• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.225 films
  • 12.289 series
  • 34.133 seizoenen
  • 649.707 acteurs
  • 199.349 gebruikers
  • 9.395.427 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Kut, Portugal door. Ahja, als Bosnie door was gegaan en die zouden winnen van Nederland hadden wij weer gebaald. Ben toch niet bang voor de Portugezen, laat die mietjes maar komen!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Knap zuur voor Bosnië zeg. 2x in de play offs Portugal treffen. Kost hen 2x een eindtoernooi, terwijl ze een behoorlijke ploeg hebben.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Denk dat 9 vd 10 NL'ers Portugal liever NIET treffen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

Denk dat 9 vd 10 NL'ers Portugal liever NIET treft.

Een compleet Oranje mag van mij best Portugal treffen hoor. Tijd om af te rekenen met de spoken van het verleden.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Knap zuur voor Bosnië zeg. 2x in de play offs Portugal treffen. Kost hen 2x een eindtoernooi, terwijl ze een behoorlijke ploeg hebben.

Zou ook wel willen weten wat Bosnië in zijn mars heeft op een groot toernooi. Had Tsjechië graag ingeruild voor Bosnië.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat is sowieso het mooie aan Nederlanders, we zijn nooit bang van tevoren en elk toernooi denken we weer kampioen te worden. Leuke eigenschap die grote muil

Lullige is dat je dan ook wat harder op je bek kan gaan.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Een compleet Oranje mag van mij best Portugal treffen hoor. Tijd om af te rekenen met de spoken van het verleden.

Inderdaad, eens moet de eerste keer zijn. En Nederland is gewoon veel sterker dan Portugal. Het is leuk dat de Nederlanders naar de laatste 3 wedstrijden kijken, maar niet naar de afgelopen 2 jaar wat Nederland gepresteerd heeft.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

moviemafketel schreef:

Dat is sowieso het mooie aan Nederlanders, we zijn nooit bang van tevoren en elk toernooi denken we weer kampioen te worden. Leuke eigenschap die grote muil

Lullige is dat je dan ook wat harder op je bek kan gaan.

Waarom zou jij je eigen niet favoriet mogen noemen voor het EK? Je staat 2e op de Fifa ranglijst, heb zilver op het WK, heb bijna geen wedstrijd verloren en je hebt gewoon (als iedereen fit is) een ontzettend sterk elftal waar veel ploegen van dromen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

En Nederland is gewoon veel sterker dan Portugal.

'Gewoon'? Waar baseer je dat op?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

3-2, moet Portugal het zichzelf nou echt moeilijk maken? Overigens dik buitenspel en alweer een verkeerde beslissing van de arbitrage.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Nou bijvoorbeeld op het feit dat Portugal nooit wat presteerd, dat er spelers zijn gestopt, dat zij 4 doelpunten tegen krijgen tegen Ijsland en 3 tegen Cyprus en dat zij zich mogen schamen om met dit materiaal zo slecht te spelen.

Portugal steld niks, maar dan ook helemaal niks voor.

Hoop niet dat wij Portugal loten op het EK in de kwartfinale en dat wij verliezen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Meer individuele klasse en vooral een hechter collectief. Al speelt Oranje de laatste interlands bagger. Maar er ontbreken wel constant veel spelers, knap irritant. Hopelijk zijn ze op het EK allemaal fit. Zo'n Robben moet komende zomer toch 200% fit zijn

Portugal heeft wel betere verdedigers, al zie je daar cijfermatig niet veel van terug.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Waarom zou jij je eigen niet favoriet mogen noemen voor het EK? Je staat 2e op de Fifa ranglijst, heb zilver op het WK, heb bijna geen wedstrijd verloren en je hebt gewoon (als iedereen fit is) een ontzettend sterk elftal waar veel ploegen van dromen.

Ik zie ons ook altijd als favoriet hoor, maar het blijft leuk dat als we er in de kwartfinale uitliggen bijvoorbeeld, het volgende toernooi meteen weer wordt gezegd "we worden kampioen". Vind ik juist grappige eigenschap aan Nederlanders.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Chucky92 schreef:

Goeie genade zeg, wanneer wilde je je HBO ook alweer halen?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Nou bijvoorbeeld op het feit dat Portugal nooit wat presteerd, dat er spelers zijn gestopt, dat zij 4 doelpunten tegen krijgen tegen Ijsland en 3 tegen Cyprus en dat zij zich mogen schamen om met dit materiaal zo slecht te spelen.

Hoop niet dat wij Portugal loten op het EK in de kwartfinale en dat wij verliezen.

