- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er wordt soms wel erg laagdunkend over vrouwenvoetbal gedaan maar dit soort kampioenschappen zijn wel van een enorm hoog niveau. Alleen het clubvoetbal is vaak niet veel. Genieten zo'n kampioenschap en USA - Brazil was epic idd.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Duitse tv. Alle zwakke teams zijn er inmiddels wel uit inderdaad, dus het niveau is behoorlijk hoog.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Er wordt soms wel erg laagdunkend over vrouwenvoetbal gedaan maar dit soort kampioenschappen zijn wel van een enorm hoog niveau. Alleen het clubvoetbal is vaak niet veel. Genieten zo'n kampioenschap en USA - Brazil was epic idd.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Voetbalzone - Fer stuurt aan op vertrek bij Feyenoord: 'Ik teken niet bij'
Wordt een leuk jaar
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ook Duitsland - Japan was ontzettend leuk om te kijken!
Inderdaad, gewoon op Eurosport.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wordt een leuk jaar
.
Fuck he, krijg je weer zo'n El Hamdoui herhaling.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gewoon afwachten of Twente het bod verhoogt, anders naar een rijke buitenlandse club verkopen , die wel 4 mjn wil neerleggen.En als hij daar niet heen wil lekker een jaartje op de bank zetten. Zal 'm leren.... Liever dat dan voor 2 mjn naar Twente laten gaan.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Gewoon afwachten of Twente het bod verhoogt, anders naar een rijke buitenlandse club verkopen , die wel 4 mjn wil neerleggen.En als hij daar niet heen wil lekker een jaartje op de bank zetten. Zal 'm leren.... Liever dat dan voor 2 mjn naar Twente laten gaan.
of wijngum voor psv
.........................
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In dat bouwval notabene.....Die spelen nog maanden hun thuiswedstrijden op 100 km afstand. En als tegenstander zou ik niet akkoord gaan met een wedstrijd op buitenlandse bodem. Nee, ik heb het al eerder gesteld. Twente krijgt dit jaar een fikse terugslag, met of zonder Fer.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Van Geel denkt dat Feyenoord nog een concurrent van Twente is? Is-ie met 65 aan het uur in het prikkeldraad gekukeld ofzo? Gun die jongen toch lekker zo'n enorm mooie verbetering en dank Munsterman op je blote knietjes dat die uberhaupt nog iets over heeft voor dit non-talent.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wacht wel op een buitenlandse club die er meer voor over heeft. Laat Fer lekker naar Siberue gaan of zo. En binnen 3 seizoenen eindigt Feyenoord weer boven Twente. Mogelijk 2 zelfs. Want volgend jaar mogen we weer aankopen doen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Het feit dat ie liever bij twente speelt
of wijngum voor psv
.........................
Hoezo? Het is allebei een sportieve vooruitgang t.o.v. Feyenoord.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Prima dat hij gaat, maar als Twente de vraagprijs niet wil betalen (of zelfs in de buurt komt) heeft hij pech.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Liverpool heeft afgelopen winter een uitstekende zet gemaakt door Luis Suarez aan zich te binden. Aanvoerder Steven Gerrard meent dat zijn club een toekomstige wereldtopper in huis heeft met de oud-Ajacied.
"Luis is fantastisch", laat Gerrard er in gesprek met LFC Weekly geen gras over groeien. "Hij is in een korte periode erg belangrijk voor ons geworden. Ik weet zeker dat we goud in handen hebben als hij deze vorm weet vast te houden. Hij speelt altijd vooruit en zoekt de ruimte achter de verdediging. Hij is een nachtmerrie om te verdedigen."
De middenvelder van Liverpool looft ook de mentaliteit van Suarez. Gerrard moet hierbij denken aan spelers als Zinedine Zidane en Wayne Rooney. "Hij weigert zich gewonnen te geven. Luis is naast dat hij fantastisch kan voetballen ook niet te beroerd om hard te werken voor de ploeg. Dat scheidt hem net als Rooney en Zidane van de alle anderen."
Suarez (24) tekende in januari een contract tot medio 2016 in Liverpool. In zijn eerste seizoen voor The Reds bleek de Uruguayaan goed voor dertien optredens en vier treffers.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar ondertussen is Uruguay alweer uitgeschakeld...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ja, want de rest van dat elftal is zo geweldig 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ach, een aanvoerder die positief over een aankoop is, nog nooit meegemaakt 
(al is Suarez wel een toppertje natuurlijk)
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat otherfool zegt. Typisch Gerrard, die is altijd lyrisch over alle Liverpool spelers.
Ik hoop dat Suarez nog beter zal worden en dat hij Liverpool aan een titel kan helpen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hoezo? Het is allebei een sportieve vooruitgang t.o.v. Feyenoord.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ja, want de rest van dat elftal is zo geweldig
Inderdaad wat moet die trainer met deze spelers Forlan,Cavanii,Lugano,Muslera,Godín
Ik vindt ze een prima elftal hebben met uitschieter Cavani
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Yeah right!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wordt een leuk jaar
.
Laat 'm maar gaan. Ik ga 'm niet missen. In mijn Basis XI zit ie gewoon op de bank.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Van Geel denkt dat Feyenoord nog een concurrent van Twente is? Is-ie met 65 aan het uur in het prikkeldraad gekukeld ofzo? Gun die jongen toch lekker zo'n enorm mooie verbetering en dank Munsterman op je blote knietjes dat die uberhaupt nog iets over heeft voor dit non-talent.
Jij hebt geen wedstrijd van Fer gezien. Hoe kun je er dan over oordelen?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Laat 'm maar gaan. Ik ga 'm niet missen. In mijn Basis XI zit ie gewoon op de bank.
Toch geen Leerdam ipv van Fer hè, want dan neem ik je nooit meer serieus. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
De komende 2 jaar is Twente zeker een verbetering, sportief gezien. En over 2 jaar eist Fer een vertrek naar de PL.
Waar is de tijd gebleven dat spelers vechten om een club beter te maken? Lafaards zijn het (zeker na zo'n zwak seizoen als Fer gespeeld heeft).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch geen Leerdam ipv van Fer hè, want dan neem ik je nooit meer serieus.
Ik ga het nog erger voor je maken Rico (de postbode ipv Fer)
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@ Nicolage Rico
Ik ben het natuurlijk volledig met jou eens, maar helaas denken dit soort overbetaalde snotapen niet op die manier.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Waar is de tijd gebleven dat spelers vechten om een club beter te maken? Lafaards zijn het. (zeker na zo'n zwak seizoen als Fer gespeeld heeft).
Ik vraag me ook waar 'm dat in zit. Dat zie je bij veel meer sporten, ook in de NBA een euvel aan het worden. Ik snap er ook weinig van hoe dat opeens zo drastisch verandert.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.