- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
En Feyenoord heeft weer van Beenhakker een nationale pispaal willen maken waar alle schuld op afgeschoven kon worden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, hij kon gewoon weg en de eer aan zichzelf houden. Iedereen weet dat ons bestuur uit een stelletje nono's bestaat. Maar moest zo nodig natrappen tegen de club.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Nee hoor, hij kon gewoon weg en de eer aan zichzelf houden. Iedereen weet dat ons bestuur uit een stelletje nono's bestaat. Maar moest zo nodig natrappen tegen de club.
Nogal logisch. Hij kreeg alle schuld toegeschoven. Ik snap ook wel dat Leo zich dan gaat verdedigen. En eigenlijk moet je blij zijn, aangezien hij het bestuur dat jij zo niet moet hard aanpakte. Hij schopte niet tegen de club, maar tegen de mensen die er volgens hem (en jou) niks van kunnen.
Als jouw baas telkens in een bedrijfsblad laat weten dat jij het slecht doet, terwijl er een hoop oorzaken zijn, zou je dan ook niet verbaal de strijd aangaan?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
en bij Feyenoord lange tijd de rust teruggebracht.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nogal logisch. Hij kreeg alle schuld toegeschoven. Ik snap ook wel dat Leo zich dan gaat verdedigen. En eigenlijk moet je blij zijn, aangezien hij het bestuur dat jij zo niet moet hard aanpakte. Hij schopte niet tegen de club, maar tegen de mensen die er volgens hem (en jou) niks van kunnen.
Als jouw baas telkens in een bedrijfsblad laat weten dat jij het slecht doet, terwijl er een hoop oorzaken zijn, zou je dan ook niet verbaal de strijd aangaan?
De strijd met mijn baas ja, niet met de club waar ik van hou. Hij liet Feyenoord alles betalen, terwijl hij zelf een onwerkbare situatie creeerde.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Wil jij zeggen dat dat onzin is in zijn 1e periode bij Feyenoord? Ik herinner me dat de meeste Feyenoorders in Been zijn eerste seizoen erg tevreden waren.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
De strijd met mijn baas ja, niet met de club waar ik van hou. Hij liet Feyenoord alles betalen, terwijl hij zelf een onwerkbare situatie creeerde.
Wat liet hij Feyenoord betalen dan?
En zover ik me herinner heeft hij alleen het bestuur aangepakt, niet de club Feyenoord.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toen werden we ook 4e en hadden we spelers als van Bronckhorst, Makaay, Landzaat en Hofland in de selectie. Het is vorig seizoen pas misgegaan. Ze hadden Landzaat die graag voor weinig wou blijven nooit moeten laten gaan. Noodzakelijk voor de stabiliteit en een speler die jonge jongens wat kan leren. Beenhakker heeft technisch gewoon geblunderd. Verwijt Leo verder ook geen slechte prestatie, maar hoe hij wegging was gewoon slecht van beide kanten. Dan moet je de grootste zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat liet hij Feyenoord betalen dan?
En zover ik me herinner heeft hij alleen het bestuur aangepakt, niet de club Feyenoord.
Hij heeft volledige doorbetaling van zijn salaris ge-eist (en gekregen van de slapjanus Knudde)
Beenhakker weigert om Feyenoord tegemoet te komen | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Terwijl hij zelf voor een onwerkbare situatie zorgde, enkel nadat 'm verteld werd dat zijn contract niet verlengd zou worden....
En dan ook deze actie weer: Trainersfunctie Feyenoord kan besmet verklaard worden | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Gelukkig snapte Mario het wel
Mario Been maakt financieel gebaar naar Feyenoord | Feyenoord nieuws | FR12.nl
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Hij heeft volledige doorbetaling van zijn salaris ge-eist (en gekregen van de slapjanus Knudde)
Het is geëist
.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Toen werden we ook 4e en hadden we spelers als van Bronckhorst, Makaay, Landzaat en Hofland in de selectie. Het is vorig seizoen pas misgegaan. Ze hadden Landzaat die graag voor weinig wou blijven nooit moeten laten gaan. Noodzakelijk voor de stabiliteit en een speler die jonge jongens wat kan leren. Beenhakker heeft technisch gewoon geblunderd. Verwijt Leo verder ook geen slechte prestatie, maar hoe hij wegging was gewoon slecht van beide kanten. Dan moet je de grootste zijn.
