- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Maar goed, volgens mij zijn we het in grote lijnen met elkaar eens: blij dat Been is vetrokken (hoewel erg jammer dat hij niet is geslaagd).
Maar ben bang dat er weinig voor terug zal komen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ik vind het overigens juist bizar dat hij Bruins zo vaak in de basis zette en telkens weer zijn vertrouwen in hem uitte in de media, terwijl Bruins er echt helemaal niets van bakte.
Ook dit heeft een reden maar dan wordt het een Prive/Story verhaaltje 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Ronald Koeman nieuwe trainer Feyenoord.
Dan hoeft hij alleen nog Barca te trainen en de circel is rond. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ronald Koeman nieuwe trainer Feyenoord.
Dan hoeft hij alleen nog Barca te trainen en de circel is rond.
Er staat wel een treinstation naast de Kuip, kans is groot dat hij er snel vandoor gaat 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
F. de Boer is een betere trainer.
Dat kontenlikker gedoe is typisch iets voor Ajacieden om te zeggen, omdat ze niet kunnen verkroppen dat een persoon van Feyenoord houdt.
Viel reuze mee. Niets mis mee om het Legioen te bedanken na een thuiswedstrijd. Het Legioen heeft wedstrijden doen kantelen.
Been zelf niet. Ja, de verkeerde kant op. Bahia in de spits zetten.
Nu wil ik ook concrete voorbeelden hoor. Wanneer is Feyenoord vanuit een kansloze positie uit de dood opgestaan en hebben ze alsnog gewonnen dankzij de "hel" van het Legioen.
Ik vind het gewoon triest om na elk kutresultaat het legioen te bedanken voor hun fanatieke steun. Puur het verdoezelen van een kutwedstrijd wat mij betreft. Daarnaast had hij toch een aantal stokpaardjes die hij telkens van stal haalde?
Volgens mij ook iets met in de rust, kleedkamers en spelers op hun donder geven of zo
Het is gewoon een wandelende cliché robot.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Had hij had wat minder vaak kunnen doen. Maar het is iets dat in hem zit. Wat Naomi ook al zei: hij dacht vaak teveel als supporter ipv coach.
Je mag spelers ook op hun kloten geven als ze verzaken. Alleen moet je wel aanvoelen op wat voor momenten, op welke manier, in welke omgeving, bij wie, etc.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben vorig jaar niet geweest, maar de jaren daarvoor veelvuldig meegemaakt dat er na een harde overtreding op een Feyenoorder, of een kaart het publiek zo (verbaal) boos en agressief werden dat de vlam oversloeg op het veld en er alsnog gewonnen (of gelijk gemaakt werd).
Concreet:
Feyenoord Groningen na die rode kaart Seizoen 2009/10
Feyenoord - Twente Beker 2009/10
Feyenoord Twente 2008/9 na overtreding op van Bronckhorst
Zijn er even zo die ik in een minuut verzin, maar er waren er meer.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Men gaat nu toch niet Been overal de schuld van geven?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nog veel meer zelfs.
Sowieso alle Feyenoord - Twente edities van de afgelopen 4 jaar - op afgelopen seizoen na. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ben vorig jaar niet geweest, maar de jaren daarvoor veelvuldig meegemaakt dat er na een harde overtreding op een Feyenoorder, of een kaart het publiek zo (verbaal) boos en agressief werden dat de vlam oversloeg op het veld en er alsnog gewonnen (of gelijk gemaakt werd).
Concreet:
Pff, hahahaha. Dat zal het zijn geweest ja.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Nee, dat doe ik al een dik half jaar.
Sterker nog ik vind dat het veel meer aan de mentalieit van de spelers ligt buiten de financiele rompslomp.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Sowieso de steun van de spelersgroep is opgezegd, welke spelers?
Die kneuzen hebben al helemaal geen recht van spreken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, de crisis komt idd door het bestuur en de RvC, die zitten er nog....
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
13:00 uur persconferentie, ik zet mn geld op Vlemmings.
Zolang ze Willem maar niet benaderen, geen trek in nog een icoon aan het roer.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Vraag me ook af wie er in godsnaam nu trainer van Feyenoord zou willen zijn, niet lullig bedoeld. Maar het is toch een behoorlijk bodemloze put het komende seizoen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mooi moment om een coach weg te sturen 
Dat hele Feyenoord komt toch ook niet meer boven amateurniveau uit he?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Mooi moment om een coach weg te sturen 
Het verhaal niet gelezen? 
