- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bijna eens met je opstelling, al zal ik Van Persie in de spits zetten en Affelay op de flank.
Ps.
De Jong is een topper, maar Real Madrid zou toch een stapje te hoog gegrepen zijn. Hopelijk blijft ie bij City en knokt ie zich daar terug in de basis! Anders moet ie daar lekker weg gaan naar een club waar ie wel aan spelen toe komt.
Real en City is tegenwoordig toch hetzelfde niveau hoor, het hoogste.
En de Huntelaar-van Persie discussie zal altijd blijven. Ik kies Huntelaar, maar anderen weer niet.
Ik ben trouwens benieuwd of Afellay het EK haalt en zo ja, in welke vorm. Als je mijn opstelling zou nemen, dan heb je trouwens wel een stel geweldige wissels. Strootman, Vd Vaart, Afellay...niet mis.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Is zo, maar de concurrenten op zijn positie zijn met Xabi, Khedira en Lass toch van ander kwaliteit dan bij City naar mijn idee.
Idd, we hebben geniale spelers. Het moet er nu van komen!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, Khedira en Lass zijn ook weer niet zo bijzonder. Daar hoeft de Jong echt niet voor onder te doen. Alonso is wel briljant.
Elke ploeg heeft waterdragers nodig. En in de wereldtop zijn dat waterdragers met een zeer hoog basisniveau. Oa iemand als Nigel de Jong is zo iemand.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Denk dat De Jong en Lass erg vergelijkbaar zijn. Wat dat betreft zou ik een toevoeging van de Jong ook niet zo begrijpen. T is natuurlijk ook een Engels roddelbladbericht dus tja.
Khedira en met name Xabi zijn natuurlijk heel andere spelers.
stinissen (crew films & series)
-
- 23529 berichten
- 77053 stemmen
Stekelenburg
vd Wiel, Heitinga, Mathijsen ,Urby Emanuelson
Van Bommel, Van der Vaart
Sneijder
Robben-Huntelaar-Afellay
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Stekelenburg
Sneijder
Robben-Huntelaar-Afellay
ik verwacht niet dat Bert plotseling van zijn (uitstekend werkende) strategie afstapt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Alsjeblieft geen Emanuelson. Die vond ik voor Ajax al niet goed genoeg. Het weer is nog minder wisselvallig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Huilen omdat Bierhoff een grapje maakt en Muller positief zelfverzekerd is 
Wat een treurig land is dit geworden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wie heeft er hier iets over dat grapje van Bierhoff gezegd? Die was namelijk best grappig.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Nou, Khedira en Lass zijn ook weer niet zo bijzonder. Daar hoeft de Jong echt niet voor onder te doen. Alonso is wel briljant.
Elke ploeg heeft waterdragers nodig. En in de wereldtop zijn dat waterdragers met een zeer hoog basisniveau. Oa iemand als Nigel de Jong is zo iemand.
Misschien niet, maar onze vriend The Special One laat Khedira wel boven zich zelf uitstijgen.
Je tweede punt is een feit, De Jong is ook één van de spelers die ik als eerste op het Oranje formulier zou zetten. Geniale speler die altijd voorop gaat in de strijd en onmisbaar in de jacht op de EK-titel van Oranje.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, ik lees wel eens reacties van Madrid fans en zij zijn helemaal niet zo positief over hem. Ik denk ook dat Sahin als hij fit is zijn plaats over zal nemen.
PS: Allemaal weer de CL toto voor komende week invullen!
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Nou, Khedira is in de loop van het seizoen wel steeds beter en beter gaan spelen.
Sahin is al een tijdje fit, maar heeft nog enorm veel moeite zich aan te passen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Sahin moet zich zelf ook nog maar eens bewijzen. Vraag me af of hij het nu al in zich heeft bij de vaste kern van Madrid te gaan horen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sahin is niet fit, werd ook niet door Hiddink geselecteerd voor de play offs van Turkije, op nadrukkelijk verzoek van Mourinho. Sahin staat niet wissel omdat hij niet goed genoeg is, maar omdat hij lange tijd niet inzetbaar was.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Klopt, maar denk je echt dat er iemand plaats moet maken voor Sahin als ie fit is? Wie dan?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Khedira dus.