Dat zeg ik, in zijn eerste jaar liet Beenhakker de rust wederkeren na het seizoen Verbeek. Pas vorig jaar ging het echt mis.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat zeg ik, in zijn eerste jaar liet Beenhakker de rust wederkeren na het seizoen Verbeek. Pas vorig jaar ging het echt mis.
Rust die hij zelf weer overhoop trapte....
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Wil jij zeggen dat dat onzin is in zijn 1e periode bij Feyenoord? Ik herinner me dat de meeste Feyenoorders in Been zijn eerste seizoen erg tevreden waren.
ja maar dat er daarna rust is gebleven is zeker niet zijn verdienste, eerder ondanks zelfs
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
En dan ook deze actie weer: Trainersfunctie Feyenoord kan besmet verklaard worden | Feyenoord nieuws | FR12.nl
triest en rancuneus ja
ouwe zuchtende ik-word-hier-zo-moe-van-Joker 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
USA-Frankrijk 3-1.
USA naar de finale 
Feyenoord trouwens 0-11 gewonnen van Ter Horst. We worden kampioen zonder coach
. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
0-11 Hebben ze het toch lekker van zich afgespeeld. En nu nog een 50 tal wedstrijden volhouden.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Denk inderdaad dat er best wel een paar Eredivisie wedstrijden van Feyenoord in dubbele cijfers gaan eindigen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
"Sms over het spel van Ajax: het enige verband dat krap 2.000 toeschouwers zien, zit om de knie van Castillion."
LOL.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Haha ja een 0-0 bij Regensburg-Ajax is niet iets om blij van te worden hehe.
Maar nou speelden jongens als vd Wiel, Eriksen, Boilesen en Sigthorsson ook niet mee.
Moet zaterdag tegen Nurnberg wel even heel wat beter.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Ach, zelfs jong-Ajax zou zo'n elftal weg moeten kunnen tikken. Ik blijf erbij dat De Boer te geforceerd bezig is jeugdspelers het vertrouwen te geven. De selectie was vorig jaar al te slecht om kampioen te worden - dat het toch gebeurde was een wonder - en is er nu, met het definitieve afhaken van El Hamdaoui en het wegvallen van 'ervaren' en nuttige (breedte-)spelers als Oleguer, Lindgren en De Zeeuw alleen maar minder op geworden. Hier ga je internationaal zeker, maar zelfs ook nationaal geen potten mee breken.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bah, wat een gemene club dat Feyenoord! 0-11 winnen, dat doe je niet. Een fatsoenlijke club zou zich inhouden als ze 7/8/9 doelpunten verschil voorstaan en zien dat de tegenstander kansloos is.
Zo is het toch hé Reinbo? 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Ach, zelfs jong-Ajax zou zo'n elftal weg moeten kunnen tikken. Ik blijf erbij dat De Boer te geforceerd bezig is jeugdspelers het vertrouwen te geven. De selectie was vorig jaar al te slecht om kampioen te worden - dat het toch gebeurde was een wonder - en is er nu, met het definitieve afhaken van El Hamdaoui en het wegvallen van 'ervaren' en nuttige (breedte-)spelers als Oleguer, Lindgren en De Zeeuw alleen maar minder op geworden. Hier ga je internationaal zeker, maar zelfs ook nationaal geen potten mee breken.
Je overdrijft enorm. Ik ben het op zich best met je eens dat de Boer op moet letten wie hij goed genoeg acht en wie er gewoon nog niet aan toe is, maar het is ook nooit goed. Vorig jaar liet Jol alleen maar ouwe bokken als Tainio spelen en dat was niet goed. Nu vallen jonge talenten in en je vind het ook niet goed? Dit is de voorbereiding he. Daarin is het goed om spelers te testen. Zo begonnen vd Vaart en Sneijder ook eens. Ik neem aan dat de Boer nog wel een stel spelers gaat verhuren voor het seizoen begint.
