• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.214 films
  • 12.287 series
  • 34.131 seizoenen
  • 649.707 acteurs
  • 199.349 gebruikers
  • 9.395.325 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

2-1 bij rust, had dit liever anders gezien, maar gezien het spel moet er nog een goaltje of twee bijkomen.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Waar ik al bang voor was is vanavond goed gebleken: Huntelaar schiet flink tekort tegen de grote ploegen. Is veel te statisch, creëert geen kans. Twijfelde ik vanmiddag dus nog over een paar posities, nu niet meer.

------------------------- Stekelenburg -------------------------

Van der Wiel ------------ Heitinga ------------ Mathijsen

---------------------------- De Jong ----------------------------

Van Bommel ------------------------------- Van der Vaart

---------------------------- Sneijder ----------------------------

Robben ---------------- Van Persie ---------------- Afellay

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Opvallende tussenstand:

Costa Rica - Spanje 2-0

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Zoals ik al voorspelde, als Nederland verliest kunnen zij erop eens niks van (zie Vz).

Spanje was voor het WK ook niet te kloppen en niemand maakte kans tegen hun. Maar toch won Nederland bijna het WK, niet kansloos. Ik zei paar maanden geleden al dat Duitsland EK wordt, maar als je ziet na deze wedstrijd denk ik toch dat Nederland kans maakt met een geheel fit team.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Apollinisch schreef:

Waar ik al bang voor was is vanavond goed gebleken: Huntelaar schiet flink tekort tegen de grote ploegen. Is veel te statisch, creëert geen kans. Twijfelde ik vanmiddag dus nog over een paar posities, nu niet meer.

------------------------- Stekelenburg -------------------------

Van der Wiel ------------ Heitinga ------------ Mathijsen

---------------------------- De Jong ----------------------------

Van Bommel ------------------------------- Van der Vaart

---------------------------- Sneijder ----------------------------

Robben ---------------- Van Persie ---------------- Afellay

Huntelaar is geen spits dat kansen creeert, maar afmaakt. Als hij geen fatsoenlijke bal krijgt is het een beetje moeilijk afmaken vind jij niet?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Zo wordt je dus helemaal overlopen. Qua spelers ben ik het grotendeels met je eens maar als je met 3 verdedigers gaat spelen waarvan ook nog Van der Wiel die praktisch linksbuiten is krijg je er iedere wedstrijd 5 om je oren

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit Nederlands Elftal in deze samenstelling kan er idd niks van, maar gewoon compleet zijn we zeker titelkandidaat. Eigenlijk zijn we dat altijd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Zoals ik al zei, k**** straal toch lekker op naar Duitsland. Ik heb geen hekel aan Duitsers, maar wel aan mensen die in Nederland wonen en zich zo gedragen, met zoals je aangaf treurig landje.

Ach ja, die landsgrenzen, geen historisch besef. Laat mij lekker genieten van deze heerlijke overwinning van het enige teampje wat ik echt supporter. Mag ik hem boven tafel halen ja dat mag ik:

So spielt mann Fußball

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Huntelaar is geen spits dat kansen creeert, maar afmaakt. Als hij geen fatsoenlijke bal krijgt is het een beetje moeilijk afmaken vind jij niet?

Wou al zeggen, hij heeft vandaag exact 0 bruikbare voorzetten ontvangen. En van achteruit was het ook niet best. Nou speelde Huntelaar niet super, maar als je hem niet helpt dan kan hij ook niet bruikbaar zijn. Hij stond steeds op de goede plek, meer kan hij niet doen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Opvallend trouwens. Spanje 2-0 achter, maar ook Frankrijk dat niet kan winnen van Belgie, Uruguay dat in Italie wint en Engeland dat wederom wint, van Zweden.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ach ja, die landsgrenzen, geen historisch besef. Laat mij lekker genieten van deze heerlijke overwinning van het enige teampje wat ik echt supporter. Mag ik hem boven tafel halen ja dat mag ik:

So spielt mann Fußball

Jij mag van mij best genieten, maar jij provoceert gewoon.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Stekelenburg is degelijk, maar heeft zo'n droevige uitstraling en is geen puntenpakker. Geef mij maar dat fanatieke baasje dat bij Newcastle onder de lat staat.

