- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Tsja, ik denk dat jij alle wedstrijden van de vorige seizoen naar vrouwelijke ballenmeisjes hebt gekeken ipv het voetbalveld. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik vraag me ook waar 'm dat in zit. Dat zie je bij veel meer sporten, ook in de NBA een euvel aan het worden. Ik snap er ook weinig van hoe dat opeens zo drastisch verandert.
Zaakwaarnemers (geld - waar het allemaal om draait in deze wereld).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jij hebt geen wedstrijd van Fer gezien. Hoe kun je er dan over oordelen?
Een erkende mix van vooringenomenheid en gut feeling. Die jongen kan er helemaal niks van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede gut feeling. Vind het ook een kluns, die wel wat goed maakt met zijn instelling maar die techniek doet echt pijn aan je ogen. Hij verrast de vijandelijke defensie er ook wel eens mee, zo onorthodox is zijn mororiek.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Bedoel je die kleine draaicirkel en dat 'ie de bal als een touwtje aan z'n voet heeft 
Wel schrijnend dat alweer zo'n broekie z'n eigen zinkende schip verlaat, zelfs met gedreig met transfervrij weglopen blijkbaar. Aufgesaltzt dan maar naar het oosten, dan ben je het shirt niet waard ook
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
edit buiten dat ik het een flapdrol vind is het wel begrijpelijk natuurlijk dat hij naar Real gaat maar over die andere. 
VHS1975
-
- 348 berichten
- 70 stemmen
[quote]Nicolage Rico schreef:
"De club beter maken??? Moet ik dat doen? Bestuur zorgt toch voor de aankopen? Ik voetbal alleen maar..."
Jeugd heeft tegenwoordig geen mentaliteit meer. bah.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel schrijnend dat alweer zo'n broekie z'n eigen zinkende schip verlaat, zelfs met gedreig met transfervrij weglopen blijkbaar. Aufgesaltzt dan maar naar het oosten, dan ben je het shirt niet waard ook
Vind dit dan nog wel iets anders dan bij Gini. Die had Feyenoord sowieso aan hem laten verdienen, en heeft achteraf nog wat bijdrages geleverd. Dit vind ik eigenlijk één grote fuck you naar de supporters en Feyenoord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Beste afdeling P&O,
Zojuist heb ik uw advertentie “Medewerker Ticketing” gevonden via Monsterboard.nl, ik ben zeer gedesinteresseerd in de functie die u uit heeft staan. Zelf ben ik nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest, ik kom niet uit de regio Rotterdam en ik heb ook helemaal niks met Feyenoord maar mijn buurman wel, gelukkig geeft dat niet, want ik zie dat u geen affiniteit met Feyenoord vraagt. Het Nederlands Elftal vind ik wel leuk. Ik zie dat u een MBO profiel heeft opgesteld voor de functie. Zelf heb ik de basisschool afgemaakt en verder niks, maar dat zorgt er in elk geval voor dat ik niet te goed ben voor de functie en dus geschikt om in uw organisatie zitting te nemen.
Verder vind ik het fijn om alleen in een achterkamertje te werken en zo min mogelijk contact te hebben met andere mensen in verband met mijn fobie. Ik voorzie geen problemen met deze fobie want ik begrijp van mijn buurman dat de bazen bij Feyenoord, Eric Gudde en Pimpeltje Blokland ook een beetje contactgestoord zijn. U ziet, ik heb ook wat onderzoek naar Feyenoord gedaan bij de beste bronnen die ik kon vinden, dat is meer dan genoeg want dat is net als het AD. Die kijkt ook maar op één plaats vertelde mijn buurman.
Als laatste heb ik nog nooit in teamverband gewerkt, niet flexibel, niet stressbestendig en vind ik alles wat met automatisering te maken heeft onzin. Ook dat lijkt me geen probleem want ik begrijp dat u dat er alleen maar in zet voor de vorm omdat ze bij Feyenoord allemaal de kanten eraf lopen en nooit iets in groepsverband doen, naar ik begreep “allemaal egotjes”. Verder zag ik in de KvK rapporten dat u tot twee keer meer mensen in dienst heeft dan PSV, automatiseren lijkt me dus niet van belang want jullie houden van overbodig veel werk doen.
