- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Portugal 2-0 voor. De rampzalige avond wil maar niet eindigen.
Laat Ronaldo zich toch zien in een beslissende en belangrijke rol.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Laat Ronaldo zich toch zien in een beslissende en belangrijke rol.
Mag ook wel een keer. En het is een potje om het EK te bereiken. Dat is wel het minste wat je van Portugal mag verwachten (maar wat ik niet hoop).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb ook een hekel aan Portugal, maar ze horen er eigenlijk ook wel bij op een EK.
Bosnië zullen we nou niet echt missen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Mag ook wel een keer. En het is een potje om het EK te bereiken. Dat is wel het minste wat je van Portugal mag verwachten (maar wat ik niet hoop).
Dat was de wedstrijd tegen Denemarken ook, maar hier laten ze eindelijk zien wat ze voetballend gewoon in zich hebben. Velen dachten Portugal in te kunnen schatten op basis van o.a. die wedstrijd, wat natuurlijk klinkklare onzin is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat was de wedstrijd tegen Denemarken ook, maar hier laten ze eindelijk zien wat ze voetballend gewoon in zich hebben. Velen dachten Portugal in te kunnen schatten op basis van o.a. die wedstrijd, wat natuurlijk klinkklare onzin is.
Wie dan? Portugal wordt ingeschaald over de prestaties van de laatste jaren. Niet zo best dus.
Tegen beter weten in hoopte ik vanavond op een stunt. Portugal heeft best een paar prima spelers, maar dit is ''maar'' Bosnië, geen Europese top.
Voor het toernooi misschien beter, maar ik vind het jammer. Of Bosnië moet nog 2-2 gaan spelen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Deutschland Drei 
Holland Null 
Danke 
Bitte 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Feli met het resultaat van Duitsland B tegen Nederland X fool.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Feli met het resultaat van Duitsland B tegen Nederland X fool.
Gast, je gaat zo'n troll toch niet feliciteren? Zijn Duitsland liefde is ook alleen maar gespeeld om hier te trollen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Wie dan? Portugal wordt ingeschaald over de prestaties van de laatste jaren. Niet zo best dus.
Tegen beter weten in hoopte ik vanavond op een stunt. Portugal heeft best een paar prima spelers, maar dit is ''maar'' Bosnië, geen Europese top.
Voor het toernooi misschien beter, maar ik vind het jammer. Of Bosnië moet nog 2-2 gaan spelen.
Heb jou onlangs toch wel anders horen praten over Bosnië. Nu is het 'maar' Bosnië Lekker opportunistisch
. En de prestaties over de laatste jaren zijn zo slecht nog niet. Op het laatste WK 1 goaltje tegen, tegen de latere winnaar. Enkel het WK 2000 en EK 2008 was minder, daaromheen alleen maar goede resultaten op grote toernooien.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Penalty nu voor Bosnië. Je kan nog hoop hebben 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Pardon? De halve basis ontbreekt. Oranje kan geen 4 topspelers missen.
1. Van Persie wilt iedereen op de bank omdat hij niet rendeert in Oranje.
2 Robben altijd gebleseerd.
3 Van der Vaart bankzitter.
4. Affelay vorig seizoen in oranje bankzitter.
Bedoel je mischien Pieters ?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Gaan we nou weer raar doen met felicitaties? 
Edit: Way to go A&L!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heb jou onlangs toch wel anders horen praten over Bosnië. Nu is het 'maar' Bosnië Lekker opportunistisch
. En de prestaties over de laatste jaren zijn zo slecht nog niet. Op het laatste WK 1 goaltje tegen, tegen de latere winnaar. Kwalificaties steeds doorgekomen. Enkel het WK 2000 en EK 2008 was minder, daaromheen alleen maar goede resultaten op grote toernooien.
Ja, je mag wel verwachten dat Portugal dit over 2 duels van Bosnie wint. Maar desondanks had ik wel meer van Bosnie verwacht vanavond.
En je komt wel met nutteloze statts, maar je hebt nu al 2x play offs nodig gehad om je te plaatsen en je hebt na WK 2006 niks meer laten zien wat ook maar een beetje de moeite waard was. Of geniet jij na van prachtige Portugese wedstrijden van 2008 of 2010?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gast, je gaat zo'n troll toch niet feliciteren? Zijn Duitsland liefde is ook alleen maar gespeeld om hier te trollen.
Sarcasme is je vreemd? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gaan we nou weer raar doen met felicitaties?
