• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.210 films
  • 12.287 series
  • 34.130 seizoenen
  • 649.676 acteurs
  • 199.348 gebruikers
  • 9.395.294 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Dat wordt dus niks met die Duitsers aankomende zomer.

Polen en Oekraïne waren nou niet bepaald de grootste struikelblokken voor de Duitsers.

Voor vanavond heb ik er een hard hoofd in. We missen gewoon teveel spelers om de Duitsers pijn te doen. Laten we vanavond eerst maar eens de nul houden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Trouwens, geinig van AD.nl

(quote)

Link: De 23 van Van Marwijk: twee verrassingen in EK-selectie - Oranje - AD

Wie is het er mee eens? Op Douglas na vind ik het een mooie selectie al denk ik niet dat Boerrigter en Narsingh mee naar Polen moeten. Aan de ene kant, spelen zullen ze toch niet dus maakt het wat dat betreft niet uit. Mochten Elia en Lens weer (lekker) aan spelen toe komen zou ik deze echter meenemen.

Prima selectie, heb er weinig op aan te merken. Alleen Narsingh thuislaten en Elia mee als hij weer aan spelen komt.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Edson Buddle maakt 1-0 voor USA tegen Slovenie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Update 15 november 17:48 uur - 'Kamp-Cruijff schuift Ophof naar voren als nieuwe directeur'

Ajax is nog altijd op zoek naar een nieuwe algemeen directeur en 'het kamp-Johan Cruijff' heeft Edo Ophof naar voren geschoven als mogelijke kandidaat. Dat beweert Henk Spaan in Het Parool. Volgens Spaan is Ophof bezig om kandidaten te polsen voor een nieuwe Raad van Commissarissen, die hem dan mogen benoemen als directeur. Dat zou impliceren dat de huidige rvc onder aanvoering van Steven ten Have alweer plaats moet maken. Ophof speelde tussen 1980 en 1988 voor Ajax, waar hij tussen 1981 en 1983 samenspeelde met Cruijff.

Haha wat een fucking soap.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Matavz maakt 1-1

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Clint Dempsey 1-2!

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Altidore met de penalty en 1-3!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Draaf je niet een beetje door met je USA fobie? Dat je het voetbal daar boeiend vind, oké. Maar om nu ook de nationale ploeg te supporten...

merijn82

• 1932 berichten
  • 460 stemmen

Is de wedstrijd Duitsland-Nederland vandaag nog ergens online te kijken? Ziggo heeft een storing momenteel (Utrecht). Fijne timing, ik kijk gvd nooit tv

Ik gebruik overigens een Mac, dus Sopcast is dan volgens mij geen optie..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Veronica - Programma Home - Voetbal - veronicatv.nl

Kan alleen niet lezen of het ook via internet gestreamd wordt.

merijn82

• 1932 berichten
  • 460 stemmen

Nee ik zat ook al te kijken, het wordt mij ook nergens duidelijk op hun website.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Draaf je niet een beetje door met je USA fobie? Dat je het voetbal daar boeiend vind, oké. Maar om nu ook de nationale ploeg te supporten...

Snap ten eerste niet dat het jouw zaken zijn of ik voor die nationale ploeg ben, en ten tweede zijn m'n ouders daar geboren, en dus groei je er een beetje in. Iniedergeval veel leuker om te kijken dan naar Bert en z'n saaie elftal, al ga ik vanavond wel Duitsland kijken.

Maar je moet niet gaan denken dat jij mij een team aan moet wijzen die ik moet supporten of welke ik niet mag supporten

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Haha, hij vraagt gewoon wat? Doe niet zo aangebrand joh

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, inderdaad. Meteen aangebrand om een vraagje. Was gewoon een normale vraag. Ik vind het wat vreemd dat een Nederlander zo fanatiek alles van het Amerikaanse voetbal mooi vind. Verder moet je het lekker zelf weten, je hoort mij niet zeggen dat ik het afkeur.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

schram101 schreef:

Haha, hij vraagt gewoon wat? Doe niet zo aangebrand joh

Muah, denk dat als ik die zin had geplaats en had gezegd draaf je niet een beetje door met je Ajax fobie?, ik een dan nog grotere sneer had terug gekregen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

(quote)

Muah, denk dat als ik die zin had geplaats en had gezegd draaf je niet een beetje door met je Ajax fobie?, ik een dan nog grotere sneer had terug gekregen.

