• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

VHS1975 schreef:

ja 2 assists !! Hoeveel passes heeft hij gegeven?

Heb je zitten slapen tijdens dat filmpje?

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Heb je zitten slapen tijdens dat filmpje?

nee, Ik zag wel een schwalbe op 40 seconden ofzo

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

VHS1975 schreef:

nee, Ik zag wel een schwalbe op 40 seconden ofzo

Dan moet je het filmpje toch maar eens goed terugkijken.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Dan moet je het filmpje toch maar eens goed terugkijken.

Doe toch niet zo serieus joh.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Maar dit is toch een serieuze topic

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

The Almighty schreef:

Maar dit is toch een serieuze topic

haha jazeker

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

VHS1975 schreef:

(quote)

ja 2 assists !! Hoeveel passes heeft hij gegeven?

Volgens mij moet jij eens op gaan zoeken wat rendement betekent.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Volgens mij moet jij eens op gaan zoeken wat rendement betekent.

spuit 11

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wilde het toch kwijt

Voetbalzone - 'Turkse politie pakt ook vicevoorzitter en technisch directeur Besiktas op'

Dit is trouwens ook wel killing voor je competitie. Je staat nu gewoon bekend als een 2e Italië qua corruptie. Benieuwd of er clubs een divisie lager gezet gaan worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Misschien komt er nu wel een extra Europacup plekje voor Feyenoord vrij.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Zelfs dan heeft Feyenoord niets te zoeken in Europa

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Iets uit Litouwen?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het is wel DE manier voor onze clubs om Turkije op forse afstand te zetten op de puntenranglijst.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Standvastig Inter: "Sneijder is niet te koop"

Het lijkt uitgesloten dat Wesley Sneijder deze zomer van club wisselt. Technisch directeur Marco Branca heeft via een officiële verklaring benadrukt dat een vertrek van de Oranje-international niet zal worden toegestaan.

Sneijder werd de voorbije dagen veelvuldig in verband gebracht met Manchester United. Op Old Trafford zou de middenvelder de opvolger moeten worden van Paul Scholes, die na het voorbije seizoen zijn loopbaan beëindigde. Inter ziet het echter niet zitten om medewerking te verlenen. "Wesley Sneijder is niet te koop en we hebben ook geen bod ontvangen", stelt Branca.

United zou liefst veertig miljoen euro willen bieden voor Sneijder. Inter geeft te kennen dat er geen sprake is van een transfer en dat het standpunt ook niet zal veranderen. "Het is geen verrassing dat Sneijder gewild is bij andere clubs, maar nogmaals: wij hebben geen concreet bod ontvangen en gaan ook niet wachten op een dergelijke toenadering."

"Er staat tevens geen ontmoeting met zijn zaakwaarnemer op de agenda", besluit Branca. "Omdat Sneijder simpelweg niet te koop is."

Jammer, ik zie Sneijder liever bij een club als Man Utd spelen dan bij Inter.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

LOL, moeten ze nog even doorleren

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

otherfool schreef:

De eerste speler aller tijden die niet huichelt om het klootjesvolk te plezieren:

Janssen voelt niets bijzonders bij Ajax | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Eerlijkheid siert de man.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Eervolle-vermelding-Janssen-in-Jaarboek.htm

@ rep_roberta , ga jij dit boek halen? Zou het boek ook in de winkels liggen?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Mweh, wat zal erin staan dat ik nog niet heb gezien? Daarnaast kan je het gewoon kopen bij de webshop, waarom zou je het dan ergens anders willen bestellen. Goedkoper zal het vast niet worden.

Overigens wel een leuke quote onderaan vi.nl:

'Ik probeer op Cyprus mijn teleurstellende periode bij Feyenoord uit te wissen'

Tim de Cler speelt met zijn nieuwe club AEK Larnaca in ieder geval Europees voetbal, in tegenstelling tot Feyenoord (Voetbal International)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het gaat er niet om wat je niet hebt gezien, maar of het bewaarwaarde heeft. Een kampioensboek over de derde ster is toch de moeite waard lijkt me zo. Hoop alleen dat ze de dvd niet afgeraffeld hebben tot alleen snel de goals, maar dat het ook samenvattingen zijn.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Misschien wel, moet het maar even kijken. Ik doe nu iig zuinig aan ivm wat vakanties en zo.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het gaat er niet om wat je niet hebt gezien, maar of het bewaarwaarde heeft. Een kampioensboek over de derde ster is toch de moeite waard lijkt me zo. Hoop alleen dat ze de dvd niet afgeraffeld hebben tot alleen snel de goals, maar dat het ook samenvattingen zijn.

Bekijk je dat dan ook echt?

