- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Op basis van hetgeen ik zie op tv en hoor op de radio en de hele cultuur die rond het voetbal hangt. Ik zie ze nooit in de schouwburg of bibliotheek, om het zo maar te stellen. (Er zullen natuurlijk altijd uitzonderingen zijn.)
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Voetbalzone - Neymar zet handtekening en blijft tot 2014 bij Santos
AZ hoeft geen poging meer te wagen,helaas....
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Voetbalzone - FC Utrecht krijgt na 6-4 winst verschrikkelijk nieuws uit ziekenboeg
Godverdomme wat een *************************** zooi!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ben geen Jack van Gelder fan in zijn presentator rol, maar als radioverslaggever is hij wel de beste. Heerlijk dat enthousiasme, zo hoort dat. Kunnen al die droogkloten van tegenwoordig (jaja het is 1-0. Wat mooi gedaan. En we gaan weer verder...) nog wat van leren.
Mooie compilatie.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
'Vormer heeft bij Feyenoord getekend, Van Geel ontkent’
Ruud Vormer maakt deze zomer de overstap van Roda Jc naar Feyenoord. Dat meldt de NOS. De middenvelder tekent volgens de omroep een contract voor drie seizoenen bij de Rotterdammers. Ruud Vormer maakt het seizoen af bij de Limburgers en komt dan transfervrij over naar Feyenoord. Hij werkte bij Roda Jc al samen met Martin van Geel.
De technisch directeur van Feyenoord laat aan RTV Rijnmond weten dat een mogelijke overgang van Vormer naar Rotterdam 'onzin' is. Ook wil Van Geel niet zeggen of Vormer op zijn verlanglijstje staat.
De 23-jarige Ruud Vormer begon zijn loopbaan bij Az. Vier seizoenen geleden maakte hij de overstap naar Roda Jc. Tot op heden speelde de Noord-Hollander 120 competitieduels, waarin hij zeven keer scoorde.
----
Is natuurlijk geen verrassing. Wel jammer dat El Ahmadi waarschijnlijk zal vertrekken (het kan snel verkeren
)
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ben geen Jack van Gelder fan in zijn presentator rol, maar als radioverslaggever is hij wel de beste. Heerlijk dat enthousiasme, zo hoort dat. Kunnen al die droogkloten van tegenwoordig (jaja het is 1-0. Wat mooi gedaan. En we gaan weer verder...) nog wat van leren.
(embed)
Mooie compilatie.
avicii 
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Mooie compilatie.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Doe normaal joh achterlijke. Die jongen heeft net een hele zware blessure achter de rug en heeft nu hetzelfde aan zijn andere been. Laten wij met ze allen hopen dat die jongen er weer boven op komt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan het ook overdrijven. Kijk, had rep het gezegd over Nesu was het een ander verhaal geweest.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Chucky baalt natuurlijk ook als een stekker van de blessures van Janssen, Boerrigter en de Jong, vooral tijdens de wedstrijd. Lekker hypocriet inderdaad. Hoort erbij en ik ga hier niet schijnheilig lopen janken als een speler van die club geblesseerd raakt. En nee, het is niet persoonlijk bedoeld 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Chucky baalt natuurlijk ook als een stekker van de blessures van Janssen, Boerrigter en de Jong, vooral tijdens de wedstrijd. Lekker hypocriet inderdaad. Hoort erbij en ik ga hier niet schijnheilig lopen janken als een speler van die club geblesseerd raakt. En nee, het is niet persoonlijk bedoeld
Jochie, het is anders of iemand gvd weken geblesseerd of iemand voor maanden geblesseerd. Mulenga heeft die blessure vorig jaar gehad, hij was vorig jaar dus ook al 6 tot 9 maanden eruit geweest, Nu weer. Als Siem de Jong maanden eruit leg ken het mij geen tiefus schelen, maar ik ga niet zo stoer op internet reageren dat het goed nieuws is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Eigenlijk vrij bizar dat je voor twee vuistslagen in het gezicht maar vijf wedstrijden krijgt in Nederland.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
En nog een leuk complimentje: Vertonghen: 'Oranje is sterker dan Duitsland' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Ach als hij bij pak hem beet HSV (of een andere Duitse club) had gespeeld, dan had hij gezegd dat het Duitse elftal sterker is.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Eigenlijk vrij bizar dat je voor twee vuistslagen in het gezicht maar vijf wedstrijden krijgt in Nederland.
En voor bijten 7 toch?
Echt heel dom van Fernandez, ook al krijg je rascistische leuzen naar je hoofd geslingerd. Daar moet je boven staan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik niet. Ik zie dat hoger opgeleide ondervertegenwoordigd zijn.
Exact mijn punt. Voetballers zijn onderontwikkeld omdat ze al op jonge leeftijd denken het 'gemaakt' te hebben en financieel onafhankelijk zijn. Verder steken topspotters in anderen sporten minstens zoveel tijd in hun sport als profvoetballers. Geven er vaak ook veel meer voor op. Zou drinken roeiers niet gedurende het seizoen. En opgave die ik de meeste voetballers niet zie maken. Zeker die van Feyenoord niet.
Het is geen verwijt, slechts een vaststelling.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Jochie, het is anders of iemand gvd weken geblesseerd of iemand voor maanden geblesseerd. Mulenga heeft die blessure vorig jaar gehad, hij was vorig jaar dus ook al 6 tot 9 maanden eruit geweest, Nu weer. Als Siem de Jong maanden eruit leg ken het mij geen tiefus schelen, maar ik ga niet zo stoer op internet reageren dat het goed nieuws is.