Graag begin ik rond een uur of 11 en dan om 3 uur weer naar huis, dat is per dag drie uur meer dan 95% van de selectiespelers vertelde mijn buurman dus daaruit blijkt dat ik super gemotiveerd ben! Als laatste wil ik nog even mededelen dat ik in de krant las dat alle Feyenoord supporters naar Engeland zouden gaan om te rellen. Ik wil best wel contact hebben met supporters want ik begreep van mijn buurman dat ze bij Feyenoord helemaal niet vinden dat supporters, mensen zijn. Mijn fobie gaat alleen om mensen dus supporters geen probleem. Ohja, en ik wil graag een leaseauto, maar ik hoefde daar niet om te vragen van mijn buurman, want elke veegturk krijgt er één zei hij. Ik hoor graag wanneer ik kan beginnen.
Groeten, Antoinette Heiboer (en ook van de buurman)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Blijf het heerlijke stukjes vinden van Lunatic News. Zoveel kritiek in een cynisch jasje. De serieuze ondertoon geeft de frustratie van de Feyenoord supporter treffend weer. Heerlijk.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Goede gut feeling. Vind het ook een kluns, die wel wat goed maakt met zijn instelling maar die techniek doet echt pijn aan je ogen. Hij verrast de vijandelijke defensie er ook wel eens mee, zo onorthodox is zijn mororiek.
Niet mee eens. Fer moet inderdaad wel werken aan de snelheid van zijn bal behandeling. Soms komt hij tekort. Maar door zijn lengte kan hij enorme stappen maken en zit zijn motoriek niet in de weg om snelheid te maken, en heeft hij ook niet heel veel techniek nodig. Daarnaast gaat hij een echte stofzuiger worden op het middenveld in de toekomst met zijn elastieke stelten.
Techniek is ook niet alles. El Ahmadi heeft het, maar kan er verder geen bal van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet mee eens. Fer moet inderdaad wel werken aan de snelheid van zijn bal behandeling. Soms komt hij tekort. Maar door zijn lengte kan hij enorme stappen maken en zit zijn motoriek niet in de weg om snelheid te maken, en heeft hij ook niet heel veel techniek nodig. Daarnaast gaat hij een echte stofzuiger worden op het middenveld in de toekomst met zijn elastieke stelten.
Ik weet het niet met Fer. Bundesliga zal nog gaan maar verder gaat ie het toch niet schoppen. Vind er net iets te veel hake nen ogen aan zijn spel zitten. En als hij vind dat hij al genoeg heeft laten zien in Feyenoord één leeft ie toch in een droomwereld.
Niet mee eens, al heb je gelijk dat ie bij Feyenoord niet veel heeft laten zien. Al heeft dat deels met Been te maken denk ik, voetballen kan ie, het is alleen niet iemand die de kar trekt. Met El Ahmadi is er natuurlijk ook schandalig om gegaan. Bij Twente was ie geweldig, dat is ie echt niet opeens verleerd.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik weet het niet met Fer. Bundesliga zal nog gaan maar verder gaat ie het toch niet schoppen. Vind er net iets te veel hake nen ogen aan zijn spel zitten. En als hij vind dat hij al genoeg heeft laten zien in Feyenoord één leeft ie toch in een droomwereld.
Hij heeft absoluut nog veel haken en ogen, maar iemand van 21 jaar nu al half gaat me te ver. Enerzijds heeft hij ook gelijk: bij dit Feyenoor gaat hij zich niet ontwikkelen. Hopelijk komt Feyenoord nog met 2 gerichte aankopen (normaal zou gericht logisch zijn, maar bij Feyenoord is niets logisch momenteel). Fer heeft nog steeds veel potentie.
Niet mee eens, al heb je gelijk dat ie bij Feyenoord niet veel heeft laten zien.
Niks zelfs. Op de wedstrijd tegen PSV voor de beker na. Voor de rest heeft hij Feyenoord slechter laten voetbalen ipv beter. Frustrerend was het.
Al heeft dat deels met Been te maken denk ik, voetballen kan ie, het is alleen niet iemand die de kar trekt.
Heeft niks met Been te maken. Daarvoor was hij ook al hopeloos. Hij is niet iemand die de kar trekt, maar ook niet iemand die het team beter maakt. Dat zou hij onderhand wel moeten zijn op zijn leeftijd.
Met El Ahmadi is er natuurlijk ook schandalig om gegaan. Bij Twente was ie geweldig, dat is ie echt niet opeens verleerd.
Bij Twente speelde iedereen toen aardig. Het was ook weer niet geweldig wat ze lieten zien. Zelfs Kennedy deed het "geweldig" in dat elftal. Het was ook meten met andere maatstaven destijds bij Twente. Geen druk, presteren boven verwachting, etc. Het voetbal was best goed, maar laten we het niet overdrijven. In zo'n (goedlopend) elftal kan iedere speler presteren. Al was hij er onderdeel van.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Yeah right!

