- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Onderhond
-
- 87621 berichten
- 12887 stemmen
Dat is het verhaal dat ik plaats, vandaar ook mijn zinnetje boven de video.
Meestal wordt zo'n bal pas na 5 seconden uiterste concentratie gegeven, komt hij vijf meter te ver aan, is de aanname pover en schiet de bal over de zijlijn, of komt de spits tot stilstand om de bal aan te nemen en eerst te controlleren. Het is gewoon leuk dat er momenteel bij ons wat technisch vaardigere spelers rondlopen die zo'n actie wel vlot en precies kunnen uitvoeren.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik vond het een erg mooie bal, dat is belangrijk.
Wat? Is het belangrijk dat jij het een erg mooie bal vond? Ha! 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat is het verhaal dat ik plaats, vandaar ook mijn zinnetje boven de video.
Ik heb het ook niet over jouw oordeel. Ik heb 'm vaker voorbij zien komen. Daarnaast staat er "world class pass" boven. Beetje overdreven. Ik zou het nog kunnen.
Edit: op je toegevoegde stukje: dat is nog wel het mooiste, dat de bal precies in de loop aankomt. Daar is gevoel en een tikkie geluk bij nodig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat? Is het belangrijk dat jij het een erg mooie bal vond? Ha!
Ik dacht al, wie gaat er als eerste op die dubbelzinnige tekst reageren 
Maar je snapt wel wat ik bedoel. Wat ik er van vind dus! Ehhh...nee, toch maar dat het een mooie bal was 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zou het nog kunnen.

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat bedoel ik dus. Net of amateurvoetballers zulke dingen niet kunnen. Daarom nogal overdreven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou het nog kunnen.
Iedereen met Fifa of PES kan het. Digitaal.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Iedereen met Fifa of PES kan het. Digitaal.
Dat ook. Vraag maar aan Naomi. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Aangezien mijn bericht genegeerd wordt post ik hem wel volledig 
Dinsdag, 15 november 2011 om 10:10
Willem van Hanegem behoort niet tot de fanschare van Dirk Kuyt. De analyticus liet zich al eerder kritisch uit over de aanvaller van Liverpool en geeft wederom aan niet overtuigd te zijn van zijn kwaliteiten. Als het aan Van Hanegem ligt, vervangt bondscoach Bert van Marwijk de Katwijker dan ook in de aanval van het Nederlands elftal.
“Hij staat daar wel, maar zit alleen maar naar de back van de tegenstander te kijken. Zo van: ‘als die vertrekt, moet ik weer mee’. Heeft weinig om het lijf. Ja, hij werkt hard , zeggen ze dan. Dat is maar goed ook, want anders blijft er heel weinig over. Toch?”, aldus de kritische Van Hanegem in gesprek met ELF Voetbal over de 83-voudig international. Verwacht wordt dat Kuyt dinsdagavond tegen Duitsland in de basis start.
“Als iedereen fit is, zou ik nooit met Kuyt voorin starten”, zo vervolgt de Kromme over zijn ideale Nederlands elftal. “Als ik met Oranje net zo zou willen spelen als Barcelona, zou ik Arjen Robben in de spits zetten. Iemand die er komt, in plaats van er al staat. Barcelona speelt toch ook zonder echte spits? Daar is iedereen in beweging, vooral omdat er zoveel plezier is. En terecht. Er bestaat toch geen mooier spel.”
Ik begin die Willem de Zwijger wel te mogen. Eindelijk iemand die dit eens durft te zeggen 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Als iedereen fit is, zou ik ook niet met Kuyt beginnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zelfs met de geblesseerden van vanavond zou ik niet met Kuyt beginnen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Haha, dat is ook weer onzin natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op zijn werklust na is het een hele beperkte voetballer. Doet meer dan goed, en vooral bij een groot voetballand als Nederland totaal niet op zijn plaats. In mijn optiek moet je 'm niet eens meenemen van de zomer. Leuk voor een land met een sleurachtige speelstijl maar bij Oranje? Nou, nee.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou hem wel meenemen, maar als wissel. Bij een achterstand om te beuken en bij een voorsprong om de tegenstander te vermoeien.
Maar toch echt niet in de basis. Alsof je een Trabant tussen een groep Ferrari's parkeert 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
In mijn optiek is
Robben - Sneijder - Affelay
Van Persie
de eerste keus, daarna komen
Kuijt - Van der Vaart - Elia
Huntelaar
als tweede keus.
Dus ik zou Kuijt zeker meenemen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Maar toch echt niet in de basis. Alsof je een Trabant tussen een groep Ferrari's parkeert
Maar Huntelaar is dan toch wel een Trabant die total loss is. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar Huntelaar is dan toch wel een Trabant die total loss is.
Wel 1 die puur alsnog de race uit kan rijden omdat hij steeds net een beetje goed bijstuurt en daardoor constant een niet te onderschatten factor blijft 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Krijgen we vandaag nog verrassingen?
Portugal - Bosnië-Herzegovina (0-0)
Kroatië - Turkije (3-0)
Montenegro - Tsjechië (0-2)
Ierland - Estland (4-0)
Kroatie en Ierland zijn al helemaal zeker. Ik denk dat Tsjechië 2-0 achter gaat komen, maar alsnog zich met 2-1 zal redden.
En ik verwacht alsnog een stunt bij Portugal. Bosnië zal er 1-1 spelen en zich kwalificeren.
Las dat Portugal om 22.00 uur begint. Dan ga ik wel effe beelden zoeken na Duitsland-Nederland dat half 11 voorbij is.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wel 1 die puur alsnog de race uit kan rijden omdat hij steeds net een beetje goed bijstuurt en daardoor constant een niet te onderschatten factor blijft
Toch noemen ze 'm niet voor niets Klaas Grindbak.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Als Bosnië snel scoort, dan wordt het nog een spannend avondje. Voor de rest een gelopen koers.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kuyt is geen trabant maar een hummer. Altijd handig voor het slopen van de tegenstand.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toch noemen ze 'm niet voor niets Klaas Grindbak.
Niet Klaas Scoorvaak?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
3-0 voor die Mannschaft vanavond.
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
Welnee, het is Duitsland maar hoor. Als er niks op het spel staat is het maar een middelmatig ploegje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zeker, al denk ik dat Duitsland wel wint. Straks op het EK, als het erom gaat, krijgt Duitsland flink op de kloten van Oranje.
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
Ik uiteraard ook, al verwacht ik het eerder andersom.
happie
-
- 6253 berichten
- 426 stemmen
Dat zeker, al denk ik dat Duitsland wel wint. Straks op het EK, als het erom gaat, krijgt Duitsland flink op de kloten van Oranje.
Ik denk dat de loting zo uitvalt, dat Duitsland pas in de finale Oranje tegen zal komen, maar dat ze in de halve finale al uitgeschakeld worden door Spanje.
happie
-
- 6253 berichten
- 426 stemmen
3-0 voor die Mannschaft vanavond.
Een afschuwelijke 0-0. Waardoor iedere Hollander, die het gekeken heeft, zich na de wedstrijd wederom afvraagt waarom ze er alweer ingetrapt zijn.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Laten we eerst de groeps loting afwachten heb zo een vermoeden dat dat nog een zware klus gaat worden.
Als duitsland wint vanavond ben ik 500 rijker dus hoop dat je het bij het verkeerde eind heb kos. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.