Lekker selectief zeg Daarop baseren dat Portugal helemaal niks voorstelt. Ik kan je niet serieus nemen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

3-2, moet Portugal het zichzelf nou echt moeilijk maken? Overigens dik buitenspel en alweer een verkeerde beslissing van de arbitrage.

Woei, het kan nog!

Jammer dat ze een man minder hebben. Kan je wel zeuren over de arbitrage, maar 2-0 en 3-1 weggeven is dom, helemaal tegen 10 man.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ein Nachbarn-Demonstration

Hansie Hansie in topvorm!

Schneller, feller, und agressiever!

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Meer individuele klasse .

Wat een onzin zeg. Ik denk dat NL alleen in de spits en op de nr 10 een betere speler heeft rondlopen. De rest schat ik bij PT wel wat hoger in.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Goeie genade zeg, wanneer wilde je je HBO ook alweer halen?

2016, dus?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Wat een onzin zeg. Ik denk dat NL alleen in de spits en op de nr 10 een betere speler heeft rondlopen. De rest schat ik bij PT wel wat hoger in.

Spelers als van Bommel, vd Vaart, Robben, Sneijder, van Persie en Huntelaar zouden niet misstaan bij Portugal. Wat ik zei, alleen achterin heeft Portugal op papier betere spelers.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Lekker selectief zeg Daarop baseren dat Portugal helemaal niks voorstelt. Ik kan je niet serieus nemen.

Dan neem jij mij niet serieus, like I care. Zie eerst maar het EK te halen.

C'mon Bosnië

Het feit dat Portugal nooit wat presteerd was inderdaad een drogreden (Spanje presteerde voor 2008 ook nooit wat). Maar je kunt niet ontkennen dat er met bijvoorbeeld Carvalho een bepalende speler is gestopt. Ook zijn zoveel tegendoelpunten tegen kleine landen niet goed en hebben jullie nu moeite tegen Bosnie.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Spelers als van Bommel, vd Vaart, Robben, Sneijder, van Persie en Huntelaar zouden niet misstaan bij Portugal. Wat ik zei, alleen achterin heeft Portugal op papier betere spelers.

Inderdaad, op papier. Maar ik zie Nederland geen 4 doelpunten tegen krijgen tegen Cyprus.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

2016, dus?

Nog 5 jaartjes voor de d/t regel, mwoah moet kunnen. Succes!

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

4-2!

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nog 5 jaartjes voor de d/t regel, mwoah moet kunnen. Succes!

Vorig jaar HBO gedaan maar opleiding beviel mij niet, nu tussenjaar en volgend jaar maar geschikte opleiding. Achja, alsof jou dat wat kan schelen.

Ik heb altijd gezegt (ook op WK) als Nederland het toernooi niet wint mogen van mij de Duitsers het worden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Gefeliciflap, al vind ik het jammer van Bosnie. Maar goed, Ronnie hoort erbij!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nou 4-2, nu is het wel klaar lijkt me.

Joostdizzy

• 50 berichten
  • 0 stemmen

ik sta nie echt bekend om mijn voetbalkennis. Maar ik weet wel waarom Elia gepasseerd is deze dagen. Maar waddup dudes? Deze jongen kan toch echt wel voetballen en goede acties maken? Waarom denkt niemand van jullie aan hem? Dat vraag ik mij echt af? Kan iemand dit onderbouwen behalve dat hij nu weinig speeltijd heeft?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Dan neem jij mij niet serieus, like I care. Zie eerst maar het EK te halen.

C'mon Bosnië

Het feit dat Portugal nooit wat presteerd was inderdaad een drogreden (Spanje presteerde voor 2008 ook nooit wat). Maar je kunt niet ontkennen dat er met bijvoorbeeld Carvalho een bepalende speler is gestopt. Ook zijn zoveel tegendoelpunten tegen kleine landen niet goed en hebben jullie nu moeite tegen Bosnie.

Weinig moeite mee hoor, voetballend spelen we ze eruit. Die 2 goals zijn uit de lucht komen vallen en waren onreglementair. En Carvalho is zo opgevangen door Alves en Pepe, geen vuiltje aan de lucht.

Overigens slaat je vergelijking met Spanje nergens op. Portugal heeft wel wat meer bereikt dan Spanje de afgelopen 10 jaar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joostdizzy schreef:

ik sta nie echt bekend om mijn voetbalkennis. Maar ik weet wel waarom Elia gepasseerd is deze dagen. Maar waddup dudes? Deze jongen kan toch echt wel voetballen en goede acties maken? Waarom denkt niemand van jullie aan hem? Dat vraag ik mij echt af? Kan iemand dit onderbouwen behalve dat hij nu weinig speeltijd heeft?

Hij heeft 45 minuten voor Juventus gespeeld dit seizoen. Meer feiten heb je niet nodig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.