Een Nederlander die Ajax volgt is niet zo heel vreemd. Een Nederlander die alles van het Amerikaanse voetbal volgt kom je bijna niet tegen, vandaar.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Een Nederlander die Ajax volgt is niet zo heel vreemd. Een Nederlander die alles van het Amerikaanse voetbal volgt kom je bijna niet tegen, vandaar.

Dit klinkt toch echt een beetje als. Leuk dat je de MLS volgt, maar een beetje achterlijk om nou ookal de nationale ploeg te steunen.

Wie ben jij om dat te bepalen?

Er zijn hier toch ook users die het Belgische,Duitse en Spaanse team supporten?

We kunnen verder wel doorgaan met deze discussie, maar denk dat we er geen pagina's lang aan moeten verspillen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, ik vind het best vreemd ja. Maar ik wist bv niet dat je Amerikaanse ouders hebt. Dat kan je ook wat minder aangebrand uitleggen. Je bent echt de enige die ik ken die Amerika support. Dat je een competitie volgt kan, maar als je het land zelf ook support dan ga je nog weer een stap verder.

En de users die hier Belgie supporten zijn Belgen. En otherfool Duitsland, maar dat is trollgedrag.

Was gewoon benieuwd verder.

PS: Moest hier net wel om lachen

Is Arjen Robben geblesseerd? - isarjenrobben.geblesseerd.com

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sneijder is inzetbaar

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Zul je zien dat het 0-0 blijft met Oranje in een defensieve rol en Sneijder met de punt naar achteren

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En de users die hier Belgie supporten zijn Belgen. En otherfool Duitsland, maar dat is trollgedrag

Vergeet verder Naomi Watts - "ik heb ergens een Spaanse bet-overgrootvader"- met z'n Spanjolen niet. En natuurlijk ook Dutchtuga - "ik heb een peettante in Portugal" - met z'n Christiano Ronaldo fetisj. Uiteraard heb je nog een handvol Turks/Nederlandse users, maar die hoor je de laatste jaren niet veel meer.

Btw, met 'fobie' gebruik je weer eens het verkeerde woord, Ajax&Litmanen1. Aangezien Otherfool er niet is, zal ik je erop wijzen. Fobie is juist angst/afkeer van iets hebben. Je bedoelt 'filie'.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vergeet Otherfool niet, met zijn lelijke oosterburen fetisj.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Vergeet verder Naomi Watts - "ik heb ergens een Spaanse bet-overgrootvader"- met z'n Spanjolen niet. En natuurlijk ook Dutchtuga - "ik heb een peettante in Portugal" - met z'n Christiano Ronaldo fetisj. Uiteraard heb je nog een handvol Turks/Nederlandse users, maar die hoor je de laatste jaren niet veel meer.

Btw, met 'fobie' gebruik je weer eens het verkeerde woord, Ajax&Litmanen1. Aangezien Otherfool er niet is, zal ik je erop wijzen. Fobie is juist angst/afkeer van iets hebben. Je bedoelt 'filie'.

Hehe, daar heb je helemaal gelijk in, fobie is niet het geschikte woord. Overigens, hoezo ''weer eens''?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Kom op Hollandiaaaaaaaa!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

david bohm

• 3092 berichten
  • 3458 stemmen

Nederland wordt nog het Uruguay van Europa zo met al die professionele overtredingen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Belachelijk slecht verdedigd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een triestigheid ook die Braafheid, even de bal nakijken .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Echt he, hoe kan je zo verdedigen? Braafheid had de goal zo kunnen voorkomen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Huntelaar speelt weer als een krant. Dat betekent dat-ie zo weer gaat scoren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.