Als je dat zelfs niet inziet, dan houdt het op.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Lafaards zijn het (zeker na zo'n zwak seizoen als Fer gespeeld heeft).
Ik ben het met je eens dat het laf is om meteen weg te gaan als de club een slecht seizoen draait, maar Fer is de helft van het seizoen (of misschien zelfs meer) geblesseerd geweest, dus ik vind niet dat je over hem kan oordelen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Bij Twente speelde El Ahmadi ook pas aardig in zijn laatste jaar toen ie iemand voor hem had aan wie de de ballen kwijt kon en ze ook weer op kon vragen. Engelaar was een perfecte speler voor El Ahmadi om naast hem te hebben. Nu heeft ie bij Feyenoord niemand met wie hij op die manier kan samenspelen en vervalt hij weer in zijn oude fouten. Het ziet er allemaal mooi uit, maar heeft 0.0 rendement.
Over Fer: Ik ben tot nu toe niet echt onder de indruk van Fer, maar denk wel dat hij in principe een hele goede kan worden.Denk dat hij wel de positie van Theo kan overnemen, maar dan moet Twente wel iets anders gaan spelen. Maar met Brama net achter hem en iets meer naar rechts en Luuk en Willem Janssen als aanvallende middenvelders denk ik dat het wel wat kan worden. Voor Landzaat houd het dan op denk ik.
Ik weet niet hoeveel er geboden is op Fer, maar zelf vind ik 1.5 tot 2 mill meer dan genoeg. Dat PSV zo gek is om voor een speler met een contract van nog maar 1 jaar 5 mill te betalen moeten ze zelf weten, maar ze zullen die schuld ook niet voor niets hebben. En Feyenoord zou dat bedrag goed kunnen gebruiken.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Blijf het heerlijke stukjes vinden van Lunatic News. Zoveel kritiek in een cynisch jasje. De serieuze ondertoon geeft de frustratie van de Feyenoord supporter treffend weer. Heerlijk.
Leuke is ook nog dat desbetreffende persoon voor een andere functie was afgewezen omdat hij 'te goed' was. En dat was nog niet eens de openstaande vacature voor FD al zou het me ook niet verbazen dat je dat dan te horen krijgt 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Van Geel: 'Als het niet kan, zeg ik: streep erdoor'
Maandag, 11 juli 2011 om 22:25
Leroy Fer hoopt te vertrekken naar FC Twente om Feyenoord zodoende nog geld op te leveren, maar volgens technisch directeur Martin van Geel gaat Fer ‘absoluut niet’ naar de bekerwinnaar van het afgelopen seizoen. De Tukkers boden tweeënhalf miljoen euro, maar Feyenoord wil het dubbele voor de Zoetermeerder. (Voetbalzone)
2.5 miljoen is echt ontzettend veel geld voor iemand met een 1-jarig contract. Twente hoeft niet perse, Feyenoord kan het geld erg goed gebruiken. Het is nog geen 31 augustus zullen we maar zeggen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuke is ook nog dat desbetreffende persoon voor een andere functie was afgewezen omdat hij 'te goed' was. En dat was nog niet eens de openstaande vacature voor FD al zou het me ook niet verbazen dat je dat dan te horen krijgt
Was ik niet van op deh oogte trouwens, maakt het idd nog sterker
.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Van Geel houd je poot stijf, als je voor 2,5 miljoen een van je beste spelers laat gaan ben je niet goed wijs, ook al heeft die nog maar een contract van 1 jaar.
Proberen te verkopen aan een club en anders gewoon nog een seizoen van Fer gebruik maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van Geel: 'Als het niet kan, zeg ik: streep erdoor'
Maandag, 11 juli 2011 om 22:25
Leroy Fer hoopt te vertrekken naar FC Twente om Feyenoord zodoende nog geld op te leveren, maar volgens technisch directeur Martin van Geel gaat Fer ‘absoluut niet’ naar de bekerwinnaar van het afgelopen seizoen. De Tukkers boden tweeënhalf miljoen euro, maar Feyenoord wil het dubbele voor de Zoetermeerder. (Voetbalzone)
2.5 miljoen is echt ontzettend veel geld voor iemand met een 1-jarig contract. Twente hoeft niet perse, Feyenoord kan het geld erg goed gebruiken. Het is nog geen 31 augustus zullen we maar zeggen
Ach, we wachten wel op een of andere rus...... Die betalen dat zonder met hun ogen te knipperen. Gini kon ook een veel betere deal krijgen in Rusland, maar PSV voldeed de vraagprijs. Als Twente dat niet wil...dan geen Fer(rader). Hij zal in ieder geval niet bij Feyenoord meet kunnen blijven, daarvoor heeft hij te veel domme dingen gezegd. Verbanning naar Siberie lijkt me een gepaste transfer. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Laat 'm maar verpauperen bij Jong Feyenoord. This time it's personal. Twente ziet af van het aantrekken van Fer, en het Legioen moet die Judas ook niet meer. Gaat een lekker jaartje worden Leroy
.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Wat heeft Fer gedaan dat hij ineens de judas is?