Ik had toen die verzamelboeken van Feyenoord 100 jaar besteld, heb er een paar keer in gekeken en ligt nu stof te happen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Niks mis mee om dat een uurtje of 2 te kijken. Toch mooi om de ploeg steeds dichter bij de titel te zien komen om hem eindelijk ook te pakken. Ik vond de manier waarom van vorig seizoen echt machtig. Na ADO leek het gedaan en met de nodige mazzel en wilskracht kreeg Ajax een allesbeslissende titelclash in ronde 34. En als je die dan zo overtuigend wint...het geeft me nog steeds kippevel en ik blijf de beelden schitterend vinden

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Maar wat foto's doen mij in ieder geval minder. Liever foto's van de randzaken(tribunes, echte emotie) dan de spelers op het veld.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Als we het toch over boeken hebben. De nieuwe hard gras van Van Roosmalen ('Geef me nog twee dagen') over een seizoen Vitesse is echt hilarisch. Tezamen met de eerdere 2 ('Je hebt het niet van mij' (2006) en 'Het jaar van de adelaar' (2008)) geeft dit echt een ontzettend grappig beeld van het zooitje dat Vitesse heet.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Feyenoord heeft er weer een probleem bij (hoewel ik toch geen vertrouwen meer in hem had inmiddels - met vele anderen):

'Trainer Been stapt op bij Feyenoord' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Ben benieuwd of er nog een goede nieuwe trainer gevonden kan worden nu - ook nog eens zonder geld. Zucht.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

"Feyenoord bezig met mogelijke versterkingen"

Volgens Voetbal International Clubwatcher Martijn Krabbendam zit Feyenoord voorlopig in de wachtkamer wat aankomende transfers betreft. De club kan geen spelers halen omdat het nog altijd in categorie 1 zit van de KNVB. Voorlopig zijn er alleen spelers gehaald van stadsgenoot en tevens satelliet club Excelsior. Het gaat om aanvaller Guyon Fernandez , de verdedigers Kaj Ramsteijn en Miquel Nelom en middenvelder Jordy Clasie. Wanneer de licentiecommissie van de KNVB akkoord gaat met de door Feyenoord ingediende begroting 2011-2012 dan schrijft de Rotterdamse club zwarte cijfers over komend seizoen. Dit zou betekenen dat het ’Plan van Aanpak’, opgelegd door de KNVB, heeft gewerkt en Feyenoord categorie 1 kan verlaten. Pas dan kan Feyenoord zich ook weer vrij op de transfermarkt begeven zonder dat ieder uit te geven dubbeltje verantwoord moet worden in Zeist.

Volgens Krabbendam hoopt Feyenoord dispensatie zal krijgen van de KNVB om alsnog de nodige versterkingen te halen. De stadionclub wil de bond overtuigen dat het de afgelopen jaar flinke sprongen in de goede richtig heeft gemaakt. "Met het huidige elftal zal Feyenoord geen rol van betekenis spelen in de Eredivisie komend seizoen en er zal zeker nog wel wat gebeuren de komende tijd. Feyenoord is wachtende en zal de tijd nemen als de tijd er rijp voor is om wat te gaan doen op de transfermarkt" aldus Krabbendam tegenover VI Radio.

Als Feyenoord groen licht krijgt dan zal Leroy Fer zeker verkocht worden om vervolgens met die miljoenen van de middenvelder wat te gaan doen op de transfermarkt.

Feyenoord is achter de schermen inmiddels al wel druk bezig en er is een lijstje met spelers. Het zou gaan om centrumspits Bast Dost van Sc-Heerenveen die balvast is iets wat Fernandez zeker niet is. In januari wilde Feyenoord Dost ook al halen, maar Heerenveen ging niet akkoord met het bod van vier miljoen euro. "Feyenoord is een mooie club met een fantastische achterban", vertelde de 21-jarige oud-spits van Fc Emmen en Heracles Almelo onlangs aan het Algemeen Dagblad. Ook is al langer bekend dat Lasse Schone van Nec op het verlanglijstje staat van technisch directeur Martin van Geel. Schone moet de vertrokken Georginio Wijnaldum vervangen in De Kuip.

=====

Dost voor Castaignos

Schöne voor Wijnaldum

Vormer voor Fer

Dan ook nog:

Dani Fernandez voor Swerts

Nelom voor Martins Indi

Ryo nog een jaartje

En Feyenoord staat er ineens heel goed voor (met ook nog een ervaren trainer erbij). De verschillen zijn maar klein. Hoewel Feyenoord Vormer nog niet gaat halen, ook niet bij verkoop van Fer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord heeft er weer een probleem bij (hoewel ik toch geen vertrouwen meer in hem had inmiddels - met vele anderen):

'Trainer Been stapt op bij Feyenoord' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Ben benieuwd of er nog een goede nieuwe trainer gevonden kan worden nu - ook nog eens zonder geld. Zucht.

Is alleen maar goed. tuurlijk is Been een icoon maar denk dat dit wel goed is voor Feyenoord. Zegt al veel als zovee lselectiespelers het vertrouwen in 'm opzeggen. Dat gevoel had ik ook. Karim in de basis dit seizoen .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar wie nu?

Maar dat er zo veel spelers geen vertrouwen in m hadden zegt genoeg. Bel Willem maar....

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Je bent een beetje laat, Rein.

Weinig keuzes. Als het maar geen Ton de Chatinier, Leon Vlemminckx, JP van Gastel, Ruud Gullit of Pierre van Hooijdonck wordt...

JP en Willem samen zou best een aardige optie zijn. Hoewel je met Willem weer gezeik binnen haalt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.