- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat een triestigheid ook die Braafheid, even de bal nakijken
.
Heb 'm laatst live bezig gezien (Schalke - Hoffenheim). Speelde dramatisch. Werd een paar x helemaal zoek gespeeld. Waarom Drenthe niet bij de selectie zetten een keertje? Die heeft in ieder geval nog aanvallende kwaliteiten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer knap gedaan van Braafheid. Wat een speler is het toch.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen

Echt zeg, wat is dit voor een gekloot? Duitsland speelt niet eens zo denderend, maar als je de goals zo simpel weggeeft. Zeker Braafheid bakt er niks van.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ook al mis je - op Sneijder na - de beste spelers, ik hoop niet op een afstraffing. Voorlopig gaat het er scoretechnisch wel op lijken.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Als dat maar geen afstraffing wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb 'm laatst live bezig gezien (Schalke - Hoffenheim). Speelde dramatisch. Werd een paar x helemaal zoek gespeeld. Waarom Drenthe niet bij de selectie zetten een keertje? Die heeft in ieder geval nog aanvallende kwaliteiten.
Wat een drama, doet me denken aan een zekere Philippe Leonard, die zijn handen vol had aan Tom de Mul. Snap het selecteren van Braafheid echt niet, dan Drenthe ja, Tim de Cler nog liever.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Een turkse scheids. Dat gaat nederland ook niet helpen....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Linksback is wel een probleem bij Oranje, de enige echt zwakke plek. Pieters is ook geen wonder. En de andere opties zijn allemaal minder. Waarom is iemand als Maxwell geen Nederlander? Die jongen heeft nog nooit een interland voor Brazilie gespeeld en wij moeten het met deze prutsers doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Echt zeg, wat is dit voor een gekloot? Duitsland speelt niet eens zo denderend, maar als je de goals zo simpel weggeeft. Zeker Braafheid bakt er niks van.
Inderdaad. Heeft echt de pacing wat een veredeld trainingspartijtje, en dan nog niet bij kunnen benen. Die Edson Braafheid hoor je gewoon te verbannen uit Nederland, persona non grata. Samen met Mauro op het vliegtuig. Manmanman.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat een drama, doet me denken aan een zekere Philippe Leonard, die zijn handen vol had aan Tom de Mul. Snap het selecteren van Braafheid echt niet, dan Drenthe ja, Tim de Cler nog liever.
Haha. Niet overdrijven. Maar Braafheid heeft echt 0 kwaliteiten.
Gelukkig hebben we Pieters nog. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Duitsland is beter, maar je ziet ook wel dat men niet echt gewend is aan Babel en Braafheid, het combineren gaat echt nergens over soms.
De 2-0 was een aanfluiting trouwens, qua verdediging. Gewoon een houdbare bal.
En Kuyt heeft nog altijd ruzie met de bal...
Dit doet me denken aan Engeland - Nederland op Euro 96. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Lorenzo Burnet misschien?
.
Je hebt gisteren niet gekeken zeker? Die was zelfs bij Jong Oranje nog de slechtste man van het veld.
Ik zou gewoon Emanuelson weer eens uitproberen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lorenzo Burnet misschien?
.
Nou, daar hebben we gister van genoten. Dramatisch.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Braafheid 
Sneijder mag ook eens op zijn plek blijven staan zeg. Op deze manier kunnen Strootman en Bommel natuurlijk geen pass kwijt....
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
...en wij moeten het met deze prutsers doen.
Je gaat Pieters toch niet met deze ramp van vanavond vergelijken hè?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt gisteren niet gekeken zeker? Die was zelfs bij Jong Oranje nog de slechtste man van het veld.
Ik zou gewoon Emanuelson weer eens uitproberen.
Heb het idd niet gezien. Laat dan maar zitten. Emanuelson dan idd weer proberen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Het gekke is is dat ik wel kansen zie tegen dit Duitsland. Tuurlijk is dit Duitsland erg sterk, maar Oranje komt af en toe toch gevaarlijk bij het doel van Duitsland. Het is alleen zo jammer dat wij van Persie en met name Robben missen. Duitsland is misschien wel beter dan Oranje, maar als je op het EK zo speelt heb je toch kansen met de klasse van individuele spelers.
Het gaat bij Oranje vooral links fout. Braafheid is eigenlijk schuldig aan het eerste doelpunt en het tweede doelpunt gaat ook over links. Wat ook fout gaat is dat simpele passes gewoon niet aankomen, ik ben ervan overtuigd dat als je links sterker staat, de passes aankomen en Robben/van Persie/Affelay van de partij zijn dat Oranje kansen heeft tegen dit Duitsland in de zomer. Maar Duitsland is toch wel beter is dan Nederland.
Aan het eind van de dag blijft dit een oefenduel en gaat het nergens over. Je kunt nu goed zien wat de zwakke punten zijn van Oranje tegen de Duitsers en daar van leren.
Always look on the bride side of life.
KUT en VAN DER WIEL vallen positief op.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Hopelijk steekt v. Marwijk wat op van deze avond en laat hij met het EK spelers als Braafheid en Babel lekker thuis. Ik moet steeds terugdenken aan de inspiratieloze (kwalificatie)wedstrijden toen van Basten nog bondscoach was. Dit gaat niets meer worden.
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
1 ding is zeker we worden in de pan gehakt door onze oosteburen 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Haha, ik voorspelde het toch al. Op Vz lees ik al van die gekke reactie's over Oranje, zoals ik al zei, als Duitsland wint kan Nederland er niks van maar als Nederland wint zijn wij opeens topfavoriet.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Yeah right, alsof Duitsland zo geweldig speelt. Braafheid maakt twee idiote fouten en ze maken het netjes af, that's all.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Yeah right, alsof Duitsland zo geweldig speelt. Braafheid maakt twee idiote fouten en ze maken het netjes af, that's all.
Ben ik met je eens, maar dat is het oppurtinisme van de voetbalwereld zoals Derksen mooi verwoord.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
vond het wel 2 strakke aanvallen
Eerste niet, tweede wel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tor! Tor! Tor!
Thomas, der Jungen 
Tor! Tor! Tor!
Kopfball Klose 
Tor Tor Tor!
Durchsetzen jetzt 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Btw, met 'fobie' gebruik je weer eens het verkeerde woord, Ajax&Litmanen1. Aangezien Otherfool er niet is, zal ik je erop wijzen. Fobie is juist angst/afkeer van iets hebben. Je bedoelt 'filie'.
Damn you, ik stond alweer in de startblokken 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Zolang iemand als Kuijt speelt zul je dit soort wedstrijden niet winnen. Kom net bij Donar weg(dat ook waardeloos speelde) en het eerste wat ik zie als ik de tv aan doe is een waardeloze bal van Kuijt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.