- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
Oh, het staat in de krant dus het is waar...
Complete onzin. Als je je niet fatsoenlijk aanbiedt en geen bal bij je kunt houden om te kaatsen krijg je idd weinig kansen, briljante observator.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Rapport: Slechts twee voldoendes bij pover Oranje - Oranje - AD
Lees hier de rapportcijfers van het AD.
En Babel scoort dan nog een 6, Huntelaar en Kuijt een 5. Maar als ik de kritieken lees bij de 2 spelers, dan vind ik die van Kuijt een stuk storender. Bij Huntelaar wordt alleen een gemiste kans genoemd. Kuijt was onzichtbaar en liep overal waar hij niet moest lopen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oh, het staat in de krant dus het is waar...
Complete onzin. Als je je niet fatsoenlijk aanbiedt en geen bal bij je kunt houden om te kaatsen krijg je idd weinig kansen, briljante observator.
Het staat in de krant, dus er is wat dit betreft objectief naar gekeken door journalisten.
Huntelaar had nauwelijks de kans zich te tonen, omdat hij geïsoleerd stond. Ploeggenoten hadden hem vrij moeten spelen, ballen moeten geven.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het staat in de krant, dus er is wat dit betreft objectief naar gekeken door journalisten.
Had je niet enkele weken geleden nog kritiek op het 'objectieve' AD rond de gang van zaken bij Ajax?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Had je niet enkele weken geleden nog kritiek op het 'objectieve' AD rond de gang van zaken bij Ajax?
Ik zei, wat ''dit betreft''.
Bij Ajax weet je welke bronnen voor en tegen bepaalde groeperingen zijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nee, zegt me weinig. Pas op het EK volgt de eindafrekening. Momenteel is Duitsland beter, 3-0 zegt wel wat. Maar dat zegt me niks voor het EK als Oranje daar op volle kracht heen gaat.
Je zei het toch uit algemeenheid? Daarnaast zullen er geen grote verschillen meer zijn tussen het huidige niveau (van fitte selecties) en het niveau van het E.K. volgend jaar.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nou, nee. Die zijn vooral gewoon kritisch, ook bij 'goede' wedstrijden.
Tuurlijk niet.
Na het verlies van Brazilië tegen Nederland, konden de Brazilianen er ineens helemaal niks meer van.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je zei het toch uit algemeenheid? Daarnaast zullen er geen grote verschillen meer zijn tussen het huidige niveau (van fitte selecties) en het niveau van het E.K. volgend jaar.
Maar wel qua spelers en vorm.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Huntelaar had nauwelijks de kans zich te tonen, omdat hij geïsoleerd stond. Ploeggenoten hadden hem vrij moeten spelen, ballen moeten geven.
Toen hij die bal kreeg, waarna Huntelaar hard voorlangs schoot, kun je zien dat hij voetballend 0 klasse heeft en zichzelf in een verkeerde positie neerzette. Een voetballer had zich in een veel betere positie gemanoeuvreerd.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Laat maar, je leest niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toen hij die bal kreeg, waarna Huntelaar hard voorlangs schoot, kun je zien dat hij voetballend 0 klasse heeft en zichzelf in een verkeerde positie neerzette. Een voetballer had zich in een veel betere positie gemanoeuvreerd.
Was geen handige actie, maar ik ga niet iemand op 1 actie veroordelen.
Misschien moet je eens wat compilaties van hem op internet kijken voor je beweert dat hij 0 klasse heeft.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Back to basic want hoe je het went of keert was het maar een oefen interland die uiteraard wel wat duidelijk heeft gemaakt.
'Feyenoord snel uit categorie 1'
Feyenoord kan misschien op korte termijn al weer investeringen in de spelersgroep gaan doen. De Rotterdamse club wordt mogelijk versneld door de licentiecommissie van de KNVB uit categorie 1 gehaald.
Het financieel herstel dat Feyenoord in het boekjaar 2010-2011 heeft weten te realiseren en de prognose voor het huidige seizoen zijn dermate goed dat de club eerder dan verwacht in categorie 2 wordt ingedeeld.
Eigenlijk was het de doelstelling om in de herfst van 2012 uit categorie 1 te treden. Reden voor het bovenverwachting goed presteren, is de verkoop van enkele spelers zoals Leroy Fer, Luc Castaignos en Georginio Wijnaldum.
Ook de investeringen van de Vrienden van Feyenoord en de getoonde begrotingsdiscipline zorgen voor goede cijfers.
Dertig miljoen
Uit onderzoek van NUsport, begin oktober, bleek al dat het financieel herstel van Feyenoord vlotter liep dan verwacht. Voorzitter van de Vrienden van Feyenoord, Pim Blokland, gaf toen al aan dat de gehoopte dertig miljoen reeds zo goed als binnen was.
Winst
Feyenoord verwacht dit voetbalseizoen vier miljoen euro winst te maken. De club maakte dat woensdag bekend. De winst zal door Feyenoord gebruikt worden om de schuldenlast verder te verlagen.
