- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Amateurisme heerst er al sinds 2006.
Het is natuurlijk al eerder misgegaan. Sinds het aanstellen van Wotte & Ruud.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Wij zijn 2 maanden geleden kampioen worden dankzij het publiek
Twente spelers zwaar geïntimideerd. Slecht moment om met dit voorbeeld te komen.
Ongekend, en dat in een kampioenswedstrijd.........
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
En dan zeggen dat dit bij Feyenoord niet gebeurt. 
Als het Legioen Doutzen Kroes zou zijn, dan kun je stellen dat het Ajax publiek Viola Holt is.
Typische Feyenoord arrogantie dit. Terwijl je net zo goed als ik weet dat het al jaren niks meer is daar in Rotjeknor Zuid. Ik kan tenminste met een goed en overduidelijk voorbeeld komen 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
De sfeer in de meer was altijd goed.
Sfeer in de Arena was een hele tijd niks maar de laatste jaren toch echt wel ok.
Die kampioenswedstrijd was eigenlijk zoals het altijd zou moeten zijn in elk stadion.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Laat die Legioenrukkers maar denken dat het nog steeds zoals eerst in de ArenA was
Hebben zij ook nog enige voldoening in deze barre periode.
Ongekend, en dat in een kampioenswedstrijd.........
Ja, toch heerlijk dat kampioen worden hoor. Kan ik jullie ook aanraden, al zal dat waarschijnlijk nooit meer gebeuren.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Typische Feyenoord arrogantie dit. Terwijl je net zo goed als ik weet dat het al jaren niks meer is daar in Rotjeknor Zuid. Ik kan tenminste met een goed en overduidelijk voorbeeld komen
Wij ook. Alleen durf jij daar niet in mee te gaan. 
En wat er op het veld staat, heeft niks te maken met wat er in het stadion gebeurd. Ben juist trots dat het Legioen het in ieder geval niet af laat weten itt wat er op het veld staat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mooi moment om een coach weg te sturen 
Dat hele Feyenoord komt toch ook niet meer boven amateurniveau uit he?
Da's exact het probleem, bestuurlijk zit het sinds VDH weg is op amateurniveau. Geen wonder dat de rest volgt.
Maar van de Feyenoord Bingo kunnen we Been en Jacobs alvast doorstrepen. Nu Knudde, Koevermans, Vd Wel en nog zo'n RvC-er nog. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het Legioen Doutzen Kroes
. Lever ik linea recta mijn seizoenskaart in.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Laat die Legioenrukkers maar denken dat het nog steeds zoals eerst in de ArenA was
Hebben zij ook nog enige voldoening in deze barre periode.
Ja, toch heerlijk dat kampioen worden hoor. Kan ik jullie ook aanraden, al zal dat waarschijnlijk nooit meer gebeuren.
Ja lult d'r maar weer omheen, trots zijn op een ambiance als je kampioen kan worden

rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
De stadions zitten bij elke club (behalve Vitesse) altijd vol. Kleine clubs breiden steeds vaker uit. Zo raar is het heus niet dat er zelfs ook nog volk bij Feyenoord komt hoor. Het is immers een fenomeen dat bij elke club voorkomt de laatste jaren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jan Dirk Stouten laat op Radio Rijnmond weten dat de rest van de technische staf directie en RvC verwijt dit niet goed hebben opgepakt. Men was op de hoogte van de maandenlange onvrede maar heeft het bewust op de spits laten drijven zonder te bemiddelen. Vlemmings en Lodewijks laten namens de technische staf weten dat er geen vertrouwen meer is in Eric Gudde, men denkt erover om het vertrouwen publiekelijk op te gaan zeggen.
gaat een hectisch weekje worden, de bezem erdoor
Go, Go Go!
De bezem er door heen. Zooitje minkukels!
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Het Legioen Doutzen Kroes
. Lever ik linea recta mijn seizoenskaart in.
O ja, jij valt op plastiek tieten en blonde haarlokken. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
O ja, jij valt op plastiek tieten en blonde haarlokken.
Je mag ook wel een beetje aan mij denken hoor. Egoïst
.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ja lult d'r maar weer omheen, trots zijn op een ambiance als je kampioen kan worden
Raar als dit niet zo was toch?
Maar sinds 410 drie seizoenen geleden naar Zuid is verhuist is de sfeer aanmerkelijk verbeterd. Niks op aan te merken.
Maar wel schattig dat jullie nu ook eindelijk je heen en weer zing liedje hebben gevonden
Horen jullie er ook bij.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat het Legioen (als je zo ziet en hoort) meer weg heeft van Ma Flodder.... Maakt ook veel meer indruk als ze haar bek opentrekt dan Doutzen. 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
De stadions zitten bij elke club (behalve Vitesse) altijd vol. Kleine clubs breiden steeds vaker uit. Zo raar is het heus niet dat er zelfs ook nog volk bij Feyenoord komt hoor. Het is immers een fenomeen dat bij elke club voorkomt de laatste jaren.
