• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.449 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er wordt soms wel erg laagdunkend over vrouwenvoetbal gedaan maar dit soort kampioenschappen zijn wel van een enorm hoog niveau. Alleen het clubvoetbal is vaak niet veel. Genieten zo'n kampioenschap en USA - Brazil was epic idd.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Waar kun je de wedstrijden zien?

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Duitse tv. Alle zwakke teams zijn er inmiddels wel uit inderdaad, dus het niveau is behoorlijk hoog.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Of Eurosport gewoon...

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Er wordt soms wel erg laagdunkend over vrouwenvoetbal gedaan maar dit soort kampioenschappen zijn wel van een enorm hoog niveau. Alleen het clubvoetbal is vaak niet veel. Genieten zo'n kampioenschap en USA - Brazil was epic idd.

Pure media en geld shit en Vos is daar het mooiste voorbeeld van.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ook Duitsland - Japan was ontzettend leuk om te kijken!

Inderdaad, gewoon op Eurosport.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Fuck he, krijg je weer zo'n El Hamdoui herhaling.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gewoon afwachten of Twente het bod verhoogt, anders naar een rijke buitenlandse club verkopen , die wel 4 mjn wil neerleggen.En als hij daar niet heen wil lekker een jaartje op de bank zetten. Zal 'm leren.... Liever dat dan voor 2 mjn naar Twente laten gaan.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

Gewoon afwachten of Twente het bod verhoogt, anders naar een rijke buitenlandse club verkopen , die wel 4 mjn wil neerleggen.En als hij daar niet heen wil lekker een jaartje op de bank zetten. Zal 'm leren.... Liever dat dan voor 2 mjn naar Twente laten gaan.

Het feit dat ie liever bij twente speelt of wijngum voor psv .........................

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

In dat bouwval notabene.....Die spelen nog maanden hun thuiswedstrijden op 100 km afstand. En als tegenstander zou ik niet akkoord gaan met een wedstrijd op buitenlandse bodem. Nee, ik heb het al eerder gesteld. Twente krijgt dit jaar een fikse terugslag, met of zonder Fer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Van Geel denkt dat Feyenoord nog een concurrent van Twente is? Is-ie met 65 aan het uur in het prikkeldraad gekukeld ofzo? Gun die jongen toch lekker zo'n enorm mooie verbetering en dank Munsterman op je blote knietjes dat die uberhaupt nog iets over heeft voor dit non-talent.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wacht wel op een buitenlandse club die er meer voor over heeft. Laat Fer lekker naar Siberue gaan of zo. En binnen 3 seizoenen eindigt Feyenoord weer boven Twente. Mogelijk 2 zelfs. Want volgend jaar mogen we weer aankopen doen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

stfuympos schreef:

Het feit dat ie liever bij twente speelt of wijngum voor psv .........................

Hoezo? Het is allebei een sportieve vooruitgang t.o.v. Feyenoord.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Prima dat hij gaat, maar als Twente de vraagprijs niet wil betalen (of zelfs in de buurt komt) heeft hij pech.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Gerrard: "Goud in handen met Suarez"

Liverpool heeft afgelopen winter een uitstekende zet gemaakt door Luis Suarez aan zich te binden. Aanvoerder Steven Gerrard meent dat zijn club een toekomstige wereldtopper in huis heeft met de oud-Ajacied.

"Luis is fantastisch", laat Gerrard er in gesprek met LFC Weekly geen gras over groeien. "Hij is in een korte periode erg belangrijk voor ons geworden. Ik weet zeker dat we goud in handen hebben als hij deze vorm weet vast te houden. Hij speelt altijd vooruit en zoekt de ruimte achter de verdediging. Hij is een nachtmerrie om te verdedigen."

De middenvelder van Liverpool looft ook de mentaliteit van Suarez. Gerrard moet hierbij denken aan spelers als Zinedine Zidane en Wayne Rooney. "Hij weigert zich gewonnen te geven. Luis is naast dat hij fantastisch kan voetballen ook niet te beroerd om hard te werken voor de ploeg. Dat scheidt hem net als Rooney en Zidane van de alle anderen."

Suarez (24) tekende in januari een contract tot medio 2016 in Liverpool. In zijn eerste seizoen voor The Reds bleek de Uruguayaan goed voor dertien optredens en vier treffers.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar ondertussen is Uruguay alweer uitgeschakeld...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ja, want de rest van dat elftal is zo geweldig

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ach, een aanvoerder die positief over een aankoop is, nog nooit meegemaakt

(al is Suarez wel een toppertje natuurlijk)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat otherfool zegt. Typisch Gerrard, die is altijd lyrisch over alle Liverpool spelers.

Ik hoop dat Suarez nog beter zal worden en dat hij Liverpool aan een titel kan helpen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Hoezo? Het is allebei een sportieve vooruitgang t.o.v. Feyenoord.

Yeah right!

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

rep_robert schreef:

Ja, want de rest van dat elftal is zo geweldig

Inderdaad wat moet die trainer met deze spelers Forlan,Cavanii,Lugano,Muslera,Godín

Ik vindt ze een prima elftal hebben met uitschieter Cavani

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Yeah right!

Zeker wel, Feyenoord vecht met Utrecht, Roda en nog een aantal andere ploegen voor een plaats bij de eerste acht terwijl Twente & PSV de titel proberen af te pakken van Ajax en Europees spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laat 'm maar gaan. Ik ga 'm niet missen. In mijn Basis XI zit ie gewoon op de bank.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

Van Geel denkt dat Feyenoord nog een concurrent van Twente is? Is-ie met 65 aan het uur in het prikkeldraad gekukeld ofzo? Gun die jongen toch lekker zo'n enorm mooie verbetering en dank Munsterman op je blote knietjes dat die uberhaupt nog iets over heeft voor dit non-talent.

Jij hebt geen wedstrijd van Fer gezien. Hoe kun je er dan over oordelen?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

Laat 'm maar gaan. Ik ga 'm niet missen. In mijn Basis XI zit ie gewoon op de bank.

Toch geen Leerdam ipv van Fer hè, want dan neem ik je nooit meer serieus.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Zeker wel, Feyenoord vecht met Utrecht, Roda en nog een aantal andere ploegen voor een plaats bij de eerste acht terwijl Twente & PSV de titel proberen af te pakken van Ajax en Europees spelen.

De komende 2 jaar is Twente zeker een verbetering, sportief gezien. En over 2 jaar eist Fer een vertrek naar de PL.

Waar is de tijd gebleven dat spelers vechten om een club beter te maken? Lafaards zijn het (zeker na zo'n zwak seizoen als Fer gespeeld heeft).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Toch geen Leerdam ipv van Fer hè, want dan neem ik je nooit meer serieus.

Ik ga het nog erger voor je maken Rico (de postbode ipv Fer) .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Nicolage Rico

Ik ben het natuurlijk volledig met jou eens, maar helaas denken dit soort overbetaalde snotapen niet op die manier.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Waar is de tijd gebleven dat spelers vechten om een club beter te maken? Lafaards zijn het. (zeker na zo'n zwak seizoen als Fer gespeeld heeft).

Ik vraag me ook waar 'm dat in zit. Dat zie je bij veel meer sporten, ook in de NBA een euvel aan het worden. Ik snap er ook weinig van hoe dat opeens zo drastisch verandert.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.