• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.649 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Fer wil weg omdat ie niet nog een jaar tegen degradatie wil vechten, is dat zo vreemd?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat heeft ie dit jaar ook niet gedaan. Die heeft op zijn reet kunnen zitten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Fer zou bij Ajax misschien net een plekje op de reservebank hebben

Nog niet eens .

Ik sluit me ook bij de Feyenoorders hier aan. Schandalig wat Fer hier doet. Presteert heel weinig, krijgt een goede aanbieding en probeert alsnog heel achterbaks weg te komen. Ik snap wel dat supporters hem uitkotsen. Dat heb ik met Wijnaldum minder. Die jongen is veel eerlijker geweest en laat ook nu nog zien een goed hart voor Feyenoord te hebben. Fer is een egoïstische eikel.

Amen to that. Had verwacht dat je ons maar drama queens vond, positieve meevaller .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Fer wil weg omdat ie niet nog een jaar tegen degradatie wil vechten, is dat zo vreemd?

Dan moet je niet maanden wachten met dat uitspreken. Nu zei hij zelfs alleen bij te tekenen als Feyenoord zich versterkt. En meneer weet wel dat er geen cent is om de selectie daar goed te te versterken.

Het zal zonder Wijnaldum, Castagnois en Fer wel een extreem lastig jaar voor Feyenoord worden. Als er dan niks meer bij komt dan schaal ik Feyenoord in op plek 12 tot 15.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Wat een onzin, Fer wil gewoon graag weg en geef hem eens ongelijk.

Een arbitragezaak gaat hij niet aanspannen maar bijtekeken zal hij ook zeker niet doen.

Dan volgend seizoen maar gratis de Kuip verlaten en een hoop tekengeld cashen.

Daarbuiten is het bedrag dat Feyenoord vraagt echt veel te hoog (5 Miljoen).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nog niet eens .

(quote)

Amen to that. Had verwacht dat je ons maar drama queens vond, positieve meevaller .

Wij hebben Enoh, kan niet echt voetballen maar hij is wel trots om voor Ajax te spelen. Die gaat natuurlijk voor

Fer mag wel samen met El Hamdaoui jong Ajax versterken hoor

Nee, ik snap goed hoe jullie je voelen met dat soort gasten. Triest dat hij op zijn leeftijd met zo weinig prestaties al denkt zo goed te zijn. Ik zie hem bij Twente ook geen basisplaats pakken als ik daar de spelers eens zie. Jongens als Brama en W Janssen komen toch eerst denk ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zie 'm daar ook niet zo snel in de basis staan. En Enoh is idd al een pak beter. Ja, hij overschat zich prima, heeft nog werkelijk niks laten zien. Ja, hij heeft ons eigenhandig uit de beker en Europa League geknikkerd. Knap hoor .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Perfectly clear schreef:

Wat een onzin, Fer wil gewoon graag weg en geef hem eens ongelijk.

Dat doe ik dan ook. Bovendien is het allemaal prima, maar zeg het dan gelijk als je het al zo lang weet. Nu loopt ie de boel te chanteren.

Een arbitragezaak gaat hij niet aanspannen maar bijtekeken zal hij ook zeker niet doen.

Denk het wel, en als ie het niet doet komt het puur door angst voor het legioen. Want die staan op scherp door vele randzaken, dit zal ook zomaar de druppel kunnen betekenen.

Dan volgend seizoen maar gratis de Kuip verlaten en een hoop tekengeld cashen.

Achja, dat bedrag komt dan wel dichterbij zijn waarde.

Tuurlijk, maar de nood is ook niet zo hoog dat we het voor die jodenfooi moeten doen die twente biedt. Het is puur een principiele kwestie. Het zal wel het buitenland worden want Feyenoord lijkt me geen beste optie meer voor 'm.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Perfectly clear schreef:

Eens, dat is echt wel belachelijk hoog voor een beperkte speler met nog maar een éénjarig contract.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Volgens mij zouden Utrecht, Ado en Heerenveen nog sportieve verbeteringen zijn voor Fer.