Als je de opstelling vanavond ook ziet:
Is puur experimenteel om talenten speeltijd te geven. Zeker de aanval is nog lang niet compleet zoals hij er hier staat.
En even ingaan op je spelersklachten.
Oleguer speelde vorig jaar bijna nooit. Onder Jol nog een beetje, onder De Boer praktisch niet. En dat ging nou niet slecht.
Lindgren? Mis je hem nou echt? Dat is de Johann Vogel van Ajax. Veel te defensief ingesteld. Altijd een redelijke speler, maar ik ga hem sportief niet missen. Je hebt nu bv wel weer Lodeiro terug, die vorig jaar een jaar geblesseerd was. Enorm groot talent, speelt dit weekend Uruguay-Argentinie op de Copa America.
De Zeeuw? Jammer inderdaad, maar niet voor de 7-8 miljoen die je ervoor krijgt. Ik acht Janssen toch wel even wat beter als vervanger.
El Hamdaoui? Had een paar wereldgoals, was verder vooral matig in het positiespel en een onruststoker binnen de ploeg. Sigthorsson krijg je daarvoor terug. Prima zaak.
Ik vind Ajax wel degelijk sterker in vergelijking met vorig seizoen. Serero schijnt ook een geweldige speler te zijn en Boerrigter kan misschien verrassen. Ajax zal hem niet voor niets teruggekocht hebben.
Ik verwacht niet met Ajax de CL te winnen, maar deze ploeg is goed genoeg voor de titel en wie weet CL overwintering. Mits uiteraard iemand als Vertonghen wel blijft.
tplstrltj
-
- 69 berichten
- 125 stemmen
Die ron vlaar zit ook maar wat te stuntelen op die persconferentie, ik zou er niet echt blij van worden als dat mijn aanvoerder zou zijn. Lompe boer wat t is. Als het een echte kerel was had ie t ook direct tegen mario been gezegd en niet tege van geel. Ik ben geneigd om het voor mario op te nemen. Waarom nu ineens deze geluiden terwijl na de 10-0 hij zn functie ter beschiking stelde, toen niet en nu wel, midden in de voorbereiding nota bene. Daarbij ging het ook steeds beter met feyenoord de laatste wedstrijden. Spelers die niks gepresteerd hebben en zo'n dingen gaan roepen.... En wat verwachten ze nu, een nieuw trainer, al komt guus hiddink. Er is niks meer met dit feyenoord te beginnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bah, wat een gemene club dat Feyenoord! 0-11 winnen, dat doe je niet. Een fatsoenlijke club zou zich inhouden als ze 7/8/9 doelpunten verschil voorstaan en zien dat de tegenstander kansloos is.
Zo is het toch hé Reinbo?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die ron vlaar zit ook maar wat te stuntelen op die persconferentie, ik zou er niet echt blij van worden als dat mijn aanvoerder zou zijn. Lompe boer wat t is. Als het een echte kerel was had ie t ook direct tegen mario been gezegd en niet tege van geel. Ik ben geneigd om het voor mario op te nemen. Waarom nu ineens deze geluiden terwijl na de 10-0 hij zn functie ter beschiking stelde, toen niet en nu wel, midden in de voorbereiding nota bene. Daarbij ging het ook steeds beter met feyenoord de laatste wedstrijden. Spelers die niks gepresteerd hebben en zo'n dingen gaan roepen.... En wat verwachten ze nu, een nieuw trainer, al komt guus hiddink. Er is niks meer met dit feyenoord te beginnen.
Maak je geen zorgen Hiddink heeft afgezegd.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het maar onbeschoft hoor. Neem een voorbeeld aan Ajax, die de amateurs wel een goed gevoel vanavond gaven door 0-0 te spelen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.