• 16.048 nieuwsartikelen
  • 179.159 films
  • 12.283 series
  • 34.120 seizoenen
  • 649.637 acteurs
  • 199.337 gebruikers
  • 9.394.414 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Heb er in de samenvatting ook weinig van gezien, maar vanaf de tribune was het echt schrijnend hem te zien spelen. Liep er ontzettend laks, traag en gefrustreerd bij in de eerste helft. Ging zelf meerdere malen in de fout, maar had vervolgens het lef anderen de huid vol te schelden en verongelijkt met zijn armen te gaan zwaaien (alsof HIJ zich in de steek gelaten voelde door het team). Gelukkig wezen Janssen en Ooijer hem terecht - zoals ze bij meerdere spelers deden - en ging het in de tweede helft een stuk beter. Zou sowieso Janssen liever als aanvoerder zien. Die 'fout' van Vermeer lag ook al aan een debiele terugspeelbal van Jan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Heb er in de samenvatting ook weinig van gezien, maar vanaf de tribune was het echt schrijnend hem te zien spelen. Liep er ontzettend laks, traag en gefrustreerd bij in de eerste helft. Ging zelf meerdere malen in de fout, maar had vervolgens het lef anderen de huid vol te schelden en verongelijkt met zijn armen te gaan zwaaien (alsof HIJ zich in de steek gelaten voelde door het team). Gelukkig wezen Janssen en Ooijer hem terecht - zoals ze bij meerdere spelers deden - en ging het in de tweede helft een stuk beter. Zou sowieso Janssen liever als aanvoerder zien. Die 'fout' van Vermeer lag ook al aan een debiele terugspeelbal van Jan.

Meen je dit nou? Ik heb de hele wedstrijd gezien, zoals altijd, maar dit viel me niet op. Lijkt me ook wel wat overdreven. Defensief ging er een keertje bijna niks fout en het middenveld was Roda de baas. Waar zou Vertonghen dan boos over zijn? Alleen de bal op Vermeer was matig ja.

Overigens, hoe slecht Ooijer soms ook is, gister was hij uitstekend. Dan komt zijn routine en zijn hardheid echt wel van pas! Puur als verdediger die geen ruimtes moet belopen is hij nog prima.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Tegen Roda kan je spelen met Ooijer, maar als je tegen de subtop of top van Nederland speelt, kan dat niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ooijer schuwt iig.niet om mensen (hoe groot ze ook denken te zijn, of zijn) terug op aarde te schreeuwen/zetten. Tevens zuigt, zeurt en provoceert hij daar waar nodig, en zo'n vent vind ik heerlijk om erbij te hebben. Na Suarez is het namelijk karig op dat gebied.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Waar zou Vertonghen dan boos over zijn? Alleen de bal op Vermeer was matig ja.

Precies; waar zou ie boos om moeten zijn? Hoogstens op zichzelf, maar hij heeft echt meerdere malen verongelijkt wegwerpgebaren naar andere spelers zitten maken, terwijl ie zelf dus fout zat. Dat zie je op tv ook niet, omdat dat gebeurt als de bal ergens anders is. Je had hem moeten zien na die foute terugspeelpass. Hij zat Vermeer volledig uit te kafferen en werd vervolgens door Ooijer terecht gewezen. Daarna liep ie echt zwaar gefrustreerd weg. Prima als ie boos is op zichzelf omdat ie niet goed speelt, maar hij moet die energie echt anders gaan gebruiken. Gelukkig herpakte hij zich wel in de tweede helft.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Einde, 0-1 voor LA. Prima resultaat voor een uitwedstrijd by NY op een belabberd veld. Hoop wel dat de return wat levendiger wordt. Moet ook wel want NY moet opz'n minst 1 keer scoren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Precies; waar zou ie boos om moeten zijn? Hoogstens op zichzelf, maar hij heeft echt meerdere malen verongelijkt wegwerpgebaren naar andere spelers zitten maken, terwijl ie zelf dus fout zat. Dat zie je op tv ook niet, omdat dat gebeurt als de bal ergens anders is. Je had hem moeten zien na die foute terugspeelpass. Hij zat Vermeer volledig uit te kafferen en werd vervolgens door Ooijer terecht gewezen. Daarna liep ie echt zwaar gefrustreerd weg. Prima als ie boos is op zichzelf omdat ie niet goed speelt, maar hij moet die energie echt anders gaan gebruiken. Gelukkig herpakte hij zich wel in de tweede helft.

Ach, het tekent wel dat hij het echt klote vind als het even slecht gaat, laat staan vele wedstrijden. Vertonghen is een echte winnaar. Hij mag ook mekkeren, meestal compenseert hij het wel met goed spel en leiderschap. Vond hem 2x tegen Roda best behoorlijk. Hij vind de weg omhoog weer. Ik heb ook veel vertrouwen voor woensdag. Jij?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Potver, zit die Fred Rutten tegenwoordig ook al filmpjes op YouTube te uploaden?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Gullit wil niet bij Ajax werken - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Veel grappiger kunnen nieuwtjes toch niet worden zeg.