Wie weet is Utrecht zo gek om 5 Miljoen te betalen nadat ze wat winst hebben gepakt op Mertens/Strootman.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Eens, dat is echt wel belachelijk hoog voor een beperkte speler met nog maar een éénjarig contract.

De reden is natuurlijk dat Feyenoord zowel Wijnaldum als Fer graag wilde houden en ervan uit ging dat niemand 5 miljoen pp wilde betalen. Dat PSV zo gek was om dit wel te doen maakt het voor Feyenoord aantrekkelijk om dit ook voor Fer te blijven eisen. Geef ze ongelijk. Liever zien ze gewoon die jongens blijven en verlengen. Al kan je Fer beter laten gaan, want ik denk dat het Legioen hem helemaal uitkotst nu, nog wel meer als bij Wijnaldum.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Geef ze ongelijk.

Als club mag je vragen wat je wil natuurlijk, maar je moet ook realistisch zijn. En Van Geel zou beter moeten weten, heeft vorig seizoen hetzelfde meegemaakt met Willem Janssen, die is uiteindelijk ook transfervrij vertrokken. En nu is Twente zelfs bereid om 2,5 miljoen te geven voor Fer. Twente ging niet eens half zo hoog voor Willem terwijl die echt niets onderdoet voor Fer.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Fer is een beperkte voetballer. Dan kunnen ze beter een voetballer gaan zoeken, die wel graag voor Feyenoord wil spelen en van het zelfde niveau is. Ik weet niet of Vormer nog in de picture is?

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat doe ik dan ook. Bovendien is het allemaal prima, maar zeg het dan gelijk als je het al zo lang weet. Nu loopt ie de boel te chanteren.

(quote)

Denk het wel, en als ie het niet doet komt het puur door angst voor het legioen. Want die staan op scherp door vele randzaken, dit zal ook zomaar de druppel kunnen betekenen.

(quote)

Achja, dat bedrag komt dan wel dichterbij zijn waarde.

(quote)

Tuurlijk, maar de nood is ook niet zo hoog dat we het voor die jodenfooi moeten doen die twente biedt. Het is puur een principiele kwestie. Het zal wel het buitenland worden want Feyenoord lijkt me geen beste optie meer voor 'm.

Hoezo chanteren, hij geeft alleen aan dat hij niet niet nog een seizoen wil spelen in een team waarvan er weinig prestatie is te verwachten.

Natuurlijk is hij bekend met de financiele situatie maar omdat chanteren te noemen

Enneh over die arbitragezaak http://www.vi.nl/Nieuws-item/203373/Botsing-dreigt-tussen-Feyenoord-en-gewilde-Fer.htm

Vergelijk trouwens eens wat AZ voor Schaars heeft gekregen en PSV voor Affelay, als Feyenoord zou ik dan wat nederiger zijn hoor.

Of Twente voor Janssen en Roda voor Janssen natuurlijk

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Als club mag je vragen wat je wil natuurlijk, maar je moet ook realistisch zijn. En Van Geel zou beter moeten weten, heeft vorig seizoen hetzelfde meegemaakt met Willem Janssen, die is toen ook transfervrij vertrokken. En nu is Twente zelfs bereid om 2,5 miljoen te geven voor Fer. Twente ging niet eens half zo hoog voor Willem terwijl die echt niets onderdoet voor Fer.

Janssen en Fer kan je niet eens vergelijken. Twee compleet verschillende spelers.

Ik vind 2,5 miljoen voor Fer met een 1 jarig contract ook niet zo slecht, maar van Geel is natuurlijk vrij in te vragen wat hij genoeg acht. Voor 2,5 miljoen kunnen ze hem beter misschien behouden en proberen Europees voetbal af te dwingen? Je weet het niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Utrecht een sportieve verbetering. Zijn hun beste spelers kwijt, en hadden al moeite dit seizoen een zeer matig Feyenoord van zich af te schudden.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Ik weet niet of Vormer nog in de picture is?

