- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Wel lachen hoor, hoe plots alles zomaar kan veranderen.... 

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3885 stemmen
. Dat komt overal voor. Welcome to the real world.
Ik ken geen wereld waar het zo structureel is als in het voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb het een tijd geleden al gezegd. Geen sport of beroepsgroep die er zo'n schandalige moraal op nahoudt als het aankomt op vrouwen. Verbaast me dus niets.
Kom je nou weer met dit geneuzel aan? Kijk eens in de tenniswereld. Zit ook vol met Boris Beckertjes.
Op elke plaats waar mensen met veel geld zitten heb je vaak mensen die vreemd gaan of andere domme dingen doen. Dat is niet exclusief aan het voetbal voorbehouden.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar zoals aangegeven, hoeven die de bal niet (goed) naar elkaar te spelen. Dus juist binnen een team zou de moraal anders moeten zijn. Snap nu een hoop slechte ballen een stuk beter en ook waarom Landzaat weg moest.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
Nee hoor, Been blijft een held, enkel niet de juist trainer voor deze ploeg op dit moment. Mag over 15 jaar zeker nog eens aan de slag.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Nee hoor, Been blijft een held, enkel niet de juist trainer voor deze ploeg op dit moment. Mag over 15 jaar zeker nog eens aan de slag.
Over 15 jaar is Wijnaldum misschien wel jullie nieuwe hoofdcoach 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ik ken geen wereld waar het zo structureel is als in het voetbal.
Dat is echt een grote fabel. Wat dacht je van de muziekindustrie? Haha, daar is het nog veel erger joh.
En qua sport: zelfs bij het golven gaan ze vreemd bij het leven; Tiger Woods.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen

Wat heeft je clubje gister gemaakt Jari?
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen

Wat heeft je clubje gister gemaakt Jari?
Wat heeft Ajax er plots mee te maken? 
Ajax doet kalm aan, lekker voorbereiden op een nieuwe titel en CL voetbal. Maar je poging was leuk hoor.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Van Basten, Adriaanse, Jol etc etc etc etc 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Van Basten, Adriaanse, Jol etc etc etc etc
Gouden ouwe Henk ten Cate 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Hehe klopt. Al was er weinig hosanna rondom van Basten hoor. Hij had krediet als oud speler van de club, maar niemand zag een wereldcoach in hem.
Maar ik weet nog hoe Been 2 jaar terug als potentiële supertrainer binnengehaald werd. Opvallend hoe snel iemand zijn imago naar de kloten kan zijn. Jol heeft dit inderdaad ook gehad.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Waarom noem je nou alle namen op?
Jol is een goed voorbeeld, de rest niet. De rest werd niet als een verlosser binnengehaald.
En er werden zeker geen shirtjes en wallpapers gemaakt met onze coaches erop 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Frank de Boer 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
En er werden zeker geen shirtjes en wallpapers gemaakt met onze coaches erop
Zal niets te maken hebben met het feit dat Been een echte jongen van de club is? 
Jol had enkel een aantal mislukte grasmatten van de ArenA opgegeten, Meer niet.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Wat ga jij met je Mario Guevara shirtje doen dan Rico?
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
In de kast leggen en over een aantal jaren weer uit halen
.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Dat stadion van Tauras bij hun wedstrijd nu tegen ADO 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Vertel.. ik kan het niet zien. Ik heb geen EL.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ze hebben er 24 jaar op moeten wachten maar de eerste Europese vuurwerkbommen zijn er weer!
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Zojuist verkocht aan een Argentijn. Kan ook een Boliviaan geweest zijn, trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Vertel.. ik kan het niet zien. Ik heb geen EL.
Denk een beetje aan een amateurveldje met een kleine tribune erbij. Ik zie regelmatig auto's en bomen in beeld komen 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Het weinige publiek op die kleine tribune bestaat trouwens grootendeels uit een klas van de basisschool.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Hehe klopt. Al was er weinig hosanna rondom van Basten hoor. Hij had krediet als oud speler van de club, maar niemand zag een wereldcoach in hem.
Maar ik weet nog hoe Been 2 jaar terug als potentiële supertrainer binnengehaald werd. Opvallend hoe snel iemand zijn imago naar de kloten kan zijn. Jol heeft dit inderdaad ook gehad.
snel gegaan ja, nog sneller eigenlijk omdat al sinds eind vorig jaar allerlei shit naar buiten is gesijpeld (niet openbaar), denk dat er nog wel wat lijken uit de kast gaan komen. Bijv. dat een aantal spelers gerust tot vroeg in de ochtend pokert voor een wedstrijd, ook die ene wedstrijd.. Discipline is ver te zoeken in die hele organisatie
Zonde want hij blijft een clubicoon (heb zelf vroeger ook z'n poster aan de kastdeur gehad
wat mij betreft komt er nooit meer zo iemand als hoofdtrainer, ook Willem niet (plus dat ik hem daar niet geschikt voor vind). Beter een buitenstaander die er makkelijker uitgewipt wordt en die geen imago-deuk bij het publiek kan oplopen, en liefst eentje die de boel in gareel kan houden
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
ADO staat achter hoor ik? Wat een sukkels 
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
Dramatisch dat ADO, zo presteren tegen zo'n matige opponent. Met 10 man nog 1-1 maken en dan weer opnieuw achter komen. Mooie afstandsknal van Seedorf, neefje van, dat wel.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
En 2-2, ook uit een penalty, net als de eerste goal van Taurus.
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
4 minuten extra tijd en na 4 minuut en een paar seconden nog een 2-3 voor ADO 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben maar weer Zweden - Japan aan het kijken in de re-run en wat een geweldige pot was het weer. Goede goals, mooie technische hoogstandjes (vooral bij Japan) en gewoon een zeer vermakelijke wedstrijd. Ik waardeerde het al, maar ben nu toch wel een fan geworden van het vrouwenvoetbal. Wel het hoogste niveau uiteraard, daar buiten zakt het niveau wel drastisch helaas. Nahomi Kawasumi 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.