- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Overigens slaat je vergelijking met Spanje nergens op. Portugal heeft wel wat meer bereikt dan Spanje de afgelopen 10 jaar.
Pardon??? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha, zat ook al te kijken of ik het goed las.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Weinig moeite mee hoor, voetballend spelen we ze eruit. Die 2 goals zijn uit de lucht komen vallen en waren onreglementair. En Carvalho is zo opgevangen door Alves en Pepe, geen vuiltje aan de lucht.
Overigens slaat je vergelijking met Spanje nergens op. Portugal heeft wel wat meer bereikt dan Spanje de afgelopen 10 jaar.
Portugal heeft meer bereikt dan Spanje de afgelopen 10 jaar? Oké. 
Pepe kun je geen vervanger noemen. Dat is echt een kut verdediger, hij is als die normaal is heel sterk maar als het even tegenzicht heeft Portugal een man minder.
Het maakt niet uit hoe die goals tegen Cyprus tegen gevallen, de goals zijn erin gegaan.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Spelers als van Bommel, vd Vaart, Robben, Sneijder, van Persie en Huntelaar zouden niet misstaan bij Portugal. Wat ik zei, alleen achterin heeft Portugal op papier betere spelers.
Enkel Persie en Sneijder zijn beter op hun positie. Robben schat ik niet hoger in dan Nani en ook v.Bommel niet vergeleken bij Meireles.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Pardon???
Ik doel op de 10 jr voor het wk, excuus. Daar hadden we het nml over.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Enkel Persie en Sneijder zijn beter op hun positie. Robben schat ik niet hoger in dan Nani en ook v.Bommel niet vergeleken bij Meireles.
Haha dan weet ik weer hoe serieus ik deze discussie moet nemen 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hij heeft 45 minuten voor Juventus gespeeld dit seizoen. Meer feiten heb je niet nodig.
Toch blijf ik het jammer vinden, Elia is met de Jong mijn favoriete Oranje speler. Tuurlijk als Elia niet speelt verdiend hij geen plek in Oranje, maar aan zo'n speler heb je toch meer dan een Babel?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Portugal heeft meer bereikt dan Spanje de afgelopen 10 jaar? Oké. 
Pepe kun je geen vervanger noemen. Dat is echt een kut verdediger, hij is als die normaal is heel sterk maar als het even tegenzicht heeft Portugal een man minder.
Het maakt niet uit hoe die goals tegen Cyprus tegen gevallen, de goals zijn erin gegaan.
Je mag hem kut noemen, feit is dat die kerel overal tussen staat, wat hem een prima verdediger maakt. Hard, maar nuttig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daarvoor won Spanje toch het EK?
Pas daarvoor was Portugal wat beter met oa halve finales in 2000 en 2006.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Zoals ik al zei, k**** straal toch lekker op naar Duitsland. Ik heb geen hekel aan Duitsers, maar wel aan mensen die in Nederland wonen en zich zo gedragen, met zoals je aangaf treurig landje.
Stel je niet zo aan zeg... Als voetballiefhebber kun je niet anders dan genieten van dit Duitsland. Dit Nederlands Elftal heeft nu al 6 beroerde wedstrijden achter elkaar gespeeld. Van Ozil en zijn vriendjes werd ik een stuk vrolijker.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stel je niet zo aan zeg... Als voetballiefhebber kun je niet anders dan genieten van dit Duitsland. Dit Nederlands Elftal heeft nu al 6 beroerde wedstrijden achter elkaar gespeeld. Van Ozil en zijn vriendjes werd ik een stuk vrolijker.
6? 4.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Haha dan weet ik weer hoe serieus ik deze discussie moet nemen
Nani is even beslissend bij Man Utd als Robbenm bij Bayern. Nani heeft ook nog het voordeel nooit geblesseerd te zijn. In mijn team zou ik gaan voor Nani, meer zekerheid.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Jij neemt mij niet serieus, ik neem jou nog minder serieus. 
Robben is een van de beste ter wereld. En Meireles speelt bij Portugal toch meer aanvallend? Als dat zo is (weet niet zeker) is die totaal niet te vergelijken met Bommel.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Op het afgelopen WK van Portugal anders ook behoorlijk goed, ze hadden alleen de pech meteen al tegen Brazilie en Spanje te loten. En 2008 was het inderdaad niet veel.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Daarvoor won Spanje toch het EK?
