- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - Van der Vaart helpt Tottenham Hotspur met dubbelslag naar vijfde plek
De 2e goal van Vd Vaart, schitterend!
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Laten wij hopen dat Ajax over 2 weken net zo goed speelt als vandaag. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik vrees ook voor Excelsior hoor, degredatie is haast een zekerheidje, maar de verschillen onderin zijn vaak wel overbrugbaar. Zeker met een kwaliteitsinjectie in de winterstop. Vorig jaar dacht ook iedereen dat Excelsior zou degraderen vooraf en ze waren toen ook redelijk kaalgeplukt. Laatst wonnen ze op een haar na bij Twente.
Op dit moment komt de selectie wel flink tekort.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Laten wij hopen dat Ajax over 2 weken net zo goed speelt als vandaag.
Uit bij Urecht is Ajax altijd kut. Zal wel weer een ramp worden. Maar eerst maar eens 2x Roda verslaan komende week. Waar is onze Roda supporter Nomak trouwens?
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Haha ja dan benoem je alleen 4 seizoenen niet. Tot 2004 hoorde je weinig Ajacieden klagen over Ajax. Pas daarna werd het erg slecht met te weinig prijzen en klasseringen.
Het enige wat ik wel vind, wat niet benoemd wordt is het programma van Ajax.
PSV, Twente, Groningen, AZ, Feyenoord. Dan speel je gewoon tegen 5 ploegen waarvan er 4 in de top 6 gaan eindigen. Het programma van de concurrentie was toch wel veel gemakkelijker.
AZ heeft die clubs anders ook gehad.
AZ-PSV 3-1 Twente- AZ 2-0 ( Met Ruiz) Groningen-AZ 0-3 AZ-Feyenoord 2-1 Ajax-AZ 2-2
Hoezo die van Ajax moeilijker ?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Uit bij Urecht is Ajax altijd kut. Zal wel weer een ramp worden. Maar eerst maar eens 2x Roda verslaan komende week. Waar is onze Roda supporter Nomak trouwens?
Als Utrecht over 2 weken speelt, zoals gister, hoeven wij niet eens op te komen dagen. Wat was het gister triest zeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
AZ heeft die clubs anders ook gehad.
AZ-PSV 3-1 Twente- AZ 2-0 ( Met Ruiz) Groningen-AZ 0-3 AZ-Feyenoord 2-1 Ajax-AZ 2-2
Hoezo die van Ajax moeilijker ?
PSV en Twente dan. AZ heeft inderdaad prima gepresteerd.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Zij krijgen nog flinke dobbers 
Die Janssen is wel een mannetje !
Voetbalzone - Janssen boos: 'Als het goed gaat is iedereen zogenaamd supporter'
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Janssen heeft helemaal gelijk, ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte bij die wissel van Van der Wiel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Je kunt je ook afvragen of De Boer het ooit zover had mogen laten komen. Van der Wiel faalt al zeer lange tijd.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Janssen 4 president, lol.
Hij heeft hiet 300% gelijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Van der Wiel speelt ondermaats, daar is geen twijfel over. Maar Vertonghen bijvoorbeeld (MotM vandaag
) maakt een veel slechter seizoen door. Van der Wiel speelde in tegenstelling tot Vertonghen vandaag niet eens zo slecht, maar wordt publiekelijk vernederd.
Kern van mijn verhaal: meerdere spelers halen al maanden hun niveau niet. Maar Van der Wiel wordt er erg eenzijdig uitgelicht.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ja maar dan nog fluit je je eigen spelers niet uit. Hoe slecht ze het ook doen. Je mag best boos zijn dat ze met zo'n instelling het veld opgaan, maar als je ze gaat uifluiten gaan ze vast niet beter spelen. Je moet gewoon ten alle tijden achter je ploeg blijven staan, vind ik.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Van der Wiel speelt ondermaats, daar is geen twijfel over. Maar Vertonghen bijvoorbeeld (MotM vandaag
) maakt een veel slechter seizoen door. Van der Wiel speelde in tegenstelling tot Vertonghen vandaag niet eens zo slecht, maar wordt publiekelijk vernederd.
Kern van mijn verhaal: meerdere spelers halen al maanden hun niveau niet. Maar Van der Wiel wordt er erg eenzijdig uitgelicht.
Dat vind ik ook. Van der Wiel is meneer pispaaltje daar in Amsterdam.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja maar dan nog fluit je je eigen spelers niet uit. Hoe slecht ze het ook doen. Je mag best boos zijn dat ze met zo'n instelling het veld opgaan, maar als je ze gaat uifluiten gaan ze vast niet beter spelen. Je moet gewoon ten alle tijden achter je ploeg blijven staan, vind ik.
