- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Zeker zonde, want het is als club altijd wel lekker, als je aardig kun cashen voor een speler. Tyton is ook een goede speler en het zou me verbazen als Juncker (mocht hij weer tot de topschutters behoren) geen transfer gaat krijgen naar een keurige Engelse ploeg, die middenmoot of daar net onder draait.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Nee, maar daar kan je wel wat slimmer over communiceren.....
Hoe dan ? 
Hij zegt toch alleen maar dat hij geen toekomst ziet in de huidige selectie.
Als daarnaast ook nog bepalende spelers verdwijnen en er geen spelers bijkomen is zijn argumentatie goed te begrijpen.
Hij wil gewoon niet bijtekenen maar nog een seizoen in de Kuip is voor hem dan ook geen probleem.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Junker? Kom zeg, een heel beperkte speler die toevallig 2 goede jaren heeft gehad waarin alles lukte? Hij heeft een neusje voor de goal bij Roda, maar voetballend is hij bijzonder matig.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Junker? Kom zeg, een heel beperkte speler die toevallig 2 goede jaren heeft gehad waarin alles lukte? Hij heeft een neusje voor de goal bij Roda, maar voetballend is hij bijzonder matig.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Daarom zeg ik als hij nog een jaar scoort. Toevallig of niet, maar dat is dan wel knap en doelpunten maken is toch een belangrijke job voor een spits.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoe dan ? 
Hij zegt toch alleen maar dat hij geen toekomst ziet in de huidige selectie.
Als daarnaast ook nog bepalende spelers verdwijnen en er geen spelers bijkomen is zijn argumentatie goed te begrijpen.
Hij wil gewoon niet bijtekenen maar nog een seizoen in de Kuip is voor hem dan ook geen probleem.
Dat laatste is inmiddels dus wel een probleem. En als jij niet snapt dat dit niet slim is, of hoe het anders zou moeten, moet je misschien solliciteren bij het PR bureau van Fer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dost is vele malen jonger en is inderdaad een stuk completer.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Gelukkig heeft niemand het over clubliefde, dat is zo´n onzin....
Als je het omkijkt is de liefde vanuit de club zowat nooit wederzijds, er worden honderen spelers weggestuurd vanuit de jeugd tot het 1ste elftal.
Spelers die graag voor Feyenoord willen spelen en er alles voor over hebben maar na een onpersoonlijke brief worden weggestuurd omdat ze niet voldoen, dat is precies het zelfde bij Ajax, PSV, Twente etc etc.
Qua supporters kan ik clubliefde wel begrijpen maar waarom zou je als speler liefde tonen naar een club die jouw zonder een spier te verkrimpen zou dumpen als je niet zo´n goddelijk linkerbeentje zou hebben of nog erger dat goddelijke beentje onherstelbaar zou breken 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat ligt eraan welke definitie van "club' je erop nahoudt. Wat betreft de BVO heb je gelijk, maar de Club Feyenoord bestaat uit meer dan dat, al lijken de bestuurders dat zich ook nauwelijks te beseffen. De supporters en de historie kunnen een speler wel degelijk voor altijd in hun hart sluiten. Gebroken been of niet. Fer schijnt dat ook niet te snappen.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Dat laatste is inmiddels dus wel een probleem. En als jij niet snapt dat dit niet slim is, of hoe het anders zou moeten, moet je misschien solliciteren bij het PR bureau van Fer.
Tja, hij zecht eigelijk gewoon dat hij een heerlijke periode heeft gehad bij Feyenoord en nu toe is aan een volgende stap, mocht hij niet weg kunnen komen dan gaat hij vlammen in de Kuip.
Hij ziet gewoon geen perspectief in de huidige selectie, kan toch ?
Hij doet het vrij netjes, ik heb het wel eens anders gezien.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Ach, de gratie van liefde vanuit de club is toch wel het potentieel van de speler.
Als de potentie groot is zal vanuit de club de liefde ook groter zijn.
Zo gaat dat, dan heb ik het niet alleen over Feyenoord hoor maar zo werkt dat, geef jij eens een voorbeeld waaruit dat anders blijkt.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Lensky zat ik ook nog wel over te twijfelen, maar die is natuurlijk al eens niet geslaagd bij Feyenoord.
Mulenga ben ik inderdaad vergeten. Hij is wel lang geblesseerd geweest en is geen doelpuntenmachine, die kan Feyenoord ook nog wel gebruiken. Sterk is hij zeker.
Lensky was toch in 2008 gestopt met voetballen???
Om in 2009 een contract te tekenen bij Utrecht !!
No thanks, die hoef ik niet meer bij Feyenoord.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
geef jij eens een voorbeeld waaruit dat anders blijkt.
Al heb je wel gelijk en wordt een speler vaak gewoon gedumpt. Is ook wel logisch, waarom zou je (jeugd)spelers willen behouden die toch niets toevoegen?
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Daarnaast heb ik gezegd de mening van supporters zeker te begrijpen hoor 
Maar als bestuurder bij een BVO moet je soms harde beslissingen nemen die niet altijd goed uitpakken voor de individule speler waar over besloten gaat worden onder het mom van hij is niet goed genoeg.
Draai het eens om, een speler zou ook makkelijk kunnen zeggen dat de club niet goedgenoeg is voor zijn sportieve/financiele ontwikkeling.
Dus vind ik dat bestuurders niet moeten praten over clubliefde als een topspeler hun gaat teleurstellen, denk dan maar eens aan al die spelertjes die teleurgesteld zijn door de bestuurders.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Draai het eens om, een speler zou ook makkelijk kunnen zeggen dat de club niet goedgenoeg is voor zijn sportieve/financiele ontwikkeling.
