoordig. Toch wel indrukwekkend.
Doodzonde dat spelers als Boerrigter er vandaag niet waren.
Vind het niet heel indrukwekkend. Tegen Zagreb ben je zowat verplicht de nul te houden. Lyon was beide wedstrijden totaal niet aanvallend ingesteld, maar dat is dan toch het knappe gedeelte.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vind het niet heel indrukwekkend. Tegen Zagreb ben je zowat verplicht de nul te houden. Lyon was beide wedstrijden totaal niet aanvallend ingesteld, maar dat is dan toch het knappe gedeelte.
Tuurlijk joh, 5x in 6 CL duels de 0 houden is niet indrukwekkend 
Dit zijn geen ploegen a la NEC hoor. Zagreb is geen goede ploeg, maar ze spelen wel CL. En Lyon en Milan zijn gewoon goed. Gewoon erg knap.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Tja, Milan erbij halen, beetje vreemd.
2 x de 0 houden tegen Lyon is (vooraf gezien) zeker knap. Indrukwekkend? Nee.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tja, Milan erbij halen, beetje vreemd.
2 x de 0 houden tegen Lyon is (vooraf gezien) zeker knap. Indrukwekkend? Nee.
Niks vreemds aan. Ik zeg 5x de 0 uit de laatste 6 CL duels. Dat is gewoon knap. Geeft aan dat Ajax best kan verdedigen.
Overigens zou het erg zuur zijn als je op doelsaldo de volgende ronde mist. Uit bij Real had Ajax zeker 1 of 2x kunnen scoren en uit en thuis tegen Zagreb had je ook nog kansen genoeg.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wow wat een sfeer/geluid daar in Napels!
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Heerlijk dat lawaai bij het juichen van die Napolianen. De microfoons kunnen het niet aan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Napoli 
Avond met mooie uitslagen. Dat prut City lijkt uit de CL te flikkeren, Ajax goede kans op plek 2. Mooi.
Man Utd moet ook vrezen voor kwalificatie.
Wel humor, loot je als PSV of Twente zijnde een club als Man City na de winter 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
NW je had gelijk hoor, van wat ik nu zie in de samenvatting heeft Napoli een mooi team met uitblinkers Cavani & Hamsik.
Ik denk dat Man City naar de UEFA verwezen wordt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.