Van Geel heeft meermaals beloofd dat hij geen enkele speler van Roda naar Feyenoord zal halen, zelfs geen transfervrije spelers. AL zou Vormer natuurlijk een enorme versterking zijn voor Feyenoord.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Janssen en Fer kan je niet eens vergelijken. Twee compleet verschillende spelers.

Het gaat niet om de vergelijking. Het gaat om de manier van handelen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Quido schreef:

De manier waarop, eerst maandenlang roepen dat hij nooit transfervrij zou weglopen en nu ermee dreigen. Schei toch uit Fer wie is hij dan wel niet.

Hij heeft zichzelf onmogelijk gemaakt om nog voor Feyenoord spelen, en een arbitragezaak komt het niet op aan want dan is hij kansloos.

Zit allemaal flink in een impasse nu:

(al lijkthet mij ook onderhandelingstactiek)

Twente: Fer geen prioriteit meer

FC Twente heeft Feyenoord laten weten af te zien van het aantrekken van Leroy Fer. Mede door de financiële gevolgen van de stadionramp in de Grolsch Veste is de club uit Enschede niet van plan het door de Rotterdammers gewenste bedrag op tafel te leggen.

Vijf dagen na het bouwdrama zijn de beleidsmakers van FC Twente vooral met hun hoofd bij de slachtoffers en nabestaanden, maar ondertussen roept, tegen wil en dank, ook de plicht. Ergo: de bekerhouder ontkomt niet aan het opmaken van de (financiële) balans en het treffen van maatregelen voor de toekomst.

Ofschoon het onderzoek naar de toedracht en de schuldvraag van de stadionramp in volle gang is, hoopt FC Twente - dat daarin geen partij is - snel antwoorden te formuleren op enkele prangende vragen. Naar welk stadion moet er worden uitgeweken voor de thuiswedstrijd in de derde voorronde van de Champions League? Kan de eerste thuiswedstrijd in de competitie, op 13 augustus tegen AZ, wel worden gehouden in de Grolsch Veste? Wanneer kan het dak van de nieuwbouw alsnog worden geplaatst? En wanneer kunnen de zesduizend nieuwe seizoenkaarthouders hun plek op de nieuwe tribune innemen?

Vanwege de uitbouw van de Grolsch Veste zou FC Twente in de nieuwe competitie voor 30.000 toeschouwers gaan spelen. Aangevuld met onder meer de revenuen uit de commerciële invulling van de nieuwe tribune leek een begroting van ruim 43 miljoen euro gegarandeerd. Na de stadionramp kunnen die prognoses de prullenbak in.

Fer

Zo heeft de aankoop van Leroy Fer geen prioriteit meer. FC Twente wil de middenvelder van Feyenoord graag inlijven, deed ook een bod van 2,5 miljoen euro, maar komt - mede vanwege de trieste omstandigheden - niet met een verhoging op de proppen. Omdat de club uit Rotterdam volhardt in een vraagprijs van een kleine vijf miljoen euro, hebben beide clubs afgesproken de onderhandelingen te staken.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Utrecht een sportieve verbetering. Zijn hun beste spelers kwijt, en hadden al moeite dit seizoen een zeer matig Feyenoord van zich af te schudden.

Sowieso niet. De meeste spelers bij Utrecht zouden waterdragers zijn bij Feyenoord. Zeker als ze Schut, Demouge, Lensky of Duplan heten. Alleen Vorm en Asare zouden bij Feyenoord niet misstaan. Tenzij ik er nog één vergeet, waar ik echt niet op kom.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Van Geel heeft meermaals beloofd dat hij geen enkele speler van Roda naar Feyenoord zal halen, zelfs geen transfervrije spelers. AL zou Vormer natuurlijk een enorme versterking zijn voor Feyenoord.

