- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Zo een illegale met handicap dus ze moeten dus wel met twee doelpunten verschil winnen, 100 euro ingezet overigens dus 400 rijker.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Zo zijn mijn opstelling zijn:
----------------------Steek-------------------
---Vd Wiel---van Bommel---Mathijsen---?---
--------------de Jong---Van der Vaart---------------
-----Robben---------Sneijder----------V Persie-----
------------------------Huntelaar-----------------------
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nou troost je, Duitsland gaat niet met twee doelpunten verschil winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig voor Oranje is stfuympos geen bondscoach.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Lijkt me inderdaad niet Bommels ideale positie. Sowieso snap ik niet waarom mensen het verdedigende blok Bommel - De Jong uit elkaar wil halen aangezien we daarmee een wk-finale gehaald hebben.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Voor het eerst sinds de WK-finale dat ik weer echt zin heb in een wedstrijd van Oranje. Nu maar hopen dat Sneijder alsnog mee kan doen, anders zijn we kansloos vrees ik.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voor het eerst sinds de WK-finale dat ik weer echt zin heb in een wedstrijd van Oranje. Nu maar hopen dat Sneijder alsnog mee kan doen, anders zijn we kansloos vrees ik.
Vrees je? Waar gaat het over. Het is maar een oefenduel.
Van mij mag Oranje met 4-0 verliezen, het gaat nml nergens over.
Sneijder begint waarschijnlijk wel, maar denk wel dat die voor zekerheid in de rust gewisseld wordt.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Jezus, wat was die 'foei' op 5:19 slecht zeg. 
YouTube - Wilfred Genee vs. Johan Derksen over NEM-reclamespotje (VI 14 november 2011)
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Vrees je? Waar gaat het over. Het is maar een oefenduel.
Van mij mag Oranje met 4-0 verliezen, het gaat nml nergens over.
Sneijder begint waarschijnlijk wel, maar denk wel dat die voor zekerheid in de rust gewisseld wordt.
Verliezen tegen Duitsters is nooit fijn 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me inderdaad niet Bommels ideale positie. Sowieso snap ik niet waarom mensen het verdedigende blok Bommel - De Jong uit elkaar wil halen aangezien we daarmee een wk-finale gehaald hebben.
Inderdaad. Erg vreemd. En dan kneus VdV daar neer willen zetten. De Jong en v Bommel is toch een koningskoppel gebleken. Snap er echt niets van.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
stfuympos heeft de sleutel in handen maar gaat niet ver genoeg. Nederland wordt lachend Europees Kampioen als je gewoon de beste spelers opstelt, maar ja er moet weer zogenaamd balans in. Zo win je dus nooit wat. Winnende combo:
Steek
Wiel - Heit - Mattie
Affelay - Bommel - Vaart
Robben - Wes - Persie
Hoentelaar
Maar gaat dankzij het grijze muisje toch niet gebeuren, dus de sympathieke Mannschaft gaan het wel met de Spanjolen uitvechten. Holland mag alvast gaan treuren en nadenken waar het nu toch weer fout is gegaan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Met die opstelling win je alleen als je negen keer scoort, de tegenstander schiet er immers minstens acht in.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Mijn opstelling:
Steek
Greg - Heitinga - Mathijssen - ?
- -----Bommel---V/dVaart-----
----Robben---Sneijder---Persie
------------Huntelaar---------------
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
In mijn ogen is de 4-2-3-1 opstelling niet de ideale opstelling voor het Ned. Elftal. Ik zou anders spelen. Namelijk:
Stekelenburg
Greg - Heitinga - Mathijssen - De Jong
-------Bommel-------Vd Vaart----
--Robben-----------------------------
------------------Sneijder-------------
--------Huntelaar---Van Persie---
Vd Vaart en van Bommel die voor de opbouw zorgen, Robben die meer vrij wordt gelaten dus van flanken kan wisselen, Sneijder die Van Persie en Huntelaar moet voorzien van geniale passess en Van Persie een beetje zwervend rond Huntelaar.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
stfuympos heeft de sleutel in handen maar gaat niet ver genoeg. Nederland wordt lachend Europees Kampioen als je gewoon de beste spelers opstelt, maar ja er moet weer zogenaamd balans in. Zo win je dus nooit wat. Winnende combo:
Steek
Wiel - Heit - Mattie
Affelay - Bommel - Vaart
Robben - Wes - Persie
Hoentelaar
Maar gaat dankzij het grijze muisje toch niet gebeuren, dus de sympathieke Mannschaft gaan het wel met de Spanjolen uitvechten. Holland mag alvast gaan treuren en nadenken waar het nu toch weer fout is gegaan.