Als je al zo lang slecht speelt mag dat best. Het gefluit van de supporters wordt ook een te zwaar gewicht aan gehangen, het is gewoon een wake up call vanaf de supporterskant zijnde. Welkom in de grote mensen wereld, als je al niet tegen gefluit kan. Spelers moeten eens realiseren dat de steun van het publiek niet vanzelfsprekend is. Slecht spelen is één ding maar voor de zoveelste keer met een brakmentaliteit op het veld staan is onacceptabel. Dat er dan een speler uitgepikt wordt die weer dramatisch speelt is begrijpelijk. Toen destijds bij Boukhari was genant, maar vond dit dan niet zo vreemd. Wat cynisch geklap moet helemaal kunnen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Het ziet er overigens niet goed uit. Uit bij PSV kan je nog gelijkspelen, maar thuis tegen Twente, AZ en Feyenoord moet je gewoon winnen. Groningen uit kun je gewoon verliezen, maar de rest niet. Ze moeten eens snel wakker worden, anders zit het kampioenschap er niet meer in vrees ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op zich wel maar als je ziet waar PSV en Twente hun punten morsen valt er weinig te wanhopen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
(thuis) Gelijk spelen tegen PSV, Twente, Feyenoord en AZ is helemaal niet zo heel erg. Zijn gewoon de beste teams uit de eredivisie. Als je verder maar geen punten morst... Kampioen wordt je tegen de kleintjes.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Het ziet er overigens niet goed uit. Uit bij PSV kan je nog gelijkspelen, maar thuis tegen Twente, AZ en Feyenoord moet je gewoon winnen. Groningen uit kun je gewoon verliezen, maar de rest niet. Ze moeten eens snel wakker worden, anders zit het kampioenschap er niet meer in vrees ik.
Laten wij niet te snel van stapel lopen. De hoop is dat Ajax niks bereikt, maar Ajax heeft al eerder een inslag rees gehad.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je kunt je ook afvragen of De Boer het ooit zover had mogen laten komen. Van der Wiel faalt al zeer lange tijd.
Inderdaad. De Boer moet hem lekker een paar duels op de bank zetten. Stuur hem lekker tot volgende week maandag op vakantie en speel die 2 duels tegen Roda lekker met Ligeon. Op deze manier heb je geen zak meer aan vd Wiel, terwijl je weet dat hij echt wel kan ballen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(thuis) Gelijk spelen tegen PSV, Twente, Feyenoord en AZ is helemaal niet zo heel erg. Zijn gewoon de beste teams uit de eredivisie. Als je verder maar geen punten morst... Kampioen wordt je tegen de kleintjes.
Dat ook natuurlijk. Tuurlijk hoor je thuis op zich te winnen maar gelijkspelen kan je die zeker.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kom nou, Vertonghen doet nog genoeg goede dingen. Prima goal vandaag. Of tegen Zagreb erg goed gespeeld. Tegen Twente idem. Vd Wiel voegt deze weken helemaal niks meer toe.
Overigens irriteer ik me dood aan die MOTM verkiezingen bij Ajax. Wie roept dat toch steeds af terwijl een wedstrijd nog bezig is? Tegen Lyon werd vd Wiel het en meteen daarna verspeelde hij die bal waaruit bijna 0-1 viel. Zo dom.
Overigens had vandaag Vermeer die titel moeten krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat ook natuurlijk. Tuurlijk hoor je thuis op zich te winnen maar gelijkspelen kan je die zeker.
Gezien de ploegen die we troffen is het geen enorme schande, maar thuis van Feyenoord en Twente moet je gewoon winnen. Uit tegen PSV gelijk en uit bij Groningen verliezen kan een keer gebeuren. En AZ thuis win je normaal ook, maar gezien hun vorm is een gelijkspel ook niet enorm dramatisch. Maar het is wel zuur dat je van al die duels niet 1x wint. Twente geef je vlak voor tijd weg, Feyenoord pak je niet terwijl je er elk jaar van wint...Ajax moet natuurlijk wel erg naar zichzelf kijken. Seizoen is nog niet verloren, maar dat is het wel als Ajax niet snel herpakt. Dat we nu op een lage plek staan zegt me nog niks.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oeeee zure Arno Vermeulen kan het niet opbrengen VI te feliciteren met de Ring. De rest deed het wel, maar Arno was voor Wie is de Mol 
chevy93
-
- 12757 berichten
- 1329 stemmen
Logisch, Wie is de Mol had ook moeten winnen. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Kom nou, Vertonghen doet nog genoeg goede dingen. Prima goal vandaag.
Die eerste zin heeft eigenlijk niks met de tweede te maken.
Laat ik het anders zeggen, Alderweireld - Vertonghen verspelen veel meer punten dan Van der Wiel.
chevy93
-
- 12757 berichten
- 1329 stemmen
Maar redden er 10 keer zoveel als vd Wiel.
Van der Wiel speelde in tegenstelling tot Vertonghen vandaag niet eens zo slecht,
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die eerste zin heeft eigenlijk niks met de tweede te maken.
Laat ik het anders zeggen, Alderweireld - Vertonghen verspelen veel meer punten dan Van der Wiel.
Is ook niet zo gek, de meeste kansen creëer je in het centrum. Maar vd Wiel wordt er toch genoeg uitgelopen. Alderweireld heeft de laatste weken juist heel veel goals voorkomen. Vertonghen is wel uit vorm ja. Verschil qua krediet is dat vd Wiel al 1,5 jaar in een dip zit, al komt hij er even uit, en dat Alderweireld en Vertonghen het meestal wel goed doen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Wat een slechte verliezer...
Om iemand een verliezer te kunnen noemen moet je ook verloren hebben lijkt me. Van der Veer is mediadeskundige maar heeft niets verloren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
En man man man zwaar balen dat we in Arnhem punten laten liggen. Al is dat Vitesse geen slecht ploegje als je het verschil wil maken moet je toeslaan als de concurrentie verliest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.