- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Het is inderdaad vooral kenmerkend voor die 020 club dat ze daar dan wel weggaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hmm, kan me toch herinneren dat de tweede ring wat je van S af kon zien de tweede ring behoorlijk leeg was destijds. Maar als de statistieken dat zeggen ben ik wel benieuwd naar de graadmeter.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ik spreek niks tegen, ik vind alleen die walgelijke zelfverheerlijking van jullie zo vies, terwijl jij dingen die tegenwoordig normaal zijn probeert op te hemelen. Jij denkt dat het Legioen zo fantastisch is omdat er veel publiek op af komt in "slechte" tijden. Nogmaals, bij noodlijdende provincieclubjes komt het publiek ook nog steeds.
Tja, maar die komen uiteraard met heel andere itenties. Feyenoord hoort ieder jaar mee te doen om het kampioenschap. Bij zulke clubs die jij aanduidt, zijn de mensen al blij als ze een keertje scoren.
En over walgelijke zelfverheerlijking gesproken: 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
NIet dat het allemaal zo belangrijk is, maar tijdens de seizoenen onder Koeman zaten er gemiddeld ruim 40.000 man in de Kuip.
En toen werden trouwens nog 3e en 4e.
Zijn toch nog 10 000 lege plekken. Die veiligheids bufferzones zijn alleen met veel uitpubliek of als het vak beneden als uitvak wordt benut, dus dat argument slik ik ook niet 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Wij staan erom bekend, wij mogen het
Maar toch raar dat jullie die arrogantie van Ajacieden altijd afkraken terwijl zelfverheerlijking jullie ook niet vreemd is.
Niets mis mee zolang het maar terecht is
Valt wel op dat je constant op het Legioen duikt reppie, jaloers 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Hmm, kan me toch herinneren dat de tweede ring wat je van S af kon zien de tweede ring behoorlijk leeg was destijds. Maar als de statistieken dat zeggen ben ik wel benieuwd naar de graadmeter.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
40.500 man is ook niet uitverkocht. Maar van een halfleeg stadion zou ik zeker niet spreken. 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Zijn toch nog 10 000 lege plekken. Die veiligheids bufferzones zijn alleen met veel uitpubliek of als het vak beneden als uitvak wordt benut, dus dat argument slik ik ook niet
Nee hoor, 45.000 man is uitverkocht in de huidige Kuip.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Kunnen toch nog maar 43000 in de kuip was ooit 60000 geloof ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wij staan erom bekend, wij mogen het
Maar toch raar dat jullie die arrogantie van Ajacieden altijd afkraken terwijl zelfverheerlijking jullie ook niet vreemd is.
Zit wat in
. We vinden ons wel heel geweldig als supportersgroep maar is zeker niet beter dan bij een Ajax, Twente, Utrecht, Ado etc.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Niets mis mee zolang het maar terecht is
Valt wel op dat je constant op het Legioen duikt reppie, jaloers
Klopt, Reppie kan er niet tegen. Snap ook totaal niet, als je zo om de hele sfeer rondom een club en het fanatisme ervan geeft, niet voor Feyenoord hebt gekozen, maar voor Ajax. 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
40.500 man is ook niet uitverkocht. Maar van een halfleeg stadion zou ik zeker niet spreken.
Die half lege stadions heb ik wel vaak gezien tijdens de Klassieker 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Klopt, Reppie kan er niet tegen. Snap ook totaal niet, als je zo om de hele sfeer rondom een club en het fanatisme ervan geeft, niet voor Feyenoord hebt gekozen, maar voor Ajax.
Lees NW's post boven die van jou maar. Al die dingen die jij zo zogenaamd goed vind bij je eigen clubbie vind je tegenwoordig wel bij elke club. Niet altijd in dezelfde aantallen, maar het is niet iets unieks.
Alsof jij toen je 5 of 6 was ook maar enig verstand had van al die randzaken. Wie zegt dat ik voor Ajax heb gekozen? Ik ben gewoon al mijn hele leven voor Ajax, het zit in mijn bloed
Zelfde geldt ook voor jou met jouw clubje toch?
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ik had ook de neiging weg te lopen bij het zien van zoveel rotkoppen in gestreepte pyjama's. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Omdat jullie al 4 uur van te voren in de kooi worden gestopt. 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Lees NW's post boven die van jou maar. Al die dingen die jij zo zogenaamd goed vind bij je eigen clubbie vind je tegenwoordig wel bij elke club. Niet altijd in dezelfde aantallen, maar het is niet iets unieks.
Ach ja, als Feyenoord in deze situatie al tot de top van sfeer in het stadion hoort, wat zal er dan niet gebeuren als Feyenoord weer om de prijzen mee gaat doen?
Gaat wel goed komen. Ga nu even naar de persconferentie kijken en daarna de Tour de France. 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Omdat jullie al 4 uur van te voren in de kooi worden gestopt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Zit wat in
. We vinden ons wel heel geweldig als supportersgroep maar is zeker niet beter dan bij een Ajax, Twente, Utrecht, Ado etc.
Feyenoord heeft een veel grotere fanatieke aanhang kom op joh, niet zo nederig
Geen club die met zoveel man naar trainingen, buitenlandse trainingskampen en wedstrijden gaat. Plus dat er zowat in elk vak van het stadion grote delen fanatieke supporters zitten ipv alleen aan 1 zijde
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou effe persconferentie kijken.
Been is vannacht al naar Barendrecht vertrokken. Vlaar gaat zo verhaal doen.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Wie moet Mario Been opvolgen als trainer bij Feyenoord?
Ronald Koeman
Willem van Hanegem
Peter Bosz
Jean-Paul van Gastel
Kees van Wonderen
Louis van Gaal
Een andere trainer
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
13 spelers hadden het vertrouwen opgezegd
. Inderdaad maar beter om dan te gaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vlaar heeft het gedaan (met de spelersgroep). Vlaar 
Geluid is matig, Gudde mompelde onverstaanbaars
Van Geel gaf aan hoe het gegaan is, en was er niet blij mee. Mario is zelf opgestapt, nadat hij het nieuws gehoord had.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Vlaar heeft het gedaan. Vlaar
Hij was ook al pisnijdig na afloop van het oefenduel dit weekend en de training van de week
Wel klote dat Been er zo doorheen zit maar ja..
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Vlaar (buiten het veld) ook echt een leider van de groep, zo klinkt het.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Vlaar onbedoeld de aanleiding van Beens vertrek. Niet echt slim om een meeting te organiseren met de spelers over regeltjes en dingen voor het komend seizoen, zonder overleg met een leidinggevende van Feyenoord.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Nu nog leren voetballen en dan komt het goed met hem.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Waarom was hij pisnijdig dan?
op de mentaliteit van 'anderen', fill in the names 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
13 spelers hadden het vertrouwen opgezegd
. Inderdaad maar beter om dan te gaan.
In eerste instantie werd het aantal van 20 spelers genoemd. Dat vond ik al bijzonder veel. Dat zou betekenen dat een aantal nieuwe spelers (van Excelsior) al heel snel klaar waren met Been.
Wel goed dat het een en ander uitgesproken is. Al zal altijd wel een aantal van 5+ zijn van spelers die absoluut ontevreden zijn over hun coach, bij welke club dan ook.
13 is wel veel te veel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.