- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
In eerste instantie werd het aantal van 20 spelers genoemd. Dat vond ik al bijzonder veel. Dat zou betekenen dat een aantal nieuwe spelers (van Excelsior) al heel snel klaar waren met Been.
inderdaad, maar ook die 13 is schrijnend. Plus vroeger De Cler, Makaay, Luc en nog wat.
Wat een zooitje is het toch
Directie sluit z'n ogen na alle signalen en weer zijn het de spelers die zich genoodzaakt zien om het te forceren
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Techniek verbreekt.....
13 van de 18 spelers zagen het niet meer zitten, de 5 onthoudingen kwamen natuurlijk net kijken. beter dat de bom nu gebarsten is, dan over twee maanden.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
op de mentaliteit van 'anderen', fill in the names
Dan kom ik niet ver/fer
Wel een hoop kale negers, meer weet ik niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Arme amateurs vanavond, Zal toch dik in de dubbele cijfers moeten gaan lopen die score. Spelers kunnen nu niet verzaken, geen seconde.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Trainersfunctie Feyenoord kan besmet verklaard worden | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Beenhakker moet echt opzouten. Wat maakt die man zich in korte tijd compleet belachelijk. Naar rancuneus mannetje. Ga lekker in 020 wonen....
Wat mij betreft is Been weggelopen, heeft hij duidelijk gefaald. Niks geen vergoeding.
Zou 'm sieren als hij afziet van vergoeding. "Niets is mooier dan dat ene woord, ook zijn persoontje niet". Hoe vaak heb ik m dat al horen zeggen....
Edit: Nou Chapeau!
Mario Been maakt financieel gebaar naar Feyenoord | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Chapeau inderdaad. Bedankt voor alles Mario, al is het wel beter zo.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Beenhakker moet echt opzouten. Wat maakt die man zich in korte tijd compleet belachelijk. Naar rancuneus mannetje. Ga lekker in 020 wonen....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan nu al uitschrijven wat Derksen vanmiddag gaat zeggen. Achterlijke bestuur, domme snotneuzen van spelers, was onder Leo nooit gebeurd... En ramp voor de club, ze kunnen niks en hebben niks, hadden nooit Leo moet schofferen, bewijs van wanbeleid, etc....
Met punt 1 & 2 heeft hij gelijk, maar hoop toch dat hij Leo erbuiten houdt
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Haha, die Been. Wat een afgang. Een heel klein beetje kerel was meteen na de 10-0 opgestapt, dan had hij de eer nog aan zichzelf kunnen houden. Nu laat hij zich belachelijk maken door een stelletje overbetaalde snotapen van 19/20 jaar die het bij Feyenoord blijkbaar voor het zeggen hebben.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Leroy Fer is zaterdag na de oefenwedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse Delft fysiek bedreigd door een supporter. De middenvelder, die wordt begeerd door FC Twente en zelf ook graag deze zomer weg wil, werd hardhandig beetgepakt door een man. De supporter gaf aan dat Fer moest bijtekenen. De middenvelder zelf gaat geen aangifte bij de politie doen en laat de zaak aan Feyenoord over.
"Ik begrijp dat fans van deze club willen dat ik bijteken", vertelt Fer woensdag in het Algemeen Dagblad. "Maar ik hoop ook dat ze mij een beetje begrijpen. Dat ze 'oprotten' roepen of 'teken nu maar bij' zingen, dat is begrijpelijk. Maar ze moeten niet aan mij komen. Dat is nu wel gebeurd. Ik had nooit verwacht dat het tot een fysieke bedreiging zou komen."
"Mijn keuze staat vast, ik verleng mijn contract niet bij Feyenoord", herhaalt Fer. "Ik hoop dat de club mij laat gaan om deze kans te pakken. Waarom FC Twente? Twente speelt aanvallend voetbal en gaat weer Europa in. Daarnaast is het kandidaat voor de titel in Nederland. Ik heb mijn zaakwaarnemer Rob Jansen op dit moment gevraagd om alle interesse uit het buitenland opzij te leggen. Nu is het FC Twente of wachten."
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zou die buitenlandse aanbiedingen maar eens bekijken, Twente gaat niet betalen wat Feyenoord wel van een buitenlandse club kan krijgen...