Dat hele Feyenoord komt toch ook niet meer boven amateurniveau uit he?
We maken gehakt van de plaatselijke clubje van je.
Met of zonder die Bolle achterin.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
13:00 uur persconferentie, ik zet mn geld op Vlemmings.
Zolang ze Willem maar niet benaderen, geen trek in nog een icoon aan het roer.
Vlemmings zal het wel (tijdelijk) overnemen ja. Misschien met JP van Gastel als één van zijn assistenten.
Edit:
De Telegraaf meldt dat Leon Vlemmings de taken van Been overneemt. De assistent komt voor de tweede keer als hoofdtrainer voor de groep te staan in Rotterdam. Eerder was hij ook al interim-trainer toen Gertjan Verbeek vertok bij Feyenoord. Mogelijk is hij ook in beeld om definitief Been op te volgen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Pff, hahahaha. Dat zal het zijn geweest ja.
Haha. Ik weet dat je zo'n sfeer niet gewend bent in de ArenA. Kom nog eens een keertje kijken. Als je toch van atmosfeer in stadions houdt.
Snap sowieso niet dat je dan fan van Ajax bent geworden. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Sterker nog ik vind dat het veel meer aan de mentalieit van de spelers ligt buiten de financiele rompslomp.
Been is daar wel verantwoordelijk voor natuurlijk... Maar met sommige jongens valt ook niet te werken, volgens mij.
Overigens had Been toen inderdaad de eer aan zichzelf moeten houden. Nu is het probleem met driekwartjaar opschoven...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het verhaal niet gelezen? 
We maken gehakt van de plaatselijke clubje van je.
Met of zonder die Bolle achterin.
Neuh, alleen dat-ie weg gaat. Het hoe of wat kan me eigenlijk ook gestolen worden, het is hoe dan ook van een niet-te-filmen amateurisme. En bedoel je niet Rooie Rene Rispens? Die kan lachend mee in dit Feyenoord hoor. Denk maar niet dat Lens en Toivonen er 10 inknallen als hij er in staat 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik zou zeggen: biedt hem aan bij Feyenoord.
Je oordeelt over iets waar je geen letter over gelezen hebt. Zo kennen we je weer. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Vlemmings zal het wel (tijdelijk) overnemen ja. Misschien met JP van Gastel als één van zijn assistenten.
Edit:
De Telegraaf meldt dat Leon Vlemmings de taken van Been overneemt. De assistent komt voor de tweede keer als hoofdtrainer voor de groep te staan in Rotterdam. Eerder was hij ook al interim-trainer toen Gertjan Verbeek vertok bij Feyenoord. Mogelijk is hij ook in beeld om definitief Been op te volgen.
Is dat niet die Prins Carnaval? 
Haha. Ik weet dat je zo'n sfeer niet gewend bent in de ArenA. Kom nog eens een keertje kijken. Als je toch van atmosfeer in stadions houdt.
Snap sowieso niet dat je dan fan van Ajax bent geworden.
Wij zijn 2 maanden geleden kampioen worden dankzij het publiek
Twente spelers zwaar geïntimideerd. Slecht moment om met dit voorbeeld te komen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Jan Dirk Stouten laat op Radio Rijnmond weten dat de rest van de technische staf directie en RvC verwijt dit niet goed hebben opgepakt. Men was op de hoogte van de maandenlange onvrede maar heeft het bewust op de spits laten drijven zonder te bemiddelen. Vlemmings en Lodewijks laten namens de technische staf weten dat er geen vertrouwen meer is in Eric Gudde, men denkt erover om het vertrouwen publiekelijk op te gaan zeggen.
gaat een hectisch weekje worden, de bezem erdoor 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Om tot de slotsom amateurisme te komen hoeft men het lokale sufferdje echt niet te lezen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Om tot de slotsom amateurisme te komen hoeft men het lokale sufferdje echt niet te lezen.
Amateurisme heerst er al sinds 2006.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Amateurisme heerst er al sinds 2006.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Twente spelers zwaar geïntimideerd. Slecht moment om met dit voorbeeld te komen.
En dan zeggen dat dit bij Feyenoord niet gebeurt. 
Als het Legioen Doutzen Kroes zou zijn, dan kun je stellen dat het Ajax publiek Viola Holt is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.