Kan mij ook niets schelen hoor, daar niet van. Maar ik ga niet wannabe bedroefd doen wanneer iemand van jou sneue clubje geblesseerd raakt. Zo sportief ben ik nou ook weer niet en jij als Ajaxhater geloof ik ook niet dat het niet uitmaakt of ons halve elftal geblesseerd is. Vind je vast wel leuk..
En het was als grapje bedoeld, je kan ook alles iets te serieus opvatten zeg 
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
En voor bijten 7 toch?
Echt heel dom van Fernandez, ook al krijg je rascistische leuzen naar je hoofd geslingerd. Daar moet je boven staan.
Wtf is Feyenoord allemaal aan het doen? NEC moet openlijk afstand doen van iets wat 1 speler die onder verdenkingen staat en geschorst wordt allemaal aan het roepen is? Die lui sporen echt niet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
En nog een leuk complimentje: Vertonghen: 'Oranje is sterker dan Duitsland' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Als Vertonghen het zegt zal het wel niet kloppen want Jan is toch wel één van de voetballer met de minste realiteitszin die ik ken in Nederland
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wtf is Feyenoord allemaal aan het doen? NEC moet openlijk afstand doen van iets wat 1 speler die onder verdenkingen staat en geschorst wordt allemaal aan het roepen is? Die lui sporen echt niet.
Bij Busquets had je trouwens een andere mening
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als Vertonghen het zegt zal het wel niet kloppen want Jan is toch wel één van de voetballer met de minste realiteitszin die ik ken in Nederland
Wat een nutteloze opmerking zeg. Net of hij niet normaal kan oordelen over 2 teams waar hij verder niks mee te maken heeft.
Dat zou hetzelfde zijn als een Ajacied die Twente/PSV niet kan vergelijken.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Bij Busquets had je trouwens een andere mening
.
Bij Busquets kwam het letterlijk in beeld. Bij dit geval hier is het het woord van 1 persoontje dat totaal niet bewezen kan worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bij Busquets kwam het letterlijk in beeld. Bij dit geval hier is het het woord van 1 persoontje dat totaal niet bewezen kan worden.
Bij Busquets (je doelt neem ik aan op die AAP teksten tegen Marcelo?) was het ook niet te bewijzen dat hij dat echt heeft geroepen. Hij is er ook nooit voor veroordeeld.
Hebben ze trouwens nog wat gedaan met die teksten van Suarez en John Terry? Beiden werden toch ook van racisme beschuldig? Wel grappig hoe die Terry echt altijd in de problemen raakt. Hij sloopt persoonlijk de Engelse ploeg. Bij dat racisme incident recent was zijn slachtoffer de broer van Rio Ferdinand 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Fernandez slaat natuurlijk iemand zomaar in het gezicht 
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Ik zou het niet weten, maar om iemand dan zomaar vanuit het niets te gaan geloven dat ie gediscrimineerd is of iets dergelijks gaat wel erg ver. Dat zou lekker wezen als je iedereen die zomaar iets roept meteen moet gaan geloven, vooral als hij bezig is zichzelf te verdedigen in een tuchtzaak.
Bovendien krijg ik het idee als ik de beelden zie dat het duidelijk een soort frustratie uit het duel op dat moment was.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
En daarom is het absoluut niet waar en spoort Fernandez niet? 
Die frustratie kan ik ook niet zo goed begrijpen, als het puur sportief zou zijn geweest, omdat hij nog maar net op het veld stond.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik word ook wel wat moe van die racisme verhalen. Tegenwoordig beschuldigt iedereen iedereen wel van racisme. Ik denk dat er sowieso op het veld wel harde woorden worden gezegd tegen elkaar. Je hoeft ook niet alles openbaar te maken.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
En daarom is het absoluut niet waar en spoort Fernandez niet?
Nee, Feyenoordleiding spoort niet dat ze van NEC publiekelijke statements eisen terwijl er totaal niks te bewijzen valt.
Die frustratie kan ik ook niet zo goed begrijpen, als het puur sportief zou zijn geweest, omdat hij nog maar net op het veld stond.
Dat doet er niet toe, je ziet hem reageren in het duel zelf. Het lijkt alsof Fernandez om de 1 of andere reden niet bij de bal kan komen en dan zo reageert.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze voelen zich tegenwoordig ook wel snel gediscrimineerd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Fernandez liep al wat gefrustreerd rond, hoor. Dat racisme-verhaal rammelt aan alle kanten, en is bovendien geen enkele aanleiding iemand maar twee keer in zijn gezicht te meppen. Ik vind het echt bizar dat dit slechts vijf duels oplevert.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Vreemd dan dat "racisme" (iets wat niet bestaat zet ik tussen aanhalingstekens) alleen maar veroorzaakt wordt door blanken en nooit andersom. Nee, als een blanke iets overkomt moet hij/zij zich niet aanstellen, maar bij een zwartje is het gelijk "Racisme" of "Discriminatie". Afschaffen die termen en wel direct. Samen met alle antiracisme en anti-discriminatie bureaus. En hun medewerkers verbannen naar de goelag in Noord-Korea.
{edit} En Kos en Otherfool mogen ook mee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.