Onze held Pa Modou Kah was ook even aan het flirten met Feyenoord. En dit zei hij op het einde:
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De klasse van Messi heeft Argentinië vannacht alsnog naar de KO fase van de Copa America geloodst. Wat zijn het prachtige steekpasses zeg! 
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Onze held Pa Modou Kah was eerst ook aan het flirten met Feyenoord. En dit zei hij op het einde:
Tja, ik denk ook niet dat er veel interesse was voor Kah in Nederland en mochten PSV, Ajax of Twente hem zouden willen contracteren zou hij zijn pricipes ook zo weer hebben ingeslikt.
Daarnaast Fer wil in Nederland blijven, dat is zijn goedrecht, zou jij naar het buitenland gaan als je gewoon hier wil blijven ?
Daarnaast waar zou hij heen moeten, Cyprus, Rusland of 2de divisie Duitsland ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(embed)
De klasse van Messi heeft Argentinië vannacht alsnog naar de KO fase van de Copa America geloodst. Wat zijn het prachtige steekpasses zeg!
Weergaloos was ie weer
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, hij zecht eigelijk gewoon dat hij een heerlijke periode heeft gehad bij Feyenoord en nu toe is aan een volgende stap, mocht hij niet weg kunnen komen dan gaat hij vlammen in de Kuip.
Hij ziet gewoon geen perspectief in de huidige selectie, kan toch ?
Hij doet het vrij netjes, ik heb het wel eens anders gezien.
Nou, je bent de enige die er zo overdenkt...... Dit is gewoon lomp forceergedrag. Zou geen ergere manier kunnen bedenken. (Niet willen blijven, niet willen bijtekenen, eisen stellen voor (onmogelijke) versterkingen, zeggen dat de supporters je koud laten.....). Wat wil hij ermee bereiken? Dat Feyenoord 'm gewoon naar Twente laat gaan, voor een spotprijs zeker... No Way!
We zijn geen subtoppertje, misschien qua ranglijst en qua niveau van sommige directieleden op dit moment, maar dat is tijdelijk. Als club moet Feyenoord hier natuurlijk nooit aan toegeven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
We zijn geen subtoppertje, misschien qua ranglijst en qua niveau van sommige directieleden op dit moment, maar dat is tijdelijk. Als club moet Feyenoord hier natuurlijk nooit aan toegeven.
Qua financiën ben je zelfs een Jupiler ploeg 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Qua schuldsanering staan we stijf bovenaan. 
O nee, dat wint PSV natuurlijk......mat dank aan de Gemeente.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De eerste speler aller tijden die niet huichelt om het klootjesvolk te plezieren:
Janssen voelt niets bijzonders bij Ajax | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wijze woorden van Theo inderdaad. Ik waardeer de eerlijkheid. Gewoon goed presteren, wordt ie vanzelf populair en dat is voldoende.
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Nou, je bent de enige die er zo overdenkt...... Dit is gewoon lomp forceergedrag. Zou geen ergere manier kunnen bedenken. (Niet willen blijven, niet willen bijtekenen, eisen stellen voor (onmogelijke) versterkingen, zeggen dat de supporters je koud laten.....). Wat wil hij ermee bereiken? Dat Feyenoord 'm gewoon naar Twente laat gaan, voor een spotprijs zeker... No Way!
Hoezo lomp forceergedrag 
De speler wil weg, dat is duidelijk, hij geeft aan geen interesse te hebben om bij te tekenen maar daarnaast geeft hij ook aan zijn uiterste best te gaan doen als geen andere club hem gaat contracteren.
Zijn reden is toch ook wel duidelijk, hij ziet geen perspectief in de toekomstige selectie, dat is toch zijn goed recht.
Draai het eens om, Fer was volgens de club niet goed genoeg en Fer zou willen blijven omdat hij een goed contract heeft, dan was het ook niet goed geweest, ik kan me al die duurbetaalde spelers wel herinneren die het legioen liever kwijt dan rijk was.
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
Weergaloos was ie weer
.
mwja, leuke acties, veel dreiging, weinig rendement.
Maar ja, als die #9 niet kan koppen of steeds huizenhoog over schiet, daar kan El Messie ook niets aan doen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
mwja, leuke acties, veel dreiging, weinig rendement.
Maar ja, als die #9 niet kan koppen of steeds huizenhoog over schiet, daar kan El Messie ook niets aan doen.
2 assists bij 3 goals, hoezo weinig rendement?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Idd en als je kijkt hoe vaak hij een 100% kans heeft gecreëerd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoezo lomp forceergedrag 
De speler wil weg, dat is duidelijk, hij geeft aan geen interesse te hebben om bij te tekenen maar daarnaast geeft hij ook aan zijn uiterste best te gaan doen als geen andere club hem gaat contracteren.
Zijn reden is toch ook wel duidelijk, hij ziet geen perspectief in de toekomstige selectie, dat is toch zijn goed recht.
Draai het eens om, Fer was volgens de club niet goed genoeg en Fer zou willen blijven omdat hij een goed contract heeft, dan was het ook niet goed geweest, ik kan me al die duurbetaalde spelers wel herinneren die het legioen liever kwijt dan rijk waren.
Nogmaals ik begrijp zijn beweegredenen, ik geef enkel aan dat hij nogal dom bezig is met de communicatie er omheen. Ik heb ook geen flauw idee wat hij echt denkt, dit is natuurlijk allemaal voorgekookt door zijn management, hoort bij het spel. Maar hij komt er zo wel erg slecht uit naar voren. Dat is dom. En tja, van 'het Legioen' zal ik niet stellen dat ze tactisch sterk zijn in hun communicatie. 
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
ja 2 assists !! Hoeveel passes heeft hij gegeven?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.