- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Al verliezen wij met 9-0, je verliest er echt helemaal niks mee. Een wedstrijd waar ik mij niet zorgen om kan maken. Heb liever dat Bert geen risicio met hem neemt en wij verliezen, dan dat Sneijder het enige doelpunt maakt en dat Nederland wint, maar dat Sneijder er weer voor een tijdje uit is.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Waha, komende vrijdag mn held Maarten van Rossem bij VI.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik zou het netjes van Duitsland vinden wanneer ze Özil, Schweinsteiger, Müller en Lahm op de bank houden. Dan krijgen we nog een beetje een gelijke strijd
Wij missen Schweini en Lahm, dus da's al de helft 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Wij missen Schweini en Lahm, dus da's al de helft
Schweinig en Lahm is inderdaad een groot gemis. Maar dat gaat niet op tegen het gemis van Sneijder, Robben, Van Persie, Affelay (Gvd met die spelers kan je wereldkampioen worden), Elia/Huntelaar (niet helemaal fit, laatste speelt wel) en Pieters.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Beetje jammer ja.. is er eindelijk een vriendschappelijk interlandje waar je naar kan uitkijken, staan we met een C-elftal op het veld 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, volledig afhankelijk van een enkel supertalent, maar geen goede, positieve spelopvatting en bovendien 0,0 talentvolle jeugdspelers achter de hand, dan krijg je dat. Gecombineerd met de lachwekkende blamage van Jong Oranje gaat deze week nu al de boeken in als de eerste stap op weg naar de Decline and Fall van het Nederlandse voetbal.
Waha, komende vrijdag mn held Maarten van Rossem bij VI.
Maarten van Rossem bij een voetbalpraatprogramma?! Bedoel je niet Martin Ros?
herder
-
- 425 berichten
- 0 stemmen
Maar dat gaat niet op tegen het gemis van Sneijder, Robben, Van Persie, Affelay (met die spelers kan je wereldkampioen worden).
Maar dat gaan ze niet never worden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tja, volledig afhankelijk van een enkel supertalent, maar geen goede, positieve spelopvatting en bovendien 0,0 talentvolle jeugdspelers achter de hand, dan krijg je dat. Gecombineerd met de lachwekkende blamage van Jong Oranje gaat deze week nu al de boeken in als de eerste stap op weg naar de Decline and Fall van het Nederlandse voetbal.
Gadverdamme man. Een normaal mens begint z'n dag met koffie, maar dit soort teksten is jouw oppepper of niet?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het zal wel een zoutloos gelijkspel worden vanavond, hoewel we met dit b elftal ook best kunnen verliezen. Erg is dat niet, beetje revange gevoelens zou wel fijn zijn van de zomer.
Onderhond
-
- 87621 berichten
- 12887 stemmen
Niet dat je er veel mee koopt, maar het is leuk om te zien dat er in de Belgische ploeg toch eindelijk ook weer wat technisch talent rondloopt.
happie
-
- 6253 berichten
- 426 stemmen
En na 90 minuten blijkt het de zoveelste saaie oefenduel te zijn.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Niet echt wat bijzonders gezien...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ah, het trolletje is nu ook hier te vinden.
Subliem van Kompany
.
herder
-
- 425 berichten
- 0 stemmen
Ja, niets moeilijks aan. Gewoon een simpele trucje voor de kenners onder ons.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Prachtige bal van Kompany, maar spelers die wereldtop zijn doen dat wel vaker. En Kompany is wereldtop. Als enige Belg. Wat een geweldige speler zeg. Dat had Man City enkele jaren terug al goed gezien.
Ben benieuwd vanavond. Zonder vd Vaart, Robben, Afellay en wie weet van Persie blijft er weinig over. Zeker Robben en Sneijder maken je ploeg echt een stuk sterker.
Gelukkig is het maar oefenen.
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
Maarten van Rossem bij een voetbalpraatprogramma?! Bedoel je niet Martin Ros?
Nope, de enige echte Maarten.
Al vraag ik me ook serieus af wat ie in vredesnaam over voetbal zou moeten zeggen. Maar goed, Maarten is altijd gaaf.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ach, er zitten wel vaker tv mensen. Oa Fons de Poel (de NEC supporter en tv presentator) zat er vorig jaar al eens.
Keertje wat anders is prima, mits ze wel wat met voetbal hebben. Er zaten wel eens gasten die er gewoon niks van wisten. Met het WK nog, die judoka. Wilde er perse eens zitten, maar volgde het nauwelijks en had de wedstrijden ook niet eens gezien.
herder
-
- 425 berichten
- 0 stemmen
En Kompany is wereldtop.
Topspeler worden zonder wat te bewijzen?
Ja, in je dromen is die wel een topper, maar not in this world.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dus ze worden het wel?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Dat wil ik ook niet missen. Van Rossem is niets minder dan een held
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ja, niets moeilijks aan. Gewoon een simpele trucje voor de kenners onder ons.
Ik moet je gelijk geven. Mooie pass, maar niks bijzonders. Schromelijk overschat, zo blijkt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Topspeler worden zonder wat te bewijzen?
Ja, in je dromen is die wel een topper, maar not in this world.
Je zou eens een keer Engels voetbal moeten kijken.
PS: Voetbalzone - 'Als Oranje net als Barcelona wil spelen, zou ik Robben in de spits zetten'
Willem
Eindelijk iemand die een keer de waarheid over Kuijt durft te zeggen!
Onderhond
-
- 87621 berichten
- 12887 stemmen
Ik moet je gelijk geven. Mooie pass, maar niks bijzonders. Schromelijk overschat, zo blijkt.
Geen idee hoe bekend jij bent met de Belgische nationale ploeg, maar in die context is het moeilijk zo'n pass te overschatten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geen idee hoe bekend jij bent met de Belgische nationale ploeg, maar in die context is het moeilijk zo'n pass te overschatten.
Voor een Belg was dat een hele mooie bal 
kos
-
- 46720 berichten
- 8874 stemmen
Ach, er zitten wel vaker tv mensen. Oa Fons de Poel (de NEC supporter en tv presentator) zat er vorig jaar al eens.
Keertje wat anders is prima, mits ze wel wat met voetbal hebben. Er zaten wel eens gasten die er gewoon niks van wisten. Met het WK nog, die judoka. Wilde er perse eens zitten, maar volgde het nauwelijks en had de wedstrijden ook niet eens gezien.
Ja ok, een Fons de Poel weet trouwens wel het nodige van voetbal.
Maar van Rossem is echt iemand waarvan ik verwacht dat ie zegt: 'zitten we ons hier druk te maken om welke halvegare een bal naar de ander schopt' dus wat dat betreft zou het wel verrassend zijn als ie er echt zin in blijkt te hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsof iets bijzonder moet zijn om mooi te wezen..
Onderhond
-
- 87621 berichten
- 12887 stemmen
Voor een Belg was dat een hele mooie bal
Dat dus 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vond het een erg mooie bal, dat is belangrijk. Wat ik al zei, Kompany is een geweldige speler. Wordt ook gezien als 1 van de beste CV's van de PL.
PS: Het zal aan mij liggen dat ik heel weinig losse tv programma's kijk, maar wie of wat is Maarten van Rossum ook alweer? Ik ken zijn naam en zijn uiterlijk, maar weet niet meer precies wat ie doet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Tja, dat is een ander verhaal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.