Ben benieuwd naar jouw reactie als Duitsland wel verliest, ongeacht de manier waarop. Zal vast moeilijk worden 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ik hou van symmetrie dus ik zou nooit iets anders spelen dan 3-4-3:
------------------------- Stekelenburg -------------------------
Van der Wiel ------------ Heitinga ------------ Mathijsen
---------------------------- De Jong ----------------------------
Van Bommel ---------------------- Afellay/Van der Vaart
---------------------------- Sneijder ----------------------------
Robben - Huntelaar/Van Persie - Afellay/Van Persie
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Jezus, wat was die 'foei' op 5:19 slecht zeg. 
YouTube - Wilfred Genee vs. Johan Derksen over NEM-reclamespotje (VI 14 november 2011)
Johan vindt het geneuzel.
Wilfred Geneuzel hehe 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Inderdaad. Erg vreemd. En dan kneus VdV daar neer willen zetten. De Jong en v Bommel is toch een koningskoppel gebleken. Snap er echt niets van.
VdV is zeker geen kneus maar De Jong en v Bommel hebben het uitstekend gedaan altijd dus vind het beetje jammer dat zij niet wat meer respect krijgen (lees: waarom zij nooit worden genoemd in de 'ideale' opstellingen hier op mm en het www).
Dus waarom dat blok uit elkaar halen? Zeker met onze verdediging, die overigens uitstekend gedaan heeft altijd (ra ra hoe kan dat), heb je daarvoor minimaal 1 goede balafpakker nodig. Dat is De Jong. Van Bommel kan daarnaast ook nog eens aardig opbouwen en Sneijder en Robben aanspelen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23530 berichten
- 77053 stemmen
Nou troost je, Duitsland gaat niet met twee doelpunten verschil winnen.
Het wordt vanavond 4-1 de Duitsers zijn op alle fronten beter. (helaas)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik zit me echt te verbijten hier, op alle fronten beter?? 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Nu we het er toch over hebben Chucky,,
Vind de laatste uitspraak van Genee wel koning haha.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Vanavond vrees ik wel dat DL een stuk beter is. Alleen de voorste vier(!) spelers missen we al..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zonder de grote 4 zijn ze beter (niet op elk front overigens) maar met Oranje fit weet ik het nog niet. Vind bij Oranje de perfecte balans tussen talent en routine. Dat mis ik wel een beetje bij Duitsland.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Trouwens, geinig van AD.nl
Keepers: Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City) en Tim Krul (Newcastle United).
Verdediging: Gregory van der Wiel (Ajax), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Málaga), Douglas Teixeira (FC Twente), Khalid Boulahrouz (Stuttgart), Erik Pieters (PSV) en Edson Braafheid (Hoffenheim).
Middenveld: Mark van Bommel (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Kevin Strootman (PSV), Wesley Sneijder (Internazionale) en Ibrahim Afellay (FC Barcelona).
Aanval: Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (FC Twente), Dirk Kuyt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Bayern München), Derk Boerrigter (Ajax) en Luciano Narsingh (SC Heerenveen).
Link: De 23 van Van Marwijk: twee verrassingen in EK-selectie - Oranje - AD
Wie is het er mee eens? Op Douglas na vind ik het een mooie selectie al denk ik niet dat Boerrigter en Narsingh mee naar Polen moeten. Aan de ene kant, spelen zullen ze toch niet dus maakt het wat dat betreft niet uit. Mochten Elia en Lens weer (lekker) aan spelen toe komen zou ik deze echter meenemen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nu we het er toch over hebben Chucky,,
(embed)
Vind de laatste uitspraak van Genee wel koning haha.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat waren ze in 1940 ook, maar uiteindelijk gingen ze in het oosten vreselijk op hun bek.
Joy4ever
-
- 4624 berichten
- 1845 stemmen
Dat waren ze in 1940 ook, maar uiteindelijk gingen ze in het oosten vreselijk op hun bek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.