Een bekend fenomeen is ook nog steeds dat, als het al jaren achter elkaar slecht gaat, de mensen niet meer in grote getalen komen.
Vind het wel grappig dat je alles wat in het voordeel van Feyenoord is, tegen probeert te spreken. Niet dat het je siert, dat niet.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ik vind dat het Legioen (als je zo ziet en hoort) meer weg heeft van Ma Flodder.... Maakt ook veel meer indruk als ze haar bek opentrekt dan Doutzen.
Ik heb het niet over het uiterlijk van de mensen hè. 
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
En wat er op het veld staat, heeft niks te maken met wat er in het stadion gebeurd. Ben juist trots dat het Legioen het in ieder geval niet af laat weten itt wat er op het veld staat.
tegenwoordig zitten alle eredivisie stadions goed gevuld dus eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar sinds 410 drie seizoenen geleden naar Zuid is verhuist is de sfeer aanmerkelijk verbeterd. Niks op aan te merken.
Die gelijkmaker van Helacles (of was het De Graafschap is zeker ook dankzij jullie. 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Maar sinds 410 drie seizoenen geleden naar Zuid is verhuist is de sfeer aanmerkelijk verbeterd.
Opzouten met 410. Wat moeten wij daarmee? 
In Zuid is alles goed. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
maar ook niet verwonderlijk dat het wel zo was
Dat was een goede stap ja, zag er niet uit zo'n vakje rechtsbovenin dat fanatiek was, en eromheen vakken met zittende mensen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Kan me toch ook wel tijden herinneren dat de kuip halfleeg was in mindere peridoden, jaren geleden maar toch.
Je bedoelt in 1990?
Vanaf de 00's is het stadion nooit meer halfleeg. Je hebt gelijk dat er een trend is, dat er meer mensen naar het stadion komen. Maar de trend is ook nog steeds, dat als een ploeg zoiets op het grasmat neerzet als Feyenoord al jaren doet, de mensen lekker thuis blijven.
In het afgelopen seizoen ging je niet voor je plezier naar de Kuip iig. Dan moet er toch sprake zijn van clubliefde. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
tegenwoordig zitten alle eredivisie stadions goed gevuld dus eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
Klopt.
Jaren geleden onder Koeman was de tweede ring vaak leeg.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Een bekend fenomeen is ook nog steeds dat, als het al jaren achter elkaar slecht gaat, de mensen niet meer in grote getalen komen.
Vind het wel grappig dat je alles wat in het voordeel van Feyenoord is, tegen probeert te spreken. Niet dat het je siert, dat niet.
Ik spreek niks tegen, ik vind alleen die walgelijke zelfverheerlijking van jullie zo vies, terwijl jij dingen die tegenwoordig normaal zijn probeert op te hemelen. Jij denkt dat het Legioen zo fantastisch is omdat er veel publiek op af komt in "slechte" tijden. Nogmaals, bij noodlijdende provincieclubjes komt het publiek ook nog steeds.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Die gelijkmaker van Helacles (of was het De Graafschap is zeker ook dankzij jullie.
De Graafschap won toch 0-4 bij jullie?
We stonden overigens 0-2 achter tegen Heracles, kwamen terug tot 2-2 en in de blessuretijd werd zwaar onterecht onze 3-2 afgekeurd. Neem aan dat je op die wedstrijd doelt?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
ik vind alleen die walgelijke zelfverheerlijking van jullie zo vies
Schandalig dat dit van een neus afkomt. Geen spiegels in huis zeker
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik spreek niks tegen, ik vind alleen die walgelijke zelfverheerlijking van jullie zo vies, terwijl jij dingen die tegenwoordig normaal zijn probeert op te hemelen. Jij denkt dat het Legioen zo fantastisch is omdat er veel publiek op af komt in "slechte" tijden. Nogmaals, bij noodlijdende provincieclubjes komt het publiek ook nog steeds.
Het is inderdaad vooral kenmerkend voor die 020 club dat ze daar dan wel weggaan.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
NIet dat het allemaal zo belangrijk is, maar tijdens de seizoenen onder Koeman zaten er gemiddeld ruim 40.000 man in de Kuip.
En toen werden trouwens nog 3e en 4e. 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Schandalig dat dit van een neus afkomt. Geen spiegels in huis zeker
.
Wij staan erom bekend, wij mogen het
Maar toch raar dat jullie die arrogantie van Ajacieden altijd afkraken terwijl zelfverheerlijking jullie ook niet vreemd is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.