------------------------------- Krul ------------------------------

Van der Wiel -- Heitinga ----- Mathijsen ------ Pieters

---------------- Van Bommel --- De Jong-------------------

Robben ----------------- Sneijder ------------------ Afellay

--------------------------- Van Persie --------------------------

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

moviemafketel schreef:

Dit Nederlands Elftal in deze samenstelling kan er idd niks van, maar gewoon compleet zijn we zeker titelkandidaat. Eigenlijk zijn we dat altijd.

Laten wij hopen dat Bayern Munchen & Real Madrid lekker ver komt in de CL, dat die spelers lekker uitgeput raken en doodmoe aan het WK beginnen. Goed dat NL nu al die blessures heeft, kunnen die spelers tenminste fit aan het WK beginnen.

Altijd positief.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alastor schreef:

Geef mij maar dat fanatieke baasje dat bij Newcastle onder de lat staat.

. Wat een seioen voorlopig, zal het ook zeker overwegen als eerste optie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Opvallend trouwens. Spanje 2-0 achter,

Verrassend? Valt reuze mee als je ziet met wat voor instelling hun oefenpotjes spelen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[ Wou al zeggen, hij heeft vandaag exact 0 bruikbare voorzetten ontvangen.

In de eerste helft deed hij niets met een zeer bruikbare bal. Echt verpest door zijn voetballend onvermogen. En dan hard langs het doel schieten.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Haha, Steek geen puntenpakker? Zonder hem hadden we na Brazilie in kunnen pakken op het wk. En je wilt toch niet beweren dat Krul met zijn guitige toet meer uitstraling heeft dan Stekelenburg?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Alastor schreef:

Stekelenburg is degelijk, maar heeft zo'n droevige uitstraling en is geen puntenpakker. Geef mij maar dat fanatieke baasje dat bij Newcastle onder de lat staat.

Stekelenburg geen puntenpakker

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

erg vaag ditte....zeer foute scheids....

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Verrassend? Valt reuze mee als je ziet met wat voor instelling hun oefenpotjes spelen.

Ah, ik hoef me na vanavond dus nog geen zorgen te maken?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Ah, ik hoef me na vanavond dus nog geen zorgen te maken?

Integendeel. Ploegen die niet gefocussed zijn bij oefenpotjes zijn ware kampioenen . Af en toe een verlies, en het liefst in oefenpotjes is alleen maar goed om met beide beentjes op de grond te blijven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee, maak je je nu zorgen dan ? Dit zegt helemaal niks.

Onderhond

• 87621 berichten
  • 12887 stemmen

Toch een beetje leuk dat België "maar" met 3-1 verloor in Duitsland

Verder blijkbaar een wat troosteloze 0-0 in Frankrijk, toch ook geen slechte uitslag. Al zegt het uiteindelijk helemaal niks, die oefenduelletjes.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Oefenduels zeggen weinig, maar het geeft wel aan of je op de goede weg zit. Spanje komt het laatste jaar wel vaak 1-0 of 2-0 achter. Meestal maken ze dat nog wel goed overigens. Ik vraag me altijd af of de echte honger er nog is als je op rij een EK en WK wint. Ook al is de kwaliteit zeker aanwezig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Oefenduels zeggen weinig, maar het geeft wel aan of je op de goede weg zit. Spanje komt het laatste jaar wel vaak 1-0 of 2-0 achter. Meestal maken ze dat nog wel goed overigens. Ik vraag me altijd af of de echte honger er nog is als je op rij een EK en WK wint. Ook al is de kwaliteit zeker aanwezig.

De honger wordt wel minder denk ik, zie je bij Barca ook al.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

moviemafketel schreef:

Nee, maak je je nu zorgen dan ? Dit zegt helemaal niks.

Het was een vraag met een knipoog natuurlijk.

Nederland mistte vanavond een aantal belangrijke spelers, en er werd pijnlijk duidelijk dat de rest erg slecht is. Dat doet wel een beetje pijn natuurlijk.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

3-1 Ronaldoooooooo!

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

En een rode kaart voor Bosnië. Dit is gespeeld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Prima 3e goal van Portugal, blergh.

Wedstrijd gaat weer af, nu echt gespeeld.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Duitsers kwamen vooral er goed uit uit de counter. Ik weet nog wel het Ek 2008, waar Nederland uit de counter het grote Italië en Frankrijk wegspeelde. Het lag er toch uit in de kwartfinale, dat kan ook zomaar bij Duitsland. Duitsland is favoriet voor de titel, maar ik moet het nog maar zien met de Jong/v. Bommel en gewoon heel verdedigend spelen en lekker Robben en Affelay op de vleugels benutten uit een counter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.