Reactie van Ajax zou zijn: Goddank niet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hij vind de weg omhoog weer. Ik heb ook veel vertrouwen voor woensdag. Jij?

Woensdag moet je gewoon winnen. En dat moet ook gewoon kunnen, want Zagreb is middenmoot niveau in Nederland. Daar hoef je als Ajax-zijnde dus nog niet groots voor te zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gingen Waterreus, Rutten (en de media) ook zo los toen die 2e goal van Ajax werd afgekeurd tegen Twente?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Ging Waterreus (en de media) ook zo los toen die 2e goal van Ajax werd afgekeurd tegen Twente?

Inderdaad ja. Prima dat ze klagen over de rode kaart van gister, maar Ajax is nog veel zwaarder benadeeld tegen Twente. Toen kostte het zelfs een zuivere goal. Maar dan wordt er vooral besproken door de media dat Ajax dom was dat ze de 1-1 nog lieten vallen. Kan je ook van PSV zeggen, de 2-2 was dom weggegeven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Interessante analyse van Van Halst over Twente - PSV, jammer dat ie steeds maar zo weinig momenten per uitzending kan laten zien.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3401 stemmen

Wolfswinkel en Schaars scoren de 0-1 en 0-2 voor Sporting

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Tell me something new. Die draaien als een tierelier daar. Van Marwijk, are you watching?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als ik Rutten al een kleuter vond na gisteren hoe sneu is het dan wel niet als mensen nu nog gaan huilen over Ajax - Twente en die vervelende media die allemaal tegen ze zijn

Maar goed, ik heb er weer een paar binnen voor de bingo

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

En dat terwijl Kevin Blom een Feyenoorder is.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

Gingen Waterreus, Rutten (en de media) ook zo los toen die 2e goal van Ajax werd afgekeurd tegen Twente?

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Inderdaad ja. Prima dat ze klagen over de rode kaart van gister, maar Ajax is nog veel zwaarder benadeeld tegen Twente. Toen kostte het zelfs een zuivere goal. Maar dan wordt er vooral besproken door de media dat Ajax dom was dat ze de 1-1 nog lieten vallen. Kan je ook van PSV zeggen, de 2-2 was dom weggegeven.

Pardon!

Wie zat mij hier enkele weken geleden voor calimero uit te maken? De hele wereld is over die oerdomme grensrechter heen gevallen.

Ajacieden die klagen over de media, waar gaan het heen met de wereld!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ach, het was wachten op de eerste die er een Calimero-post van zou maken. Of is dat nu weer calimero? Verwarrend toch altijd, dat kinderachtige geneuzel.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Maar goed, ik heb er weer een paar binnen voor de bingo

Misschien moet je er een app van maken, net als wordfeud. Wie weet loop je nog binnen ook.

Hoe triest is het trouwens om media pro-Ajax te noemen? Net zo triest als om ze pro-PSV of pro-Twente te noemen, niet? Net zo goed allemaal kinderachtig geneuzel.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Jij vraagt je af of Rutten zaterdagavond niet zou moeten beginnen over de fout van een leidsman in een duel van Ajax en beticht mij van 'kinderachtig geneuzel'...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik beticht niemand ergens van. In het algemeen is het zo dat als het ene 'kamp' (al vreselijk dat er überhaupt zo gedacht wordt) iets zegt het door de ander direct als calimero-gedrag wordt gezien. En vice versa. Die houding noem ik kinderachtig. Zo valt er nooit serieus te discussiëren.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Jij vraagt je af of Rutten zaterdagavond niet zou moeten beginnen over de fout van een leidsman in een duel van Ajax en verwacht daarna nog een serieuze discussie?

Ok dan.

Nee Rutten had daar niet over moeten beginnen want het heeft niks met PSV te maken, is alweer enkele weken geleden en heeft (buiten dat het een arbitrale fout was) niks met de situatie van Strootman van doen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als je zoiets letterlijk gaat nemen (sowieso met een alleszeggende smiley, die ik normaliter nooit gebruik), houdt het snel op ja. Ik vraag Piet Paulusma ook niet de politieke situatie in het Midden-Oosten te gaan analyseren.

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

Ik zit net de samenvatting van Sporting te kijken, houdt er een jongetje een papier omhoog met de tekst: "Schars geef me je shirt"

Voor de liefhebbers: Sporting plaatst iedere maandag een samenvatting van hun recentste wedstrijd op hun officiële site.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - Japanner breekt Noors wereldrecord met verste kopgoal ooit

Mooi gedaan hoor, maar wat een beroerd niveau zeg van die keeper.

Ik denk dat zelfs Erwin Mulder hem nog had gepakt

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik denk het zelf niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik denk dat zelfs Erwin Mulder hem nog had gepakt

Moet je nou weer gaan overdrijven .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.