Verder is Wenger enorm aan het gokken. Nasri aan zijn contract houden door het op een akkoordje te gooien. Prijzen winnen volgend jaar, nieuw contract. Geen prijzen, gratis de poort uit. Een langer verblijf van Nasri zou ook een incentive voor Cesc zijn het Gunners shirt nog een seizoen aan te trekken, waardoor ook Van Persie tevreden blijft. Wenger's strijdlust is lovenswaardig, hoewel hij ook weet dat zonder deze 3 er van Arsenal weinig over blijft.
Vraag me alleen af hoe gemotiveerd een Nasri is - mocht hij echt weg willen - wanneer hij 'moet' blijven. Nasri zou overigens heel veel goodwill bij mij kapot maken als hij naar een andere Engelse topclub vertrekt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jij leeft nog ergens in 2002 ofzo. Twente is Feyenoord al een paar jaar voorbij gestreefd en blijft dat nog jaren doen. Misschien komt Feyenoord er wel nooit meer helemaal bovenop, weet jij het. Je maakt jezelf compleet belachelijk met dit geforceerde posten steeds. De nieuwe sportieve top 3 van Nederland is er 1 zonder Feyenoord op dit moment.
En een Cruijff update:
'Tegenstanders proberen Cruijff weg te krijgen bij Ajax' - EREDIVISIE - PAROOL
Cruijff heeft nooit een vertrekken gedacht. Een stel smeerlappen binnen Ajax (ik gok dat Coronel er 1 van is) wil hem alsnog proberen weg te werken. Nou, dat gaat ze dus niet lukken!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat heeft Fer gedaan dat hij ineens de judas is?
Onder een rots gezeten?
Fer blijft alleen bij sportieve versterkingen | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Fer: 'Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
'Fer peinst over arbitragezaak om transfer mogelijk te maken' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Fer weigert contract te verlengen | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Gewoon hele domme PR. Ligt immers nogal gevoellig dat Twente een sportieve verbetering is tov Feyenoord, daar zou je dus wat slimmer en tactvoller mee om moeten springen.
Wat dat betreft doet Gini het stukken beter. (Hoewel die ook op een snerpend fluitconcert en wat aanstekers kan rekenen....)
Wijnaldum zou Feyenoord nooit transfervrij verlaten | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Wijnaldum: 'Ik heb het er zelf ook moeilijk mee gehad' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
FR12.nl | Dump: Wijnaldum: 'Uitlatingen supporters pijnlijk en begrijpelijk'
Wijnaldum komt met 'groots' gebaar richting Feyenoord | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat Reinbo zegt inderdaad. Gini zal ook fluitconcerten krijgen, nuanceverschil is wel dat hij wel respect krijgt. Voor de handelswijze van Fer, iedereen aan het lijntje houden en met zijn chantagepraktijken iets proberen te forceren. Nog denken dat meneer een grote pief is ook, heeft nog niets laten zien. Persona non grata wat mij betreft. is het niets voor Ajax? daar past ie wel.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Ah ok, ik ging er uberhaupt niet van uit dat die twee zouden blijven, heb het dus allemaal niet intensief gevolgd. Het was prettig toeven onder de rots als ik dit allemaal lees 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fer zou bij Ajax misschien net een plekje op de reservebank hebben 
Ik sluit me ook bij de Feyenoorders hier aan. Schandalig wat Fer hier doet. Presteert heel weinig, krijgt een goede aanbieding en probeert alsnog heel achterbaks weg te komen. Ik snap wel dat supporters hem uitkotsen. Dat heb ik met Wijnaldum minder. Die jongen is veel eerlijker geweest en laat ook nu nog zien een goed hart voor Feyenoord te hebben. Fer is een egoïstische eikel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.