- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind Huub een prima kandidaat.... Wie anders? Maar wel een contract voor 1 seizoen.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Twente gister voor de rust met 4-0 voor tegen Fenerbache, doen ze goed. Alleen jammer van die 3 doelpunten na rust 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ik denk dat nu ook wel helder wordt dat Verbeek op een onbeschofte manier geslachtofferd is
Heb ook veel negatieve verhalen over hem gehoord in zijn Feyenoordtijd. Hij had het op z'n zachtst gezegd niet helemaal goed aangepakt destijds. Ook al is hij niet de enige schuldige, uiteraard.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Verbeek dacht daar toen ook dat hij alles zelf kon veranderen. Hele verbouwingen, kantoor van icoon Meijer leeg laten ruimen, ruzie maken met bepalende jongens....was allemaal van zijn kant ook niet handig aangepakt. Maar hij is wel een goede trainer waarvan Feyenoord nu zou hopen dat ze hem nog zouden hebben denk ik.
Ik gok dat het een duo van Gastel-van Hanegem wordt. Willem voor de media en de persoonlijke praatjes en van Gastel voor de tactiek.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aanpak van Huub lijkt me juist wel geschikt, denk dat dat er nog wel aan scheelde. Niet helemaal vergelijkbaar met Verbeek, zoals A&L terecht aangeeft. Van mij mag Huub komen, om de sneer die hij uitdeelt aan Ajax alleen al
.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ja, wat een pijn zal ik hebben als Stevens naar Ajax gaat
?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En Huub maar elke keer bij VI zeggen dat hij geen trainer in Nederland meer wil zijn. Heerlijk hoe iedereen altijd maar blijft draaien in dat voetbalwereldje. Niks is serieus te nemen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Verbeek dacht daar toen ook dat hij alles zelf kon veranderen. Hele verbouwingen, kantoor van icoon Meijer leeg laten ruimen, ruzie maken met bepalende jongens....was allemaal van zijn kant ook niet handig aangepakt. Maar hij is wel een goede trainer waarvan Feyenoord nu zou hopen dat ze hem nog zouden hebben denk ik.
Exact, Verbeek wilde overal in de organisatie veranderingen doorvoeren. Qua trainer was ik wel erg blij met hem.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Het was volgens mij een suggestie van iemand hier, heb nog niks in de wandelgangen gehoord. Of iemand anders wel?
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
En Huub maar elke keer bij VI zeggen dat hij geen trainer in Nederland meer wil zijn. Heerlijk hoe iedereen altijd maar blijft draaien in dat voetbalwereldje. Niks is serieus te nemen.
Jep. Idem Adriaanse, die woedend toen bij AZ vertrok, omdat de NLse media hem weggepest had. Hij wilde nooit meer hier werken.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Geen suggestie, hij heeft zelf een "open sollicitatie" gedaan.
Stevens ziet Feyenoord zitten
Feyenoord is vlak voor het begin van het seizoen opzoek naar een nieuwe trainer. De supporters zien het liefst Willem van Hanegem of Louis van Gaal naar Rotterdam komen. Het AD sprak met een aantal mogelijke kandidaten. Deel 1, Huub Stevens.
De 57-jarige Limburger is sinds zijn ontslag in april bij Red Bull Salzburg zonder club. Stevens heeft als grootste prestatie in zijn loopbaan nog altijd de UEFA Cup-winst met Schalke 04 in 1997 op zijn naam staan. Daarna kende hij avonturen met wisselend succes. Stevens was eerder, van 2008 tot 2009, trainer bij een andere topclub, Psv. In Eindhoven slaagde hij niet.
Huub Stevens:
'Ik ben niet benaderd dus hoef ik me niet uit te spreken of ik wel of niet bij Feyenoord wil werken', begint Stevens. 'Maar ik draai er niet omheen. Feyenoord is een mooie club waar juist nu veel trainers een uitdaging in kunnen zien. Ik ook, zeker wel.'Wie mij kent, weet dat dit een club is die me aanspreekt, da's geen nieuws.'
'Het is een club vergelijkbaar met de ambiance van Schalke 04, een club voor gewone, hartstochtelijke mensen. Ik ben geen type voor een club waar de elite elkaar bij thuiswedstrijden treft. Feyenoord is een club die bij gewone mensen diep in het hart zit. En, niet vergeten, er loopt een jonge lichting rond waarmee veel te winnen valt.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Weer slecht nieuws voor Feyenoord:
Kans dat Ryo terugkeert bij Feyenoord lijkt onwaarschijnlijk
De kans dat Ryo Miyaichi terugkeert bij Feyenoord lijkt nihil. De jonge Japanner heeft van Arséne Wenger de kans gekregen om zich te bewijzen op een trainingskamp van Arsenal in Azië en maakt een sterke indruk.
De technisch begaafde buitenspeler werd vorig seizoen na de winterstop aan Feyenoord verhuurd en maakte een puike indruk. Met zijn versnellingen, technische hoogstandjes en passeerbewegingen groeide de Japanner al snel uit tot een publiekslieveling in de Kuip. De Rotterdammers hadden de aanvaller dan ook dit seizoen graag gehuurd van de club uit Londen. Door zijn sterkte optreden tijdens het Aziatische trainingskamp lijkt dit er echter niet in te zitten.
