- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Er is niks meer met dit feyenoord te beginnen.
Er komt nog wel wat bij. Schöne en Dost. Jaar erop Vormer. Komt goed. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Onbeschoft gaat me wat ver. Niet chique is de juiste bewoording. Maar netjes van Ajax 
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
Er komt nog wel wat bij. Schöne en Dost. Jaar erop Vormer. Komt goed.
Dost is een ajacied, schone is misschien het verschil tussen degradatie en lijfsbehoud.(drenthe staat in de uitverkoop:P)
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Waarom heeft Fer tegen Ter Horst trouwens helemaal niet gespeeld?
Zie Feyenoord zonder Schone ook niet degraderen trouwens hoor.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dost is een ajacied, schone is misschien het verschil tussen degradatie en lijfsbehoud.(drenthe staat in de uitverkoop:P)
Vlaar is ook een ajacied. En Schöne is nog aardig duur denk ik, zitten wel meerdere teams achteraan neem ik aan.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Als je puur vechtvoetbal moet spelen om te overleven, dan heb je veel meer aan Dost als aan Schone, die toch vooral functioneert in een goed voetballend elftal waarin hij frivool kan spelen. Dost is goed voor sleur en beukwerk.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2263 stemmen
Nu maar hopen dat "de vrienden van Feyenoord" het zodanig goed met Feyenoord voor hebben dat ze willen investeren in een goede trainer.
Maar dat Been weg is, dat is al een goed begin. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
NIemand zit toch meer op Fer te wachten. Laat zijn zaakwaarnemer maar lekker met 'm in Siberie gaan leuren...
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Vlaar is ook een ajacied.
Al een tijdje niet meer hoor.
Mocht hij het ooit geweest zijn.
1 Miljoen. Feyenoord zou een prima opstap voor hem zijn.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
"Hij was trainer van Ajax toen het de Champions League won. Ik was in die tijd toch wel Ajax-fan. Ik heb daar wel van genoten. Maar op dit moment weet ik niet hoe hij als trainer is. Ik kijk er wel naar uit om onder hem te gaan trainen. Het is toch een grote naam die veel prijzen heeft gepakt. Ik ben nu twintig en heb straks al onder Co Adriaanse, Marco van Basten en Louis van Gaal getraind. Dat is toch wel iets om trots op te zijn."

Maar als je jong bent heb je wel eens een andere opvatting. Zo was vd Sar heel jong eerst voor Feyenoord 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Inderdaad, dat dus. En het feit dat hij openlijk met Ajax flirtte toen ie bij AZ weg wou en uiteindelijk naar Feyenoord ging (tweede keus in zijn ogen zeg maar).
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Weer een meeloper/successupporter om de Arena verder mee op te vullen. Gefeliciteerd! 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen

Maar als je jong bent heb je wel eens een andere opvatting. Zo was vd Sar heel jong eerst voor Feyenoord
En Bosvelt en Kuijt waren op jonge leeftijd voor hunnie.. 
Maar door schade en schande word je wijzer 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Allemaal leuk en aardig dat Been nu opgestapt is naar aanleiding van een stel pubers met een grote mond, maar gaan deze zelfde spelers ons nu ook garanderen dat er beter voetbal vertoond gaat worden? Ergo, beter prestaties?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Onbeschoft gaat me wat ver. Niet chique is de juiste bewoording. Maar netjes van Ajax
Ik vrees de uitwedstrijd richting Rotterdam al dit seizoen
Ik ga toch maar voor de 1-4 ipv de 0-4 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ons zelfregiserend elftal is onverslaanbaar.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Sowieso met Prins Carnaval aan het roer straks 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ons zelfregiserend elftal is onverslaanbaar.
.
Trouwens, dit is/was wel geinig: NOS Nieuws - Vertrek Mario #Been 'wereldnieuws'
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Allemaal leuk en aardig dat Been nu opgestapt is naar aanleiding van een stel pubers met een grote mond, maar gaan deze zelfde spelers ons nu ook garanderen dat er beter voetbal vertoond gaat worden? Ergo, beter prestaties?
Lekker makkelijk om de schuld bij de spelers te leggen. De directie (Gudde) moet zijn verantwoordelijkheid nemen en had twee dingen kunnen/moeten doen:
- de spelers overrulen en er nog gezamenlijk uit zien te komen
- of (meer logisch) zelf naar buiten treden met het nieuws en Been ontslaan n.a.v. de niet-werkbare verhoudingen op het trainingsveld. Zoals het hoort.
Maar wat doen die weekdieren? Ze laten Vlaar de vuile was opknappen achter de perstafel, wassen hun handen in onschuld en onwetendheid omdat ze bang zijn dat ze door de supporters uitgehoond zouden worden als ze een clubicoon wegsturen. (terwijl een groot deel het helemaal niet erg vindt dat Been nu weg is, zegt dus ook iets over het inzicht van de Dir. maar goed).
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Downing voor 20M pond naar Liverpool, lekker bezig!
Haalt Villa gewoon N'Zogbia, die is beter + minder blessuregevoelig.
Ook met McLeish krijg ik klein beetje hoop.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
.
Trouwens, dit is/was wel geinig: NOS Nieuws - Vertrek Mario #Been 'wereldnieuws'
Wel of geen logica, het was reden genoeg voor twitteraars over de hele wereld om met de stroom mee te gaan. Zelfs al had men geen idee waar #Been voor stond. Het Engelse woord 'been' werd vervolgens veelvuldig gebruikt. lararahim twitterde: "#been busy lately. haha.". Of theemilycereola: "I've not #been sleeping well".

Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Nu wordt het misschien nog wat met Feyenoord, nu Been weg is. Kijken wie hem op gaat volgen. Ronald Koeman?
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
1 Miljoen. Feyenoord zou een prima opstap voor hem zijn.
Ik weet niet of je feyenoord nog wel een opstap kan noemen, voor zowel nec als heerenveen. Schone kan dit seizoen achter wereldspits melvin platje gaan voetballen wie wil dat nou nniet. Is dost haalbaar? die zit toch ook pas 1 jaar bij heerenveen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van Hanegem zal de directie niet aandurven.
Ik denk dat Ronald Koeman bovenaan staat, maar die zal behoorlijk prijzig zijn gok ik.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Koeman zit niemand op te wachten, die moet je pas halen als er weer geld is. Je hebt een tussenpaus nodig met veel goodwill. Vraag me af of er iemand anders is dan Willem die het aandurfd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vertrek Been verrast totale staf Feyenoord | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Gek verhaal, aangezien het voor de buitenwacht veel minder als een verrassing kwam. Zouden de spelers meer op fora leven dan in de kleedkamer?
Nu je het zegt, eigenlijk wel vrees ik....
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Van Hanegem zal de directie niet aandurven.
Ik denk dat Ronald Koeman bovenaan staat, maar die zal behoorlijk prijzig zijn gok ik.
En vorig seizoen wel dan?
Willem zal het gaan worden en dan zal alles goed komen, een trainer als Ronald heeft Feyenoord nu niks aan. Er valt bijna geen enkel succes te halen met deze ploeg.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Ik zou Sef Vergoossen als tussenpaus proberen, maar die wil denk ik niet .
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
do 14 jul 2011, 05:55
Gattuso loodst Sno naar Genoa Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Gennaro Gattuso heeft Evander Sno (24) het duwtje in de rug gegeven dat de middenvelder van Ajax nodig had. „Hij kende Evander nog van de Champions Leaguewedstrijd Celtic-AC Milan in 2007, waarin Sno tot man van de wedstrijd werd uitgeroepen. Gattuso adviseerde Genoa hem aan te trekken”, zegt de zaakwaarnemer van de Nederlander, Jerry de Koning.
Zodra Sno vandaag de medische keuring doorstaat, wordt hij gepresenteerd als nieuwste aanwinst. „En tekent hij voor één seizoen met een optie voor nog drie jaar”, aldus De Koning. Sno’s zaakwaarnemer spreekt van een droomtransfer. „Evander speelde niet bij Ajax, bleek ongeveer veroordeeld tot kleedkamer acht, was door zijn aflopende contract transfervrij, maar lag niet goed in de markt. Hij had tijdens Jong Vitesse-Jong Ajax een hartstilstand gehad. En hoewel hij kerngezond is, durfde bijna geen club het aan om hem aan te trekken.”
Sno prijst zich dan ook gelukkig dat Gattuso tijdens zijn vakantie in Italië de president van Genoa tegen het lijf liep. „Na die bewuste wedstrijd in 2007 hielden Evander en Gennaro contact”, legt De Koning uit. „Gattuso was er gezien de kwaliteiten van Evander verbaasd over dat geen club toehapte en heeft zich voor hem ingezet.”
De Koning is ervan overtuigd dat Sno wordt goedgekeurd. „Volgens alle artsen die hij in Nederland heeft geraadpleegd, is hij volkomen medisch fit. Sterker nog, hij is beter beschermd dan welke andere voetballer dan ook. Als zijn hart faalt, zorgt een kastje onder zijn huid dat het weer gaat kloppen.”
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.