- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu kan (moet) het bestuur laten zien wat ze waard zijn....
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
goed begin van de dag
Het was al een wonder dat Been zo lang bleef zitten, zo ontiegelijk veel spelers die al botsten met hem en die off the record al kritiek op hem hadden
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, hij kan gewoon niet met mensen omgaan. Dat is het probleem. Die verhalen over hem, en dit is het bewijs dat het gewoon helemaal niet goed zat.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
'Trainer Been stapt op bij Feyenoord' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

gewoon Gudde, die kon ook al prima scouten 
denk Vlemmings weer tijdelijk, misschien met Van Gastel als assistent?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ja, hij kan gewoon niet met mensen omgaan. Dat is het probleem. Die verhalen over hem, en dit is het bewijs dat het gewoon helemaal niet goed zat.
Nee en het gekke is dat hij met zn vlotte praatjes en spontaniteit veel kan verdoezelen.
Wel eeuwig zonde dat juist hem dit moet overkomen, beter heb je problemen met een buitenstaander dan dat zo'n clubicoon door het ijs zakt.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat eerste is een rare bewering. Hij kan prima met mensen omgaan.
Maar niet meer met deze spelersgroep. Hij was/is gewoon te onervaren als coach. Moet nog veel leren.
Had graag gezien dat hij na vorig seizoen direct was vertrokken. Nu zit je weer midden in de voorbereiding, die al stroef verloopt door afzeggingen, etc.
Hoop wel dat Feyenoord nu bewust kiest voor een ervaren coach. Laat de Vrienden de portemonnees maar weer opentrekken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
inderdaad, bij een clubicoon is dat ook anders. Ik heb 'm ook te lang verdedigt, maar daar weten jullie alles van
. En met zijn vlotte babbel heeft ie veel kunnen verdoezelen. Hij leek juist fair maar daar twijfel ik nu wel ten zeerste aan.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
inderdaad, bij een clubicoon is dat ook anders. Ik heb 'm ook te lang verdedigt, maar daar weten jullie alles van
. En met zijn vlotte babbel heeft ie veel kunnen verdoezelen. Hij leek juist fair maar daar twijfel ik nu wel ten zeerste aan.
Dat zeg ik al 2 jaar. Hij is 2 jaar lang aan het kontlikken bij jullie geweest(legioen dit, legioen zus, legioen zo). Maar een fatsoenlijk potje voetbal is er nooit van gekomen.
Nou, wat is dat Feyenoord nu toch een triest zooitje bij elkaar zeg. Alles en iedereen gaat weg. Dat wordt weer een rampseizoen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat eerste is een rare bewering. Hij kan prima met mensen omgaan.
Maar niet meer met deze spelersgroep.
En dat zijn geen mensen? Hij kan lullen als brugman, aardige kerel lijkt me maar met mensen omgaan is toch wel iets anders.
Nog geen reden om spelers zonder reden af te branden of slecht te behandelen hoor.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vraag me ook waaruit blijkt dat hij zo'n fantastische people manager is, lijkt me inderdaad ook op lucht gebaseerd. Of wat aardige resultaten met een goed NEC elftal een paar jaar geleden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
En dat zijn geen mensen?
Je bewering is nogal vreemd door te zeggen dat hij niet met mensen op kan schieten. De spelersgroep is zijn vertrouwen kwijt. Wat niet raar is. Hij heeft niet alleen gefaald in zijn botsingen met spelers.
Hij kan lullen als brugman, aardige kerel lijkt me maar met mensen omgaan is toch wel iets anders.
Ging bij Excelsior en N.E.C. anders meer dan prima. Bij Feyenoord komen er veel andere dingen om de hoek kijken. Hij leek bij Feyenoord ook veel meer verkrampt, ook in de media. Komt door de grootte van Feyenoord, die hij (nog) niet aan kan.
Nog geen reden om spelers zonder reden af te branden of slecht te behandelen hoor.
Ach gut. Wat heeft hij ze slecht behandelt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat zeg ik al 2 jaar. Hij is 2 jaar lang aan het kontlikken bij jullie geweest(legioen dit, legioen zus, legioen zo). Maar een fatsoenlijk potje voetbal is er nooit van gekomen.
Nou, wat is dat Feyenoord nu toch een triest zooitje bij elkaar zeg. Alles en iedereen gaat weg. Dat wordt weer een rampseizoen
1e jaar deed hij het nog best aardig, maar toen had hij natuurlijk ook een prima selectie, ook al deed hij voorkomen van niet. Hij heeft zich eigenlijk constant verscholen achter zijn materiaal (Dat gewoon best ok is). Toen hij na de 10-0 nog steeds geen hand in eigen boezem wilde steken was ik klaar met hem....
Probleem is dat hij gewoon een 'mooi weer' trainer is. Dat was hij ook als voetballer. Als het mee zit kan hij lekker draaien, zit het tegen, zal hij niet voor de omslag zorgen. Geeft die andere de schuld.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Eerste seizoen: meer dan prima
Tweede seizoen: meer dan slecht
Op basis van het tweede seizoen had hij moeten vertrekken. Was natuurlijk ook gebeurd als Feyenoord geld zou hebben.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hij wilde toch opstappen, maar de selectie mocht beslissen Reinbo?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Eerste seizoen: meer dan prima
Tweede seizoen: meer dan slecht
Op basis van het tweede seizoen had hij moeten vertrekken. Was natuurlijk ook gebeurd als Feyenoord geld zou hebben.