Klopt, maar plaats alle behaalde posities vanaf 2000 t/m 2008 bij elkaar en Portugal heeft vaker het podium bereikt.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
6? 4.
Jij vond het tegen Uruguay en Brazilie wel om aan te zien?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
5-2, wordt nog een leuke uitslag.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Voor het laatste EK dan toch zeker?
Vorig jaar HBO gedaan maar opleiding beviel mij niet, nu tussenjaar en volgend jaar maar geschikte opleiding. Achja, alsof jou dat wat kan schelen.
Niks mis mee. Viel Gluck!
Grapje toch? (please?)
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Je mag hem kut noemen, feit is dat die kerel overal tussen staat, wat hem een prima verdediger maakt. Hard, maar nuttig.
Zoals ik al zei, als het meezit (zoals bij Real) is Pepe een goede verdediger. Maar als het tegen zit (bijvoorbeeld Nederland staat 2-0 voor tegen Portugal) dan trapt hij van Persie een gebroken been. Die vent is gestoord.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nani is even beslissend bij Man Utd als Robbenm bij Bayern. Nani heeft ook nog het voordeel nooit geblesseerd te zijn. In mijn team zou ik gaan voor Nani, meer zekerheid.
Haha kom nou toch. Nani is vaak zelfs wissel bij United. Robben schoot Bayern naar een CL finale en knalde er vorig seizoen echt een pak goals in. Robben staat ver boven heel veel spelers.
Nani staat er vaker niet dan wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Op het afgelopen WK van Portugal anders ook behoorlijk goed, ze hadden alleen de pech meteen al tegen Brazilie en Spanje te loten. En 2008 was het inderdaad niet veel.
Haha echt, volgen jullie wel voetbal? Portugal speelde erg matig op het WK, op 1 inmaakpotje tegen de prutsers van Noord Korea na. Voor de rest leek het helemaal nergens op. En je kan er tegen Spanje uitvliegen, maar de manier waarop was echt extreem kansloos.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voor het laatste EK dan toch zeker?
Niks mis mee. Viel Gluck!
Grapje toch? (please?)
Haha, nee geen grapje. Ben druk bezig met typen, dus maak af en toe een spelfout.
Had vorig jaar een 8 voor Nederlands op het HBO, dus zo slecht ben ik niet daarin. Maar mijn verstandskies is net getrokken en ik drink een paar biertjes, dan neem ik het al een stuk minder met mijn Nederlands. Ahjoh, het is een forum, daar maakt mijn spelling toch niks uit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij waren wedstrijd 6 en 5 Finland en San Marino.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Robben heeft zijn top toch wel bereikt, terwijl Nani alleen maar groeit. Ik denk serieus dat je meer aan Nani in je team hebt dan een Robben, die een keer schittert en de rest v/h seizoen er niet is, omdat ie weer wat mankeert.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Tering hé, Ajax&Litmanen!. Ik begin het ook steeds meer met jou eens te raken, helemaal over Oranje. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Robben heeft zijn top toch wel bereikt, terwijl Nani alleen maar groeit. Ik denk serieus dat je meer aan Nani in je team hebt dan een Robben, die een keer schittert en de rest v/h seizoen er niet is, omdat ie weer wat mankeert.

Robben was vorig jaar briljant en dit jaar als hij speelde ook. Zijn top bereikt? Hij is 27 ofzo. 
Hahaha wat heb jij gezopen vanavond? Gefeliciteerd met de EK kwalificatie, maar je begint echt te ijlen nu.
Nani is een overschatte showvoetballer. Als het lukt, briljant, maar je kan er echt niet op bouwen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Waaruit concludeer jij dat Robben zijn top heeft bereikt. Ik geef toe dat zijn seizoen 2009/2010 het best was, maar daarna is hij alleen maar geblesseerd geweest en heeft hij goed gevoetbalt in de wedstrijden dat hij meedeed.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Volgens mij waren wedstrijd 6 en 5 Finland en San Marino.
Ok, 7 van de 8 wedstrijden dan, want tegen Finland was het ook niet best.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Haha echt, volgen jullie wel voetbal? Portugal speelde erg matig op het WK, op 1 inmaakpotje tegen de prutsers van Noord Korea na. Voor de rest leek het helemaal nergens op. En je kan er tegen Spanje uitvliegen, maar de manier waarop was echt extreem kansloos.
Kijk jij wel voetbal? Wedstrijd ging helemaal gelijk op, tot de buitenspelgoal. Zo kansloos was het allesbehalve.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.