Derksen neemt het op voor Leo en Mario zoals verwacht.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Haha, die Been. Wat een afgang. Een heel klein beetje kerel was meteen na de 10-0 opgestapt, dan had hij de eer nog aan zichzelf kunnen houden. Nu laat hij zich belachelijk maken door een stelletje overbetaalde snotapen van 19/20 jaar die het bij Feyenoord blijkbaar voor het zeggen hebben.
Ach die overbetaalde snotapen doen anders wel wat de directie in eerste instantie zelf verzuimt, en wat een directie hoort te doen. Daar wisten ze al maandenlang(!) dat het totaal niet boterde met Been en dat het fout zou gaan lopen. En alweer zijn het de spelers die aan de bel moeten trekken. Directie slaapt en suft en durft niks, en schuift het nu af op de spelers alsof het als een complete verrassing voor ze komt. Nee het is niet gek dat spelers wegrennen van dat amateuristische zooitje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Exact, het is vooral het bestuur dat hier volledig faalt. Als je een opstandje van 18-jarigen niet eens in de hand kunt houden..... 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Exact, het is vooral het bestuur dat hier volledig faalt. Als je een opstandje van 18-jarigen niet eens in de hand kunt houden.....
Ben benieuwd wat met Gudde de komende tijd gaat gebeuren nu de technische staf het er ook niet meer in ziet zitten
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Zo, is er nog voetbalnieuws vandaag?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, maar ben wel benieuwd naar de wedstrijd van vanavond. 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Het is natuurlijk geen toeval dat in korte tijd zowel Gullit als Been hun club verlaten. 1 en 1 = 2 hè. Ik geloof dat Wotte ook weer gebeld is voor een functie.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Zo, is er nog voetbalnieuws vandaag?
Maleisië XI v. Arsenal 0 - 4 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
De Snor ook even over Been.
http://www.vi.nl/Radio-item/203487/Er-is-sprake-van-onzinnige-liquidaties-bij-Feyenoord.htm
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Maleisië XI v. Arsenal 0 - 4
Waar Wenger z'n verloren gewaande broer heeft teruggevonden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gudde is natuurlijk ambtenaar. Die wist helemaal niet dat je iemand kan ontslaan in het bedrijfsleven..... 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vermoeiend die Derksen. Iedereen is fout, behalve Been & Beenhakker.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Beenhakker is ook wel schofterig daar weggejaagd. Leo had geen cent en kon niks halen. En hem dan daar op afrekenen. Die Excelsior huurlingen had hij ook deze zomer nog wel kunnen halen.
Ik zou Don Leo graag terug in de ArenA zien in een technische functie. Hele capabele man.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Leo is ook schofterig weggegaan. Je zal mij geen goed woord zien schrijven over het bestuur. Maar de manier waarop Leo daarop reageerde is die van een klein miskend en rancuneus kind. Heeft het wat mij betreft voorgoed afgedaan. Vraag me wel af of hij niet een beetje passé is, heeft afgelopen 10 jaar toch niets meer gepresteerd op Trinidad & Tobego na dan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar nu naar de wedstrijd van de Maand.
FC Horst vs 'de geweldige spelers van Feyenoord die het zonder coach afkunnen'. Geen seconden mogen ze verzaken, ik verwacht 0-18
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Leo is ook schofterig weggegaan. Je zal mij geen goed woord zien schrijven over het bestuur. Maar de manier waarop Leo daarop reageerde is die van een klein miskend en rancuneus kind. Heeft het wat mij betreft voorgoed afgedaan. Vraag me wel af of hij niet een beetje passé is, heeft afgelopen 10 jaar toch niets meer gepresteerd op Trinidad & Tobego na dan.
Ow? Hij heeft bij Ajax een geweldige ploeg bij elkaar gescout, heeft Trinidad op het WK gekregen, Polen op EK 2008 en bij Feyenoord lange tijd de rust teruggebracht.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Ik heb heel wat gemist zo te zien
. Meer dan de helft van het legioen zal Willem als trainer willen zien, maar of dat verstandig is? Ronald en Louis zou ik toch nooit als trainer willen zien. Vlemmings zou ook nog een optie kunnen zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ow? Hij heeft bij Ajax een geweldige ploeg bij elkaar gescout, heeft Trinidad op het WK gekregen, Polen op EK 2008 en bij Feyenoord lange tijd de rust teruggebracht.
Ja mag 'm hebben.... Hij heeft z'n persoonlijke vete met Gudde op Feyenoord botgevierd, jammere man.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.