Neemt niet weg dat het een kontlikker pur sang blijft en dat ik zijn kwaliteiten als coach niet zie. Wat zijn de kenmerken van Been? Ik heb in een half jaar Frank de Boer 20x meer identiteit in zijn gedachtegang over voetbal gezien dan Mario Been tot dusver.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Begrijp ook niet dat de waarheid wordt verdraaid. Been had absoluut zijn hand in eigen boezem gestoken na die 10-0.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Gaat om de omgang met de spelers, niet supporters.Hij heeft jarenlang zelf op de noordzijde gestaan maar er zijn genoeg fanatieke lui die hem allang weg hadden willen zien gaan, vooral ook uit zelfbescherming
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Neemt niet weg dat het een kontlikker pur sang blijft en dat ik zijn kwaliteiten als coach niet zie. Wat zijn de kenmerken van Been? Ik heb in een half jaar Frank de Boer 20x meer identiteit in zijn gedachtegang over voetbal gezien dan Mario Been tot dusver.
F. de Boer is een betere trainer.
Dat kontenlikker gedoe is typisch iets voor Ajacieden om te zeggen, omdat ze niet kunnen verkroppen dat een persoon van Feyenoord houdt.
Viel reuze mee. Niets mis mee om het Legioen te bedanken na een thuiswedstrijd. Het Legioen heeft wedstrijden doen kantelen.
Been zelf niet. Ja, de verkeerde kant op. Bahia in de spits zetten. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
eigenlijk wel ja 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je bewering is nogal vreemd door te zeggen dat hij niet met mensen op kan schieten.
Nogal een groot nuanceverschil hoor. Met mensen kunnen omgaan is een veel diepere materie.
Hier kan ik voor de rest ook weinig mee.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Jullie doen net of voetballers een stelletje nichten zijn, die nergens tegen kunnen, ook niet als ze buiten de basiself gezet worden. Voetballers van tegenwoordig hebben maar weinig ruggengraat en de supporters (hier bijvoorbeeld) lijken daarin mee te gaan.
Net of wij bij alle gebeurtenissen aanwezig waren. Het enige wat Been nooit had mogen doen is dit hardop in de media roepen (de Cler), maar dat waren eerste emoties - wat nooit mag gebeuren. De rest werd flink opgeblazen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Nogal een groot nuanceverschil hoor. Met mensen kunnen omgaan is een veel diepere materie.
Bedoelde gewoon omgaan ipv opschieten. De fout ligt niet zo bij het omgaan van mensen in dit geval, gewoon een gebrek aan coaching en een gebrek in het trainersschap in het algemeen. Hij zou dit Feyenoord nooit meer beter kunnen maken. De spelersselectie ziet dat ook in.
Zie mijn post hierboven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hij wilde toch opstappen, maar de selectie mocht beslissen Reinbo?
Wat ik zeg, hij verschuilt zich achter zijn spelers..... Als vent met ballen bepaal je dat toch zelf. Ga je toch niet aan een kleuterklas vol teneergeslagen wannabe jochies vragen....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jullie doen net of voetballers een stelletje nichten zijn, die nergens tegen kunnen, ook niet als ze buiten de basiself gezet worden. Voetballers van tegenwoordig hebben maar weinig ruggengraat en de supporters (hier bijvoorbeeld) lijken daarin mee te gaan.
Net of wij bij alle gebeurtenissen aanwezig waren. Het enige wat Been nooit had mogen doen is dit hardop in de media roepen (de Cler), maar dat waren eerste emoties - wat nooit mag gebeuren. De rest werd flink opgeblazen.
Je noemt het al de Cler, en zo zijn er op trainingen genoeg gebeurd. Zijn handelings patroon wat betreft Bruins, De Cler die nu ook een boekje open heeft gedaan en bvb. een El Ahmadi is genaaid omdat er voor hem zwaardere criteria gold dan voor de rest. Het gaat niet om de kritiek maar eerder om zijn unfaire criteria.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Wat ik zeg, hij verschuilt zich achter zijn speler.....
Wat een onzin. Hij stelde zich juist verassend nederig op.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Exact, de nederige trainer...... Dat lijkt met echt geweldig als speler. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
nee integendeel, er is juist veel onder het tapijt geveegd wat alleen bekend is/was in het kringetje om de spelers zelf.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Je noemt het al de Cler, en zo zijn er op trainingen genoeg gebeurd. Zijn handelings patroon wat betreft Bruins, De Cler die nu ook een boekje open heeft gedaan en bvb. een El Ahmadi is genaaid omdat er voor hem zwaardere criteria gold dan voor de rest. Het gaat niet om de kritiek maar eerder om zijn unfaire criteria.
Wat ik al zei: een gebrek aan goede coaching.
Ik vind het overigens juist bizar dat hij Bruins zo vaak in de basis zette en telkens weer zijn vertrouwen in hem uitte in de media, terwijl Bruins er echt helemaal niets van bakte.
El Ehmadi maakte er ook een potje van. Hoe hij behandelt is, kan ik - net als jij - niet moeilijk over oordelen. Ik had El Ahmadi ook zeker uit de basis gehouden, net als vele trainers waarschijnlijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Absoluut niet zelfs. Maar dat is een ander verhaal. Jij beweert dat hij zijn hand niet in eigen boezem stak.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Die neem je nooit meer serieus.
Dat is het probleem, hij had de beleving van een supporter en niet van een coach. En daar vanuit handelde hij ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.