Bij Arsenal kijkt Miyachi zijn ogen uit. In een vraag-antwoord rubriek op de website van Arsenal zegt de jongeling het volgende: "Iedereen hier kan goed voetballen en heeft een goede techniek. Ik heb het gevoel dat ik hier van iedereen wat kan leren. Ik geniet ervan om hier deel van uit te maken en probeer zoveel mogelijk te leren."
De aanvaller kijkt met een goed gevoel terug naar zijn tijd in Rotterdam. "Ik heb een hele goede ervaring gehad bij Feyenoord. Ik ben blij voor de kans die ze me gegeven hebben en heb grote waardering voor de fans, de spelersgroep en de technische staf."
Voor het komende seizoen hoopt de jonge Japanner een kans te krijgen bij het eerste elftal van de club uit Londen en zijn bijdrage te kunnen leveren aan het team door hard te blijven werken.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
LOL, het kontkruipen is al begonnen ja. Ik zou zeggen, veel plezier. Veel eer valt er toch niet te behalen 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
LOL, het kontkruipen is al begonnen ja. Ik zou zeggen, veel plezier. Veel eer valt er toch niet te behalen
de naam Stevens dook ieder jaar wel op dus dat kontlikken nemen we nu er dan maar graag bij 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Snap ook niet dat men Ryo weer graag in Rotterdam ziet. Leuke speler hoor, maar daardoor gaat een eigen talent als Cabral wel boos weg. Je leidt spelers op om hen speeltijd te geven in het 1e lijkt me. Moet je niet steeds een huurling voor zo iemand zetten.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Je kan ook niks verdienen aan Ryo. Maar wat een geweldig spelertje, vaak van genoten op de tribune
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Volgend jaar wordt weer een overbruggingsjaar. Ryo zou daar heel goed bij kunnen helpen. Cabral komt te kort. Leuk voor invalbeurtjes en voor de breedte van de selectie. Hij zou eerder Cissé in de weg kunnen staan, maar die zal komend seizoen vast vaak in de spits staan.
Daarnaast is Ryo een speler voor wie je naar het stadion gaat.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Dat bepaalt jullie spelersgroep wel. Die gaan daar maar eens even goed over stemmen 
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
Dost is een ajacied, schone is misschien het verschil tussen degradatie en lijfsbehoud.(drenthe staat in de uitverkoop:P)
Ik hoor positieve geluiden, niet gedacht dat Drenthe salaris zou willen inleveren om naar feyenoord te gaan. Het is afwachten hoe serieus het daadwerkekijk is maar het zou geweldig zijn om deze speler terug in de eredivisie te zien. Huub Stevens als nieuwe trainer, fer die blijft en Feyenoord gaat plots de goede kant op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat wel maar geen reden om je eigen jeugd daardoor te laten verpauperen. Het is goed dat ie niet terug komt, hoe geweldig ie ook is. Bovendien loopt de average Feyenoord supporter warmer voor iemand die buffelt.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Dat wel maar geen reden om je eigen jeugd daardoor te laten verpauperen. Het is goed dat ie niet terug komt, hoe geweldig ie ook is. Bovendien loopt de average Feyenoord supporter warmer voor iemand die buffelt.
Ik kan me ook eerlijk gezegd weinig echt sierlijke grootheden uit de Feyenoord geschiedenis herinneren. De meesten zijn meer de niet lullen maar poetsen figuren zoals Kuijt.
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
Fer blijft sowieso niet.
Waar gaat die naar toe dan? Twente gaat dat geld niet betalen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Als we een echt talent zouden hebben op de linkerflank, dan zou ik het ook liever niet zien.
Ryo was al een kleine held in een half seizoentje. Ongeveer de populairste speler in die fase.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ik kan me ook eerlijk gezegd weinig echt sierlijke grootheden uit de Feyenoord geschiedenis herinneren. De meesten zijn meer de niet lullen maar poetsen figuren zoals Kuijt.
In de jaren '50 en '60 stond Feyenoord bekend om het technische voetbal. In de jaren '70 was het meer een combinatie daarvan. Daarna is Feyenoord pas echt een werkersclubje geworden. Niet lullen, maar poetsen, inderdaad.
De laatste tien jaar heeft Feyenoord daar juist veel te weinig spelers van. Spelers als Ono, van Persie en de broertjes Kalou waren spelers met veel techniek en sierlijkheid.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Waar gaat die naar toe dan? Twente gaat dat geld niet betalen.
Denk dat Fer liever alsnog naar het buitenland vertrekt dan bij Feyenoord te blijven.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ik hoor positieve geluiden, niet gedacht dat Drenthe salaris zou willen inleveren om naar feyenoord te gaan. Het is afwachten hoe serieus het daadwerkekijk is maar het zou geweldig zijn om deze speler terug in de eredivisie te zien. Huub Stevens als nieuwe trainer, fer die blijft en Feyenoord gaat plots de goede kant op.
Maar ja wat is salaris inleveren..
Bellamy wilde dat ook maar die verdiende al 5 miljoen, dan was 2 mln zeker al een 'schijntje'
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Drenthe verdient nu 2,5 miljoen netto per jaar...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als we een echt talent zouden hebben op de linkerflank, dan zou ik het ook liever niet zien.
Ryo was al een kleine held in een half seizoentje. Ongeveer de populairste speler in die fase.
Hij was op momenten echt weergaloos inderdaad. Aangezien dit weer een transitiejaar wordt kan je dat het beste gebruiken om Cabral zich te laten ontwikkelen denk ik. Word ie ook pakken beter van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.