Alonso, Sahin en Ozil als middenveld. Fantastisch middenveld, eerlijk is eerlijk.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Sahin is sowieso eerder vervanger van Xabi dan van brekers als Lass of Khedira.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Lijkt me toch niet dat Xabi plaats moet maken voor wie dan ook?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
En al helemaal niet voor Sahin, die net een seizoentje leuk heeft gevoetbald in de Bundesliga. Alonso is de motor van Real, die maakt voor niemand plaats.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Lijkt me toch niet dat Xabi plaats moet maken voor wie dan ook?
Mij ook niet. Maar qua spel en tactiek is het zijn plek waar Sahin geschikt voor zou zijn, iemand die een pass moet geven. Zeker niet als verdedigende breker.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Xabi zal ook niet gewisseld worden nee, terecht hoor. Maar daarom kan Sahin wel naast hem spelen. Barcelona speelt toch ook zonder echte breker in die zin? Alonso kan zoiets ook prima.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Xabi zal ook niet gewisseld worden nee, terecht hoor. Maar daarom kan Sahin wel naast hem spelen. Barcelona speelt toch ook zonder echte breker in die zin? Alonso kan zoiets ook prima.
Met een Busquest, Mascherano of Keita en voorheen Touré speel je toch wel heel veel meer met breker dan een Xabi/Sahin middenveld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mascherano heeft geloof ik geen basisplaats en Busquets vind ik toch meer op een Xabi lijken dan op een Toure.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Huilen omdat Bierhoff een grapje maakt en Muller positief zelfverzekerd is 
Wat een treurig land is dit geworden.
Dan flikker straal je toch op naar een ander land.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Die avatar van Otherfool. 
Busquets lijkt overigens veel meer op Touré dan op Xabi, dat lijkt me logisch. Touré is net als Busquets een loper die box-to-box speelt, terwijl Xabi een spelverdeler is.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Stekelenburg
Sneijder
Robben-Huntelaar-Afellay
Ben het met twee spelers niet eens. Ten eerste is Emanuelson geen linksback, dus zet Pieters daar lekker neer. Er is altijd haat op de linksback positie, ook toen Gio er nog stond. Nu Gio opeens gestopt is was hij een held. Maar er wat altijd dus al comentaar op de linksback positie. Pieters is helemaal niet zo slecht, als hij zo slecht was had hij niet bij PSV en Oranje gespeeld en had Newcastle geen 7 miljoen geboden van de zomer.
Ten tweede zal ik altijd met de Jong en van Bommel spelen. Met Sneijder, Robben, Hunter en Affelay heb je genoeg aanvallend en creativiteit vermogen voorin. Laat de Jong met van Bommel er lekker spelen, als je te aanvallend speelt kan het ineens zijn dat je zomaar weggespeelt wordt door Duitsland of Spanje.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Die avatar van Otherfool. 
Busquets lijkt overigens veel meer op Touré dan op Xabi, dat lijkt me logisch. Touré is net als Busquets een loper die box-to-box speelt, terwijl Xabi een spelverdeler is.
Busquets lijkt meer op Suarez bij zijn Ajax tijd. Ook zo'n aansteller, Suarez is het bijna kwijt maar die Busquets is echt een jankerd. Ongeloofelijke kwal.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Busquets vind ik toch meer op een Xabi lijken dan op een Toure.
Uiterst merkwaardig...
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Zo zijn mijn opstelling zijn:
----------------------Stekelenburg-------------------
---Vd Wiel---Heitinga---Mathijsen---Pieters---
--------------de Jong---van Bommel---------------
-----Robben---------Sneijder----------Afellay-----
------------------------Huntelaar-----------------------
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Uiterst merkwaardig...
Ik vind dat er erg veel voetbal in Busquets zit en dat hij ook steeds voetballend een oplossing zoekt. Iemand als Toure of De Jong is toch meer een breker. Lass valt daar ook onder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.