Jou ook kennelijk haha
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Volledig onterecht overigens. Hands gesignaleerd na leunen op Coentrao. Wat een onzin.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Thanks mafketel. Prima resultaatje tegen inderdaad een Holland B, al kun je ook zeggen dat Van Persie niet echt de vaste spits is, Robben altijd geblesseerd is en Vaart vaker niet dan wel speelt. Maar afijn, dat ze er alledrie niet bij zijn scheelt natuurlijk wel. Wij misten ook een paar sterkhouders maar de Zwarte Magiër kan een blik jonge twintigers opentrekken van heb ik jou daar.
Wat procentjes zegt dus.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Allemaal aannames. Het zijn 4 spelers die Oranje sterker maken.
En vd Vaart en Afellay hebben na het WK bijna alles gespeeld in de basis.
Joy4ever
-
- 4624 berichten
- 1847 stemmen
Die Duitsers weten ook wel dat dit Nederland niet bepaald representatief is. Totaal niet boeiend deze nederlaag. Sowieso oefeninterlands
.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ja, je mag wel verwachten dat Portugal dit over 2 duels van Bosnie wint. Maar desondanks had ik wel meer van Bosnie verwacht vanavond.
En je komt wel met nutteloze statts, maar je hebt nu al 2x play offs nodig gehad om je te plaatsen en je hebt na WK 2006 niks meer laten zien wat ook maar een beetje de moeite waard was. Of geniet jij na van prachtige Portugese wedstrijden van 2008 of 2010?
Alsof NL zo prachtig heeft gespeeld
. Hadden zij Spanje geloot in de achtste finales had je nooit zo'n toernooi gehad.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wij pakten Brazilië al voor Spanje en de Duitsers.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Jammer, maar het zou mij voor de rest een worst zijn. Wij verliezen hier niks mee, en zij winnen hier niks mee. Je ziet gewoon dat Nederland een paar spelers echt mist en dat een Babel weinig toevoegt. Ook begrijp ik de wissels van van Marwijk totaal niet, waarom niet Wijnaldum, Luuk de Jong en Beerens in de 2e helft erin gooien? Wat heb je te verliezen? Het Is Maar Een Oefenduel, tering die comentator deed net alsof het WOIII was zo serieus nam hij het,
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Alsof NL zo prachtig heeft gespeeld
. Hadden zij Spanje geloot in de achtste finales had je nooit zo'n toernooi gehad.
Nee, want Nederland heeft geen kansen gehad tegen Spanje? Voor hetzelfde geld won Nederland gewoon van Spanje.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Die aanname beschouwde jij eerder nog als grootpraat van mijn kant. Het is dus eigenlijk veel natuurlijker dan je eerder deed overkomen?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hier stond je dan vanavond
Het was wel spannend
Maar toch ook fijn
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z`n verlies kan
Die is maar zielig hoor
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Robben is vaak geblesseerd, maar was op het EK en WK er gewoon bij en daar gaat het om. Van Persie is gewoon twijfelachtig. De ene keer denk ik (zoals voor de wedstrijd) gewoon Huntelaar erin zetten, maar nu denk ik, zouden wij met van Persie niet meer creativiteit hebben gehad en misschien toch beter haddenk unnen spelen.
Afellay heeft zich sterk ontwikkeld, van der Vaart bankzitter, vind je het gek met Sneijder voor je. Maar het is toch lekker als Sneijder niet fit is (zoals vandaag duidelijk was) dat je van der Vaart achter de hand hebt.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Allemaal aannames. Het zijn 4 spelers die Oranje sterker maken.
En vd Vaart en Afellay hebben na het WK bijna alles gespeeld in de basis.
Daarom schreef ik eerst dat we een goede kwalitatieve bank misten die een wedstrijd op dit niveau zou kunnen doen kantellen.
Het zijn inderdaad 4 spelers die Oranje sterker maakten,maar het zijn geen basis-spelers...
Duitsland misten anders ook een paar bepalende basis-spelers... Het is bizar dat ze dat zó goed kunnen opvangen zonder dat je er iets van merkt !
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hier stond je dan vanavond
Het was wel spannend
Maar toch ook fijn
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z`n verlies kan
Die is maar zielig hoor
Zoals ik al zei, k**** straal toch lekker op naar Duitsland. Ik heb geen hekel aan Duitsers, maar wel aan mensen die in Nederland wonen en zich zo gedragen, met zoals je aangaf treurig landje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.