- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Waaruit concludeer jij dat Robben zijn top heeft bereikt. Ik geef toe dat zijn seizoen 2009/2010 het best was, maar daarna is hij alleen maar geblesseerd geweest en heeft hij goed gevoetbalt in de wedstrijden dat hij meedeed.
En zo zal het ook blijven. Die jongen is van glas en gaat dat seizoen echt nooit overtreffen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat Robben betreft geloof ik ook wel dat die zijn beste tijd gehad heeft, eerlijk gezegd. We mogen blij zijn als hij niet voor zijn 30ste met pensioen gaat. De Wk-finale was in feite zijn afscheidswedstrijd. Het niveau van de twee seizoenen ervoor haalt hij echt niet meer.
A&L heeft Spanje-Portugal niet gezien, als ik zijn commentaar zo lees.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kijk jij wel voetbal? Wedstrijd ging helemaal gelijk op, tot de buitenspelgoal. Zo kansloos was het allesbehalve.
Haha, Portugal had toen 0 kansen en is compleet van het veld getikt. Wedstrijd staat me nog goed bij, elke minuut van gezien. Het is dat Spanje het rondtikken weer eens overdreef, maar je was echt kansloos.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
En zo zal het ook blijven. Die jongen is van glas en gaat dat seizoen echt nooit overtreffen.
Het maakt mij geen reet uit of hij geblesseerd blijft of niet. Als hij met het EK maar fit is (zoals 2008 en 2010).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Haha, nee geen grapje. Ben druk bezig met typen, dus maak af en toe een spelfout.
Had vorig jaar een 8 voor Nederlands op het HBO, dus zo slecht ben ik niet daarin.
Ga ik mijn denigrerende opmerkingen over het HBO vanavond binnenhouden? Ja, dat ga ik!
U R XQsd
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Haha, Portugal had toen 0 kansen en is compleet van het veld getikt. Wedstrijd staat me nog goed bij, elke minuut van gezien. Het is dat Spanje het rondtikken weer eens overdreef, maar je was echt kansloos.
Allesbehalve, met Almeida zelfs een erg goede kans gehad. Lekker selectief weer. Hemel Spanje maar lekker op, maakt het verlies in de finale wat draaglijker 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat Robben betreft geloof ik ook wel dat die zijn beste tijd gehad heeft, eerlijk gezegd. We mogen blij zijn als hij niet voor zijn 30ste met pensioen gaat. De Wk-finale was in feite zijn afscheidswedstrijd. Het niveau van de twee seizoenen ervoor haalt hij echt niet meer.
A&L heeft Spanje-Portugal niet gezien, als ik zijn commentaar zo lees.
Robben is blessuregevoelig, maar wat zegt het? Litmanen was het ook, maar hij speelt op zijn 41e nu gewoon nog profvoetbal.
Robben heeft onder van Gaal een heel jaar bijna zonder blessures gespeeld. Nu is het weer kut, maar dat kan. Een schaambeen blessure overkomt je niet snel, kost schijnbaar maanden. Het is niet dat hij steeds een been of knieblessure heeft.
Echt onzin dus om te roepen dat we Robben niet meer terug gaan zien aan de top. Die gaat komende zomer gewoon schitteren.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ga ik mijn denigrerende opmerkingen over het HBO vanavond binnenhouden? Ja, dat ga ik!
U R XQsd
Goed zo!
Haha
Ben jij nu maar lekker blij met het winnen van dit oefenduel. Op het EK gaat het pas echt beslist worden.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
.
Eens.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Allesbehalve, met Almeida zelfs een erg goede kans gehad. Lekker selectief weer. Hemel Spanje maar lekker op, maakt het verlies in de finale wat draaglijker
Ik hemel Spanje niet op, hebben niet eens een geweldig WK gespeeld, maar ze tikten Portugal wel weg. Duitsland ook grotendeels. Wat dat betreft deed Oranje het nog aardig, creëerden enkele enorme kansen tegen Spanje.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Robben is blessuregevoelig, maar wat zegt het? Litmanen was het ook, maar hij speelt op zijn 41e nu gewoon nog profvoetbal.
Robben heeft onder van Gaal een heel jaar bijna zonder blessures gespeeld. Nu is het weer kut, maar dat kan. Een schaambeen blessure overkomt je niet snel, kost schijnbaar maanden. Het is niet dat hij steeds een been of knieblessure heeft.
Echt onzin dus om te roepen dat we Robben niet meer terug gaan zien aan de top. Die gaat komende zomer gewoon schitteren.
Ik hoop het voor je, maar betwijfel het. Die jongen gaat bang zijn voor elke inkomende sliding zijn. Ik zou het duel Pepe-Robben wel willen zien eigenlijk 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
6-2 gebleven. Heerlijk overtuigende overwinning op weg naar het EK. Top 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop het voor je, maar betwijfel het. Die jongen gaat bang voor elke inkomende sliding zijn. Ik zou het duel Pepe-Robben wel willen zien eigenlijk
Ow, ik ben wel bang voor Robben zijn blessuregevoeligheid hoor, maar het is onzin om te zeggen dat hij de komende jaren niet meer wereldtop zal zijn. Maar wat je zegt klopt wel, bij elke sliding is het opletten.

herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Maar op welk niveau? Ik moet het nog maar zien. Robben is sowieso een ander type speler en moet het veel meer hebben van zijn explosiviteit.
Ik hoop dat je ongelijk krijgt, maar zo goed als in 2008 wordt het niet meer ben ik bang.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Zo wordt je dus helemaal overlopen. Qua spelers ben ik het grotendeels met je eens maar als je met 3 verdedigers gaat spelen waarvan ook nog Van der Wiel die praktisch linksbuiten is krijg je er iedere wedstrijd 5 om je oren
Wou al zeggen, hij heeft vandaag exact 0 bruikbare voorzetten ontvangen. En van achteruit was het ook niet best. Nou speelde Huntelaar niet super, maar als je hem niet helpt dan kan hij ook niet bruikbaar zijn. Hij stond steeds op de goede plek, meer kan hij niet doen.
Stekelenburg is degelijk, maar heeft zo'n droevige uitstraling en is geen puntenpakker. Geef mij maar dat fanatieke baasje dat bij Newcastle onder de lat staat.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ow, ik ben wel bang voor Robben zijn blessuregevoeligheid hoor, maar het is onzin om te zeggen dat hij de komende jaren niet meer wereldtop zal zijn. Maar wat je zegt klopt wel, bij elke sliding is het opletten.
(afbeelding)
(afbeelding)
Haha.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar op welk niveau? Ik moet het nog maar zien. Robben is sowieso een ander type speler en moet het veel meer hebben van zijn explosiviteit.
Ik hoop dat je ongelijk krijgt, maar zo goed als in 2008 wordt het niet meer ben ik bang.
Ik zeg ook niet dat hij op zijn 35e nog top is, maar de komende jaren (tot WK 2014) moet toch lukken als hij een beetje heel blijft. Voorlopig is hij nog een jonge hond die nog genoeg wedstrijden zal spelen.
Ik weet ook niet waar zijn piek ligt. Een Robben in topvorm, zoals vorig seizoen na de winter doet voor bijna geen enkele speler onder. Zo dreigend zie je maar zelden spelers. 2008 was wel een toptoernooi van hem ja, maar in 2010 was hij ondanks dat hij niet topfit was toch ook wel wervelend. Nu is het afwachten voor 2012, maar ik geloof nog wel in hem.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik hoop met je mee... Een Robben op zijn allerbest reken ik tot de 5 beste aanvallers van de wereld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voordeeltje, we hebben met Oranje nu even een dieptepunt bereikt qua spel, blessures en resultaten. 2x verliezen in 3 duels is heel slecht.
Kortom, we gaan weer klimmen!
Fijne avond mensen!
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Nog 5 jaartjes voor de d/t regel, mwoah moet kunnen. Succes!
happie
-
- 6253 berichten
- 426 stemmen
Pot 1: Polen, Oekraïne, Nederland, Spanje.
Pot 2: Duitsland, Italië, Engeland, Kroatië.
Pot 3: Rusland, Griekenland, Zweden, Portugal.
Pot 4: Denemarken, Frankrijk, Tsjechië, Ierland.
Dat kan een flinke poule des doods uitkomen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik Heb net de (opgenomen) match gezien van Duitsland-Nederland.
Mag ik stellen dat Oranje maar een schim van zichzelf was? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zeg Spanje, Duitsland, Portugal en Frankrijk
.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
.
Dat zou echt een fantastische poule zijn 
Wanneer is de loting eigenlijk?
2 december in Kiev.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ik hoorde trouwens dat er volgende jaar in augustus een Nederland-België gepland staat
't Is weer een tijd geleden.
Joy4ever
-
- 4624 berichten
- 1847 stemmen
.
.
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
Dat kan een flinke poule des doods uitkomen.
Wat is dit voor idioot gedoe
. is er niet zoiets als als 1e geplaatst zijn of zo?
Duitsland wel een prima ploeg toch stiekem.
En wat was Nederland slecht zeg, zowel aanvallend als verdedigend een drama.
Blij dat ik in ieder geval nog om Ozil kon juichen. Schrale troost.
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
Frankrijk- Belgie was eigenlijk ook wel een prima wedstrijd die eigenlijk meer leuke voetbalmomenten had dan Duitsland - Nederland, prima acties gezien.
En van die verdediging van Belgie kunnen wij alleen maar dromen. Hoop dat we zsm Douglas krijgen als een soort Kompany, al is die nog veel en veel verder.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik hoorde trouwens dat er volgende jaar in augustus een Nederland-België gepland staat
't Is weer een tijd geleden.
Is over gesproken, maar nog niets concreets uit de bus gekomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.