Heb ik inderdaad ook gehoord ja. Hoe zit het eigenlijk met hem? Is hij transfervrij of heeft ie bijgetekend? Zou voor Feyenoord inderdaad een versterking zijn. Type Brama, alleen iets meer aanwezig en minder anoniem.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

Sowieso niet. De meeste spelers bij Utrecht zouden waterdragers zijn bij Feyenoord. Zeker als ze Schut, Demouge, Lensky of Duplan heten. Alleen Vorm en Asare zouden bij Feyenoord niet misstaan. Tenzij ik er nog één vergeet, waar ik echt niet op kom.

Eens. Asare is nog steeds jammer dat Feyenoord 'm niet wou. Ik ken ook geen andere speler die nog een aanwinst zou zijn (Mulenga misschien).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Het gaat niet om de vergelijking. Het gaat om de manier van handelen.

Nee, jij zegt specifiek dat Janssen niks voor Fer onderdoet. Maar dat is gewoon totale flauwekul, aangezien je ze niet kan vergelijken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

happie schreef:

(quote)

Vergeet Mulenga niet. Beresterke aanvaller die bij Feyenoord niet zou misstaan.

Lensky zou voor Feyenoord trouwens ook een goede zijn.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Lensky zat ik ook nog wel over te twijfelen, maar die is natuurlijk al eens niet geslaagd bij Feyenoord.

Mulenga ben ik inderdaad vergeten. Hij is wel lang geblesseerd geweest en is geen doelpuntenmachine, die kan Feyenoord ook nog wel gebruiken. Sterk is hij zeker.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Utrecht gaat zeker dit seizoen nog spelers kopen zoals nu Johan Mårtensson.

Verder gaan Marcus Nilsson en misschien Alexander Gerndt ook de overstap naar nieuw galgenwaard maken, dat zijn wel Zweeds internationals.

Utrecht gaat nog verder op zoek naar versterkingen maar laat zich niet gek maken door clubs die opeens veel geld vragen omdat ze weten dat Utrecht veel geld heeft.

Wat koopt Feyenoord behalve wat spelertjes over te nemen van Excelcior, o ja dat mag niet meer van de KNVB

Utrecht zou dus echt wel een verbetering zijn, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Nee, jij zegt specifiek dat Janssen niks voor Fer onderdoet. Maar dat is gewoon totale flauwekul, aangezien je ze niet kan vergelijken.

Omdat het met Willem Janssen een vergelijkbare situatie was. En daar ging Twente ook niet hoger op bieden. En Neen, ik vergelijk ze nergens. Het is toch duidelijk dat ik met niet onderdoen bedoel dat hij qua niveau niets onderdoet.

Maar als je flauw wil doen:

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik zie hem bij Twente ook geen basisplaats pakken als ik daar de spelers eens zie. Jongens als Brama en W Janssen komen toch eerst denk ik.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat is daar flauw aan? Janssen is het type diepgaande middenvelder dat Twente zoekt en een jongen als Brama heeft gewoon veel meer routine, die speelt wel. Misschien dat er nog een plekje over is, ik weet niet precies welke middenvelders Twente nog meer heeft.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Heb ik inderdaad ook gehoord ja. Hoe zit het eigenlijk met hem? Is hij transfervrij of heeft ie bijgetekend?

Eén jaar contract, zal wel transfervrij vertrekken ofwel voor een appel en een ei deze zomer of in de winter. Zonde, want samen met Tyton het beste wat Roda heeft.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Nee, maar daar kan je wel wat slimmer over communiceren..... Bovendien vind ik het wat overdreven. Met de huidige selectie inclusief Fer, moeten ze toch makkelijk het linker rijtje kunnen halen (Mits Vlaar fit blijft). Gewoon niet meer inzet van clubs als VV en Excelsior verliezen. Bovendien zie ik nog wel versterking komen. Onno Jacobs is immers opgestapt om ruimte te maken voor financiers.... het wachten is op toestemming van de KNVB.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.