''Het gaat voor wat betreft de financiën nu op alle fronten echt rap de goede kant op, al kan het natuurlijk niet snel genoeg gaan'', aldus Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord.
Transfermarkt
Feyenoord verwacht zich nu ook zelf snel weer op de transfermarkt te kunnen begeven. ''Er is volop licht aan het einde van de tunnel, maar we zijn er nog niet. Het is zaak juist nu de getoonde discipline te handhaven om echt de laatste stappen naar volledige gezondmaking te zetten."
"Uiteraard gaan we ook alles op alles zetten om de selectie in elk geval in de zomer verder te versterken.''
Feyenoord zal dat dan doen met transfervrije spelers. ''En al is dat natuurlijk een uitdaging, ik zie daartoe wel degelijk voldoende mogelijkheden'', zegt technisch directeur Martin van Geel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk niet.
Na het verlies van Brazilië tegen Nederland, konden de Brazilianen er ineens helemaal niks meer van.
Voor het WK was de Braziliaanse pers ook al kritisch en vonden ze het allemaal niet best onder Dunga.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Goed nieuws voor Feyenoord. Voor een doorsnee Ajacied is het natuurlijk kostelijk leedvermaak om de grote rivaal zo in de ellende te zien zitten, maar na een paar jaartjes is de humor er wel vanaf. Laat Feyenoord er maar weer bovenop komen en over een jaartje of drie weer meedoen voor de titel; zoals het hoort.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor het WK was de Braziliaanse pers ook al kritisch en vonden ze het allemaal niet best onder Dunga.
Inderdaad. Ze waren zelfs vreselijk kritisch, omdat Dunga het sambavoetbal heeft vermoord en er een elftal zonder creativiteit neergezet heeft, precies wat hijzelf als speler ook was. Degelijk, maar niet mooi.
De wedstrijd tegen Oranje bevestigde alleen maar wat zij vonden.
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
De wedstrijd tegen Oranje bevestigde alleen maar wat zij vonden.
Toen ze NL een helft compleet wegspeelde en al met 3-0 voor hadden moeten staan bedoel je?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toen ze NL een helft compleet wegspeelde en al met 3-0 voor hadden moeten staan bedoel je?
Ik heb die twee onterecht afgekeurde goals gemist geloof ik..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het bevestigde dat Brazilie tegen de top te weinig vuist kon maken. Ook al hadden ze voor de rust 2-0 voor kunnen staan.
Moet je kijken welke spelers er in de WK 1998-2002 selecties zaten en welke in die van 2010. Brazilie heeft geen Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho of Roberto Carlos meer.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Pot 1: Polen, Oekraïne, Nederland, Spanje.
Pot 2: Duitsland, Italië, Engeland, Rusland.
Pot 3: Kroatië, Griekenland, Zweden, Portugal.
Pot 4: Denemarken, Frankrijk, Tsjechië, Ierland.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Was geen handige actie, maar ik ga niet iemand op 1 actie veroordelen.
Ik ook niet. Ik zag 'm laatst 90 minuten bij Schalke en daar deed-ie iets soortgelijks (het zag er echt niet uit) en nog maar paar knullige dingen. Die actie is tekenend voor Huntelaar. Dat hij daarna scoort vanuit het niets ook.
Misschien moet je eens wat compilaties van hem op internet kijken voor je beweert dat hij 0 klasse heeft.
Ik zei voetballend 0 klasse. Hij is wel een echte spits. Maar ik vind dat een spits meer moet brengen dan hij doet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Pot 1: Polen, Oekraïne, Nederland, Spanje.
Pot 2: Duitsland, Italië, Engeland, Rusland.
Pot 3: Kroatië, Griekenland, Zweden, Portugal.
Pot 4: Denemarken, Frankrijk, Tsjechië, Ierland.
Met geluk:
Nederland - Rusland - Griekenland - Ierland.
Met pech:
Nederland - Duitsland - Portugal - Frankrijk.
Eigenlijk heeft Duitsland er baat mee gehad om te eindigen in poul 2. Met wat geluk (Duitsland en geluk, zou t....?) loten ze:
Duitsland - Polen - Griekenland - Ierland.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Klopt. Maar ieder land heeft zijn op sensatie gerichte prulkranten.
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd geldt niet alleen in Nederland.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Met geluk:
Nederland - Rusland - Zweden - Ierland.
Met pech:
Nederland - Duitsland - Portugal - Frankrijk.
Geluk? Niet voor de voetballiefhebber in ieder geval.
Ik hoop sowieso op Duitsland.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zei voetballend 0 klasse. Hij is wel een echte spits. Maar ik vind dat een spits meer moet brengen dan hij doet.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Hehe moet je eens lezen:
Voetbalzone - 'Oranje bezoedelde aanzien met een partij gepruts'
Wat een paniek
Stomme media.
Ook de Duitse pers slaat door.
Voetbalzone - 'Hoe dit Holland de WK-finale heeft gehaald, geen idee'
Zou voor de Duitsers toch best duidelijk moeten zijn. Nederland is overkomen wat Griekenland in 2004 is overkomen. Veel geluk en een prettige loting. Griekenland wist alleen wel te winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.